Өндірістік оқыту сабағының жоспары
Тақырыбы: Слесарлық жұмыс. Тесу және бұрғылау
операциялары
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру сабағы (өндірістік
оқыту)
Мамандығы: [Мамандық атауы] (мысалы: 09120100 – Электр
жабдықтарын жөндеу және қызмет көрсету)
Сабақтың ұзақтығы:
6 сағат (теория + практика)
Сабақ өткізілетін орын:
Өндірістік оқу шеберханасы
-
Оқушыларды бұрғылау және тесу операцияларымен таныстыру
-
Слесарлық құрал-жабдықтарды қолдану дағдыларын қалыптастыру
-
Еңбек қауіпсіздігін сақтау ережелерін меңгерту
![]()
? Сабақтың міндеттері:
Білімділік:
-
Тесу және бұрғылау операцияларының мақсатын, түрлерін және қолдану салаларын түсіндіру.
-
Бұрғылау құралдары мен саймандарының түрлерімен таныстыру.
Дамытушылық:
-
Оқушылардың техникалық ойлауын дамыту
-
Өз бетімен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру
Тәрбиелік:
-
Ұқыптылыққа, еңбек мәдениетіне тәрбиелеу
-
Еңбек қауіпсіздігін сақтауға дағдыландыру
![]()
? Құрал-жабдықтар мен көрнекіліктер:
-
Бұрғы станогы (немесе қол бұрғы)
-
Металл дайындамалар
-
Бұрғылар, кернер, сызғыш, циркуль, балға
-
Қауіпсіздік көзілдірігі, қолғап
-
Тақырыптық презентация (теориялық бөлімге)
-
Нұсқау карта (операция қадамдары)
![]()
? Сабақтың құрылымы:
|
Сабақ кезеңдері |
Уақыты |
Мазмұны |
|
1. Ұйымдастыру кезеңі |
5 мин |
Амандасу, қатысым түгендеу, жұмыс киімін тексеру |
|
2. Сабақтың мақсатын хабарлау |
5 мин |
Сабақ тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру |
|
3. Техникалық қауіпсіздік нұсқаулығы |
10 мин |
Бұрғылау кезіндегі қауіпсіздік ережелері |
|
4. Теориялық бөлім |
30 мин |
Бұрғылау операциясы: түрлері, құралдары, қолдану тәсілі |
|
5. Көрнекі көрсету (шебердің орындауымен) |
15 мин |
Нақты дайындамада бұрғылау әдісін көрсету |
|
6. Тәжірибелік жұмыс (оқушылар орындайды) |
2-3 сағат |
Оқушылар жеке немесе топпен жұмыс істейді. Дайындамаға белгі салып, бұрғылайды. |
|
7. Бақылау және түзету жұмысы |
30 мин |
Оқушылардың жұмыстарын тексеру, кеңес беру |
|
8. Қорытындылау |
15 мин |
Сұрақ-жауап, қателерді талдау, бағалау |
|
9. Үй тапсырмасы (бар болса) |
5 мин |
Келесі сабаққа дайындық тапсырмасын беру |
✅ Бағалау критерийлері:
-
Құрал-саймандарды дұрыс қолдануы
-
Операцияның дәлдігі мен сапасы
-
Қауіпсіздік ережелерін сақтауы
-
Уақытты тиімді пайдалануы
![]()
? Үй тапсырмасы (қажет болған жағдайда):
-
«Бұрғылау станогының құрылысы мен жұмыс істеу принципі» тақырыбында реферат
-
Келесі тақырыпқа (мысалы: «Жіп кесу») алдын ала дайындық
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Слесарлық сабақ жоспары
Слесарлық сабақ жоспары
Өндірістік оқыту сабағының жоспары
Тақырыбы: Слесарлық жұмыс. Тесу және бұрғылау
операциялары
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру сабағы (өндірістік
оқыту)
Мамандығы: [Мамандық атауы] (мысалы: 09120100 – Электр
жабдықтарын жөндеу және қызмет көрсету)
Сабақтың ұзақтығы:
6 сағат (теория + практика)
Сабақ өткізілетін орын:
Өндірістік оқу шеберханасы
-
Оқушыларды бұрғылау және тесу операцияларымен таныстыру
-
Слесарлық құрал-жабдықтарды қолдану дағдыларын қалыптастыру
-
Еңбек қауіпсіздігін сақтау ережелерін меңгерту
![]()
? Сабақтың міндеттері:
Білімділік:
-
Тесу және бұрғылау операцияларының мақсатын, түрлерін және қолдану салаларын түсіндіру.
-
Бұрғылау құралдары мен саймандарының түрлерімен таныстыру.
Дамытушылық:
-
Оқушылардың техникалық ойлауын дамыту
-
Өз бетімен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру
Тәрбиелік:
-
Ұқыптылыққа, еңбек мәдениетіне тәрбиелеу
-
Еңбек қауіпсіздігін сақтауға дағдыландыру
![]()
? Құрал-жабдықтар мен көрнекіліктер:
-
Бұрғы станогы (немесе қол бұрғы)
-
Металл дайындамалар
-
Бұрғылар, кернер, сызғыш, циркуль, балға
-
Қауіпсіздік көзілдірігі, қолғап
-
Тақырыптық презентация (теориялық бөлімге)
-
Нұсқау карта (операция қадамдары)
![]()
? Сабақтың құрылымы:
|
Сабақ кезеңдері |
Уақыты |
Мазмұны |
|
1. Ұйымдастыру кезеңі |
5 мин |
Амандасу, қатысым түгендеу, жұмыс киімін тексеру |
|
2. Сабақтың мақсатын хабарлау |
5 мин |
Сабақ тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру |
|
3. Техникалық қауіпсіздік нұсқаулығы |
10 мин |
Бұрғылау кезіндегі қауіпсіздік ережелері |
|
4. Теориялық бөлім |
30 мин |
Бұрғылау операциясы: түрлері, құралдары, қолдану тәсілі |
|
5. Көрнекі көрсету (шебердің орындауымен) |
15 мин |
Нақты дайындамада бұрғылау әдісін көрсету |
|
6. Тәжірибелік жұмыс (оқушылар орындайды) |
2-3 сағат |
Оқушылар жеке немесе топпен жұмыс істейді. Дайындамаға белгі салып, бұрғылайды. |
|
7. Бақылау және түзету жұмысы |
30 мин |
Оқушылардың жұмыстарын тексеру, кеңес беру |
|
8. Қорытындылау |
15 мин |
Сұрақ-жауап, қателерді талдау, бағалау |
|
9. Үй тапсырмасы (бар болса) |
5 мин |
Келесі сабаққа дайындық тапсырмасын беру |
✅ Бағалау критерийлері:
-
Құрал-саймандарды дұрыс қолдануы
-
Операцияның дәлдігі мен сапасы
-
Қауіпсіздік ережелерін сақтауы
-
Уақытты тиімді пайдалануы
![]()
? Үй тапсырмасы (қажет болған жағдайда):
-
«Бұрғылау станогының құрылысы мен жұмыс істеу принципі» тақырыбында реферат
-
Келесі тақырыпқа (мысалы: «Жіп кесу») алдын ала дайындық
шағым қалдыра аласыз













