Ұйымдастырылған
оқу қызметінің технологиялық
картасы.
Білім
беру саласы: «Таным»
Білім
көздері: Қарапайым
математикалық ұғымдар
Тақырыбы: Сиқырлы
математика ертегілер әлемі.
Мақсаты: Ертегі
арқылы математикалық білім дағдыларын шыңдау 1-5 дейінгі сандарды
тура және кері санау. Дидактикалық ойындар арқылы геометриялық
пішіндер мен түстерді ажырата білуге үйретуді
жалғастырып, пішіндерден неше түрлі бейнелер құрастыру.
Топтасып тапсырманы орындау арқылы бір-бірімен тату дос болуға
тәрбиелеу.
Қолданылған
әдіс-тәсілдер: топпен жұмыс, тосынсый.
Дидактикалық
ойын.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Баланың әрекеті |
|
Коммуникатив- тік дағдысын дамыту.
Әлеуметтік дағдысын дамыту
Шығармашылық дағдысын дамыту
Коммуникатив- тік дағдысын дамыту.
Коммуникатив- тік дағдысын дамыту. Шығармашылық дағдысын дамыту.
Физикалық дағдысын дамыту. |
Шаттық
шеңбері:
Мен
Қоянмын,Қоянмын. Аю мен бауырсақты жей алмайтын болдым, қой
кетейін. Сау
болыңдар.
-Балалар бүгінгі көңіл-күйлерің
қалай? |
Балалар шеңберге тұрып шаттық шеңберін
жасайды
-жұмбақтын жауабын
табады.
-Жақсы |
Күтілетін
нәтиже:
Білуі
тиіс: 1-5 ке дейінгі реттік сандарды ауызша санауды
(тура, кері)
Көрсете
білуі: 1-5 ке дейін санау, пішіндерді, түстерді
танып, көрсете білуді
игереді.
Меңгерген дағдылар мен
іс-әрекеттер: Өз бетімен іс-әрекет жасай
алады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сиқырлы математика ертегілер әлемі
Сиқырлы математика ертегілер әлемі
Ұйымдастырылған
оқу қызметінің технологиялық
картасы.
Білім
беру саласы: «Таным»
Білім
көздері: Қарапайым
математикалық ұғымдар
Тақырыбы: Сиқырлы
математика ертегілер әлемі.
Мақсаты: Ертегі
арқылы математикалық білім дағдыларын шыңдау 1-5 дейінгі сандарды
тура және кері санау. Дидактикалық ойындар арқылы геометриялық
пішіндер мен түстерді ажырата білуге үйретуді
жалғастырып, пішіндерден неше түрлі бейнелер құрастыру.
Топтасып тапсырманы орындау арқылы бір-бірімен тату дос болуға
тәрбиелеу.
Қолданылған
әдіс-тәсілдер: топпен жұмыс, тосынсый.
Дидактикалық
ойын.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Баланың әрекеті |
|
Коммуникатив- тік дағдысын дамыту.
Әлеуметтік дағдысын дамыту
Шығармашылық дағдысын дамыту
Коммуникатив- тік дағдысын дамыту.
Коммуникатив- тік дағдысын дамыту. Шығармашылық дағдысын дамыту.
Физикалық дағдысын дамыту. |
Шаттық
шеңбері:
Мен
Қоянмын,Қоянмын. Аю мен бауырсақты жей алмайтын болдым, қой
кетейін. Сау
болыңдар.
-Балалар бүгінгі көңіл-күйлерің
қалай? |
Балалар шеңберге тұрып шаттық шеңберін
жасайды
-жұмбақтын жауабын
табады.
-Жақсы |
Күтілетін
нәтиже:
Білуі
тиіс: 1-5 ке дейінгі реттік сандарды ауызша санауды
(тура, кері)
Көрсете
білуі: 1-5 ке дейін санау, пішіндерді, түстерді
танып, көрсете білуді
игереді.
Меңгерген дағдылар мен
іс-әрекеттер: Өз бетімен іс-әрекет жасай
алады.
шағым қалдыра аласыз













