Материалдар / Сказка " THE HOUSE IN THE WOOD"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сказка " THE HOUSE IN THE WOOD"

Материал туралы қысқаша түсінік
Инсценировка сказки на английском языке
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
389
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: математика

Сабақтың тақырыбы: Есептерді әр түрлі тәсілмен шығаруМұғалімнің аты-жөні: Р.ҚайназароваКүні:26.01.17 ж
СЫНЫП: 3 «ә»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделгеноқу мақсаттары:

Есепті әр түрлі тәсілмен шығару; көбейтудің қасиеттерін қолдануға, өрнектерді және олардың мәндерін салыстыру барысында машықтандыра түсу.
Сабақтан күтілетін нәтиже:1-деңгей (білу, түсіну):Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:Тапсырмаларды орындай алады.Тапсырмаларды орындау барысында түсіндіруді талап етеді.
2-деңгей(қолдану, талдау):

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:Берілген тапсырмаларды салыстырып, өз ойларын жеткізе алады.
3-деңгей(жинақтау, бағалау):

Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады:Есептерді шығарып, шығармашылық тапсырмаларды орындай біледі.Сабақ соңында сипаттама бере біледі.Қорытынды жасай алады..
Тілдік мақсат:

Текше-куб-cube
Ресурстар:

АКТ,оқулық, суреттер,геометриялық фигуралар,фишка,бағалау тақтасы.
Пәнаралық байланыс:

Әдебиеттік оқу, дүниетану, музыка
Алдыңғы оқу:

Қайталау
САБАҚ ЖОСПАРЫ
Сабақ барысы және жоспарланған уақытБерілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер«Тілші», «Эстафета», «Айналмалы бекет»Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ3 минутСыныптың психологиялық ахуалын қалыптастыру. Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру. - Көңіл күйлерің қалай? - Сабаққа дайындықтарың қалай? - Ынталарың ше?Смайликтерді көрсету.1,2,3,4 сандарын таңдау арқылы топтарға бірігіп отыру.

Формативті бағалау
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ 7 минут1-деңгей (білу, түсіну):(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) 6-тапсырма 28- бет.Теңдеулерді шешус х5 =400 400 = 50 х:5 =80с =80 а=8 х=400Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады Жеке жұмыс
2-деңгей(қолдану, талдау):

7-тапсырма а) 6х3 = 18 ә) 18:3 =6 16х3 = 48 48:3= 16 26х3= 78 78:3= 26 36х3 =108 108:3 =36Дұрыс жауаптарға 2 балл қойылады Жеке жұмыс
3-деңгей (жинақтау, бағалау):

«Тілші» Сұрақ-жауап алу.Үйде дайындап келген сұрақтарын оқу,басқалары сұраққа жауап беру.Дұрыс жауаптарға 3 балл қойыладыЖеке жұмыс,топтық жұмыс

ЖАҢА САБАҚ 10 минут





(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) (Жаңа сабаққа дайындықпен келген оқушының қорғауын ұйымдастыру); «Адасқан сөздер»Тәсілмен, шығару, түрлі, есептерді, әр.Сөздерді орнына қою,жаңа сабақтың тақырыбын ашу.Жаңа сабақЕсептерді әр түрлі тәсілмен шығаруОқулықпен жұмыс1.Әр түрлі тәсілмен есептеп тап .Топтық жұмыса) тік төртбұрыштың ауданын әр түрлі тәсілмен тап. 1-тәсіл S= 2см*4см= 8см2 2-тәсіл S= 4см*2см= 8см2ә) тік төртбұрыштың периметрін әр түрлі тәсілмен тап.

1-тәсіл Р= (4+2)*2= 12( см) 2-тәсіл Р= 4*2+2*2= 12( см)



а) қораптың көлемін әр түрлі тәсілмен тап. V=3*1*2=6 см3 V=1*2*3=6см3 V=3*2*1=6см3 ә) қораптың әр түрлі үш жағының аудандарының қосындысын тап. S=3*1+3*2+2*1=11cм2 Ж:үш жағының аудандарының қосындысы 11 см 2. Есепті әр түрлі тәсілмен шығар.Жұптық жұмыс. Оқушы бағасы 10 теңге тұратын 7 жолды дәптер және 3 тор көз дәптер сатып алды.Ол барлық дәптерлер үшін неше теңге төледі? 10 х 7+10 х 3 және 10 х (7+3) өрнектерін салыстыр.Олардың мәндері тең бе?Жауабы:Барлық дәптерлер үшін 100 тг төледі

Сергіту сәті

3.Есепті әр түрлі тәсілмен шығар.Үштік жұмыс Атамыз туысқандарға жіберу үшін 6 кг өрік және 9 кг алма дайындады. Сәлемдеме жіберетін бір қорапқа 3 кг жеміс салуға болады. Атамыз осындай неше қорап сәлемдеме жібереді?Ш: 1 тәсіл( 6+9):3 =5 2 тәсіл 6:3+9:3= 5Ж:атамыз 5 қорап сәлемдеме жіберді.


САБАҚТЫ БЕКІТУ 15 минут1-деңгей (білу, түсіну):(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)

Көбейтудің қандай қасиеттерін қолдандық? Дәлелдеу
Дұрыс жауаптарға 1 балл қойыладыЖұптық жұмыс
2-деңгей (қолдану, талдау):



«Эстафета» Семантикалық картаны толтыру.7 мен с-нің көбейтіндісін өрнек түрінде жаз. С=100,90,80,70,60,50,40,30,20,10,0 деп алып, өрнектің мәнін тап.
Дұрыс жауаптарға 2 балл қойыладыТоптық жұмыс
3-деңгей (жинақтау, бағалау):

«Айналмалы бекет» Салыстыру. 10 см-дің -і * 20 см-дің -і; 60 см-дің -і * 35 см-дің -і; 3 см-дің -і * 1 м-дің -і; 30 см-дің -і * 40 см-дің -і.

Дұрыс жауаптарға 3 балл қойыладыТоптық жұмыс
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА 5минут1-деңгей (білу, түсіну):

6-тапсырма.Теңдеулерді шешуС*5= 250 250:а= 50 х:5= 50

2-деңгей (қолдану, талдау):

7-тапсырма а) 9*3 ә)27:3 19*3 57:3 29*3 87:3

3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар) Шығармашылық тапсырмаДөңгелектерге 1-ден 9-ға дейінгі сандарды орналастыр.Сонда үшбұрыштың әр қабырғасының бойындағы сандардың қосындысының мәні 17-ге тең болсын.









Бағалау

Әр топтағы топбасшылардың бағалау парақтары негізінде жиынтық балл мен бағаны жариялау ,мадақтау. 3-5 балл жинаған оқушыларға «3» баға қойылады6-8 балл жинаған оқушыларға «4» баға қойылады9-12 балл жинаған оқушыларға «5» баға қойылады

Кері байланыс

Оқушылар сабақта түсінгенін «БББ» әдісі арқылы көрсетеді

































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!