Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Склонение причастий.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: |
Мектеп: Ж.Тәшенов атындағы ж.о.м. |
||||
Күні : 15.06.2018 |
Мұғалімнің аты – жөні: Исабеков Е.Б. |
||||
Сынып : 6 |
Қатыспағандар: |
Қатысқандар: |
|||
Сабақ тақырыбы |
Ойынның идеясын анықтау |
||||
Оқу мақсаттары |
6.3.2.1.- есептің шешімін кезеңімен талдау |
||||
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: компьютерлік ойындардың түрлерін біледі; Көптеген оқушылар: компьютерлік ойындарды әзірлеу кезеңдерің айта алады; Кейбір оқушылар: ойынды жобалауды біледі, ойынның жобасын ұсына алады; |
||||
Бағалау критерийі |
|
||||
Тілдіқ мақсаттар |
Компьютерлык ойын- компьютерная игра – computergame Визуалды – визуал - visual |
||||
Құндылықтарға баулу |
|
||||
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ тілі пәні бойынша ұлттық құндылықтарға баулу, сурет пәні бойынша графикалық кескіндермен жұмыс істейді, ағылшын тілінде программа командаларының атаулары айтылады |
||||
Алдын ала білім |
Scratch ойын бағдарламалау ортасында графикалық мүмкіндіктерді пайдалана алады. |
||||
Сабақ барысы |
|||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған қызмет |
Ресурстар |
|||
Сабақ басы 2 мин Білу 8 мин |
Ұйымдастыру: Сәлеметсіздер ме, оқушылар? көтеріңкі көңіл-күй тілеймін. (сынып оқушыларын түгелдеймін). Психологиялық дайындық «Амандасу» тренингін ұйымдастырамын. «Күн» бейнеленсе, жақсы ықыласпен тілек айтамыз. «Жүрек» бейнеленсе, бір-бірімізбен құшақтасамыз. «Қол» бейнеленсе, қолымызды қысып амандасамыз. « Күлкі» бейнеленсе, бір-бірімізге
күлімдей
қараймыз. Топқа бөлу Оқушылардың «Алгоритм», «Блок схема», «Программа» сөздері жазылған қағаздарды таңдау арқылы топқа біріктіремін. 1-топ Алгоритм 2-топ Блок схема 3- топ Программа
Өткенді пысықтау үшін және зейінді шоғырландыруға арналған жаттығу (ширату): Ой қозғау - "Үш сұрақ" тәсілі бойынша. Компьютерлік ойындар туралы мысал келтіреді. Осы сұрақтарға жазбаша жауап береді. 1. Қайда? Бұл терминді қайда және қандай мағынада кездестіріп едің? 2. Қалай? Осы атауларды қай жерден көргенің туралы мысалдарын келтіре аласыңба? 3. Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсың? Дескриптор: -спрайт, скрипт, сахнаның анықтамасымен мысалдар келтіре алады. -спрайттардың өзара әрекеттесуін анықтайды Бағалау критерийіне сәйкес оқушылар бір-бірін бағалайды |
Слайд, компьютер, Сөздер жазылған стикерлер Үлестірме парағы |
|||
Сабақ ортасы 25 мин |
«Вig picture » әдісі бойынша оқушыларға сурет көрсету арқылы тақырыпты ашамын. Тақырып мақсаты мен жетістік критерийлерін хабарлау. 1-тапсырма. « Бұл қалай жұмыс істейді» графикалық әдісі арқылы суреттегі көріністі ажыратып көрсету.
Дескриптор:
О қушыларды жарайсын, тамаша, тырыс сөздері арқылы ынталандырып отырамын №2 тапсырма Оқушыларға «Айналмалы бекет» әдісі арқылы топтық жұмыс ұйымдастыру. Мәтін 3 топқа оқып шығуға беріледі. (5мин). Топтарға 1 – тапсырмадағы сұрақтар бөлініп беріледі. 1 –топ 1. Компьютерлік ойын дегеніміз не? 2. Компьютерлік ойынды құру қандай кезеңдерден тұрады? 2 –топ 1.Жанр деген не? 2.Компьютерлік ойынның мақсаты ұғымына не кіреді 3 – топ 1.Басқару ойындарының негізгі әрекеттері қандай? 2.Қандай программалаудың ойын орталары туралы білесіндер? Дескриптор: - компьютерлік ойындарын құру кезеңдерін біледі (жанр,идея, орта, код) - басқару ойындарының негізгі әрекеттерін біледі - программалаудың ойын орталарын біледі - scratch, minecraft ойын орталарын біледі Топтар өзара бір-бірін басбармақ арқылы бағалайды |
слайд сурет қималары А- 4 қағазы |
|||
|
№ 3 тапсырма Талқылау:https:// scratch/mit.edu сайтынын басқа адамдардың құрған дайын компьютерлік ойынын қарап шығу. Қарастырылған жобалардың мақсаттары мен жанрларын салыстыру Дескриптор: -компьютер ойындарын қарап шығады; - ойынның мақсатын қурады; - жобадан ойынның мақсатымен жанрларын салыстырады БББ әдісі арқылы бағалаймын. |
Интерактив тақта слайд |
|||
Сабақ соңы 5 мин |
«Шеңбердегі доп» әдісі Сабақты бекіту мақсатында оқушылар шеңберленіп отырады. Қолдарына доп беріледі. Доп қолына түскен оқушы сабақ туралы бір сөйлем айтады. Оқушылар түгел қатысады. Кері байланыс: «Табыс сатысы» әдісі
1 - баспалдағы Мен..............
БІЛДІМ
Үй тапсырмасы: «Компьютерлік ойындар» шағын эссе жазып келу. |
|
|||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау |
|||
Қабілеті жоғары оқушылар:
Орта деңгейдегі оқушылар:
Қабілеті төмен оқушылар:
орта деңгейдегі тапсырмалар 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |