|
Сабақтың тақырыбы: Соғыс жылдарындағы Қазақстан |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: 10.04.2018. |
||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
|
|
|
|
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.2.3.1.-хроника, хабар,очерктердің және кеңсе құжаттарының, қызметтік жазбалардың жанрлық ерекшеліктерін ажырату. 7.4.4.5- оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу. |
||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Адалдық, батырлық, адамгершілік, парасаттылыққа, отансүйгіштікке баулу |
||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, слайд,суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс. |
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих, география, қазақ тілі. |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
Талғат Бигелдинов |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
|
Басталуы 4 минут 5 мин Үй тапсырмасы |
Бағалау парақшасымен таныстыру Топтарға бөлу. Кеспе қағаздар арқылы топқа бөлемін. «Соғыс» тақырыбы түскендер 1-топ, «Отан» тақырыбы түскендер 2-топ, «Халық» тақырыбы түскендер 3- топ, «Бейбітшілік» тақырыбын алғандар 4-топқа отырады. Психологиялық ахуал қалыптастыру: Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! Миға шабуыл: интербелсенді тақтадан соғыс көріністерінен шағын видео тамашаланады. Сол видео туралы топтарының тақырыбын қатыстырып өз ойларын екі- үш сөйлеммен жеткізеді. Дескриптор:
Үйге «Соғыс» сөзіне бес жолды өлең құрастыру берілген, әр топтан топ спикері белгілеген оқушы жауап береді. |
Топ спикерлері сайланып, бағалау парағына әр бөлім бойынша тобындағы оқушылардың сабаққа қатысуын бағалап отырады. |
|||||
|
Жаңа білім 5 минут 1 мин |
Білу және түсіну Соғыс жылдарындағы Қазақстан. Слайд арқылы Қазақстанның соғыс кезіндегі тарихы, экономикасы, соғысқа қатысқан Қазақстандықтар туралы ақпарат слайд арқылы түсіндіріледі.
Қазақстан экономикасы соғыс жағдайында
Ардагерлердің құрметіне 1 минут үнсіздік |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||
|
Ортасы 17 минут Үйге тапсырма |
Қолдану Ойтүрткі. Әр топқа ойтүрткі сұрақтар беріледі. Топтар сол сұраққа жауап беру керек. 1-топ. Қазақстанның Ұлы Отан соғысына қосқан үлесі қаншалықты деп ойлайсыңдар? 2-топ. Қазақстандықтардың тылдағы еңбегі қаншалықты деп ойлайсыңдар? 3- топ. Соғыс және тыл ардагерлері деген кімдер? Қандай ардагерлерді білесіңдер? 4- топ. Партизан отрядында соғысқан қазақстандықтар туралы не білесіңдер? Дескриптор.
Талдау «Ұрпақтар атынан алғыс» тақырыбына шағын хат жазу. Хаттың ішінде оқшау сөздерді пайдаланып, оқшау сөздердің түрлерін ажырату қажет. Дескриптор.
«Төрт сөйлем тәсілі» Бүгінгі жаңа тақырып бойынша өз ойларын «төрт сөйлем тәсілімен» жеткізеді. 1.Оқыған мәтін бойынша өз пікіріңді 1 сөйлеммен дәлелде 2. Дәлел. Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде. 3. Мысал. Пікіріңді өмірмен байланыстырып мысал келтір 4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды жаз. Б Момышұлы туралы қосымша мәліметтер жазып келу. |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер
|
|||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут |
«Бес саусақ» тәсілі арқылы сұрақтарға жауап жазады Бас бармақ- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? Балаң үйрек- бірлесу. Мен топта қалай жұмыс жасадым? Ортан терек- ойлану. Мен бүгін қандайалдым. Шылдыр шүмек- шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен? Кішкентай бөбек- көңіл- күй ахуалы. Мен өзімді сабақта қалай сезіндім? |
|
|||||
|
Кері байланыс 3минут |
|
|
|||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
|
|
|
|
|||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Соғыс жылдарындағы Қазақстан
Соғыс жылдарындағы Қазақстан
|
Сабақтың тақырыбы: Соғыс жылдарындағы Қазақстан |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: 10.04.2018. |
||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
|
|
|
|
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.2.3.1.-хроника, хабар,очерктердің және кеңсе құжаттарының, қызметтік жазбалардың жанрлық ерекшеліктерін ажырату. 7.4.4.5- оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу. |
||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Адалдық, батырлық, адамгершілік, парасаттылыққа, отансүйгіштікке баулу |
||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, слайд,суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс. |
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих, география, қазақ тілі. |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
Талғат Бигелдинов |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
|
Басталуы 4 минут 5 мин Үй тапсырмасы |
Бағалау парақшасымен таныстыру Топтарға бөлу. Кеспе қағаздар арқылы топқа бөлемін. «Соғыс» тақырыбы түскендер 1-топ, «Отан» тақырыбы түскендер 2-топ, «Халық» тақырыбы түскендер 3- топ, «Бейбітшілік» тақырыбын алғандар 4-топқа отырады. Психологиялық ахуал қалыптастыру: Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! Миға шабуыл: интербелсенді тақтадан соғыс көріністерінен шағын видео тамашаланады. Сол видео туралы топтарының тақырыбын қатыстырып өз ойларын екі- үш сөйлеммен жеткізеді. Дескриптор:
Үйге «Соғыс» сөзіне бес жолды өлең құрастыру берілген, әр топтан топ спикері белгілеген оқушы жауап береді. |
Топ спикерлері сайланып, бағалау парағына әр бөлім бойынша тобындағы оқушылардың сабаққа қатысуын бағалап отырады. |
|||||
|
Жаңа білім 5 минут 1 мин |
Білу және түсіну Соғыс жылдарындағы Қазақстан. Слайд арқылы Қазақстанның соғыс кезіндегі тарихы, экономикасы, соғысқа қатысқан Қазақстандықтар туралы ақпарат слайд арқылы түсіндіріледі.
Қазақстан экономикасы соғыс жағдайында
Ардагерлердің құрметіне 1 минут үнсіздік |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||
|
Ортасы 17 минут Үйге тапсырма |
Қолдану Ойтүрткі. Әр топқа ойтүрткі сұрақтар беріледі. Топтар сол сұраққа жауап беру керек. 1-топ. Қазақстанның Ұлы Отан соғысына қосқан үлесі қаншалықты деп ойлайсыңдар? 2-топ. Қазақстандықтардың тылдағы еңбегі қаншалықты деп ойлайсыңдар? 3- топ. Соғыс және тыл ардагерлері деген кімдер? Қандай ардагерлерді білесіңдер? 4- топ. Партизан отрядында соғысқан қазақстандықтар туралы не білесіңдер? Дескриптор.
Талдау «Ұрпақтар атынан алғыс» тақырыбына шағын хат жазу. Хаттың ішінде оқшау сөздерді пайдаланып, оқшау сөздердің түрлерін ажырату қажет. Дескриптор.
«Төрт сөйлем тәсілі» Бүгінгі жаңа тақырып бойынша өз ойларын «төрт сөйлем тәсілімен» жеткізеді. 1.Оқыған мәтін бойынша өз пікіріңді 1 сөйлеммен дәлелде 2. Дәлел. Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде. 3. Мысал. Пікіріңді өмірмен байланыстырып мысал келтір 4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды жаз. Б Момышұлы туралы қосымша мәліметтер жазып келу. |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер
|
|||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут |
«Бес саусақ» тәсілі арқылы сұрақтарға жауап жазады Бас бармақ- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? Балаң үйрек- бірлесу. Мен топта қалай жұмыс жасадым? Ортан терек- ойлану. Мен бүгін қандайалдым. Шылдыр шүмек- шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен? Кішкентай бөбек- көңіл- күй ахуалы. Мен өзімді сабақта қалай сезіндім? |
|
|||||
|
Кері байланыс 3минут |
|
|
|||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
|
|
|
|
|||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||
шағым қалдыра аласыз














