Мотивациялық
ынталандырушылық
|
Балалармен
амандасу.
Балалар, бүгін бізге
көптеген қонақтар келіп қалыпты. Көтеріңкі көңіл
күймен шаттық шеңбер құрып,
қонақтармен амандасып алайық.
Шаттық
шеңбер:
Арайлап атқан таңға
сәлем,
Жылуын шашқан күнге
сәлем!
Жайнап өскен бізге
сәлем!
Білім беріп
тәрбиелеген,
Апайларым сіздерге
сәлем!
Жарайсыңдар! Балалар,
бүгін біз үшін ерекше сабақ. Бізге бүгін көп қонақтар
келіпті.
- Балалар қазір жылдың
қай мезгілі?
- Күз мезгілінде күн
қандай болады?
- Күз мезгілінде
жапырақтардың түсі қандай болады?
Жарайсыңдар балалар,
олай болса бүгінгі сабағымызды
бастайық.
|
Педагогпен бірге шеңбер
құрып, шеңберді айнала қимыл қозғалыстарды
жасайды.
-Күз.
-Салқын, жел болады.
Жаңбыр жауады. Жапырақтардың түсі жасыл, сары, қызыл
болады.
Құстар жылы жаққа ұшып
кетеді.
|
Ұйымдастырушылық
Ізденушілік
|
Балалар бүгін бізге
қонақтар келіпті. Қане, қонақтарымызды қарсы
алайық!
-Балалар бізге қонаққа
кімдер келді?
-Дұрыс айтасыңдар,
балалар. Бізге «Сиқырлы пішіндер» елінен пішіндер қонаққа келіпті.
Қандай пішіндер келіпті?
Жарайсыңдар,
балалар!
- Олай болса мынау
қандай пішін?
- Түсі қандай
екен? -
Дөңгелек неге
ұқсайды?
- Бұл – үшбұрыш. Неге
үшбұрыш деп атаймыз?
- Үшбұрыштың түсі қандай екен?
- Үшбұрыштар неге
ұқсайды екен?
-Ал, мынау қандай
пішін?
- Төртбұрыш неге
ұқсайды?
- Төртбұрыштың түсі қандай екен?
Жарайсыңдар, балалар, ал енді пішіндер біздерге тапсырмалар,
ойындар әкеліпті. Пішіндермен бірге ойын ойнаймыз ба?Пішіндер бізге
сиқырлы пішіндер әкеліпті, қане көрейік ішінде не бар
екен?
1-тапсырма.
«Адасқан
пішіндер»
Балалар қолындағы
пішінмен сәйкестендіріп, жерде тұрған пішіндерді басып өту арқылы
орнына қою керек.
2-тапсырма.
«Зейінді
бол»
Балалар біздерге
суреттер беріліпті. Сол суреттердегі заттарды пішіндеріне сәйкес
орналастыру керек.
Балалар пішіндер туралы
кім жаттау біледі?
|
Пішіндер
Дөңгелек, үшбұрыш,
төртбұрыш.
Дөңгелек
Қызыл
Допқа, алмаға, күнге
ұқсайды.
Оның үшбұрышы
бар
Сары
үйдің
шатырына,пирамида.
Төртбұрыш
терезеге, есікке,
тақтаға
Көк
Иә,
ойнаймыз.
Кезекпен адасқан
пішіндерді орнына қояды.
Сәйкестендіріп тақтаға
іледі.
Жаттау
айтады
|
|
3-тапсырма.
«Орнын
тап»
Тақтада кестеде ілініп
тұрған пішіндерді оқушылар қайталап алдына берілген кестеге
орналастыру.
Сергіту сәті.
Бейнетаспадан көрсету.
Саусаққа арналған
жаттығу.
Бала бала
балақан,
Қане қайсы
алақан?
Саусақтарың
әйбат,
Былай былай
ойнат!
Балаларға жеке
дидактикалық тапсырмалар беріледі.
|
Тапсырманы
орындайды.
Тапсырмаларды жеке
орындайды.
|
Рефлексивті
Ізденушілік
|
«Қатарды
аяқта» тапсырмасында суреттегі
берілген пішіндер қатарын акварельге батырылған губка арқылы
аяқтау.
Бүгінгі сабақта не
өттік?
Қонаққа кімдер
келді?
Қандай тапсырмалар
орындадық?
Қол ұстасып
тұрайық,
Шеңберді біз
құрайық.
Көріскенше күн
жақсы
Сау саламат
болайық!
Сау
болыңыздар!
|
Берілген тапсырманы
орындайды, өздерін бағалайды.
Сұрақтарға жауап
береді.
Алғысын
айтады.
|