Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / С.Мұратбеков "Жусан иісі" повесінің тақырыбы мен идеясы.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлім:Мен балаң жарық
күнде сәуле қуған
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің
аты-жөні:
Сынып:
6
Қатысқан оқушылар
саны:
Қатыспағандар:
Сабақтың
тақырыбы
С.Мұратбеков "Жусан
иісі" повесінің тақырыбы мен
идеясы.
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
6.1.1.1. әдеби
шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін
анықтау.
6.1.2.1. әдеби шығармада
көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы
түсіндіру.
Сабақтың
мақсаты
Барлық
оқушылар:С.Мұратбеков "Жусан
иісі" повесінесюжеттік-композициялық талдау
жасау арқылы жанрлық ерекшелігін
түсіну.
Көпшілігі:шығармадағы авторлық идеяның
әлеуметтік-қоғамдық мәселемен байланысын
анықтау.
Кейбір
оқушылар:әдеби шығарманың жанрын,
фабуласын, сюжетін анықтау, әдеби шығармада көтерілген
әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы
түсіндіру.
Жоспар
Сабақтыңкезеңі/
уақыт
Педагогтіңәрекеті
Оқушыныңәрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
І. Ұйымдастыру
кезеңі.Оқушылар түгенделіп, сабаққа
назары аударылады.
І. Қызығушылығын
ояту.
«Сөзді тап»
ойыны.Ортаға бір оқушы
шығып, бүгінгі тақырыпқа байланысты бірнеше сөзді дене қимылы
арқылы көрсетеді. Қалған оқушылар сөзді табу арқылы са- бақтың
тақырыбын болжайды.
Сабақтың
тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлері
таныстырылады.
ІІ. Мағынаны
тану.«Конверттегі сұрақ»
әдісі.
Конвертте жасырылатын
сұрақтар:
Жазушы Сайын Мұртабеков туралы
қандай мәлімет алдыңдар?
«Жусан иісі» әңгімесіндегі
Аянауылғакіммен, қашан көшіп
келеді?
Аяндыауылбалалары қалай қарсы
алды?
Балалардың арманы қандай
еді?
Балалар Аянды қалай естеріне
алушыеді?
Әңгімені айтып отырған балаға
жусанның иісі кімді есіне
түсіреді?
Қаралы қағаз деген не?
Аянға келген қара қағаздың басқалардан
айырмашылығы неде?
Аян қара қағазды қалай қабылдады? Қалай әсер етті
деп ойлайсыңдар?
Аян жасырынған ат қораның
іші қандай?
Аян кімнен, неге
жасырыныпжылады?
Аянның қандай бала
екенінбайқадыңдар?
Соғыс жылдарындағы балалар өмірінің көрінісі
қалай бейнеленгендігі туралы айтып
беріңдер.
Дескриптор:
сұрақтарға жауап береді;
кейіпкерге сыни тұрғыда
бағабереді;
салыстырады;
шығарманың идеясын анықтайды.
ҚБ
2-тапсырма.Шығарма мазмұны бойынша,
тапсырмаларды орындаңдар:
–
мәтін мазмұнына
сәйкес тақырыпты анықтаңдар;
–
мәтінді бірнеше
мағыналық бөлікке бөліңдер;
–
әр бөлікке атау
беріңдер;
–
әр бөліктің негізгі
ойын білдіретін сөйлемдерді
табыңдар
–
мәтіндегі барлық
кейіпкерлерді кезегімен атап
шығыңдар;
–
кейіпкерлерді
сипаттайтын сөз, сөз тіркесі, сөйлемдерді
анықтаңдар;
–
кейіпкерлердің ой
толғамын білдіретін сөйлемді
көрсетіңдер;
–
шығармадағы оқиға
орын алған жерлерді атаңдар;
–
шығарманы аяқтаудың
нұсқасын ұсыныңдар.
Дескриптор:
мәтін мазмұнына сәйкес
тақырыпты анықтайды;
мәтінді бірнеше мағыналық
бөлікке бөледі, әр бөлікке атау береді;
әр бөліктің негізгі ойын
білдіретін сөйлемдерді табады;
мәтіндегі барлық кейіпкерлерді
анықтайды;
кейіпкерлерді сипаттайтын сөз,
сөз тіркесі, сөйлемдерді анықтайды;
кейіпкерлердің ой толғамын
білдіретін сөйлемді көрсетеді;
шығармадағы оқиға орын алған
жерлерді атайды;
шығармадағы оқиға орын алған
жерлерді анықтайды.
ҚБ
Бекіту.Әңгіменің аяқталуы туралы
ойларыңмен бөлісіңдер.«Төрт сөйлем»
тәсіліарқылы ой-пікірлеріңмен
бөлісіңдер:
Пікір.«Жусан иісі» әңгімесінің
мазмұны бойынша пікірлеріңді бір сөйлеммен
білдіріңдер.
Ортаға бір оқушы шығып,
бүгінгі тақырыпқа байланысты бірнеше сөзді дене қимылы арқылы
көрсетеді. Қалған оқушылар сөзді табу
арқылыса- бақтың
тақырыбынболжайды.
«Конверттегі сұрақ» әдісімен
өткен сабақты еске
түсіреді.
Сұрақтарға жауап береді;
Кейіпкерге сыни тұрғыда
бағабереді;
Салыстырады;
Шығарманың идеясын
анықтайды.
Мәтін мазмұнына сәйкес
тақырыпты анықтайды;
Мәтінді бірнеше мағыналық
бөлікке бөледі, әр бөлікке атау береді;
Әр бөліктің негізгі ойын
білдіретін сөйлемдерді табады;
Мәтіндегі барлық кейіпкерлерді
анықтайды;
Кейіпкерлерді сипаттайтын сөз,
сөз тіркесі, сөйлемдерді анықтайды;
Кейіпкерлердің ой толғамын
білдіретін сөйлемді көрсетеді;
Шығармадағы оқиға орын алған
жерлерді атайды;
Шығармадағы оқиға орын алған
жерлерді анықтайды.
Оқушыларәңгіменің аяқталуы
туралы ойларымен бөліседі;
«Төрт сөйлем» тәсілі арқылы
тақырыпты қорытындылайды;
Әңгіме мазмұны бойынша
пікірлерін бір сөйлеммен білдіреді;
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз