Материалдар / "Смарт мақсат-жаңартылған білім негізі" коучинг жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Смарт мақсат-жаңартылған білім негізі" коучинг жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
коуч мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
4907
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучтар

Канатбаева Гульнара Кенжалыевна - мектеп директоры

Отепова Гульфариза Наурызалиевна педагог-эксперт,ІІ деңгейлі орыс сыныптарындағы қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі

Коучинг-сессия тақырыбы

"SMART мақсат - жаңартылған білім негізі"

Жалпы мақсаты

Мұғалімдерге сабаққа мақсат қоюдың тиімді жолдарын үйрету.

Оқу нәтижесі

Мұғалімдер сабақтарына SMART ақылды тапсырмалары арқылы мақсат қоя біледі.

Әдіс-тәсіл

Түрткі сауалдар, миға шабуыл, ой тұжырымдау

Негізгі идеялар

Мұғалімдер сабақтың мақсатын нақты, өлшенген, қолжетімді етіп қояды. Дұрыс қойылған мақсат арқылы оқушылардың сабақты дұрыс игеруіне жағдай жасалады.



Кезең-дер

Уақыт

Коучтің іс-әрекеті

Мұғалімнің іс-әрекеті

Ресурс

Кіріспе кезең

Психологиялық ахаул

"Тізбектелген есімдер"

Өз есімдерін айтпас бұрын өзіне дейін айтылғандардың есімін қайталайды







Топқа бөлу


Фигуралар арқылы топқа бөліну

Мұғалімдер өзіне ұнайтын фигураларды таңдайды

Музыка

Топ ережесін бекіту


Жүйелеу

Топта жұмысты бастамас бұрын біз топ ережесіне назар аударуды сұраймын.

Топ ережесін еске түсіреді.

Алтын ереже

Түрткі сауал:


Терең ойлану


Видео:Как добиться цели позитивный мультфильм

Сабағымызды бастамас бұрын сіздерге видео ұсынғым келіп тұр. Сонымен видеоны көре отырып қандай тұжырым жасадыңыздар, ойымызды ортаға салайық:

  1. Видеодан не түсіндіңіздер?

- Қалай ойлайсыздар, бүгінгі коучингте не туралы сөйлесеміз?

- Сабақтың тақырыбы қандай?

Жақсы келісемін.

Мұғалімдер сыни тұрғыдан ойлай отырып, өз пікірлерін ортаға салады





Сабақтың тақырыбын анықтайды.

Видео



Негізгі

кезең

Миға шабуыл























Терең ойлану











Жұппен талдау




























Топпен жұмыс



Тамаша, біз видеоны көре отырып өзімізге біраз ой түйдік.




Сабақты жоспарлау үшін сіз ең алдымен не істейсіз???

Сабақты жоспарлауда не нәрсеге көңіл бөлген жөн? Неліктен?

SMART деген не?Бұрын естідіңіз бе?

СМАРТ туралы презентациямды ұсынамын.

Мұғалім жоспар құрғанда SMART-қа сәйкес мақсаттар мен міндеттерді (ақылды міндеттер) ұстанады. (ағылш. SMART objectives – ақылды тапсырмалар) – оқытудың мақсаттары мен міндеттерін қоюға арналған аббревиатура, 1981жылы Джордж Дораненгізген.

Әрине, өзiне мақсат қоюдын әртүрлi жолдары бар. Солардын iшiндегi SMART деген әдiспенен бөлiскiм келедi. Ол тиiмдi әрi жетуге оңай мақсат қоюға арналған. Қысқаша айтқанда, ол қойылған мақсат нақты (Specific),

өлшене білетін (Measurable), әрекетке

негiзделген (Action- oriented), қол жетiмдi

(Realistic) және уақытпен шектеулi (Time-

bound) болуы тиiс деген қағидалар.

Дәстүрлі сабақ пен жаңартылған сабақ жоспарын салыстырады. слайд

Мұғалімдерге дәстүрлі сабақтың жоспары ұсынылады.

Олар Смарт мақсат ұсынады.

Топтар бірін-бірі "Екі жұлдыз, бір ұсыныс" арқылы бағалайды.

Барлығы осы. Оп-оңай.

  • Ал ендi мысалдар келтiрiп қарастырайық.

  • Қай қағидалар орындалмай тұр?


Смарт мақсаттар сабақ жоспарын дайындауда қаншалықты тиімді деп ойлайсыздар?

Мұғалім жоспар құрғанда SMART-қа сәйкес мақсаттар мен міндеттерді (ақылды міндеттер) ұстанады. (ағылш. SMART objectives – ақылды тапсырмалар) – оқытудың мақсаттары мен міндеттерін қоюға арналған аббревиатура, 1981жылы Джордж Дораненгізген.

Әрине, өзiне мақсат қоюдын әртүрлi жолдары бар. Солардын iшiндегi SMART деген әдiспенен бөлiскiм келедi. Ол тиiмдi әрi жетуге оңай мақсат қоюға арналған. Қысқаша айтқанда, ол қойылған мақсат нақты (Specific),

өлшене білетін (Measurable), әрекетке

негiзделген (Action- oriented), қол жетiмдi

(Realistic) және уақытпен шектеулi (Time-

bound) болуы тиiс деген қағидалар.

Барлығы осы. Оп-оңай.

  • Ал ендi мысалдар келтiрiп қарастырайық.

  • Қай қағидалар орындалмай тұр?


Тапсырманы талқылайды.

І мысал.

  1. Пәк адам болу

  2. Мiнсiз болу

  3. 1) мен 2) қоса бақытты өмір сүру

Бәрi де орындалмай тұр деп айтсақ қателеспейміз. Мүмкiн оларға жетуге болады деп айтарсыз, бiрақта олар нақты (specific), өлшенетiн (measurable), әрекетке негiзделген емес (action-oriented) және уақытпен шектеулi (time-bound) емес

ІІ мысал:

  1. Сурет салу қабiлетiмдi жетiлдiру

  2. Былтыр бастаған кiтаптi бiтiру

Жасым жүзден асып шөберелерiмнiң тойларын көру

Жақыннан қарап көрейiк.

  1. Ол қол жетiмдi және едәуiр нақты, бiрақ уақытпен шектелмеген. Айта кететiн жәйт, бұл мақсатты өлшенетiн және әрекетке негiзделген қылуға болады (мысалы, сурет салудан он сабақ аламын).

  2. Кiтапта неше тарау бар, қаншасы оқылып шықты және қашан бiтiремiн деген сұрақтарға жауап берiлсе SMART-мақсат қылуға болады.

Ол жетiмдi емес әрi әрекетке негiзделмеген, яғни, оның даму барысы толықтай бiздiң қолымызда емес.

ІІІ мысал.

  1. http://www.typingstudy.com сайтында күнделiктi бiр сабақ ала отырып екi аптада қарамай компьютерде жазуды үйрену

  2. Ағылшын тiлi бiлiмiмдi жоғары деңгейге көтеру: ағылшын тiлiнде екi сериал қарап шығу (Breaking Bad пен Suits), бес кiтап оқып шығу (кiтаптардын тiзiмiн келтiру) және күнделiктi жұмысқа бара жатқанда NPR радиосын және подкасттар тыңдау

3.Тепе-теңдiкте өмiр сүру (интеллектi, рухани, денелiк, әлеуметтi)

  1. Бұл қарапайым болғанмен өте жақсы мысал. Ол нақты (Specific - қарамай жазуды үйрену), өлшенетiн (Measurable - алған сабақтар саны), әрекетке негiзделген (Action-oriented - күнделiктi онлайн сабақ алу), жетiмдi (Realistic - сөзсiз) және уақытпен шектелген (Time-bound - екi аптада бiтiру).

  2. Бұл да сондай: нақты (Specific - ағылшын тiлiн жетiлдiру), өлшенетiн (Measurable - оқыған кiтаптар саны және қараған сериалдар саны), әрекетке негiзделген (Action-oriented - кiтап оқу немесе сериал қарау), жетiмдi (Realistic - иә) және уақытпен шектелген (Time-bound - мысалы күнде кешке кiтап оқи отырып және апта соңы сериал қарап жарты жылда бiтiру).

3. Бұны бiрнеше SMART мақсаттарға бөлуге болады.



Топ мүшелері сыни тұрғыдан ойлай отырып жазып шығады


SMART туралы білгендерін жазады.

Дәстүрлі сабақ пен жаңартылған сабақ жоспарын салыстыру









SMART мақсат қою тақырыбына слайд арқылы түсіндірме жұмыстарын жүргізу











.

















Мұғалімдер түсінгендері бойынша сабақтың мақсатын постерге салады.


.




















SMART деп жазылған қағазды беру






















Қорытынды-лаукезеңі

Ой

тұжырымдау


Қорытын-ды жасау

Өлең жолдарын құрады

Өлең жолдарын құру

А4 парақтар

Кері байланыс


"Менің жұлдызым" бүгінгі коучинг барысында есте қалған сөздер мен сөз тіркестерін жазып шығу

Оқып береді

А4 парақтар



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!