Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Сабақ:

    жаратылыстану

    Мектеп:А.Айтиев атындағы орта мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Есиркепова Зауреш Ортаевна

    СЫНЫП:2

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы

    Өсімдік бөліктері қандай қызмет атқарады?

    Бөлімше

    2.1 Өсімдіктер

    1.2 Табиғатты тану әдістері

    Оқу мақсаттары

    2.2.1.7 - өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіру;

    2.2.1.3 - өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттау;

    2.1.2.5 - құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау;

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын біледі; өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттайды;

    құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізеді. және қорытынды жасау;

    Көптеген оқушылар: өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіреді; құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасайды.

    Кейбір оқушылар: бөлме өсімдіктері өсетін топыраққа жасалатын күтім туралы жадынама жасайды

    Бағалау критерийлері

    Өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіреді;

    Өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттайды;

    Құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізеді, қорытынды жасайды;

    Тілдік мақсат

    Пәнге қатысты лексика

    Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:


    Оқушылар:

    өсімдік топтарын салыстырып, олардың ұқсастығы мен айырмашылығын атайды; өсімдік бойындағы маусымдық өзгерістерді сипаттайды;

    Пәнге тән лексика және терминология

    мекен ету ортасы, топырақты күту, маусымдық өзгеріс, қорек сіңіру, қоректі бойынан өткізу, тұқым, жеміс, сабақ, жапырақ


    Талқылауға арналған сұрақтар:


    Даланың қай өсімдігі мекен ету ортасына бейімделе алады?

    Көлеңкесүйгіш өсімдік далада өсе ала ма?

    Тамырдың қызметін сипатта.

    Жапырақ қандай қызмет атқарады?

    Құндылықтарды дарыту


    Ынтымақтастықты қалыптастыру

    Пәнаралық байланыстар


    Дүниетану, қазақ тілі

    АКТ қолдану дағдылары

    Слайд. бейнеролик

    Алдыңғы оқу

    Өсімдіктердің тірі ағза екенін біледі, негізгі бөліктерін атай алады, мәдени және жабайы өсімдіктерді ажырата алады. Өсімдіктердің тіршілігіне қажет жағдайларды түсінеді, оларға күтім жасай алады.

    Жоспар


    Жоспарланған уақыт есебі

    Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды өзіңіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)

    Ресурстар

    Басы

    Психологиялық дайындық

    Балаларды реттеу

    Оқушылар шеңберге тұрады.Бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді

    Тағы сабақ басталды,

    «Бес» алуға аз қалды.

    Бəрін айтып жасқанбай,

    Риза қылғын басқаны.

    Үлгілі де бола біл,

    Жақсыны сен көре біл!

    Таңдандырып үй-ішін

    Жақсылық сыйлап, өсе біл!.


    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі.                 

    Жұмбақ жасырамын

    1.    Түрлі – түсті, әдемі,

            Иісі қандай десеңші.

            Көздің жауын алады,

            Шешуін кім табады?        (гүл)

      2.   Аспай түскен,

            Қайнамай піскен.        (жеміс)

       3.  Көктемде жерге енемін,

           Ылғалда өсіп-өнемін.

           Менің өскен жемісім,

           Қыс бойғы сенің қорегің.       (тұқым)

    - Жұмбақтар не туралы?

    - Гүл, жеміс, тұқым. - Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы да осы  жұмбақтармен байланысты. Олай болса осы атауларға байланысты топқа бөлінейік.

    І – топ «Гүл»

    ІІ – топ «Жеміс»

    ІІІ – топ «Тұқым»

    Үлестірмелі парақшалар

    Сөздер жазылған карточка



























    Оқулық



    Өсімдік суреттері








    Ортасы кесілген алма,

    асқабақ бөлігі,болгар бұрышы

    Шемішке, сыпырғыш, қияр тұқымдары

    Өсімдік тұқымдарының суреттері






    Бөлме гүлдері

    Дала өсімдіктерінің суреті


    Өсімдіктің қағаздан қиылған бөліктері


    Ортасы

    (Ұ) «Мағынаны тану» әдісі

    Бейнеролик көрсету. Бейнероликте адамзат үшін маңызды ауыл шаруашылығы өсімдіктерін сақтап қалудың маңызы зор екендігін айтылған.

    - мәдени ауыл шаруашылығы өсімдіктерін сақтап қалудың мақсаты қандай?

    -Дүниежүзілік Тұқым қоры туралы не айтасың?

    - ұйымдастырылған іс-шараға сенің көзқарасың қандай?

    Осы сұрақтар арқылы бүгінгі сабаққа кіріспе жасаймын ашамын.

    (Ж) «Кластер» әдісі арқылы өсімдік сөзіне топтастыру жасайды


    Дескриптор

    1.Өсімдік бөлігін сипаттайды.

    2 Өсімдік қызметін біледі

    3.Түрлерін ажыратады

    Кері байланыс: «Серпілген сауал»

    Қ.Б. Жұлдызшалар


    (Т) «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы әр топқа сұрақ жазылған парақшаны таратып беремін.

    1-топ Тамыр қандай қызмет атқарады? Суретін салып, сипаттап беру

    2-топ Сабақ қандай қызмет атқарады? Суретін салып, сипаттап беру

    3-топ Жеміс қандай қызмет атқарады?Сипаттап беру


    Дескриптор:

    1.Барлық өсімдік бөліктері бірдей аталатынын біледі, түсі, пішіні, мөлшеріне байланысты ерекшеленетінін түсінеді.

    2.Тұқым қалай өнетінін зерттейді, өзгерісті байқайды

    3.Әр жемістің тұқымын суретін салады, сәйкестендіреді


    Кері байланыс: «Серпілген сауал»

    ҚБ. «Бағдаршам»


    (Т) «Балалар философиясы» әдісі

    Оқушыларға түрлі табиғат және климаттық жағдайларда өсетін өсімдіктердың суреттерін ұсынамын. Мысалы, кактус шөлде, інжугүл орман көлеңкесінде, күнбағыс күн көзінде астында, еңлікгүл тауда, құмырагүл көлде өседі. Осы өсімдіктердің қайсысына жарықтың, судың, жылудың пайдасы қандай екенін айтады.

    1-топ: Жарықтың өсімдікке пайдасын айтады

    2-топ: Судың өсімді үшін пайдасын айтады

    3-топ: Жылудың өсімдік үшін пайдасын айтады

    Әр өзіне берілген жағдайдың өсімдік үшін ең маңызды екендігіне бақылау жүргізу.

    Әр өзіне берілген жағдайдың өсімдік үшін ең маңызды екендігі бақылау барысында қорытынды дайындауын өтінемін.


    ҚБ. Оқушыларға «Табиғат достарының ережесін» және өсімдіктерге қалай көмектесуге болатыны туралы пікірлерді талқылауды ұсыныңыз

    Топтар бірін бірі «Жұлдызшалар» арқылы бағалайды

    Дескриптор

    Құрылған жоспарға сәйкес қорытынды жасайды Бақылау жүргізудің жоспарын құрады


    Соңы

    Кері байланыс: Серпілген сауал


    Рефлексия «Блоб ағашы» арқылы жүргізіледі



    Қосымша мәліметтер



    Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

    бөлме өсімдіктері өсетін топыраққа жасалатын күтім туралы жадынама жасату.

    Қарқын тәсілі бойынша жылдам орындайтын оқушыларға бақылауға қорытынды жазғызамын Қарқыны баяу оқушыларға гулду көлеңкеге, күнге қойып бақылауды тапсырамын.



    Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Қалыптастырушы бағалау критерийлеріне сәйкес жүргізіледі

    (Ж) «Кластер» әдісі арқылы ҚБ Жұлдызшалар

    (Т) «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі ҚБ «Бағдаршам»

    (Т) «Балалар философиясы» әдісі «Жұлдызшалар»

    Сабақтың өнбойында оқушыларға қолдау, қолпаштау көрсетіп отырамын

    Пәнаралық байланыс, денсаулық және қауіпсіздік, АҚТ-мен байланыс, тәрбие құндылықтары





    Рефлексия

    Жауап жазылады

    Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды ма?

    Оқушылар сабақ барысында топпен жұмыс істеуді, бірін-бірі бағалауды меңгерді

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шоханова Гүлнар Бауыржанқызы
    10 Ақпан 2021
    651
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Шоханова Гүлнар Бауыржанқызы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Шоханова Гүлнар Бауыржанқызы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Маған керек
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Сабақ:

    жаратылыстану

    Мектеп:А.Айтиев атындағы орта мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Есиркепова Зауреш Ортаевна

    СЫНЫП:2

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы

    Өсімдік бөліктері қандай қызмет атқарады?

    Бөлімше

    2.1 Өсімдіктер

    1.2 Табиғатты тану әдістері

    Оқу мақсаттары

    2.2.1.7 - өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіру;

    2.2.1.3 - өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттау;

    2.1.2.5 - құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау;

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын біледі; өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттайды;

    құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізеді. және қорытынды жасау;

    Көптеген оқушылар: өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіреді; құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасайды.

    Кейбір оқушылар: бөлме өсімдіктері өсетін топыраққа жасалатын күтім туралы жадынама жасайды

    Бағалау критерийлері

    Өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіреді;

    Өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттайды;

    Құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізеді, қорытынды жасайды;

    Тілдік мақсат

    Пәнге қатысты лексика

    Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:


    Оқушылар:

    өсімдік топтарын салыстырып, олардың ұқсастығы мен айырмашылығын атайды; өсімдік бойындағы маусымдық өзгерістерді сипаттайды;

    Пәнге тән лексика және терминология

    мекен ету ортасы, топырақты күту, маусымдық өзгеріс, қорек сіңіру, қоректі бойынан өткізу, тұқым, жеміс, сабақ, жапырақ


    Талқылауға арналған сұрақтар:


    Даланың қай өсімдігі мекен ету ортасына бейімделе алады?

    Көлеңкесүйгіш өсімдік далада өсе ала ма?

    Тамырдың қызметін сипатта.

    Жапырақ қандай қызмет атқарады?

    Құндылықтарды дарыту


    Ынтымақтастықты қалыптастыру

    Пәнаралық байланыстар


    Дүниетану, қазақ тілі

    АКТ қолдану дағдылары

    Слайд. бейнеролик

    Алдыңғы оқу

    Өсімдіктердің тірі ағза екенін біледі, негізгі бөліктерін атай алады, мәдени және жабайы өсімдіктерді ажырата алады. Өсімдіктердің тіршілігіне қажет жағдайларды түсінеді, оларға күтім жасай алады.

    Жоспар


    Жоспарланған уақыт есебі

    Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды өзіңіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)

    Ресурстар

    Басы

    Психологиялық дайындық

    Балаларды реттеу

    Оқушылар шеңберге тұрады.Бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді

    Тағы сабақ басталды,

    «Бес» алуға аз қалды.

    Бəрін айтып жасқанбай,

    Риза қылғын басқаны.

    Үлгілі де бола біл,

    Жақсыны сен көре біл!

    Таңдандырып үй-ішін

    Жақсылық сыйлап, өсе біл!.


    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі.                 

    Жұмбақ жасырамын

    1.    Түрлі – түсті, әдемі,

            Иісі қандай десеңші.

            Көздің жауын алады,

            Шешуін кім табады?        (гүл)

      2.   Аспай түскен,

            Қайнамай піскен.        (жеміс)

       3.  Көктемде жерге енемін,

           Ылғалда өсіп-өнемін.

           Менің өскен жемісім,

           Қыс бойғы сенің қорегің.       (тұқым)

    - Жұмбақтар не туралы?

    - Гүл, жеміс, тұқым. - Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы да осы  жұмбақтармен байланысты. Олай болса осы атауларға байланысты топқа бөлінейік.

    І – топ «Гүл»

    ІІ – топ «Жеміс»

    ІІІ – топ «Тұқым»

    Үлестірмелі парақшалар

    Сөздер жазылған карточка



























    Оқулық



    Өсімдік суреттері








    Ортасы кесілген алма,

    асқабақ бөлігі,болгар бұрышы

    Шемішке, сыпырғыш, қияр тұқымдары

    Өсімдік тұқымдарының суреттері






    Бөлме гүлдері

    Дала өсімдіктерінің суреті


    Өсімдіктің қағаздан қиылған бөліктері


    Ортасы

    (Ұ) «Мағынаны тану» әдісі

    Бейнеролик көрсету. Бейнероликте адамзат үшін маңызды ауыл шаруашылығы өсімдіктерін сақтап қалудың маңызы зор екендігін айтылған.

    - мәдени ауыл шаруашылығы өсімдіктерін сақтап қалудың мақсаты қандай?

    -Дүниежүзілік Тұқым қоры туралы не айтасың?

    - ұйымдастырылған іс-шараға сенің көзқарасың қандай?

    Осы сұрақтар арқылы бүгінгі сабаққа кіріспе жасаймын ашамын.

    (Ж) «Кластер» әдісі арқылы өсімдік сөзіне топтастыру жасайды


    Дескриптор

    1.Өсімдік бөлігін сипаттайды.

    2 Өсімдік қызметін біледі

    3.Түрлерін ажыратады

    Кері байланыс: «Серпілген сауал»

    Қ.Б. Жұлдызшалар


    (Т) «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы әр топқа сұрақ жазылған парақшаны таратып беремін.

    1-топ Тамыр қандай қызмет атқарады? Суретін салып, сипаттап беру

    2-топ Сабақ қандай қызмет атқарады? Суретін салып, сипаттап беру

    3-топ Жеміс қандай қызмет атқарады?Сипаттап беру


    Дескриптор:

    1.Барлық өсімдік бөліктері бірдей аталатынын біледі, түсі, пішіні, мөлшеріне байланысты ерекшеленетінін түсінеді.

    2.Тұқым қалай өнетінін зерттейді, өзгерісті байқайды

    3.Әр жемістің тұқымын суретін салады, сәйкестендіреді


    Кері байланыс: «Серпілген сауал»

    ҚБ. «Бағдаршам»


    (Т) «Балалар философиясы» әдісі

    Оқушыларға түрлі табиғат және климаттық жағдайларда өсетін өсімдіктердың суреттерін ұсынамын. Мысалы, кактус шөлде, інжугүл орман көлеңкесінде, күнбағыс күн көзінде астында, еңлікгүл тауда, құмырагүл көлде өседі. Осы өсімдіктердің қайсысына жарықтың, судың, жылудың пайдасы қандай екенін айтады.

    1-топ: Жарықтың өсімдікке пайдасын айтады

    2-топ: Судың өсімді үшін пайдасын айтады

    3-топ: Жылудың өсімдік үшін пайдасын айтады

    Әр өзіне берілген жағдайдың өсімдік үшін ең маңызды екендігіне бақылау жүргізу.

    Әр өзіне берілген жағдайдың өсімдік үшін ең маңызды екендігі бақылау барысында қорытынды дайындауын өтінемін.


    ҚБ. Оқушыларға «Табиғат достарының ережесін» және өсімдіктерге қалай көмектесуге болатыны туралы пікірлерді талқылауды ұсыныңыз

    Топтар бірін бірі «Жұлдызшалар» арқылы бағалайды

    Дескриптор

    Құрылған жоспарға сәйкес қорытынды жасайды Бақылау жүргізудің жоспарын құрады


    Соңы

    Кері байланыс: Серпілген сауал


    Рефлексия «Блоб ағашы» арқылы жүргізіледі



    Қосымша мәліметтер



    Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

    бөлме өсімдіктері өсетін топыраққа жасалатын күтім туралы жадынама жасату.

    Қарқын тәсілі бойынша жылдам орындайтын оқушыларға бақылауға қорытынды жазғызамын Қарқыны баяу оқушыларға гулду көлеңкеге, күнге қойып бақылауды тапсырамын.



    Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Қалыптастырушы бағалау критерийлеріне сәйкес жүргізіледі

    (Ж) «Кластер» әдісі арқылы ҚБ Жұлдызшалар

    (Т) «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі ҚБ «Бағдаршам»

    (Т) «Балалар философиясы» әдісі «Жұлдызшалар»

    Сабақтың өнбойында оқушыларға қолдау, қолпаштау көрсетіп отырамын

    Пәнаралық байланыс, денсаулық және қауіпсіздік, АҚТ-мен байланыс, тәрбие құндылықтары





    Рефлексия

    Жауап жазылады

    Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды ма?

    Оқушылар сабақ барысында топпен жұмыс істеуді, бірін-бірі бағалауды меңгерді

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Сыныптан тыс жұмыс 8 сынып
    10.02.2021
    651
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шоханова Гүлнар Бауыржанқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации