Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары 9 сынып

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Ю Сареми №107 мектеп лицей

    9.1А Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Азимбаева У

    Сынып: 9

    Қатысқандар :

    Қатыспағандар :

    Сабақтың тақырыбы:

    Соғыстан кейінгі ҚазКСР-ң әлеуметтік-экономикалық дамуы.


    Зерттеу сұрағы: Соғыстан қазақстандықтардың өмірі қалай өзгерді?


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

    9.1.1.1- демографиялық өзгерістердің себеп-салдарлық байланысын талдау арқылы дәйекті қорытынды жасау.

    Сабақтың мақсаты

    Барлығы :

    Соғыстан кейінгі Қазақстандағы демографиялық себеп-салдар мен әлеуметтік жағдайды талдау,

    Көпшілігі : 1939-1959жылдары демографиялық дағдарыстың халықтың құрамына тигізген әсерлері мен демографиялық нәтижелері жайлы білімін жинақтау,

    Кейбірі : Кеңес үкіметінің Қазақстандағы демографиялық ахуалға байланысты жүргізілген саясатты дәлелдер келтіре отырып бағалау.


    Бағалау критерийі

    1. Соғыстан кейінгі жылдардағы ҚазКСР-ң демографиялық өзгерістердің себеп-салдарлық байланыстарын анықтайды,

    2 . Қазақстанның демографиялық дамуын , өзгерістерін талдап, дәлел келтіре отырып қорытынды жасайды.

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән арнайы лексика және терминология: демография, реформа , бесжылдық жоспар, демографиялық дағдарыс, көші-қон


    Диалог пен жазылымға арналған пайдалы сөз тіркестер:

    Соғыстан кейінгі Қазақстандағы демографиялық ахуал мен әлеуметтік жағдай қандай болды?

    1939-1959жылдары Қазақстан тұрғындарының әлеуметтік, ұлттық құрылымындағы басты өзгерістерді кезеңдерге бөліңдер?


    Қазақстан халқының қазіргі құрылымы қалай қалыптасты?


    Құндылықтарға баулу

    Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет,ынтымақтастық.

    Пәнаралық байланыс

    Дүниежүзі тарихы, география

    Алдыңғы білім

    Оқушылар 1941-1945ж Ұлы Отан соғысы жылдарындағы қазақстандықтардың қатысуы мен ерлігін біледі.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері



    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    3 минут







    5 минут












    Ұйымдастыру кезеңі

    «Гүлмен тілек» (топқа біріктіру мақсатында жүргізіледі)

    Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі.


    «Миға шабуыл» әдісі

    1. 1930ж Қазақстандағы ұжымдастыру жылдарындағы демографиялық ахуалды еске түсіріңдер,

    2. «Ұлы аштық» жылдары еліміз қанша адамынан айырылды,

    3. Қазақстанға КСРО халықтарының депортациясы қай кезде белсенді жүргізілді


    1. Оқушылар қалай ойлайсыңдар бүгінгі біздің тақырыбымыз қандай тақырыпта болуы мүмкін-?


    Сынып 3 топқа біріктіріледі.








    Өткен сабақты еске түсіреді.






    Кері байланыс

    смайликтер





    Сабақтың ортасы


    7 минут



























    5 минут












































    8 минут






















































    10 минут

    Мұғалім жаңа сабақтың тақырыбын тақтаға жазып және сабақтың мақсатын айтып түсіндіреді.

    Зерттеу сұрағы: Ұлы Отан соғысынан кейін қазақстандықтардың өмірі қалай өзгерді.


    Сабақта қолданылатын тірек сөздер:

    Демография, реформа, карточкалық жүйе, демографиялық дағдарыс,көші-қон.


    Ұлы Отан соғысынан кейінгі жылдары халықтың әлеуметтік тұрмыс жағдайы төмен дәрежеде болды. 1947 жылы желтоқсанда карточкалық жүйе мен республика еңбекшілерін азық-түлікпен және өнеркәсіп тауарларымен мөлшерлі қамтамасыз ету жойылды.1946 жылы КСРО-ның бірқатар аудандарын ашаршылық жайлады. 1939-1959ж аралығында Қазақстанда демографиялық дағдарыс орын алды. Кеңес үкіметінің көші-қон саясатының салдарынан, қазақтардың өз жеріндегі үлесі Қазақстан халқының 1/3-ін құра алмаған нашар жағдайға түсті. 1950ж бастап бірқатар жүргізілген әлеуметтік шараларға байланысты 1960-1962 жылдары «демографиялық жарылысқа» әкелді.



    №1 тапсырма «Ширату жаттығулары»


    1-топқа «Суреттер.Не болды?»

    Ұлы аштық, демографиялық дағдарыс болған кезеңдердің Хронологиялық шегін анықтап, себебін айтады,

    (оқушылар берілген параққа өздері жылдам оқиғаларды тізбектейді)



    2 топқа «Айырмашылығы неде-?»

    Термин сөздерді орналастырыңдар

    (қағазға термин сөздер жазылған парақ беріледі, оқушы жылдам термин сөздердің тұсына айырмашылығын тауып дұрысын қойып шығады)




    3топқа «Бүгінгі сабаққа қатысты 10 сөзді атаңыз» (оқушылар берілген тақырыпқа байланысты 10 сөзді атайды)


    № 1 Дескриптор:

    1 Хронологиялық даталарды анықтайды,

    2 оқиғаның себептерін талдайды,

    3 термин сөздердің айырмашылықтарын анықтайды,

    4 тақырыпқа сай 10 сөзді жинақтайды.


    №2 тапсырма «Жариялау» әдісі»

    (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен оқушы берілген уақыт ішінде басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)


    Соғыстан кейінгі жылдардағы Қазақстандағы демографиялық ахуал мен әлеуметтік жағдайдың себептері мен салдарын атаңдар:

    1 топқа ---Себептері-?

    2 топқа—Салдары-?

    3 топқа—«демографиялық жарылыс»-?



    1 Кейбір басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істейтін оқушыларға тапсырма:

    -география пәні бойынша металлургия, қара металлургия тақырыптарымен байланыстыр.

    -соғыстан кейінгі экономикалық саясаттың бағыты қандай еді-

    - 1939-1959 жылдары жіберілген кемшіліктер болдыма,болса қандай-?



    2 Кейбір тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек қажет ететін оқушыларға:

    -Демография қандай ғылым саласына жатады-?

    -карточкалық жүйе қашан жойылды-?

    -Ұлы Отан соғысынан кейінгі ұлттық құрылымындағы басты өзгерістер қанша кезеңге бөлінді,атаңдар-?



    №2 Дескриптор:

    1 Соғыстан кейінгі Қазақстандағы демографиялық ахуал мен әлеуметтік жағдайдың себептерін талдайды,

    2 демографиялық дағдарыстың салдарын анықтайды,

    3 1960-1962ж «демографиялық өсімді» бағалайды.


    Кері байланыс




    №3 Тапсырма . Мәтіндік тапсырма

    3 топқа да бірдей Мәтін беріледі.

    1 топтың зерттеу сұрағы:

    Қазақстанда болған демографиялық өзгерістер қандай кезеңдерге бөлінгенін анықтаңдар,неліктен осы кезеңге топтастырылды-?


    2 топтың зерттеу сұрағы:

    Мәтінде сипатталған кезеңде Кеңес үкіметінің Қазақстандағы демографиялық ахуалға байланысты жүргізген саясатты дәлелдер келтіре отырып түсіндіріңдер,


    3 топтың зерттеу сұрағы:

    Сипатталған уақытта демографиялық дамуга салғырттықпен қарағаны жөнінде мәтіннен дәлелдер келтіріп, қорытынды жасаңдар.


    №3 Дескриптор:

    1 Қазақстандықтардың демографиялық дамуын зерттейді,

    2 демографиялық өзгерістерді қандай кезеңдерге бөлетінін анықтайды,

    3 Неліктен осы кезеңге топтастырылғанын талдайды,

    4 Мәтіндегі демографиялық ахуалды анықтайды,

    5 Қазақстандағы демографиялық ахуалға байланысты жүргізілген шаралар жайлы дәлелдер жинақтайды,

    6 Сипатталған уақытта демографиялық дамуға салғырттықпен қарағаны жөнінде мәліметтерді жинақтайды,

    7 демографиялық ахуалдың өзгерістерін дәлелдеп,бағалайды.


    «Білім қоржыны» оқушылар стикерге жазып тұсына іледі.

    Picture 5







    1 Кейбір басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істейтін оқушыларға тапсырма


    -демографиялық дағдарыс жылдарындағы экономикалық және әлеуметтік үрдістердің халықтың құрамына тигізген әсері-?


    -азаматтық хал актілерін жазу органдарының құрылуы- қазақстандықтардың өмірін қалай өзгертті-?


    2 Кейбір тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек қажет ететін оқушыларға:


    -демографиялық дағдарыс дегенді қалай түсіндің-?

    -осы тақырыпқа байланысты хронологиялық кесте құрастыр-?

    -осы тақырыпқа байланысты термин сөздерді жаз-?















    Қазақстан тарихы 9 сынып «Атамұра» баспасы жоба оқулығы

    eхреrt.mektep.kz


    Тірек сөздерді қолданады















    Суреттер

    плакат

    маркер




















    Термин сөздер таратылады

    маркер






    Плакат беріледі

    маркер




    Кері байланыс



    Мәтіндер таратылады

    Қазақстан тарихы 9 сынып «Атамұра» баспасы жоба оқулығы

    eхреrt.mektep.kz




    Кері байланыс «Сен жетістіктерге жетудесің»








    Кері байланыс

    Нақтылық әліде жетіспейді,сен мұны бұдан жақсы жасай аласың.

















    Кері байланыс

    «Жетістік сатысы»






    Қазақстан тарихы 9 сынып «Атамұра» баспасы жоба оқулығы

    eхреrt.mektep.kz

    3-4 беттер





























    Кері байланыс

    Білім қоржыны
















    Кері байланыс

    «Бұл-жақсы жауап»






    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Азимбаева Умида Гапиржановна
    26 Қаңтар 2022
    2067
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Соғыстан кейінгі ҚазКСР-ң әлеуметтік-экономикалық дамуы.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Соғыстан кейінгі ҚазКСР-ң әлеуметтік-экономикалық дамуы.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ұлы Отан соғысынан кейінгі жылдары халықтың әлеуметтік тұрмыс жағдайы төмен дәрежеде болды. 1947 жылы желтоқсанда карточкалық жүйе мен республика еңбекшілерін азық-түлікпен және өнеркәсіп тауарларымен мөлшерлі қамтамасыз ету жойылды.1946 жылы КСРО-ның бірқатар аудандарын ашаршылық жайлады. 1939-1959ж аралығында Қазақстанда демографиялық дағдарыс орын алды. Кеңес үкіметінің көші-қон саясатының салдарынан, қазақтардың өз жеріндегі үлесі Қазақстан халқының 1/3-ін құра алмаған нашар жағдайға түсті. 1950ж бастап бірқатар жүргізілген әлеуметтік шараларға байланысты 1960-1962 жылдары «демографиялық жарылысқа» әкелді.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары 9 сынып

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Ю Сареми №107 мектеп лицей

    9.1А Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Азимбаева У

    Сынып: 9

    Қатысқандар :

    Қатыспағандар :

    Сабақтың тақырыбы:

    Соғыстан кейінгі ҚазКСР-ң әлеуметтік-экономикалық дамуы.


    Зерттеу сұрағы: Соғыстан қазақстандықтардың өмірі қалай өзгерді?


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

    9.1.1.1- демографиялық өзгерістердің себеп-салдарлық байланысын талдау арқылы дәйекті қорытынды жасау.

    Сабақтың мақсаты

    Барлығы :

    Соғыстан кейінгі Қазақстандағы демографиялық себеп-салдар мен әлеуметтік жағдайды талдау,

    Көпшілігі : 1939-1959жылдары демографиялық дағдарыстың халықтың құрамына тигізген әсерлері мен демографиялық нәтижелері жайлы білімін жинақтау,

    Кейбірі : Кеңес үкіметінің Қазақстандағы демографиялық ахуалға байланысты жүргізілген саясатты дәлелдер келтіре отырып бағалау.


    Бағалау критерийі

    1. Соғыстан кейінгі жылдардағы ҚазКСР-ң демографиялық өзгерістердің себеп-салдарлық байланыстарын анықтайды,

    2 . Қазақстанның демографиялық дамуын , өзгерістерін талдап, дәлел келтіре отырып қорытынды жасайды.

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән арнайы лексика және терминология: демография, реформа , бесжылдық жоспар, демографиялық дағдарыс, көші-қон


    Диалог пен жазылымға арналған пайдалы сөз тіркестер:

    Соғыстан кейінгі Қазақстандағы демографиялық ахуал мен әлеуметтік жағдай қандай болды?

    1939-1959жылдары Қазақстан тұрғындарының әлеуметтік, ұлттық құрылымындағы басты өзгерістерді кезеңдерге бөліңдер?


    Қазақстан халқының қазіргі құрылымы қалай қалыптасты?


    Құндылықтарға баулу

    Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет,ынтымақтастық.

    Пәнаралық байланыс

    Дүниежүзі тарихы, география

    Алдыңғы білім

    Оқушылар 1941-1945ж Ұлы Отан соғысы жылдарындағы қазақстандықтардың қатысуы мен ерлігін біледі.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері



    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    3 минут







    5 минут












    Ұйымдастыру кезеңі

    «Гүлмен тілек» (топқа біріктіру мақсатында жүргізіледі)

    Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі.


    «Миға шабуыл» әдісі

    1. 1930ж Қазақстандағы ұжымдастыру жылдарындағы демографиялық ахуалды еске түсіріңдер,

    2. «Ұлы аштық» жылдары еліміз қанша адамынан айырылды,

    3. Қазақстанға КСРО халықтарының депортациясы қай кезде белсенді жүргізілді


    1. Оқушылар қалай ойлайсыңдар бүгінгі біздің тақырыбымыз қандай тақырыпта болуы мүмкін-?


    Сынып 3 топқа біріктіріледі.








    Өткен сабақты еске түсіреді.






    Кері байланыс

    смайликтер





    Сабақтың ортасы


    7 минут



























    5 минут












































    8 минут






















































    10 минут

    Мұғалім жаңа сабақтың тақырыбын тақтаға жазып және сабақтың мақсатын айтып түсіндіреді.

    Зерттеу сұрағы: Ұлы Отан соғысынан кейін қазақстандықтардың өмірі қалай өзгерді.


    Сабақта қолданылатын тірек сөздер:

    Демография, реформа, карточкалық жүйе, демографиялық дағдарыс,көші-қон.


    Ұлы Отан соғысынан кейінгі жылдары халықтың әлеуметтік тұрмыс жағдайы төмен дәрежеде болды. 1947 жылы желтоқсанда карточкалық жүйе мен республика еңбекшілерін азық-түлікпен және өнеркәсіп тауарларымен мөлшерлі қамтамасыз ету жойылды.1946 жылы КСРО-ның бірқатар аудандарын ашаршылық жайлады. 1939-1959ж аралығында Қазақстанда демографиялық дағдарыс орын алды. Кеңес үкіметінің көші-қон саясатының салдарынан, қазақтардың өз жеріндегі үлесі Қазақстан халқының 1/3-ін құра алмаған нашар жағдайға түсті. 1950ж бастап бірқатар жүргізілген әлеуметтік шараларға байланысты 1960-1962 жылдары «демографиялық жарылысқа» әкелді.



    №1 тапсырма «Ширату жаттығулары»


    1-топқа «Суреттер.Не болды?»

    Ұлы аштық, демографиялық дағдарыс болған кезеңдердің Хронологиялық шегін анықтап, себебін айтады,

    (оқушылар берілген параққа өздері жылдам оқиғаларды тізбектейді)



    2 топқа «Айырмашылығы неде-?»

    Термин сөздерді орналастырыңдар

    (қағазға термин сөздер жазылған парақ беріледі, оқушы жылдам термин сөздердің тұсына айырмашылығын тауып дұрысын қойып шығады)




    3топқа «Бүгінгі сабаққа қатысты 10 сөзді атаңыз» (оқушылар берілген тақырыпқа байланысты 10 сөзді атайды)


    № 1 Дескриптор:

    1 Хронологиялық даталарды анықтайды,

    2 оқиғаның себептерін талдайды,

    3 термин сөздердің айырмашылықтарын анықтайды,

    4 тақырыпқа сай 10 сөзді жинақтайды.


    №2 тапсырма «Жариялау» әдісі»

    (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен оқушы берілген уақыт ішінде басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)


    Соғыстан кейінгі жылдардағы Қазақстандағы демографиялық ахуал мен әлеуметтік жағдайдың себептері мен салдарын атаңдар:

    1 топқа ---Себептері-?

    2 топқа—Салдары-?

    3 топқа—«демографиялық жарылыс»-?



    1 Кейбір басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істейтін оқушыларға тапсырма:

    -география пәні бойынша металлургия, қара металлургия тақырыптарымен байланыстыр.

    -соғыстан кейінгі экономикалық саясаттың бағыты қандай еді-

    - 1939-1959 жылдары жіберілген кемшіліктер болдыма,болса қандай-?



    2 Кейбір тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек қажет ететін оқушыларға:

    -Демография қандай ғылым саласына жатады-?

    -карточкалық жүйе қашан жойылды-?

    -Ұлы Отан соғысынан кейінгі ұлттық құрылымындағы басты өзгерістер қанша кезеңге бөлінді,атаңдар-?



    №2 Дескриптор:

    1 Соғыстан кейінгі Қазақстандағы демографиялық ахуал мен әлеуметтік жағдайдың себептерін талдайды,

    2 демографиялық дағдарыстың салдарын анықтайды,

    3 1960-1962ж «демографиялық өсімді» бағалайды.


    Кері байланыс




    №3 Тапсырма . Мәтіндік тапсырма

    3 топқа да бірдей Мәтін беріледі.

    1 топтың зерттеу сұрағы:

    Қазақстанда болған демографиялық өзгерістер қандай кезеңдерге бөлінгенін анықтаңдар,неліктен осы кезеңге топтастырылды-?


    2 топтың зерттеу сұрағы:

    Мәтінде сипатталған кезеңде Кеңес үкіметінің Қазақстандағы демографиялық ахуалға байланысты жүргізген саясатты дәлелдер келтіре отырып түсіндіріңдер,


    3 топтың зерттеу сұрағы:

    Сипатталған уақытта демографиялық дамуга салғырттықпен қарағаны жөнінде мәтіннен дәлелдер келтіріп, қорытынды жасаңдар.


    №3 Дескриптор:

    1 Қазақстандықтардың демографиялық дамуын зерттейді,

    2 демографиялық өзгерістерді қандай кезеңдерге бөлетінін анықтайды,

    3 Неліктен осы кезеңге топтастырылғанын талдайды,

    4 Мәтіндегі демографиялық ахуалды анықтайды,

    5 Қазақстандағы демографиялық ахуалға байланысты жүргізілген шаралар жайлы дәлелдер жинақтайды,

    6 Сипатталған уақытта демографиялық дамуға салғырттықпен қарағаны жөнінде мәліметтерді жинақтайды,

    7 демографиялық ахуалдың өзгерістерін дәлелдеп,бағалайды.


    «Білім қоржыны» оқушылар стикерге жазып тұсына іледі.

    Picture 5







    1 Кейбір басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істейтін оқушыларға тапсырма


    -демографиялық дағдарыс жылдарындағы экономикалық және әлеуметтік үрдістердің халықтың құрамына тигізген әсері-?


    -азаматтық хал актілерін жазу органдарының құрылуы- қазақстандықтардың өмірін қалай өзгертті-?


    2 Кейбір тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек қажет ететін оқушыларға:


    -демографиялық дағдарыс дегенді қалай түсіндің-?

    -осы тақырыпқа байланысты хронологиялық кесте құрастыр-?

    -осы тақырыпқа байланысты термин сөздерді жаз-?















    Қазақстан тарихы 9 сынып «Атамұра» баспасы жоба оқулығы

    eхреrt.mektep.kz


    Тірек сөздерді қолданады















    Суреттер

    плакат

    маркер




















    Термин сөздер таратылады

    маркер






    Плакат беріледі

    маркер




    Кері байланыс



    Мәтіндер таратылады

    Қазақстан тарихы 9 сынып «Атамұра» баспасы жоба оқулығы

    eхреrt.mektep.kz




    Кері байланыс «Сен жетістіктерге жетудесің»








    Кері байланыс

    Нақтылық әліде жетіспейді,сен мұны бұдан жақсы жасай аласың.

















    Кері байланыс

    «Жетістік сатысы»






    Қазақстан тарихы 9 сынып «Атамұра» баспасы жоба оқулығы

    eхреrt.mektep.kz

    3-4 беттер





























    Кері байланыс

    Білім қоржыны
















    Кері байланыс

    «Бұл-жақсы жауап»






    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 9 сынып
    26.01.2022
    2067
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Азимбаева Умида Гапиржановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации