| 15.10/18 |
| 10 сынып | Дүниежүзі тарихы |
Сабақтын тақырыбы: | Соғыстан кейінгі дүниежүзі елдері. Версаль-Вашингтон жүйесі |
Сілтеме: | Оқулық дүниежүзі тарихы визуальды көрініс |
Жалпы мақсаты: | Дүниежүзін бөлісудегі ірі елдердің бәсекелестігі, Германияның өркендеуі және әскери-саяси одақтардың құрылуы, Бірінші дүниежүзілік соғыстың басталуы, барысы және аяқталуы туралы баяндау.Ұлттық рухы биік, бәсекеге барынша қабілетті тұлға қалыптастыру |
Оқыту нәтижесі: | Бірінші дүниежүзілік соғыстың барысы мен оның негізгі мақсаты мен салдарын көрсету. |
Негізгі идеялар: | Дүниежүзіндегі батыс, Шығыс Азия, Африка мемлекеттердің ішкі және сыртқы экономикалық жағдайлары туралы білу |
Жаттығулар: | ЕС сызба арқылы баяндау. | 4. Сұрақ жауап арқылы кері байланыс жұмыс |
| 2 . Соғысқа қатысқан дүниежүзі елдерін картадан көрсету. | 3.Хронологиялық даталар арқылы жөн жобасын анықтап жазу. |
Ұйымдастыру кезеңі | А) Сәлемдесу, амандасу ә) сабаққа лайық психологиялық ахуалв)топқа бөлу |
Ой қозғау | Бірнші дүниежүзілік соғыс дегеніміз не? Бұл оқиға туралы не білесіңдер? |
Өткен тапсырмаларды еске түсіру: | Бірінші дүниежүзілік соғыстың басталуы, барысы және аяқталуыМарна, Сомма шайқасы«Верден қырғыны»Германияда революцияның басталуы, соғыстың аяқталуы. |
Оқуға арналған тапсырмалар: | Париж конференциясыЖеңіске жеткен елдер арасындағы қарама-қайшылықтар. Вильсонның «14 тармағы».Версаль бітімшартыҰлттар лигасыЧехословакия, Венгрия, Австрия,Серб, Хорват және Словен корольдігі, Польша, Финляндия, Литва, Латвия және Эстония, Украина, Белоруссия, Әзірбайжан, Армения, Грузия.ТүркияАраб елдеріВашингтон конференциясыВерсаль-Вашингтон жүйесінің баянсыздығыГермания жағдайын жеңілдету |
Топпен жұмыс оқулық, акт-ны қолдану арқылы
| 1919 жылы Париж конференциясы қандай негізгі міндеттер қойды?Вильсон «14 тармағының» мәнісі неде?Версаль-Вашингтон жүйесі деген не? |
Бекіту | Бейбіт келісімшартқа сәйкес Германия қандай жерлерінен айырылды?Австрия, Югославия, Чехословакия Республикалары қалай пайда болды?Түрік Республикасы қашан құрылды?Версаль-Вашингтон жүйесі неліктен тиянақты болмады? |
Жаттығулар
| Визуальдық көру арқылы талқылау немесе картамен жұмыс Кері байланыс: сұрақ - жауап. |
Бағалау | Фармативтік бағалау, жиынтық бағалау. |
Үйге тапсырма | Соғыстан кейінгі дүниежүзі елдері. Версаль-Вашингтон жүйесі |