МДС | Бәрін білгім келеді! | Күні: |
Сабақтың тақырыбы | Сиқырлы сандық |
Сілтеме | әдістемелік құрал. |
Жалпы мақсаты | «Кімге не керек?» дидактикалық ойынын ойнай отырып мамандықтармен таныстыру. Дұрыс сөйлей білуге,бір-бірінің сөзін бөлмеуге тәрбиелеу |
Оқу нәтижелері | Оқушылар берілген тапсырмаларды орындауды, оларға сұрақ қоя білуді үйренеді, сын тұрғысынан ойлай білуге дағдыланады, өз пікірлерін айтып, қорытуға үйренеді. Өзін-өзі және басқаларды бағалау дағдысы, топтық ынтымақтастық қалыптасады. |
Көрнекілігі | Ақ қағаз,үлестірме материалдар, жеке суреттер. |
Тапсырмалар | АКТ. «Сұрақ жауап»,«Болғысы келеді» ойыны. Тілге арналған жаттығу.Топтық жұмыстар. Шығармашылық тапсырма. |
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Ресурстар |
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
|
Жарастықпен жайнатып өмiр көркiн,Гүл-бақшада сайрандап өскен еркiн.Шат көңiлдi, бақытты ел ұланымыз,Келешекте ұлы iстi меңгеретiн. | Оқушыларқимыл- қозғалыстарды қайталайды. | АКТ
Топ ережесі жазылған постер |
Ұйымдастыру
| Балалардың назарын мамандықтар жазылған бейне таспа көрсетуге аудару.Баалардан не көргендерін сұрау.Сұрақ жауап.
Балалар мен сендерге жұмбақтар жасырамын кім тапқыр екен көрейік.Аяқ киімді кім жөндейді? Ұшақты кім жүргізеді? Өлеңді кім жазады? Тамақты кім дайындайды? Ауруды кім емдейді? Өртті кім сөндіреді? Балаларды кім оқытады? | Оқушылылар берілген сұрақтарға жауап береді.
-етікші.
-ұшқыш. -ақын- аспазшы. -дәрігер.-өрт сөндіргіш.-Мұғалім.
| Жеке сөздер жазылған қағздарТүрлі мамамандықтардың суреттері. |
Талдау
| «Болғысы келеді» сөз тіркесімен сөйлем құрастыру. Балалар кім болғысы келеді?Өз ойларынан мамандықтар туралы шағын әңгіме құрастырып айту арқылы диолог құруға үйрету.Мысалы:Мен мұғалім болғым келеді. Қыз бала ... болғысы келеді. Ұл бала ... болғысы келеді.Сендер өскен кезде елімізге көп пайда келтіретін мамандықтар иелері боласыңдар.Дәптермен жұмыс:4-бет.1,2-тапсырма | Оқушылар топпен сол суреттерге байланысты сөздерді айтады.
Мысалы:Мен мұғалім болғым келеді.Ал сен кім болңың келеді?Диолог құрастырып айтады.
| Суреттер
|
Тіл ұстартуға арналған жаттығулр | Мұ-мұ-мұғалім,Балаларға берер білім.Ән-ән-ән,Ән салады балақан.ыш-ыш-ыш,Әуеге ұшады ұшқыш.Ын-ын-ын,Өлеңді жазады ақын.
|
|
|
Сергіту сәті.
| Сергіту сәті: Балаларға өздері таңдаған мамандықтарын қимыл-қозғалыстармен көрсетуді ұсыну. Ал тәрбиеші оны шешу керек. | Оқушылар сергіту жаттығуларын жасайды | Сергітту тапсырмалары жазылған парақшалар |
Жинақтау | Д/о«Кімге не керек?» ойынын топ болып сабақта алған білімдерін, ойларын ортаға салады.Ойынның шарты:үстел үстіне мамандыққа керекті заттарды қоямыз.Балалар мазайканы дұрыс құрастырып шығулары керек.
| Тақтаға шығып тапсырманы орындайды.
| Тақта |
Рефлексия
| Сабақты пысықтауға арналған сұрақтар:1.Бүгінгі сабақта не ұйрендік?2.Қандай мамандықтармен таныстық?3.Сендер болашақта кім болғыларың келеді?4.Кім көп сөз біледі?Бүгінгі сабақтан жаңадан үйренген сөздерін қайталап айтып берулерін сұрау.Мысалы: мамандықтар ,дәрігер,аспазшы ,дәрігер, т.бБағалау: сабақты қалай түсінгендерін бармақтарымен көрсету.Балаларды мақтау мадақтау сөздерімен сабақты бекіту. | Тапсырмаларды әр бала өз ойларын айтып береді.
Мұғалім ,дәрігер, сапазшы, ақын, ұшқыш тізбектей арқылы айтып т.б. | Стикерлер,суреттер. |
|