Сабақтың тақырыбы: Есептерді әр түрлі тәсілмен шығару | Мұғалімнің аты-жөні: Р.ҚайназароваКүні:26.01.17 ж |
СЫНЫП: 3 «ә»
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ негізделгеноқу мақсаттары:
| Есепті әр түрлі тәсілмен шығару; көбейтудің қасиеттерін қолдануға, өрнектерді және олардың мәндерін салыстыру барысында машықтандыра түсу. |
Сабақтан күтілетін нәтиже:1-деңгей (білу, түсіну): | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:Тапсырмаларды орындай алады.Тапсырмаларды орындау барысында түсіндіруді талап етеді. |
2-деңгей(қолдану, талдау):
| Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:Берілген тапсырмаларды салыстырып, өз ойларын жеткізе алады. |
3-деңгей(жинақтау, бағалау):
| Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады:Есептерді шығарып, шығармашылық тапсырмаларды орындай біледі.Сабақ соңында сипаттама бере біледі.Қорытынды жасай алады.. |
Тілдік мақсат: |
Текше-куб-cube |
Ресурстар: |
АКТ,оқулық, суреттер,геометриялық фигуралар,фишка,бағалау тақтасы. |
Пәнаралық байланыс:
| Әдебиеттік оқу, дүниетану, музыка |
Алдыңғы оқу: |
Қайталау |
САБАҚ ЖОСПАРЫ |
Сабақ барысы және жоспарланған уақыт | Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер«Тілші», «Эстафета», «Айналмалы бекет» | Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері |
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ3 минут | Сыныптың психологиялық ахуалын қалыптастыру. Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру. - Көңіл күйлерің қалай? - Сабаққа дайындықтарың қалай? - Ынталарың ше?Смайликтерді көрсету.1,2,3,4 сандарын таңдау арқылы топтарға бірігіп отыру.
| Формативті бағалау |
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ 7 минут1-деңгей (білу, түсіну): | (Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) 6-тапсырма 28- бет.Теңдеулерді шешус х5 =400 400 :а= 50 х:5 =80с =80 а=8 х=400 | Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады Жеке жұмыс |
2-деңгей(қолдану, талдау):
| 7-тапсырма а) 6х3 = 18 ә) 18:3 =6 16х3 = 48 48:3= 16 26х3= 78 78:3= 26 36х3 =108 108:3 =36 | Дұрыс жауаптарға 2 балл қойылады Жеке жұмыс |
3-деңгей (жинақтау, бағалау):
| «Тілші» Сұрақ-жауап алу.Үйде дайындап келген сұрақтарын оқу,басқалары сұраққа жауап беру. | Дұрыс жауаптарға 3 балл қойыладыЖеке жұмыс,топтық жұмыс
|
ЖАҢА САБАҚ 10 минут
| (Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) (Жаңа сабаққа дайындықпен келген оқушының қорғауын ұйымдастыру); «Адасқан сөздер»Тәсілмен, шығару, түрлі, есептерді, әр.Сөздерді орнына қою,жаңа сабақтың тақырыбын ашу.Жаңа сабақЕсептерді әр түрлі тәсілмен шығаруОқулықпен жұмыс1.Әр түрлі тәсілмен есептеп тап .Топтық жұмыса) тік төртбұрыштың ауданын әр түрлі тәсілмен тап. 1-тәсіл S= 2см*4см= 8см2 2-тәсіл S= 4см*2см= 8см2ә) тік төртбұрыштың периметрін әр түрлі тәсілмен тап.
1-тәсіл Р= (4+2)*2= 12( см) 2-тәсіл Р= 4*2+2*2= 12( см)
а) қораптың көлемін әр түрлі тәсілмен тап. V=3*1*2=6 см3 V=1*2*3=6см3 V=3*2*1=6см3 ә) қораптың әр түрлі үш жағының аудандарының қосындысын тап. S=3*1+3*2+2*1=11cм2 Ж:үш жағының аудандарының қосындысы 11 см 2. Есепті әр түрлі тәсілмен шығар.Жұптық жұмыс. Оқушы бағасы 10 теңге тұратын 7 жолды дәптер және 3 тор көз дәптер сатып алды.Ол барлық дәптерлер үшін неше теңге төледі? 10 х 7+10 х 3 және 10 х (7+3) өрнектерін салыстыр.Олардың мәндері тең бе?Жауабы:Барлық дәптерлер үшін 100 тг төледі
Сергіту сәті
3.Есепті әр түрлі тәсілмен шығар.Үштік жұмыс Атамыз туысқандарға жіберу үшін 6 кг өрік және 9 кг алма дайындады. Сәлемдеме жіберетін бір қорапқа 3 кг жеміс салуға болады. Атамыз осындай неше қорап сәлемдеме жібереді?Ш: 1 тәсіл( 6+9):3 =5 2 тәсіл 6:3+9:3= 5Ж:атамыз 5 қорап сәлемдеме жіберді. |
|
САБАҚТЫ БЕКІТУ 15 минут1-деңгей (білу, түсіну): | (Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)
Көбейтудің қандай қасиеттерін қолдандық? Дәлелдеу | Дұрыс жауаптарға 1 балл қойыладыЖұптық жұмыс |
2-деңгей (қолдану, талдау):
|
«Эстафета» Семантикалық картаны толтыру.7 мен с-нің көбейтіндісін өрнек түрінде жаз. С=100,90,80,70,60,50,40,30,20,10,0 деп алып, өрнектің мәнін тап. | Дұрыс жауаптарға 2 балл қойыладыТоптық жұмыс |
3-деңгей (жинақтау, бағалау):
| «Айналмалы бекет» Салыстыру. 10 см-дің -і * 20 см-дің -і; 60 см-дің -і * 35 см-дің -і; 3 см-дің -і * 1 м-дің -і; 30 см-дің -і * 40 см-дің -і.
| Дұрыс жауаптарға 3 балл қойыладыТоптық жұмыс |
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА 5минут1-деңгей (білу, түсіну):
| 6-тапсырма.Теңдеулерді шешуС*5= 250 250:а= 50 х:5= 50 |
|
2-деңгей (қолдану, талдау):
| 7-тапсырма а) 9*3 ә)27:3 19*3 57:3 29*3 87:3 |
|
3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар) | Шығармашылық тапсырмаДөңгелектерге 1-ден 9-ға дейінгі сандарды орналастыр.Сонда үшбұрыштың әр қабырғасының бойындағы сандардың қосындысының мәні 17-ге тең болсын.
|
|
Бағалау
| Әр топтағы топбасшылардың бағалау парақтары негізінде жиынтық балл мен бағаны жариялау ,мадақтау. 3-5 балл жинаған оқушыларға «3» баға қойылады6-8 балл жинаған оқушыларға «4» баға қойылады9-12 балл жинаған оқушыларға «5» баға қойылады |
|
Кері байланыс
| Оқушылар сабақта түсінгенін «БББ» әдісі арқылы көрсетеді
|
|