|
Қазақ тілі |
|
||||
|
Сабақтың атауы |
Сөйлем мүшелері |
||||
|
Сабақтың жабдығы |
сөйлем мүшелері туралы түсініктерін кеңейту, оқушыларды өздеріне сөйлем мүшелеріне талдай білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеу тілін, сөздік қорын дамыту.. |
||||
|
Жалпы мақсаттар |
|||||
|
Оқыту нәтижесі |
|||||
|
Топқа бөлу |
Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 - топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 - топ, көктем айындағылар 3 - топ, жаз айындағылар 4 - топ болып бөлінеді. |
||||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Адамның күлкісі – әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да, қоштаса да алады. Жымиыс біздің сезіміміздің сарасының ашылуына жол ашады. Күлкі арқылы көңіл күйлеріңді білдіріліп көріңдер. Бір - біріңе жымиыңдар, күлкілеріңді сыйлаңдар. Рахмет! Ендеше сабағымызды бастайық. |
||||
|
Үй |
Үйге берілген 5 – жаттығудың орындалуын тексеру Құрмалас сөйлемдердің айырмашылығын ажыратып айтады |
||||
|
Қызығушы-лықты ояту |
Т Сөздерден не құраймыз? Сөйлемнің тұрлаулы мүшелері туралы не білеміз? Б Сөйлемнің тұрлаулы мүшелері арлығымыз бірігіп, сызба құрайық!
Бастауыш Баяндауышш
Бастауыштың іс қимылдарын біл Іс оқиғаның иесін көрсетеді
Кім?кімдер?не?нелер? Не істеді? Неқылды? Қайтті?
Негізгі етістік және сын есім,сан есім, зат есімнен болады. Зат есім,есімдіктерден болады |
||||
|
Мағынаны тану |
Берілген жаттығуларды топтарға бөліп орындау. 1 – жаттығуды көшіріп жазып, бастауыш пен баяндауыштың астын сызады Тұрлаусыз мүшелерді тауып,сұрақтар қояды 2-жаттығуда тұрлаусыз мүшелерді табады сұрақ қояды. 3-жаттығу. Сурет бойынша сөйлем құрайды, тұрлаулы мүшелерін табады. |
||||
|
Сергіту сәті |
|
||||
|
Ой толғаныс
|
«Адасқан сөздер» дидактикалық ойын. Дұрыс құрастырылған сөйлемді сөйлем мүшелеріне талдап, олардың байланысын сызбамен көрсетеді. 4-жаттығуды өзіндік жұмыс ретінде беремін |
||||
|
Үй тапсыр |
5 – жаттығу,ереже жаттау |
Күнделіктеріне жазады |
|||
|
Бағалау |
Бағалау парақшаларын толтыру. |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сөйлем мүшелері
Сөйлем мүшелері
|
Қазақ тілі |
|
||||
|
Сабақтың атауы |
Сөйлем мүшелері |
||||
|
Сабақтың жабдығы |
сөйлем мүшелері туралы түсініктерін кеңейту, оқушыларды өздеріне сөйлем мүшелеріне талдай білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеу тілін, сөздік қорын дамыту.. |
||||
|
Жалпы мақсаттар |
|||||
|
Оқыту нәтижесі |
|||||
|
Топқа бөлу |
Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 - топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 - топ, көктем айындағылар 3 - топ, жаз айындағылар 4 - топ болып бөлінеді. |
||||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Адамның күлкісі – әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да, қоштаса да алады. Жымиыс біздің сезіміміздің сарасының ашылуына жол ашады. Күлкі арқылы көңіл күйлеріңді білдіріліп көріңдер. Бір - біріңе жымиыңдар, күлкілеріңді сыйлаңдар. Рахмет! Ендеше сабағымызды бастайық. |
||||
|
Үй |
Үйге берілген 5 – жаттығудың орындалуын тексеру Құрмалас сөйлемдердің айырмашылығын ажыратып айтады |
||||
|
Қызығушы-лықты ояту |
Т Сөздерден не құраймыз? Сөйлемнің тұрлаулы мүшелері туралы не білеміз? Б Сөйлемнің тұрлаулы мүшелері арлығымыз бірігіп, сызба құрайық!
Бастауыш Баяндауышш
Бастауыштың іс қимылдарын біл Іс оқиғаның иесін көрсетеді
Кім?кімдер?не?нелер? Не істеді? Неқылды? Қайтті?
Негізгі етістік және сын есім,сан есім, зат есімнен болады. Зат есім,есімдіктерден болады |
||||
|
Мағынаны тану |
Берілген жаттығуларды топтарға бөліп орындау. 1 – жаттығуды көшіріп жазып, бастауыш пен баяндауыштың астын сызады Тұрлаусыз мүшелерді тауып,сұрақтар қояды 2-жаттығуда тұрлаусыз мүшелерді табады сұрақ қояды. 3-жаттығу. Сурет бойынша сөйлем құрайды, тұрлаулы мүшелерін табады. |
||||
|
Сергіту сәті |
|
||||
|
Ой толғаныс
|
«Адасқан сөздер» дидактикалық ойын. Дұрыс құрастырылған сөйлемді сөйлем мүшелеріне талдап, олардың байланысын сызбамен көрсетеді. 4-жаттығуды өзіндік жұмыс ретінде беремін |
||||
|
Үй тапсыр |
5 – жаттығу,ереже жаттау |
Күнделіктеріне жазады |
|||
|
Бағалау |
Бағалау парақшаларын толтыру. |
||||
шағым қалдыра аласыз













