Соғыс жылдарындағы Қазақстан

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Соғыс жылдарындағы Қазақстан

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сыныпқа сабақ беретін мұғалімдерге арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы:

Соғыс жылдарындағы Қазақстан

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні: 10.04.2018.

СЫНЫП: 7


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:




Сабақ негізделген оқу мақсаттары


7.2.3.1.-хроника, хабар,очерктердің және кеңсе құжаттарының, қызметтік жазбалардың жанрлық ерекшеліктерін ажырату.

7.4.4.5- оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу.

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Құндылықтарға баулу

Адалдық, батырлық, адамгершілік, парасаттылыққа, отансүйгіштікке баулу

Ресурстар

Оқулық, слайд,суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Тарих, география, қазақ тілі.

Алдыңғы оқу

Талғат Бигелдинов

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

4 минут











5 мин



Үй тапсырмасы

Бағалау парақшасымен таныстыру

Топтарға бөлу. Кеспе қағаздар арқылы топқа бөлемін. «Соғыс» тақырыбы түскендер 1-топ, «Отан» тақырыбы түскендер 2-топ, «Халық» тақырыбы түскендер 3- топ, «Бейбітшілік» тақырыбын алғандар 4-топқа отырады.

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!

Ұйымшыл боламыз десек 2 рет

Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!

Миға шабуыл: интербелсенді тақтадан соғыс көріністерінен шағын видео тамашаланады. Сол видео туралы топтарының тақырыбын қатыстырып өз ойларын екі- үш сөйлеммен жеткізеді.

Дескриптор:

  • өз ойларын жеткізеді.

  • Тақырыпты ұтымды пайдаланады

Үйге «Соғыс» сөзіне бес жолды өлең құрастыру берілген, әр топтан топ спикері белгілеген оқушы жауап береді.

Топ спикерлері сайланып, бағалау парағына әр бөлім бойынша тобындағы оқушылардың сабаққа қатысуын бағалап отырады.

Жаңа білім

5 минут























































1 мин

Білу және түсіну

Соғыс жылдарындағы Қазақстан. Слайд арқылы Қазақстанның соғыс кезіндегі тарихы, экономикасы, соғысқа қатысқан Қазақстандықтар туралы ақпарат слайд арқылы түсіндіріледі.

  • қазақ тілі пәні мұғалімі соғысты Қазақстан қалай қарсы алғандығы, қанша адам аттанғандығы туралы, соғыста ерлік көрсеткен батырлар туралы қысқаша тарихи мәліметтер береді. Сол кезеңдегі Қазақстанның экономикасы жайлы география пәнінің мұғалімі Жаннұр Аманбекқызы айтып береді. Берілетін ақпараттар: 1941ж қараша айында неміс әскері Мәскеуге 25 - 30 шақырым таяп қалды. Генерал - майор И. В. Панфилов басшылық еткен 316 – шы атқыштар дивизиясы 4 сағат бойы ерлікпен шайқасты.
    Мәскеу үшін шайқасқан батырлар: Мәлік Ғабдуллин, Төлеген Тоқтаров, Рамазан Елебаев, Бауыржан Момышұлы.

  • 1941ж қыркүйек айында фашистік Германия Ленинград қаласына шабуыл жасады.
    Ленинград 900 күн бойы жау қоршауында тұрса да, жұмыс істеуін тоқтатпады.
    Орталықпен тек Ладога көлінің мұзы арқылы салынған жол болатын. Осы жолды
    Ленинградтықтар «Өмір жолы»деп атады. Қазақстандық 310, 314 – атқыштар дивизиялары, Сұлтан Баймағамбетов және Шығыстың қос жұлдызы Әлия Молдағулова мен Мәншүк Маметова ерлікпен шайқасты.

  • Бейсекбаев Бақтыораз (1920 - 1941жж) – әуе атқышы, Қазақстан Республикасының Халық Қаһарманы, Ресей Федерациясының Батыры. 1941жылы 26 маусымда отқа оранған ұшақты жау танкілері мен қару - жарақ қоймасына бағыттап, ерліктің жарқын үлгісін көрсетті.
    46 - гвардиялық полкінің құрамында 300 - ден астам әуе шайқастарына қатысқан Хиуаз Доспанова сол кездің өзінде теңдессіз ерлігі үшін «қанатты қыз» атанған еді. Әлия, Мәншүк, Хиуаз... Олардың есімдерін тек Қазақстан ғана емес, кезіндегі КСРО халықтары да жақсы біледі. Соғыстан кейін лауазымды қызметтер атқарған Хиуаз Доспановаға Елбасының 2004жылы Жарлығымен Халық қаһарманы атағы берілген болатын.
    Соғыс жылдары КСРО бойынша 11600 - дей адам ерлігі үшін Кеңес Одағының батыры атағын алды. Соның 497 - сі қазақстандықтар, ал 97 -сі қазақтар болды.
    ҰОС жылдарында Кеңес Одағының Батыры атағын алған ең алғаш қазақстандық жауынгер К.А.Семеченко (1941жылы 22 шілде)
    Кеңес Одағының Батыры атағын алған ең жас қазақ жауынгері 18 жасар Жәнібек Елеусізов
    1945ж соғысқа қатынасқан ақын - жазушылар 100 - ге жуық
    1945ж 30сәуірде жауынгер Булатовпен бірге Рейхстагка ту тіккен Р. Қошқарбаев 1999жылы «Халық қаһарманы» атағын алды

Қазақстан экономикасы соғыс жағдайында

  • Ең алдымен Қазақстан экономикасын соғысқа бейімдеп қайта құру жүргізілді. Көптеген өнеркәсіптер соғысқа қажетті заттар шығаратын кәсіпорын етіліп қайта құрылды. Сонымен қатар майдан өңірі болып саналатын Ресей, Украина, Белоруссиядан көптеген кәсіпорындар Қазақстанға көшірілді. Ондай кәсіпорындардың саны 220 - ға жетті.

  • 1941 - 1945жж. ауыл еңбеккерлері майданға 5829 мың тонна астық, 734 мың тонна ет және басқа да азық - түлік, өнеркәсіп үшін шикізат берді.
    Қазақстан майданды шикізатпен қамтамасыз ететін негізгі базаға айналды. Майданда қолданылған барлық оқтың 90%- ы Қазақстан жерінде өндірілген қорғасыннан жасалды.

  • 1941 - 1945жж. ауыл еңбеккерлері майданға 5829 мың тонна астық, 734 мың тонна ет және басқа да азық - түлік, өнеркәсіп үшін шикізат берді.
    Қазақстан майданды шикізатпен қамтамасыз ететін негізгі базаға айналды. Майданда қолданылған барлық оқтың 90%- ы Қазақстан жерінде өндірілген қорғасыннан жасалды.

  • 1941 - 1945жж. ауыл еңбеккерлері майданға 5829 мың тонна астық, 734 мың тонна ет және басқа да азық - түлік, өнеркәсіп үшін шикізат берді.
    Қазақстан майданды шикізатпен қамтамасыз ететін негізгі базаға айналды. Майданда қолданылған барлық оқтың 90%- ы Қазақстан жерінде өндірілген қорғасыннан жасалды.

Ардагерлердің құрметіне 1 минут үнсіздік





Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

17 минут



























Үйге тапсырма


Қолдану

Ойтүрткі. Әр топқа ойтүрткі сұрақтар беріледі. Топтар сол сұраққа жауап беру керек.

1-топ. Қазақстанның Ұлы Отан соғысына қосқан үлесі қаншалықты деп ойлайсыңдар?

2-топ. Қазақстандықтардың тылдағы еңбегі қаншалықты деп ойлайсыңдар?

3- топ. Соғыс және тыл ардагерлері деген кімдер? Қандай ардагерлерді білесіңдер?

4- топ. Партизан отрядында соғысқан қазақстандықтар туралы не білесіңдер?

Дескриптор.

  • Сұрақтарға жауап береді.

  • Ойларын толық жеткізеді.

Талдау «Ұрпақтар атынан алғыс» тақырыбына шағын хат жазу. Хаттың ішінде оқшау сөздерді пайдаланып, оқшау сөздердің түрлерін ажырату қажет.

Дескриптор.

  • Публицистикалық стильде жазады.

  • Оқшау сөздерді қолдана алады.

  • Оқшау сөздердің түрлерін ажыратады

«Төрт сөйлем тәсілі»

Бүгінгі жаңа тақырып бойынша өз ойларын «төрт сөйлем тәсілімен» жеткізеді.

1.Оқыған мәтін бойынша өз пікіріңді 1 сөйлеммен дәлелде

2. Дәлел. Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде.

3. Мысал. Пікіріңді өмірмен байланыстырып мысал келтір

4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды жаз.


Б Момышұлы туралы қосымша мәліметтер жазып келу.


Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер



Аяқталуы

Сабақты бекіту

5 минут

«Бес саусақ» тәсілі арқылы сұрақтарға жауап жазады

Бас бармақ- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды?

Балаң үйрек- бірлесу. Мен топта қалай жұмыс жасадым?

Ортан терек- ойлану. Мен бүгін қандайалдым.

Шылдыр шүмек- шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?

Кішкентай бөбек- көңіл- күй ахуалы. Мен өзімді сабақта қалай сезіндім?





Кері байланыс

3минут

Picture 5


Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.11.2018
1623
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі