Сабақты
жоспарлау үшін сіз ең алдымен не
істейсіз???
Сабақты жоспарлауда не нәрсеге
көңіл бөлген жөн? Неліктен?
SMART деген не?Бұрын
естідіңіз бе?
СМАРТ туралы презентациямды
ұсынамын.
Мұғалім жоспар құрғанда SMART-қа сәйкес
мақсаттар мен міндеттерді (ақылды міндеттер) ұстанады. (ағылш.
SMART objectives – ақылды тапсырмалар) – оқытудың мақсаттары мен
міндеттерін қоюға арналған аббревиатура,
1981жылы
Джордж
Дораненгізген.
Әрине, өзiне мақсат қоюдын
әртүрлi жолдары бар. Солардын iшiндегi SMART деген әдiспенен
бөлiскiм келедi. Ол тиiмдi әрi жетуге оңай мақсат қоюға арналған.
Қысқаша айтқанда, ол қойылған мақсат нақты
(Specific),
өлшене білетін
(Measurable),
әрекетке
негiзделген
(Action- oriented), қол
жетiмдi
(Realistic) және уақытпен
шектеулi (Time-
bound) болуы тиiс деген
қағидалар.
Дәстүрлі сабақ пен
жаңартылған сабақ жоспарын салыстырады.
слайд
Мұғалімдерге дәстүрлі
сабақтың жоспары ұсынылады.
Олар Смарт мақсат
ұсынады.
Топтар бірін-бірі "Екі
жұлдыз, бір ұсыныс" арқылы
бағалайды.
Барлығы осы.
Оп-оңай.
Смарт мақсаттар сабақ
жоспарын дайындауда қаншалықты тиімді деп
ойлайсыздар?
Мұғалім жоспар құрғанда SMART-қа сәйкес
мақсаттар мен міндеттерді (ақылды міндеттер) ұстанады. (ағылш.
SMART objectives – ақылды тапсырмалар) – оқытудың мақсаттары мен
міндеттерін қоюға арналған аббревиатура,
1981жылы
Джордж
Дораненгізген.
Әрине, өзiне мақсат қоюдын
әртүрлi жолдары бар. Солардын iшiндегi SMART деген әдiспенен
бөлiскiм келедi. Ол тиiмдi әрi жетуге оңай мақсат қоюға арналған.
Қысқаша айтқанда, ол қойылған мақсат нақты
(Specific),
өлшене білетін
(Measurable),
әрекетке
негiзделген
(Action- oriented), қол
жетiмдi
(Realistic) және уақытпен
шектеулi (Time-
bound) болуы тиiс деген
қағидалар.
Барлығы осы.
Оп-оңай.
Тапсырманы талқылайды.
І
мысал.
-
Пәк адам болу
-
Мiнсiз болу
-
1) мен 2) қоса бақытты өмір
сүру
Бәрi де орындалмай тұр деп
айтсақ қателеспейміз. Мүмкiн
оларға жетуге болады деп айтарсыз, бiрақта
олар нақты (specific), өлшенетiн (measurable), әрекетке
негiзделген емес (action-oriented)
және уақытпен шектеулi (time-bound) емес
ІІ
мысал:
-
Сурет салу қабiлетiмдi
жетiлдiру
-
Былтыр бастаған кiтаптi
бiтiру
Жасым жүзден асып
шөберелерiмнiң тойларын көру
Жақыннан қарап көрейiк.
-
Ол қол жетiмдi және едәуiр
нақты, бiрақ уақытпен шектелмеген. Айта кететiн жәйт, бұл мақсатты
өлшенетiн және әрекетке негiзделген қылуға болады (мысалы, сурет
салудан он сабақ аламын).
-
Кiтапта неше тарау бар,
қаншасы оқылып шықты және қашан бiтiремiн деген сұрақтарға жауап
берiлсе SMART-мақсат қылуға болады.
Ол
жетiмдi емес әрi әрекетке негiзделмеген, яғни, оның даму барысы
толықтай бiздiң қолымызда емес.
ІІІ
мысал.
-
http://www.typingstudy.com сайтында
күнделiктi бiр сабақ ала отырып екi аптада қарамай компьютерде
жазуды үйрену
-
Ағылшын тiлi бiлiмiмдi жоғары
деңгейге көтеру: ағылшын тiлiнде екi сериал қарап шығу (Breaking
Bad пен Suits), бес кiтап оқып шығу (кiтаптардын тiзiмiн келтiру)
және күнделiктi жұмысқа бара жатқанда NPR радиосын және подкасттар
тыңдау
3.Тепе-теңдiкте өмiр сүру (интеллектi, рухани, денелiк,
әлеуметтi)
-
Бұл қарапайым болғанмен өте
жақсы мысал. Ол нақты (Specific - қарамай жазуды үйрену), өлшенетiн
(Measurable - алған сабақтар саны), әрекетке негiзделген
(Action-oriented - күнделiктi онлайн сабақ алу), жетiмдi (Realistic
- сөзсiз) және уақытпен шектелген (Time-bound - екi аптада
бiтiру).
-
Бұл да сондай: нақты (Specific
- ағылшын тiлiн жетiлдiру), өлшенетiн (Measurable - оқыған кiтаптар
саны және қараған сериалдар саны), әрекетке негiзделген
(Action-oriented - кiтап оқу немесе сериал қарау), жетiмдi
(Realistic - иә) және уақытпен шектелген (Time-bound - мысалы күнде
кешке кiтап оқи отырып және апта соңы сериал қарап жарты жылда
бiтiру).
3. Бұны
бiрнеше SMART мақсаттарға бөлуге
болады.
|
Топ мүшелері сыни тұрғыдан
ойлай отырып жазып шығады
SMART туралы білгендерін
жазады.
Дәстүрлі сабақ пен жаңартылған
сабақ жоспарын салыстыру
SMART мақсат қою тақырыбына
слайд арқылы түсіндірме жұмыстарын жүргізу
.
Мұғалімдер түсінгендері
бойынша сабақтың мақсатын постерге салады.
.
|
SMART деп жазылған қағазды
беру
|