Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы.
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру:
Барлығымыз бірлесіп ,
жақсы еңбек ету үшін бір-бір жылы сөз айтып, бір-бірімізге жақсы
тілек білдірейік. Жақсы сөз жарым ырыс деген, сондықтан да
алдарыңыз ашық, жарқын болсын деген тілекпен, бүгінгі сабағымызды
бастаймыз.
«Өрмекші
торы» әдісі арқылы бір-біріне жіпті лақтырып, үйге берілген
тапсырма бойынша сұрақтар қояды.
Қызығушылықты
ояту.
- Жусан туралы не
білесіңдер?
- Жусанды иіскеп
көрдіңдер ме?
- Жусан қайда
өседі?
Оқулықтың
106-беті.
«Тұлғаны таны»
әдісі. Оқушылар үйде ізденіп келген
мәліметтері бойынша және оқулықтағы мәліметтер бойынша тұлға туралы
мәліметтер жинайды.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаты анықталады.
ІІ. Мағынаны тану.
Тапсырма. «Жусан иісі» әңгімесін бөліктерге бөліп, 3
топқа береді. Оқушылар шығарма мазмұнымен толық танысып
шығады.
Тапсырма.
І топ – «Баяндамашылар». Әңгімені толық оқып, алдымен жұпта,
содан кейін топта бір-біріне түсіндіріп, топтан бір оқушы шығып,
барлық сы- ныпқа мазмұнын айтып
шығады.
ІІ топ –
«Мінездеме берушілер».
Әңгіме кейіпкерлеріне мінездеме
береді.
«МІНЕЗДЕМЕ
БЕРУШІЛЕР»
ІІІ топ – «Ізденушілер». «Талқылау кестесін»
толтырады.
«ТАЛҚЫЛАУ
КЕСТЕСІ»
Тақырыбы
|
|
Негізгі
кейіпкерлер
|
|
Кейіпкерлердің
әрекеті
|
|
Осы әрекетке итермелеген не
нәрсе?
|
|
Кейіпкерлердің бойындағы
қасиет
|
|
Әңгіме қалай
аяқталады?
|
|
Дескриптор:
-
әңгіменің
мазмұнын түсінеді;
-
түсініктерін талдау арқылы көрсетеді;
-
кейіпкерге
мінездеме береді.
ҚБ
Тапсырма.
2-тапсырма «Пирамидалық
талқылау» әдісі
Тіктөртбұрыштың сыртқы
бөлігіне топтың әр мүшесі шығарма туралы өз жауабын жазады, ал ішкі
төртбұрышқа төрт пікірге ортақ түйінді ой
жазылады.
Дескриптор:
-
Тіктөртбұрыштың сыртқы
бөлігіне топтың әр мүшесі шығарма туралы өз жауабын
жазады;
-
ішкі төртбұрышқа төрт пікірге
ортақ түйінді ой жазады;
-
Өз көзқарастарын
білдіреді.
ҚБ
|
Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Өрмекші
торы» әдісі арқылы бір-біріне жіпті лақтырып, үйге берілген
тапсырма бойынша сұрақтар қояды.
Оқушылар үйде ізденіп келген мәліметтері бойынша және
оқулықтағы мәліметтер бойынша тұлға туралы
мәліметтер жинайды.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
анықталады.
«Жусан иісі»
әңгімесін бөліктерге бөліп, 3
топқа береді. Оқушылар шығарма мазмұнымен толық танысып
шығады.
Оқушылар әңгіменің мазмұнын
түсінеді;
түсініктерін талдау арқылы
көрсетеді;
кейіпкерге мінездеме
береді.
«Пирамидалық талқылау»
әдісі
арқылы тіктөртбұрыштың сыртқы
бөлігіне топтың әр мүшесі шығарма туралы өз жауабын
жазады;
ішкі төртбұрышқа төрт пікірге
ортақ түйінді ой жазады;
Өз көзқарастарын
білдіреді.
|
Қалыптастырушы
бағалау
ҚБ
«Одағайлар»
әдісі
Оооооо! – тамаша
жауап;
Оййййй! – төмен
жауап
ҚБ
ҚБ
|
6-сынып
Қазақ
әдебиеті
С.Мұратбаев "Жусан иісі"
повесі
Әдебиет
хрестома
тиясы.
|