Материалдар / Социогенез туралы теориялардың алуан түрлілігі

Социогенез туралы теориялардың алуан түрлілігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Социогенез дегеніміз не екенін оқушылар біледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қазан 2024
78
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тапсырмалар жәнебаллқоюкестеcіүлгілері

«Қазақстан тарихы» пәнінен ІI тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары1.Қазақстанның этникалық құрамының өзгеру үрдісіне қатысы бар ұғымдардың мағынасынтүсіндіріңіз.

Ұғымдар

мағынасы

«аграрлық саясат»


«көші-қонсаясаты»


«моноэтностыққұрам»


халықтардепортациясы


«интернационализм»


[5]

  1. Дереккөздердіпайдаланаотырып,Қазақстандахалықтыңэтникалыққұрамыныңөзгерукезеңдерінзерттеңіз

Адереккөзі.

Қазақстанда1954–1960жылдары25,5млн.гатыңжәнетыңайғанжерлержыртылды,соның17 млн. Қостанай, Целиноград, Солтүстік Қазақстан, Павлодар және Көкшетау облыстарыныңаумағында болды. Игеру науқанына еліміздің басқа аймақтарынан еріктілер ағыла бастады. 1954жылы 17 наурыздағы мәлімет бойынша Ақмола облысына – 3705, Көкшетау облысына – 1363,Қостанай облысына – 4877, Павлодар облысына – 1431, Солтүстік Қазақстан облысына – 2666адам келді. 1954 жылы мамыр айында Қазақстанға 130 мыңнан астам адам, 1954-1955 жылдарыбарлығы 360 мың механизаторлар, құрылысшылар және т. б. мамандар, инженерлі-техникалықжұмысшылар жіберілді, ал 1954–1960 жылдары 640 мың- нан астам, оның жартысын комсомолжолдамаларыменкелгенжастарқұрады.

дерек:https://e-history.kz/kz/publications/view/3153©e-history.kz

Вдереккөзі.

«Депортацияланған гректер республикаға сегіз жыл бойы жеткізіліп тұрды. 1941 жылынемісконтингентіменқосаалғандаҚазақстанда15-20севастопольдікгректертұрды.1942жыл

  • «краснодарлықжыл»болды.Сәуірденқазанғадейінсозылғанкампаниянәтижесіндереспубликағатөртмыңғажуықгреккөшірілді.1944жылыҚазақстан«ереуілдеп»депортацияланғандардықабылдауданбастартты.Дегенменде1240грекГурьевоблысынақоныстандырылды.1949жылыҚазақстандағыгрекконтингентіГрузия,Әзірбайжан,КубаньменУкраинадан көшірілген 37 мың грекпен толыға түсті. 1950 жылға қарай Қазақстандағы 820 165қоныс аударылғандардыңішінде43-44мыңыгректерболды.Оларреспубликадағыбарлықарнайықонысаударылғандардың5%жуығынқұрады».

«СпецэшелоныидутнаВосток»Гректеншыққанорыстарихшысы ИванДжуха


Сдереккөзі.

Соғыс тарихында тылда еңбек ету үшін зорлық-зомбылық көрсетіліп, халықты әдейілепқонысаудару,еңбекармиясынаеріксізеңбекетужәне басқадаайлатәсілдер қолданылды.

Бұлеріксізеңбекармиясынұйымдастырутәжірибесі,еліміздеиндустриаландырунауқаныбасталаркезден бастауалды.Қоныстанушылар топ-тобымен,белгіленгентопбойыншадаүкіметадамдарының қатаң бақылауымен келіп жатты. Соғыс кезінде қара жұмыстарға ең алдымен жераударылғандармен бірге 16 жастан жоғары сенімсіз, соғысқа жіберілмейтін азаматтар, әйелдер,қарттар т.б. жіберілген еді. Оларды ХКІІ қызметкерлерінің бақылауымен құрылыс жұмысшыкүші колонналары деп атады. Соғыстан кейінгі жылдарда Қазақстан территориясында 11 лагерьжұмыс істеген. Осы лагерлерде тек қана «отанын сатқандар» ретінде 1946 жылы 0618 адамқамалса, ал 1947 жылы 13 035 адам жазаға тартылған. Сол сияқты 1948 жылы 17 171 адамұсталып,1949жылы12091адамтұтқындалған.Тұтқындардыңкүшіменасаіріқорғанысзауыттарыменкомбинаттарсалынды.

ТарихшыМанашҚозыбаевтыңеңбектерінен...


Тарихиоқиғалар

Себептері

Салдары

1-кезең




2-кезең



3-кезең



[7]

  1. ҚазақстанРеспубликасыкөші-қонсаясатының2017-2021жылдарғаарналғантұжырымдамасына сүйене отырып, көші-қон саясатының негізгі бағыттарын түсіндіріңіз, мысал келтіріңіз.

Бірінші.Сыртқыкөші-қонпроцесінбасқарудегеніміз

DrawObject1

Мысалы

Екінші.Этникалыққазақтардыңтарихиотанынаоралуы,бұл

DrawObject2

Мысалы

Үшінші.Ішкікөші-қонпроцестерініңреттелуінежатады:


DrawObject3

Мысалы


  1. Берілгенақпараттыжәнеөзбіліміңіздіқолданып,ұлтаралықжәнеконфессияаралықкелісімніңқазақстандық үлгісінбағалаңыз.


[6]

«Қазақстан – бүгінде ұлтаралық келісім мен тұрақтылықтың мекені. Қазақстан РеспубликасыКонституциясының1-бабының2-тармағынасәйкес,Республикақызметiнiңтүбегейлiпринциптерi:қоғамдықтатулықпенсаяситұрақтылық;бүкiлхалықтыңигiлiгiнкөздейтiнэкономикалықдаму;қазақстандықпатриотизм.Осытұстааталғанжұмыстыіскеасырумақсатында1995жылғы1наурыздаоныңмәртебесінҚазақстанРеспубликасыПрезидентіжанындағы консультативті-кеңесші орган деп бекіткен Қазақстан Республикасы ПрезидентініңЖарлығыменҚазақстанхалқыАссамблеясықұрылғанболатын.

Қазақстан Республикасының тұңғыш Президенті Н.Ә. Назарбаевтың«100 нақты қадам: баршағаарналған қазіргі заманғы мемлекет» Ұлт жоспарының болашағы біртұтас ұлтты қалыптастыружөніндегіміндеттерініңнегізіндеҚазақстандықбірегейлікпен бірліктінығайтутұжырымдамасыәзірленді.

«Қазақстан жолы – 2050: Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ» атты Қазақстан РеспубликасыныңТұңғыш Президенті Н.Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына 2014 жылғы Жолдауында «МәңгілікЕл»жалпыұлттықпатриоттықидеясыұсынылғанболатын.

Бүгінде «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық патриоттық идеясы – қазақстандық бірегейлік пен бірлікті,қоғамдықкелісімдіқалыптастыратынқұндылықтар жүйесінеайналды».

Ғаламторматериалдарынанқысқартылыпалынды

Саясаттыңартықшылықтары

Саясаттыңкемшіліктері

1.

2.

3

1.

2.

3.

Қорытындыой:

[8]

  1. ҚазақстанхалқыАссамблеясыныңрөлінсипаттап,ойдыжалғастырыңыз.

  1. Халықбірлігіннығайту,қазақстандыққоғамныңнегізқалаушықұндылықтарыбойыншақоғамдықкелісімдіқолдаужәнедамытуда...

1................................................................................................................................................................................................................

2...............................................................................................................................................................................................................

  1. Мемлекеттік органдарға экстремизм мен радикализм көріністеріне қарсы әрекет етуде ...1.................................................................................................................................................................................................................

2............................................................................................................................................................................................................[4]

Мұғалімнің аты-жөні:

Абил Наташа 8 мектеп

Пән/Сынып:

6 сыныпҚазақстан тарихы

Қай аптаның нешінші сабағы

5 аптаның/ 9 сабағы

Тарау немесе бөлім атауы:

VI - IX ғасырлардағы Қазақстан

Сабақтың тақырыбы:

Оғыз мемлекеті

Оқу мақсаты:

6.3.1.2 VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау

Бағалау критерийі:

-. Оғыз мемлекетінің ішкі сыртқы саясатын түсіндіреді;

- .Оғыз мемлекетінің ортағасырлық Қазақстан тарихындағы алатын орнына баға береді.

- «Оғызнама» дастанының мазмұнын талдайды;

Саралап оқыту тапсырмалары

Ұжымдық жұмыс

Жаңа тақырыптың түсіндірілуі


Бірлескен жұмыс (1,2,3 тапсырма)

Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

Жеке жұмыс

Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

Уақыты

Кезеңдері

Тапсырма

Тапсырманың мақсаты

Бағалау

Ресурстар

2 минут

Ұйымдастыру

Сәлеметсіздерме бе?

6-сыныптың қазақстан тарихы пәніне қош келдіңіздер!

Сабағымыздың тақырыбы: Оғыз мемлекеті

Бүгін сабақта:

Сенің білетінің:

- Оғыз мемлекетінің құрылуын

- Оғыздардың саяси жағдайын

- Кәсібі мен қолөнері

- Қағанаттың ыдырауы

Сенің меңгеретінің:

- Мемлекеттің этникалық

құрамы мен қоғамдық

құрылысын

- Оғыздардың сыртқысаясатын

- Шаруашылығын

- Қағанаттың ыдырау себептері

Сабақтың тақырыбын білу



Презентация №1 бет Презентация №2 бет


2 минут


3 минут

Жаңа сабақ

Ой қозғау!


Зерттеу сұрағы:
Қазақстанның орта ғасырлар тарихында Оғыз мемлекетінің алатын орны қандай?


Ой қозғау

Мемлекеттер атауы

Бағалау критерийлерін ұсыну

Презентация№3 бет




Мәлімет беру.

- Оғыз мемлекетінің құрылуы;

- Оғыздардың этникалық құрамы.

- Оғыз мемлекетінің сыртқы саясаты;

- Оғыздардың шаруашылығы

- Оғыз мемлекетінің әлсіреуі мен ыдырау себептері

Мәлімет


Презентация№4

Презентация№5 Презентация№6

Презентация№7

Презентация№8

3 минут



Бекіту

1 тапсырма

Берілген сөздерге анықтама беріңдер.

Жағбу -

«Угу» -

«Оғызнам» -

Дескриптор:

Жағбу,«Угу» , «Оғызнам» сөздеріне анықтама береді.

2 тапсырма

Оғыз билеушілерінің сыртқы саясатындағы алдына қойған басты

екі мақсаттын жазыңыздар.

1

2


Дескриптор:

Оғыз билеушілерінің сыртқы саясатындағы басты екі мақсатты жазады.

3 тапсырма

Оғыз мемлекетінің ыдырау себептерін ішкі және сыртқы факторларға жіктеңіздер.

1. Алым салықтың көбеюі

2. Қыпшақтардың жиі шабуыл жасауы

3.Селжұқтарға қарсы ұзаққа созылған күрес

4. Халық наразылығы

Сыртқы фактор

Ішкі фактор



Дескриптор:

- Оғыз мемлекетінің ыдырау себептерін мәліметтерге сүйене отырып анықтап жіктейді;

Тақырыпты меңгергенін анықтау

Бағалау критерийлерін ұсыну


Презентация№9-10

Презентация№11-12

Презентация№13-14

1 минут

Қорытынды





Презентация 15 бет

1 минут

Үйге тапсырма

«Оғызнама» жырын оқу талдау

Ей, ұлдарым менің
Мен басымнан көп нәрсе өткіздім.
Талай-талай шайқасты көрдім,
Садақ тартып, оқ аттым,
Дұшпандарымды жылаттым,
Достарымды күлдірттім.
Көк Тәңірі алдындағы парызымды өтедім.
Ел – жұртымды сендерге табыс етем

Үзіндіні талдау критерилері:

1. Үзіндінің авторы кім?

2. «Оғызнаманың» басты идеясы




Презентация 16 бет

















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ