«Сиқырлы сандықша»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Сиқырлы сандықша»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Сиқырлы сандықша»
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру саласы: «Денсаулық», «Коммуникация», «Таным», «Әлеумет»,» Шығармашылық».

Ұйымдастырылған ашық оқу қызметі: Тіл дамыту, қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру, қошаған ортамен таныстыру, экология негіздері, музыка, дене шынықтыру.

Тақырыбы: «Сиқырлы сандықша»

Мақсаты: Балалардан жыл бойы игерген білімдерін анықтай отырып бекіту; жыл бойы үйренген сандарды ретімен санауға, геометриялық пішіндерді ажырата білуге ойлау қабілеттерін арттыру; ертегілерде кездесетін кейіпкерлерді атау арқылы ойлау қабілеттерін арттыру; жанды және жансыз табиғатқа не жататынын игере отырып, баланың сана сезімін арттыру; Жабайы жануарлар мен үй жануарларын ажырата білуге ойлау қабілетін арттыру; балаларды адамгершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, түсіндіру, көрсету

Билингвальды компонент: көктем- весна, жабайы аңдар-дикие животные.

Қолданылатын инновациялық технология: «Денсаулық технологиясы», «Ойын технологиясы», «Информациялық технология»

Заттық дамыту ортасы: тақырыпқа байланысты суреттер


Оқу іс-әрекетінің

кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс- әрекеті

Мотивациялық –қозғаушылық

Педагог балаларды «Шаттық шеңберіне» шақырады.


Жарқырап күнде ашылды,

Айналаға гүл, шашылды

Қайырлы күн!

Біз нәзік қыздармыз!

Қайырлы күн!

Біз ержүрек ұлдармыз!


Балалар бүгінгі ұйымдастырылған ашық оқу қызметіне көптеген қонақтар келіпті, қанекей келген қонақтармен амандасайық!


  • Балалар қазір жылдың қай мезгілі?

  • Көктем мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болады?

  • Көктем мезгілдерінің айларын атап беріңдерші?

  • Бір апта да қанша күн бар?

  • -Бір тәулік неше кезеңнен тұрады?



Қызуғышылығы артып

«Шаттық шеңберіне» тұрып, өлең жолдарын қайталайды








-Сәлеметсіздер ме, құрметті қонақтар!

- Здравствуйте, дорогие гости!

- Гудь монин, дия гэстэс!


Балалар сұрақтарды мұқият тыңдап, сұрақтарға жауап береді.

Ұйымдастыру-іздестіру




































  • Балалар, қараңдаршы мұнда сиқырлы сандықша бар екен?

  • Жанында хат бар екен?

  • Бұл хат кімнен екен, оқып көрейікші, балалар?

  • Сәлеметсіздер ме, балалар!

  • Мен Ханшайыммын

  • Мен сендерге сыйлығыммен келе жатқанымда, алдымнан бір Мыстан кемпір шығып, қолымдағы сиқырлы сандықшамның кілті мен бірге өзімді алып кетті. Балалар мені Мыстан кемпірден құтқарыңдаршы. Мыстан кемпірден Ханшайымды құтқару үшін алдыммен оның бес тапсырмасын орындау керек? Егер тапсырманы орындай алсақ, сендердің

  • Ханшайымдарыңды жіберемін деді!



1-тапсырма: «Сандарды санау»

2-тапсырма: «Өз орнынды тап?»

3-тапсырма: : «Кай ертегі екенін тап»

4-тапсырма: «Не артық?»

5-тапсырма: «Жанды және жансыз табиғатқа не жатады?»


Сергіту жаттығуы

Кәне, балалар тұрамыз,

Үлкен шеңбер құрамыз

Қолды алға созамыз,

Отырып, бір тұрамыз.

Құс болып қанат қағамыз.

Орнымызды табамыз


Саусақ жаттығуы:

Кел санайық санамақ,

Саусақтарды даралап.

Бас бармағым алғашқы,

Балаң үйрек жалғасы

Ортан терек – кезекші,

Шылдыр шүмек – көмекші.

Шынашағым – балапан.

Бәріне ортақ алақан.


6-тапсырма: «Жыл мезгілдерін құрастыру»

Тапсырма орындалып болғаннан кейін, музыка залына, музыка әуенімен Ханшайым кіреді. Тосын сыйын беріп, балаларды мадақтап, мақтайды.




















































Балалар аң-таң болып Ханшайымның келбетіне қарайды. Қуанышты көңіл -күйде болады.

Рефлексивті-түзетушілік

Қорытынды:

Дидактикалы ойын : «Көңілді доп» ойыны арқылы ұйымдастырылған ашық оқу қызметін қорытындылау.

Балалар сұрақтарға толық жауап береді.Өздеріне ұнаған тапсырмалары туралы айтып, ойларымен бөліседі.Бір-бірімен сыйластықта болады. Балалар қонақтармен қоштасып, музыка әуенімен музыка залынан шығып кетеді.


Күтілетін нәтиже:


Біледі: Мыстан кемпірдің тапсырмасын орындай алуды;

Игереді: Тапсырманы орындай алуды игерді;

Меңгереді: Емін еркін сұрақтарға толық жауап беруді.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.01.2019
801
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі