Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Шоханова Гүлнар Бауыржанқызы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ: жаратылыстану |
Мектеп:А.Айтиев атындағы орта мектебі |
|||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Есиркепова Зауреш Ортаевна |
|||
СЫНЫП:2 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||
Сабақ тақырыбы |
Өсімдік бөліктері қандай қызмет атқарады? |
|||
Бөлімше |
2.1 Өсімдіктер 1.2 Табиғатты тану әдістері |
|||
Оқу мақсаттары |
2.2.1.7 - өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіру; 2.2.1.3 - өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттау; 2.1.2.5 - құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау; |
|||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын біледі; өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттайды; құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізеді. және қорытынды жасау; Көптеген оқушылар: өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіреді; құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасайды. Кейбір оқушылар: бөлме өсімдіктері өсетін топыраққа жасалатын күтім туралы жадынама жасайды |
|||
Бағалау критерийлері |
Өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіреді; Өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттайды; Құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізеді, қорытынды жасайды; |
|||
Тілдік мақсат |
Пәнге қатысты лексика |
|||
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: |
Оқушылар: өсімдік топтарын салыстырып, олардың ұқсастығы мен айырмашылығын атайды; өсімдік бойындағы маусымдық өзгерістерді сипаттайды; Пәнге тән лексика және терминология мекен ету ортасы, топырақты күту, маусымдық өзгеріс, қорек сіңіру, қоректі бойынан өткізу, тұқым, жеміс, сабақ, жапырақ |
|||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
|||
|
Даланың қай өсімдігі мекен ету ортасына бейімделе алады? Көлеңкесүйгіш өсімдік далада өсе ала ма? Тамырдың қызметін сипатта. Жапырақ қандай қызмет атқарады? |
|||
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастықты қалыптастыру |
|||
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану, қазақ тілі |
|||
АКТ қолдану дағдылары |
Слайд. бейнеролик |
|||
Алдыңғы оқу |
Өсімдіктердің тірі ағза екенін біледі, негізгі бөліктерін атай алады, мәдени және жабайы өсімдіктерді ажырата алады. Өсімдіктердің тіршілігіне қажет жағдайларды түсінеді, оларға күтім жасай алады. |
|||
Жоспар |
|
|||
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды өзіңіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) |
Ресурстар |
||
Басы |
Психологиялық дайындық Балаларды реттеу Оқушылар шеңберге тұрады.Бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді Тағы сабақ басталды, «Бес» алуға аз қалды. Бəрін айтып жасқанбай, Риза қылғын басқаны. Үлгілі де бола біл, Жақсыны сен көре біл! Таңдандырып үй-ішін Жақсылық сыйлап, өсе біл!. (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі. Жұмбақ жасырамын 1. Түрлі – түсті, әдемі, Иісі қандай десеңші. Көздің жауын алады, Шешуін кім табады? (гүл) 2. Аспай түскен, Қайнамай піскен. (жеміс) 3. Көктемде жерге енемін, Ылғалда өсіп-өнемін. Менің өскен жемісім, Қыс бойғы сенің қорегің. (тұқым) - Жұмбақтар не туралы? - Гүл, жеміс, тұқым. - Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы да осы жұмбақтармен байланысты. Олай болса осы атауларға байланысты топқа бөлінейік. І – топ «Гүл» ІІ – топ «Жеміс» ІІІ – топ «Тұқым» |
Үлестірмелі парақшалар Сөздер жазылған карточка Оқулық Өсімдік суреттері Ортасы кесілген алма, асқабақ бөлігі,болгар бұрышы Шемішке, сыпырғыш, қияр тұқымдары Өсімдік тұқымдарының суреттері
Бөлме гүлдері Дала өсімдіктерінің суреті Өсімдіктің қағаздан қиылған бөліктері |
||
Ортасы |
(Ұ) «Мағынаны тану» әдісі Бейнеролик көрсету. Бейнероликте адамзат үшін маңызды ауыл шаруашылығы өсімдіктерін сақтап қалудың маңызы зор екендігін айтылған. - мәдени ауыл шаруашылығы өсімдіктерін сақтап қалудың мақсаты қандай? -Дүниежүзілік Тұқым қоры туралы не айтасың? - ұйымдастырылған іс-шараға сенің көзқарасың қандай? Осы сұрақтар арқылы бүгінгі сабаққа кіріспе жасаймын ашамын. (Ж) «Кластер» әдісі арқылы өсімдік сөзіне топтастыру жасайды
Дескриптор 1.Өсімдік бөлігін сипаттайды. 2 Өсімдік қызметін біледі 3.Түрлерін ажыратады Кері байланыс: «Серпілген сауал» Қ.Б. Жұлдызшалар (Т) «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы әр топқа сұрақ жазылған парақшаны таратып беремін. 1-топ Тамыр қандай қызмет атқарады? Суретін салып, сипаттап беру 2-топ Сабақ қандай қызмет атқарады? Суретін салып, сипаттап беру 3-топ Жеміс қандай қызмет атқарады?Сипаттап беру
Дескриптор: 1.Барлық өсімдік бөліктері бірдей аталатынын біледі, түсі, пішіні, мөлшеріне байланысты ерекшеленетінін түсінеді. 2.Тұқым қалай өнетінін зерттейді, өзгерісті байқайды 3.Әр жемістің тұқымын суретін салады, сәйкестендіреді Кері байланыс: «Серпілген сауал» ҚБ. «Бағдаршам» (Т) «Балалар философиясы» әдісі Оқушыларға түрлі табиғат және климаттық жағдайларда өсетін өсімдіктердың суреттерін ұсынамын. Мысалы, кактус шөлде, інжугүл орман көлеңкесінде, күнбағыс күн көзінде астында, еңлікгүл тауда, құмырагүл көлде өседі. Осы өсімдіктердің қайсысына жарықтың, судың, жылудың пайдасы қандай екенін айтады. 1-топ: Жарықтың өсімдікке пайдасын айтады 2-топ: Судың өсімді үшін пайдасын айтады 3-топ: Жылудың өсімдік үшін пайдасын айтады Әр өзіне берілген жағдайдың өсімдік үшін ең маңызды екендігіне бақылау жүргізу. Әр өзіне берілген жағдайдың өсімдік үшін ең маңызды екендігі бақылау барысында қорытынды дайындауын өтінемін. ҚБ. Оқушыларға «Табиғат достарының ережесін» және өсімдіктерге қалай көмектесуге болатыны туралы пікірлерді талқылауды ұсыныңыз Топтар бірін бірі «Жұлдызшалар» арқылы бағалайды Дескриптор Құрылған жоспарға сәйкес қорытынды жасайды Бақылау жүргізудің жоспарын құрады |
|||
Соңы |
Кері байланыс: Серпілген сауал Рефлексия «Блоб ағашы» арқылы жүргізіледі
|
|||
Қосымша мәліметтер |
|
|
||
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? бөлме өсімдіктері өсетін топыраққа жасалатын күтім туралы жадынама жасату. Қарқын тәсілі бойынша жылдам орындайтын оқушыларға бақылауға қорытынды жазғызамын Қарқыны баяу оқушыларға гулду көлеңкеге, күнге қойып бақылауды тапсырамын.
|
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Қалыптастырушы бағалау критерийлеріне сәйкес жүргізіледі (Ж) «Кластер» әдісі арқылы ҚБ Жұлдызшалар (Т) «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі ҚБ «Бағдаршам» (Т) «Балалар философиясы» әдісі «Жұлдызшалар» Сабақтың өнбойында оқушыларға қолдау, қолпаштау көрсетіп отырамын |
Пәнаралық байланыс, денсаулық және қауіпсіздік, АҚТ-мен байланыс, тәрбие құндылықтары |
||
Рефлексия |
Жауап жазылады |
|||
Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды ма? |
Оқушылар сабақ барысында топпен жұмыс істеуді, бірін-бірі бағалауды меңгерді |
|||
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |