Материалдар / С.Мұратбаев "Жусан иісі" повесі.

С.Мұратбаев "Жусан иісі" повесі.

Материал туралы қысқаша түсінік
әріптестеріммен тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2023
432
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Picture 49

Түркістан облысы, Кентау қаласы

Ататүрік атындағы №4 мектеп-лицейінің

қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімі

Жусипбаева Мадина Нарбетқызы

Бөлім: Мен балаң жарық күнде сәуле қуған

Мектеп:  Ататүрік атындағы №4 мектеп-лицейі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Жусипбаева Мадина Нарбетқызы

Сыныбы: 6 а,ә

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

С.Мұратбаев "Жусан иісі" повесі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау;

6.2.1.1 шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау.

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: Шығарма мазмұнымен танысу.

Көптеген оқушылар: әдеби шығарманың жанрын, сюжетін анықтау, шығарманы композициясына талдау;

Кейбір оқушылар:. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау, шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы
























Сабақтың ортасы.


І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру:

Барлығымыз бірлесіп , жақсы еңбек ету үшін бір-бір жылы сөз айтып, бір-бірімізге жақсы тілек білдірейік. Жақсы сөз жарым ырыс деген, сондықтан да алдарыңыз ашық, жарқын болсын деген тілекпен, бүгінгі сабағымызды бастаймыз.

«Өрмекші торы» әдісі арқылы бір-біріне жіпті лақтырып, үйге берілген тапсырма бойынша сұрақтар қояды.

Қызығушылықты ояту.

- Жусан туралы не білесіңдер?

- Жусанды иіскеп көрдіңдер ме?

- Жусан қайда өседі?

Оқулықтың 106-беті.

«Тұлғаны таны» әдісі. Оқушылар үйде ізденіп келген мәліметтері бойынша және оқулықтағы мәліметтер бойынша тұлға туралы мәліметтер жинайды.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

ІІ. Мағынаны тану. Тапсырма. «Жусан иісі» әңгімесін бөліктерге бөліп, 3 топқа береді. Оқушылар шығарма мазмұнымен толық танысып шығады.

Тапсырма.

І топ – «Баяндамашылар». Әңгімені толық оқып, алдымен жұпта, содан кейін топта бір-біріне түсіндіріп, топтан бір оқушы шығып, барлық сы- ныпқа мазмұнын айтып шығады.

ІІ топ «Мінездеме берушілер». Әңгіме кейіпкерлеріне мінездеме береді.

«МІНЕЗДЕМЕ БЕРУШІЛЕР»




1



2



3




ІІІ топ – «Ізденушілер». «Талқылау кестесін» толтырады.

«ТАЛҚЫЛАУ КЕСТЕСІ»

Тақырыбы


Негізгі кейіпкерлер


Кейіпкерлердің әрекеті


Осы әрекетке итермелеген не нәрсе?


Кейіпкерлердің бойындағы қасиет


Әңгіме қалай аяқталады?


Дескриптор:

  • әңгіменің мазмұнын түсінеді;

  • түсініктерін талдау арқылы көрсетеді;

  • кейіпкерге мінездеме береді.

ҚБ

Тапсырма. 2-тапсырма «Пирамидалық талқылау» әдісі

Тіктөртбұрыштың сыртқы бөлігіне топтың әр мүшесі шығарма туралы өз жауабын жазады, ал ішкі төртбұрышқа төрт пікірге ортақ түйінді ой жазылады.

Дескриптор:

  • Тіктөртбұрыштың сыртқы бөлігіне топтың әр мүшесі шығарма туралы өз жауабын жазады;

  • ішкі төртбұрышқа төрт пікірге ортақ түйінді ой жазады;

  • Өз көзқарастарын білдіреді.

ҚБ

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Өрмекші торы» әдісі арқылы бір-біріне жіпті лақтырып, үйге берілген тапсырма бойынша сұрақтар қояды.

Оқушылар үйде ізденіп келген мәліметтері бойынша және оқулықтағы мәліметтер бойынша тұлға туралы мәліметтер жинайды.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.


«Жусан иісі» әңгімесін бөліктерге бөліп, 3 топқа береді. Оқушылар шығарма мазмұнымен толық танысып шығады.



Оқушылар әңгіменің мазмұнын түсінеді;

түсініктерін талдау арқылы көрсетеді;

кейіпкерге мінездеме береді.







«Пирамидалық талқылау» әдісі

арқылы тіктөртбұрыштың сыртқы бөлігіне топтың әр мүшесі шығарма туралы өз жауабын жазады;

ішкі төртбұрышқа төрт пікірге ортақ түйінді ой жазады;

Өз көзқарастарын білдіреді.





Қалыптастырушы бағалау



ҚБ

«Одағайлар» әдісі

Оооооо! – тамаша жауап;

Оййййй! – төмен жауап






















ҚБ









ҚБ





6-сынып

Қазақ әдебиеті

















С.Мұратбаев "Жусан иісі" повесі






































Әдебиет хрестома

тиясы.

Сабақтың соңы


Бағалау. Жұптық бағалау: Өте жақсы, жақсы, орташа.

Рефлексия.

«Білім қоржыны» әдісі.

Үйге тапсырма: Шығарманы оқу.








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ