Тақырыбы: «Cиқырлы математика елі»
Мақсаты: Балалардың математикалық білім мен ұғымдар
негізінде ақыл –ой қабілеттерін қалыптастыру. 1ден-10 ға дейінгі
сандарды тура және кері санай білу дағдыларын жетілдіру. Тура және
кері санау дағдыларын үйрету. Қосу және азайту амалдарын суретпен
сәйкестендіруді білуге үйрету, есептер шығаруды жалғастыру.
Геометриялық фигураларды ажырата білу. Ойлау қабілеттерін арттыру.
Сандарды салыстыра білуге, апта күндерімен, уақытты, кеңістікті
бағдарлай білуін пысықтау. Алған білімдерін пысықтау.
Көрнекі құралдар: — 10ға дейінгі сандарға байланысты суреттер мен
сандар
Ұйымдастыру шылық — ізденушілік
Шаттық шеңбері
«Ой шақыру»
1. Жылдың қай мезгілі?
2. Бүгін аптаның қай күн?
3.Ұйықтайтын уақыт қай тәулік?
4. Үшбұрышта неше бұрыш бар?
8. Екі қоянда неше құлақ бар?
9. Дөңгелекте неше бұрыш бар?
-Жарайсыңдар, балалар! Бүгін топқа келе жатсам,
біздің топқа арнап жазған хат тауып алдым. Кімнен болды екен, оқып
көремізбе?
Салеметсіздерме балалар! Сіздерге сыйқырлы математикалық қалашықтан
хат жазып отырмын. Зұлым мыстан кемпір біздің қалашығымызды
сыйқырлап тастады. Сандар өз орнын таба алмай, пішіндер өз аттарын
білмейтін болды. Апта күндеріде шатасып қалды. Сендер сондай ақылды
балдар екендеріңді біліп сіздерден көмек сұраймыз! Сәлемнен
математика елінің тұрғындары!
-Балалар математика елінің тұрғындарына
көмектесемізбе?
-Ол үшін бізге бірнеше тапсырмаларды орындау
қажет.
1-тапсырма: «Қандай пішін артық?»
2-тапсырма: «Көлемдерін анықта»
1. Жалпақ қарындаш нешінші тұр?
2. Жіңіше қарындаштан кейін қандай қарындаш?
3. Сары қарындаш жалпақ қарындашқа қарағанда
қандай?
3-
тапсырма: «Сандар шатысты»
(Карточкамен жұмыс)
1. Сандарды ретімен қою.
2. Тура, кері санау.
3. Атаған санның көршісін атау.
4. «Орнын анықта» 3 пен 5 тің ортасында қай сан тұрады?
7 мен 8 дің ортасында қай сан тұрады?
1 мен 2 санының ортасында қай сан?
Сергіту сәті «Аяқпенен топ-топ-топ»
4-
тапсырма: «Ойнада, ойлан»
1. Күн шуақта отырды үш күшік
Келді маңына тағы екі күшік.
Ал, кәнекей санашы
Болды сонда неше күшік?
2.Бес қонжық орманға
Бара жатты қорбаңдап.
Бір қонжық шаршады.
Әрі қарай бармады.
Ал, кәнекей тез айтшы
Қанша қонжық кетті алда?
3.Ағаш басында екі торғай отыр еді.
Оларға тағы екі торғай ұшып келді.
Барлығы неше торғай болды?
Біз
барлық тапсырмаларды орындадық . Бүгін кімге көмектестік?
Біз бүгін сандарды ретімен қойып тура, кері санадық. Жұмбақ шештік.
Есептер шығардық..
Жарайсыңдар, балалар бәріңде ақылды екенсіңдер. Барлық
тапсырмаларды дұрыс орындап мыстан кемпірдің
сиқыры шешілді.
Рахмет сіздерге. Менің сіздерге арнаған сыйлығым бар, қабыл
алыңдар.
Сау болыңыздар!
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Сиқырлы математика елі"
"Сиқырлы математика елі"
Тақырыбы: «Cиқырлы математика елі»
Мақсаты: Балалардың математикалық білім мен ұғымдар
негізінде ақыл –ой қабілеттерін қалыптастыру. 1ден-10 ға дейінгі
сандарды тура және кері санай білу дағдыларын жетілдіру. Тура және
кері санау дағдыларын үйрету. Қосу және азайту амалдарын суретпен
сәйкестендіруді білуге үйрету, есептер шығаруды жалғастыру.
Геометриялық фигураларды ажырата білу. Ойлау қабілеттерін арттыру.
Сандарды салыстыра білуге, апта күндерімен, уақытты, кеңістікті
бағдарлай білуін пысықтау. Алған білімдерін пысықтау.
Көрнекі құралдар: — 10ға дейінгі сандарға байланысты суреттер мен
сандар
Ұйымдастыру шылық — ізденушілік
Шаттық шеңбері
«Ой шақыру»
1. Жылдың қай мезгілі?
2. Бүгін аптаның қай күн?
3.Ұйықтайтын уақыт қай тәулік?
4. Үшбұрышта неше бұрыш бар?
8. Екі қоянда неше құлақ бар?
9. Дөңгелекте неше бұрыш бар?
-Жарайсыңдар, балалар! Бүгін топқа келе жатсам,
біздің топқа арнап жазған хат тауып алдым. Кімнен болды екен, оқып
көремізбе?
Салеметсіздерме балалар! Сіздерге сыйқырлы математикалық қалашықтан
хат жазып отырмын. Зұлым мыстан кемпір біздің қалашығымызды
сыйқырлап тастады. Сандар өз орнын таба алмай, пішіндер өз аттарын
білмейтін болды. Апта күндеріде шатасып қалды. Сендер сондай ақылды
балдар екендеріңді біліп сіздерден көмек сұраймыз! Сәлемнен
математика елінің тұрғындары!
-Балалар математика елінің тұрғындарына
көмектесемізбе?
-Ол үшін бізге бірнеше тапсырмаларды орындау
қажет.
1-тапсырма: «Қандай пішін артық?»
2-тапсырма: «Көлемдерін анықта»
1. Жалпақ қарындаш нешінші тұр?
2. Жіңіше қарындаштан кейін қандай қарындаш?
3. Сары қарындаш жалпақ қарындашқа қарағанда
қандай?
3-
тапсырма: «Сандар шатысты»
(Карточкамен жұмыс)
1. Сандарды ретімен қою.
2. Тура, кері санау.
3. Атаған санның көршісін атау.
4. «Орнын анықта» 3 пен 5 тің ортасында қай сан тұрады?
7 мен 8 дің ортасында қай сан тұрады?
1 мен 2 санының ортасында қай сан?
Сергіту сәті «Аяқпенен топ-топ-топ»
4-
тапсырма: «Ойнада, ойлан»
1. Күн шуақта отырды үш күшік
Келді маңына тағы екі күшік.
Ал, кәнекей санашы
Болды сонда неше күшік?
2.Бес қонжық орманға
Бара жатты қорбаңдап.
Бір қонжық шаршады.
Әрі қарай бармады.
Ал, кәнекей тез айтшы
Қанша қонжық кетті алда?
3.Ағаш басында екі торғай отыр еді.
Оларға тағы екі торғай ұшып келді.
Барлығы неше торғай болды?
Біз
барлық тапсырмаларды орындадық . Бүгін кімге көмектестік?
Біз бүгін сандарды ретімен қойып тура, кері санадық. Жұмбақ шештік.
Есептер шығардық..
Жарайсыңдар, балалар бәріңде ақылды екенсіңдер. Барлық
тапсырмаларды дұрыс орындап мыстан кемпірдің
сиқыры шешілді.
Рахмет сіздерге. Менің сіздерге арнаған сыйлығым бар, қабыл
алыңдар.
Сау болыңыздар!
шағым қалдыра аласыз













