Білім беру
саласы: Таным. Қарапайым
математикалық ұғымдар. Тақырыбы: «Сиқырлы математика ертегілер
елінде».
Мақсаты: Ертегі арқылы математикалық
білім дағдыларын шыңдау.Геометриялық пішіндер мен түстерді
ажырату.Үлкен-кіші,аз және көп,ұзын-қысқа ұғымы,оюлардың жартысын
тауып орналастыру,қол маторикасын дамыту,көмек
көрсетуге,қамқорлыққа,мейірімділікке
тәрбиелеу.
Әдіс-тәсіл: Сұрақ-жауап, дидактикалық
ойын,сергіту сәті.
Көрнекіліктер: Пішіндер,үлестірмелі
материалдар,Шырша ағаштары,матадан тігілген
сәбіздер.
Шаттық
шеңбері:
Амандасу.
Күн жылуын
жинаймын.
Достарыма
сыйлаймын
Күн жылуын
аямасын,
Шуағымен
саяласын
Достық деген
байтеректі
Барлық бала
саяласын.
Сабақ
барысы:
Тәрбиеші: Балалар енді өзіміз жақсы
көретін ертегілерді еске түсірейікші.
Балалар: Шалқан,Қызыл телпек,Мақта
қыз,Үш аю,Үйшік.т.б
Тәрбиеші: Олай болса балалар бүгінгі
оқу іс-әрекетімізді «Бауырсақ» ертегісі арқылы бастағымыз келіп
тұр.Бауырсақ ең бірінші қандай кейіпкерге
кездеседі.
Балалар: Қоянға
кездеседі.
Тәрбиеші: Олай болса сол қоян міне
мында отыр екен.
Қоян сен бауырсақты жемеші,біз
бауырсақтың достарымыз.
Қоян: Онда менің шашылған
сәбіздерімді жинап беріңдер.
Тәрбиеші: Жинап беремізбе
балалар.
Балалар тез-тез жинап беріп
қоянды риза қылғандықтан,қоян бауырсақты жемейді.Балалармен
қоштасып қала береді.
Тәрбиеші: Балалар енді кімге кездеседі
бауырсақ?
Балалар: Қасқырға
кездеседі.
Балалар: Сәлеметсізбе Қасқыр, сен
бауырсақты жемеші,біз оның достарымыз.
Қасқыр: Онда мына асықтарды түсіне
және көлеміне қарай орналастрып
бересіңдер.
Балалар:
Жарайды.
Балалар асықтарды орналастырып
береді.
Қасқыр: Рахмет балалар,
жарайсыңдар.Сендер өте ақылды екенсіңдер. Мен енді Бауырсақты
жемеймін,Сау болындар балалар.
Тәрбиеші: Балалар Бауырсақтың алдынан
енді ким шығады?
Балалар: Аю
шығады.
Балалар: Аю сен бауырсақты
жемеші.
Аю: Менің көңіл-күйім жоқ.Онда
сендер менің көңілімді көтеріп беріңдер.
Балалар: Әрине аю,саған музыкамен
билеп береміз.
Сергіту
жаттығуы.
Аю: Рахмет балалар көңіл күйім
көтеріліп қуанып қалдым. Енді Бауырсақты жей алмайтын болдым,сау
болыңдар балалар .
Тәрбиеші: Балалар Бауырсақтың алдынан
енді кім шығады
Балалар: Түлкі
шығады.
Мерей:
Қалың орман, ну
орман
Түлкі деген қу
болар
Бауырсақты жеп
қойса
Оның арты шу
болар.
Балалар: Түлкі Бауырсақты жемеші, біз
оның достарымыз.
Түлкі: Менің дайындаған ойыыным
бар.Онда маған мына пішіндерді атап,үстіндегі оюдың жартысын тауып
бересіңдер.
Балалар: Жарайды, жасап
береміз.
Түлкі: Ой қандай әдемі ,рахмет ақылды
балалар,мен сендерден көп нарсе үйрендім.Өте ақылды
екенсіңдер.Сіздердің ойындарыңыз маған ұнады.Сол үшін Бауырсақты
жемеймін.
Түлкі балалармен қоштасып
кетіп қалады.
Бауырсақ: Рахмет балалар,сіздердің
арқаларыңызда аман қалдым. Нағыз адал достар
екенсіңдер.
Маған көмектескендеріңіз
үшін,мен сендерге риза болып сыйлық әкелдім.Ала
қойыңдар.
Ал енді мен ата-әжемнің үйіне
қайтайын. Сау болыңдар,балақайлар.
Балалар: Рахмет Бауырсақ,сау
бол.
Тәрбиеші: Балалар бүгін біз Бауырсақты
Қояннан,Қасқырдан,Аюдан,Түлкіден қалай құтқардық?Бүгінгі сабақ
сіздерге ұнады ма
Балалар: Я ұнады. Сәбіз
жинадық,асықтарды орналастырдық,биледік, пішіндерді атап,оюдың
жартысын таптық.
Тәрбиеші: Балалар сіздер бүгінгі оқу
іс-әрекетіне өте жақсы қатыстыңдар,мағанда қатты
ұнады.Жарайсыңдар.Өте ақылды балалар екенсіңдер.Бауырсаққа
көмектестіңдер.Керемет көңіл -күймен оқу іс-әрекетімізді
аяқтаймыз.
Енді қонақтармен
қоштасайық.