Материалдар / Склонение причастий.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Склонение причастий.

Материал туралы қысқаша түсінік
Склонение причастий.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Наурыз 2019
493
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:

6.3A Компьютерлік ойындарды әзірлеу

Мектеп: Ж.Тәшенов атындағы ж.о.м.


Күні : 15.06.2018

Мұғалімнің аты – жөні: Исабеков Е.Б.

Сынып : 6

Қатыспағандар:

Қатысқандар:

Сабақ тақырыбы

Ойынның идеясын анықтау

Оқу мақсаттары

6.3.2.1.- есептің шешімін кезеңімен талдау


Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: компьютерлік ойындардың түрлерін

біледі;

Көптеген оқушылар: компьютерлік ойындарды әзірлеу

кезеңдерің айта алады;

Кейбір оқушылар: ойынды жобалауды біледі, ойынның

жобасын ұсына алады;

Бағалау критерийі

  • ойынның жобасын ұсына алады

  • есептің шешімін кезеңімен талдауды біледі


Тілдіқ мақсаттар

Компьютерлык ойын- компьютерная игра – computergame

Визуалды – визуал - visual

Құндылықтарға баулу

  • Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау

  • Қарым қатынас жасау қабілеті, жауапкершілігі

  • Пікір тыңдауға, өз ойын ашық айтуға дағдыланады.

  • Білім беруді экономикалық өсудің жаңа моделінің орталық буынына айналдыру

Пәнаралық байланыстар

Қазақ тілі пәні бойынша ұлттық құндылықтарға баулу, сурет пәні бойынша графикалық кескіндермен жұмыс істейді, ағылшын тілінде программа командаларының атаулары айтылады

Алдын ала білім

Scratch ойын бағдарламалау ортасында графикалық мүмкіндіктерді пайдалана алады.

Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған қызмет

Ресурстар

Сабақ басы


2 мин






















Білу

8 мин

Ұйымдастыру: Сәлеметсіздер ме, оқушылар? көтеріңкі көңіл-күй тілеймін. (сынып оқушыларын түгелдеймін).


Психологиялық дайындық


«Амандасу» тренингін ұйымдастырамын.

«Күн» бейнеленсе, жақсы ықыласпен

тілек айтамыз.

«Жүрек» бейнеленсе, бір-бірімізбен

құшақтасамыз.

«Қол» бейнеленсе, қолымызды қысып

амандасамыз.

« Күлкі» бейнеленсе, бір-бірімізге

күлімдей қараймыз.

Топқа бөлу

Оқушылардың «Алгоритм», «Блок схема», «Программа» сөздері жазылған қағаздарды таңдау арқылы топқа біріктіремін.

1-топ Алгоритм

2-топ Блок схема

3- топ Программа


Өткенді пысықтау үшін және зейінді шоғырландыруға арналған жаттығу (ширату):

Ой қозғау - "Үш сұрақ" тәсілі бойынша.

Компьютерлік ойындар туралы мысал келтіреді. Осы сұрақтарға жазбаша жауап береді.

1. Қайда? Бұл терминді қайда және қандай мағынада кездестіріп едің?

2. Қалай? Осы атауларды қай жерден көргенің туралы мысалдарын келтіре аласыңба?

3. Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсың?


Дескриптор:

-спрайт, скрипт, сахнаның анықтамасымен мысалдар келтіре алады.

-спрайттардың өзара әрекеттесуін анықтайды


Бағалау критерийіне сәйкес оқушылар бір-бірін бағалайды







Слайд, компьютер,



















Сөздер жазылған стикерлер











Үлестірме парағы












Сабақ ортасы


25 мин


«Вig picture » әдісі бойынша оқушыларға сурет көрсету арқылы тақырыпты ашамын. Тақырып мақсаты мен жетістік критерийлерін хабарлау.


1-тапсырма.

« Бұл қалай жұмыс істейді» графикалық әдісі арқылы суреттегі көріністі ажыратып көрсету.












Дескриптор:

  • ойын және компьютерлік ойын ұғымдарын ажырата біледі


О қушыларды жарайсын, тамаша, тырыс сөздері арқылы ынталандырып отырамын


2 тапсырма


Оқушыларға «Айналмалы бекет» әдісі арқылы топтық жұмыс ұйымдастыру. Мәтін 3 топқа оқып шығуға беріледі. (5мин).

Топтарға 1 – тапсырмадағы сұрақтар бөлініп беріледі.

1 –топ 1. Компьютерлік ойын дегеніміз не?

2. Компьютерлік ойынды құру қандай кезеңдерден тұрады?


2 –топ 1.Жанр деген не?

2.Компьютерлік ойынның мақсаты ұғымына не кіреді

3 – топ 1.Басқару ойындарының негізгі

әрекеттері қандай?

2.Қандай программалаудың ойын

орталары туралы білесіндер?


Дескриптор:

- компьютерлік ойындарын құру кезеңдерін

біледі (жанр,идея, орта, код)

- басқару ойындарының негізгі әрекеттерін

біледі

- программалаудың ойын орталарын біледі

- scratch, minecraft ойын орталарын біледі


Топтар өзара бір-бірін басбармақ арқылы

бағалайды


слайд






сурет қималары



























А- 4 қағазы

















3 тапсырма


Талқылау:https:// scratch/mit.edu сайтынын басқа адамдардың құрған дайын компьютерлік ойынын қарап шығу. Қарастырылған жобалардың мақсаттары мен жанрларын салыстыру


Дескриптор:

-компьютер ойындарын қарап шығады;

- ойынның мақсатын қурады;

- жобадан ойынның мақсатымен жанрларын салыстырады


БББ әдісі арқылы бағалаймын.






Интерактив

тақта

слайд









Сабақ соңы

5 мин


«Шеңбердегі доп» әдісі


Сабақты бекіту мақсатында оқушылар шеңберленіп отырады.

Қолдарына доп беріледі. Доп қолына түскен оқушы сабақ туралы бір сөйлем айтады. Оқушылар түгел қатысады.


Кері байланыс: «Табыс сатысы» әдісі


1 - баспалдағы Мен.............. БІЛДІМ
2 - баспалдағы Мен.................. ТҮСІНДІМ, 
3 – баспалдағы Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН 



Үй тапсырмасы: «Компьютерлік ойындар» шағын эссе жазып келу.


Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Қабілеті жоғары оқушылар:


  • Т опта ұйымдастыру жұмыстарын алады.

  • Сабақ кезінде «Айналмалы бекет» әдісі арқылы оқушылардың ойын қозғау.


Орта деңгейдегі оқушылар:

  • Мәтін оқудағы «СТО» әдісі осы деңгейдегі оқушыларға қолдау береді;



Қабілеті төмен оқушылар:

  • Деңгейлік сұрақтар

  • Мұғалімнің қолдауы;

орта деңгейдегі тапсырмалар

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!