Білім беру саласы: «Таным»Ұйымдастырылған оқу қызметі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыруТақырыбы: «Сиқырлы сандық»Мақсаты: Балалардың геометриялық пішіндер туралы ұғымдарын тиянақтап, пішіндердің түсін түстеп, атауын атап және айырмашылығын ажырата білуге дағдыландыру. Балалардың тілін дамыту жұмыстарын жалғастыру, іс - әрекет дағдыларын меңгерту, Балаларды тапқырлыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.Сөздік жұмыс: СандықБилингвальды сыңары: Түстер-цветы, сары-желтый, қызыл-красный, көк-синниЗаттық дамыту ортасы: сандықша, буратино кілті, қима суреттер, қыстырғыштар, слайд.Мотивациялық- қозғаушылық:Шаттық шеңберіҚайырымды жандар айнала,Шеңберге келсін жайлана.Жалықпастан қайта біз,Жылы сөзді айтамыз.Сүйеміз барлық әлемді,Әлемдегі бар елді.Бақыттымыз осы біз,Қасымызда досымыз.-Балалар біздің бүгінгі оқу қызметімізге көптеген қонақтар келіпті, Қанекей бәріміз қонақтармен амандасып алайық «Сәлеметсіздер ме!»Ұйымдастырушылық- ізденістік:-Балалар қазір жылдың қай мезгілі? (Қазір жылдың көктем мезгілі).-Көктем мезгілінде неше ай бар? (Көктем мезгілінде үш ай бар: наурыз, сәуір, мамыр).-Көктемде ауа райында қандай өзгерістер болады? (Күн жылынады, қарлар ериді. Жылы жақтан құстар ұшып келеді, гүлдер гүлдейді, талдар бүршік жарады).Көркем сөзҚар еріді, су ақты,Күндер туды шуақты.Байтақ дала келбетіТүкті кілем сияқты.-Ой балалар, мұнда біреу сандықша тастап кетіпті. Кане сандықшаны ашып көрейікші. Сандықтың есігінде құлып тұр екен. Бізге оны ашу үшін не керек? (Құлыпты ашу үшін бізге кілт керек!)Музыка әуенімен Буратино кіреді.-Сәлеметсіңдер ме, балалар!-Балалар бұл сандықты ашуға мен көмектесейін. Менің сиқырлы кілтімнің ашпайтын құлпы жоқ. Бірақ сендер алдымен менің сендерге дайындаған тапсырмаларымды орындасаңдар ғана сандықшаның құлпын ашып беремін.-Балалар, біз Буратиноның дайындаған тапсырмаларын орындауға дайынбыз ба? (Әрине, дайынбыз).Буратино: - Олай болса іске сәт.1- тапсырма. Геометриялық пішіндерді ажырат.-Балалар мынау қандай пішін? (Үшбұрыш).-Бұл пішін неге ұқсайды? (-Пирамидаға, үйдің шатырына).-Жарайсыңдар, мына пішінді қалай атаймыз? (Шеңбер).-Бұл пішін неге ұқсайды? (Доп, шар ұқсайды).-Жарайсыңдар, мына пішінді қалай атаймыз? (Шаршы).-Бұл пішін неге ұқсайды? (- Кітап, терезе ұқсайды).-Жарайсыңдар балалар, енді осы пішіндерге ұқсас суреттерді пішіндерге орналастырып беріңдерші. (Балалар суреттерді пішіндерге дұрыс орналастырады).-Балалар біз Буратиноның бірінші тапсырмасын орындадық.2- тапсырма.Дидактикалық ойын: «Не жетіспейді?»Ойын барысы:-Мына суретте не бейнеленген? (Бұл суретте күн бейнеленген).-Оның несі жетіспейді? (Күннің шуақтары жетіспейді).-Жетіспеген мүшесіне қыстырғыштар қыстырамыз. (балалар қыстырғыштарды жетіспеген жерлеріне қыстырады).Сергіту сәті:Орнымыздан тұрамыз,Қолды белге қоямыз.Бұрыламыз оңға бір,Бұрыламыз солға бір.Біздер тату баламыз,Гүлдей жайнап жанамыз.Сергіту жаттығуын орындап бойларын сергітеді.-Жарайсыңдар балалар, бойымызды сергітіп алсақ Буратиноның келесі тапсырмасын орындайық.3- тапсырма.Ойын: «Түстерін сәйкестендір»Шарты: суреттегі түрлі түсті үйлерге пішіндерді түстеріне қарай орналастыру.-Бірінші үйдің түсі қандай? (Қызыл).-Оған қандай пішінді орналастырдық? (Қызыл түсті шеңберді орналсатырдық).-Екінші үйдің түсі қандай?(Сары түс).-Оған қандай пішінді орналастырдық?(Сары түсті үшбұрышты орналастырдық).-Үшінші үйдің түсі қандай? (Жасыл түс).-Оған қандай пішінді орналастырдық? (Жасыл түсті шаршыны орналастырдық). Балалар пішіндерді түстерін ажырата отырып үйлерге орналастырады.Буратино: -Жарайсыңдар балалар сендер менің дайындаған тапсырмаларымды дұрыс орындадыңдар. Енді мен өзінің сиқырлы кілтіммен сандықты ашып берейін.Буратино сандықты ашады.Тәрбиеші сандықтың ішінен шыққан сыйлықты балаларға таратып береді.Буратино: -Балалар, сендер өте білімді, тәртіпті бала екенсіңдер, рахмет сендерге мен енді қайтайын, қош сау болыңдар!Рефлексиялық-түзетушілік:-Балалар бүгін бізге қонаққа кім келді?-Біз қандай тапсырмалар орындадық?-Бүгінгі оқу қызметі ұнады ма?Балаларды оқу қызметі соңында мақтап, мадақтау.Күтілетін нәтиже:Біледі: өз ойларын білдіре алады;Меңгереді: геометриялық пішіндерді ажыратуды меңгерді;Жасай алады: түстерді сәйкестендіре алады.