Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
SMART мақсаттың
артықшылығына әріптестердің көзін жеткізу, кез келген жоспарлау
әрекетіне SMART мақсат қоюға бағыттау
Күтілетін
нәтижелер
Мұғалімдер
сабақтарына ақылды тапсырмалары арқылы мақсат қоя біледі
Сабаққа SMART
мақсат қоюдың қаншалықты тиімді екенін түсінеді. Мұғалімдер сабаққа
мақсат қоюдың тиімді жолдарын үйренеді
Мұғалімдер
сабақтың мақсатын нақты, өлшенген, қолжетімді етіп қояды. Дұрыс
қойылған мақсат арқылы оқушылардың сабақты дұрыс игеруіне жағдай
жасай алады.
Ресурстар
флипчарт, маркер, түрлі-түсті стикерлер, бояу құралдары,
конверт, оқу ақпараттары
Эпиграф
Басқаларды үйрете жүріп
біз өзіміз үйренеміз? Сенека Луций
жаттығулар
уақыты
Жаттығулардың
мазмұны
Психологиялық дайындық «Өзіңді таны» бейнесуреті
2 мин
«Суретке қарағанда ең бірінші қандай бейнені
байқадыңыз?»
Адамның
басы,үй.суретші,тас,ағаштар
Топқа бөліну
2 мин
Конфет сыртындағы мақал-мәтел мағынасына қарай 2 топқа
бөлінеді.Арман.Білім.
Видео.Мультик.Мечты и цели
3 мин
Коучингімізді
бастамас бұрын сіздерге видео ұсынғым келіп тұр. Сонымен видеоны
көре отырып қандай тұжырым жасадыңыздар, ойымызды ортаға
салайық:
Видеодан не
түсіндіңіздер?
- Қалай
ойлайсыздар, бүгінгі коучингте не туралы сөйлесеміз?
- Коучинг
барысында нені үйренеміз?
Коучинг қызықты
өту мақсатында ашық пікір айтқан топ мүшелеріне алғыс
білдіреміз? Сабақтың тақырыбы қандай?
Ситуация
2 мин
Арман мен
мақсаттың қандай айырмашылығы бар?
Ойланып көрелік,
неліктен көп адамдардың армандары тек арман күйінде қалады? Сіздің
қанша арманыңыз орындалды? Қаншасы жай ғана арман болып, Сіздің
өміріңіздің «тарихи» беттерінде қалды ?
Ойлан,жұптас,талқыла (Топтық
жұмыс)
5 мин
Постер . Арман мен
мақсаттың айырмашылығы қандай?
Видеоролик.
5 мин
«Мақсатты қалай қою керек?»
Топқа бөліну
2 мин
Конфеттегі
түстерге байланысты қайта 4 топқа бөліну
«Допты сұрап ал» әдісі
3 мин
Сабақты жоспарлау
үшін сіз ең алдымен не істейсіз???
Сабақты
жоспарлауда қандай да бір қағидаттарға сүйенесіз
бе?Неліктен?
Сабақты
жоспарлауда не нәрсеге көңіл бөлген жөн? Неліктен?
Берілген мақсат
дұрыс қойылған ба? Неліктен?
«SMART»
презeнтациясы
3 мин
Слайд
aрқылы«SMART» туралы мағлұмат беру
«SMART» аббревиатура сөзін 1954 жылы
Питер Друкер
айналымға енгізген.
1.(Specific) Спецификалық,нақтылы. Яғни не
нәрсеге қол жеткізу қажет.
2.(Measurable) Өлшеуге
болатын. Яғни мақсатқа
жеттік деп айта алатындай болу керек.
3.(Achievable) Қолжетімді. Яғни іс-әрекетке негізделген. Себебі нақтылы қандай
іс-әрекет өзімізге қажет нәтиже беретінін түсініуіміз
қажет.
4. (Realistic) Шындыққа
негізделген. Яғни
қойылған мақсатқа жете алатындай.
5.(Timely) Нақтылы мерзімі және мақсатты жүзеге асыратын орынды құралдары
болу керек екендігін ұғынады.
Сергіту сәті
4 мин
Күш сыйлау
Талдау жүргізу
2 мин
Дәстүрлі сабақ беру
жүйесіндегі сабақтың мақсаты мен SMART мақсат бойынша құрылған
сабақты салыстырып көрейік
«Көшбасшы және тыңдаушылар»
әдісі
5 мин
Жаңартылған білім беру мазмұнындағы сабақ
мақсаттары.
4
топ 4 пәнге сабақ мақсаттарын жазып,ой бөліседі.
Кері байланыс
2 мин
«Бес саусақ»
Сұрақтары бар қорап
2мин
Мұғалімдер коучинг соңында өз
сұрақтарын қорапқа қалдыра алады.
Коуч:
Бекхожаева Қ.Қ
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз