Материалдар / Сөйлем "Қай әріпті жоғалттым"

Сөйлем "Қай әріпті жоғалттым"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауышқа
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
1273
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қызықты грамматика 3 сынып11 сабақСабақтың тақырыбы: Сөйлем. «Қай әріпті жоғалттым» Сабақтың мақсаты: Оқушыларға сөйлем және сөз тақырыптарын меңгерту.Сөйлем мен сөзді ажырата білу.Дыбыстық талдау жасату.Ойындар ойнату арқылы шапшаңдыққа,тапқырлыққа баулу,достыққа,татулыққа тәрбиелеу.Сабақтың көрнекілігі: түрлі суреттер.Сабақтың әдісі: түсіндіру,ойын.Сабақтың түрі:аралас сабақ.Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру бөлімі.Оқушылар назарын сабаққа аудару.Дөңгеленіп шеңбер құрайық.Әр оқушы өз есімі қандай әріптен тұратынын айту.II. «Қай әріпті жоғалттым» ойынын ойнату....лектр,...рмек,...кскурсия,...гін,...стафета,а...родром,...мтихан,өз...н,...страда.

III.Жұмбақ жасырылады.1.Темір тайымТамақты еш іздемейді. ( велосипед)2.Қарсы алады өзіңді,Пойызға мінер кезінде. (ж)3.Темір жолмен зырғып,Тасып жүр қалалықтарды жүйткіп. (трамвай)

IV.Диктант жүргізу. Скафандр – ғарышқа ұшуға лайықталған арнаулы киім.Ғарышкерлер ғарышқа ұшарда осы киімді киеді.Олар лифтімен ракетаның ұшар биігіне дейін көтеріледі.Ғарышкерлер корабльге кіріп,жұмсақ орындыққа жайғасады.Белдіктерін байлайды.

V.Сөздерге дыбыстық талдау жасау.Мына сөздерге: арыстан,ана,бала,кітап.

VI.Бекіту.Сөз дегеніміз не?Сөйлем дегеніміз не?Сөз бен сөйлемнің айырмашылығы неде?

VII.Қорытынды.«Баспалдақ» ойынын ойнату.

VIII.Үйге тапсырма.Кез келген 5 сөзге сөйлем құрастыру.



Бекітемін: Күні:Қызықты грамматика 3 сынып12 сабақСабақтың тақырыбы: Тұрлаулы мүшелер «Баяндауышым қайда?»Сабақтың мақсаты: а) баяндауыштың сөйлемде атқаратын қызметін түсіндіру;ә) баяндауыштарды сөйлем ішінен тауып,оларға сұрақ қоя білу;б) сөйлемдегі негізгі мүшелерді анықтай білуді үйрету;Сабақтың көрнекілігі: түрлі суреттер.Сабақтың әдісі: түсіндіруСабақтың түрі: аралас сабақ.Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру бөлімі.Оқушылар назарын сабаққа аудару.II. Сабақтың барысыКестені пайдалана отырып,баяндауыштың өзіндік белгілерімен танысып,анықтамасын жаттау керек.Баяндауышқа қойылатын сұрақтар:Не істеді? Не қылды? Қайтті?Баяндауыштың етістіктен ғана емес,басқа сөз таптарынан да жасалынатыны айтылып,мысал келтіреді.
МысалдарыБаяндауыш болатын сөз таптары
1.Шоқан молдадан түрікше хат тани бастады.2.Шоқан Омбыдағы оқуына он жасында түсіпті.Етістік
Жақсы ата – орман.Зат есім
Анамыз ақылды,әдемі.Сын есім
Екі жерде екі – төрт.Сан есім
III.Баяндауышқа байланысты тапсырмалар орындалады.1 тапсырма.Баяндауыштарды қойып жаз.Олар қай сөз табынан жасалған,үстіне жаз.
Торғай шырылдайдықарқылдайды,шаңқылдайды,шықылықтайды,сайрайды,шырылдайды,тыраулайды,сұңқылдайды,сөйлейді,шақырады,қаңқылдайды,қыт – қыттайды,саңқылдайды.
Бұлбұл

Сауысқан

Әтеш

Шағала

Тауық

Қаз

Аққу

Тырна

Қарға

Сұңқар

Адам ше?

2 тапсырма.Суретке қарап,бірнеше сөйлем құрастыр.Бастауыштың астын – бір,баяндауыштың астын екі рет сыз.Керекті сөздер:Марат,қонақ,Әсия,анасы,қызғанды,достасып кетті,ойнады.3 тапсырма.Сөйлемдерді тек тұрлаулы мүшесі бар сөйлемге айналдырып жаз. Адай балабақшадан үйге келді.Атасы оның маңдайынан сүйді.Сәуле терезеден қарады.Марат есік алдында ойнады.4 тапсырма.Сөйлемдерді толықтырып жаз.Баяндауыштың астын сыз.Алматы –... .Емен –... .Жетісу –... .Бішкек –... .Ертіс –... .Керекті сөздер:әсем қала,үлкен өзен,көркем өлке,мықты ағаш, Қырғызстанның астанасы.IV. Қорытынды.Біз қандай тақырыпты қайталадық? Қандай тапсырмалар қиындық келтірді?V. Үйге тапсырма. Кез келген бір сурет бойынша мәтін құра.Мәтінге ат қой.Бекітемін: Оқу ісінің меңгерушісі:Л.М.Карина. Қызықты грамматика 3 сынып Күні:13 сабақСабақтың тақырыбы: Тұрлаусыз мүшелер.Сабақтың мақсаты: а) тұрлаусыз мүшелермен таныстыру,тұрлаусыз мүшелерге сұрақ қоя білу;ә) олардың сөйлем ішіндегі байланысын анықтай алуды үйрету;б) сөйлем мүшелері туралы білімін пысықтау;Сабақтың көрнекілігі: түрлі суреттер.Сабақтың әдісі: түсіндіру,ойын.Сабақтың түрі:аралас сабақ.Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру бөлімі.Оқушылар назарын сабаққа аудару.II. Жаңа сабақКесте бойынша асты сызылған сөздерге сұрақтар қойылады.
МысалдарСұрақтар
Машинаны Қасым жүргізді.

Аспанда құстар ұшып барады.

Аспаннан жұлдыздар көрінеді.

Кестені толтырғаннан кейін, «Ұқсастық пен даралық» стратегиясы бойынша тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелерді салыстырады. Сөйлем мүшелеріТұрлаулы Тұрлаусыз мүшелер мүшелер

III. Тұрлаусыз мүшелерге байланысты тапсырмалар орындалады.1 тапсырма.Берілген сөздерден сөйлем құрап жаз.Болды,күз.Қайта,құстар,бастады,жылы,жаққа.Шынар,бақылады,қайтуын,құстардың.2 тапсырма.Осы сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне талда.Бастауыштың астын – бір,баяндауыштың астын екі рет,ал тұрлаусыз мүшелердің астын ирек сызықпен сыз.3 тапсырма.Сурет бойынша мәтін құра.Оған ат қой.4 тапсырма.Мәтіндегі екі сөйлемді сөйлем мүшесіне талда.5 тапсырма.Берілген сөздерден сөйлем құрап жаз.Раушан,ыдысқа,салды,жемістерді.Осы сөйлемдегі тұрлаулы,тұрлаусыз мүшелерді тауып,астын сыз.Сөйлем мүшелерінің байланысын анықта.
  • Раушан не істеді?
- Нелерді салды? - Қайда салды? 6 тапсырма.Сөйлемдерді тыныс белгілерін қойып,бір-бірінен ажырат.Мәтінге ат қой.Соңғы сөйлемді сөйлем мүшелеріне талда.Жаңа сөйлем бас әріптен жазылатынын ұмытпа. Балалар мектепке келе жатты бір әжей құдықтан су алып жатыр еді Дәулет әжейге құдықтан су алып берді әжей қуанып қалды қария балаларға алғыс айтты. IV. Қорытынды.Біз қандай тақырыпты қайталадық? Қандай тапсырмалар қиындық келтірді?V. Үйге тапсырма.Кез келген бір сурет бойынша мәтін құра.Мәтінге ат қой.Бекітемін: Оқу ісінің меңгерушісі:Л.М.Карина.

Қызықты грамматика 3 сынып Күні:14 сабақСабақтың тақырыбы: Сөйлем мүшелерінің байланысы «Үндемес»Сабақтың мақсаты: а) сөйлем мүшелерін өз орындарына қойып айту және жазу дағдысын қалыптастыру;ә) олардың сөйлем ішіндегі байланысын анықтай алуды үйрету;б) сөйлем мүшелері туралы білімін пысықтау;Сабақтың көрнекілігі: түрлі суреттер.Сабақтың әдісі: түсіндіру,ойын.Сабақтың түрі:аралас сабақ.Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру бөлімі.Оқушылар назарын сабаққа аудару.II. Жаңа сабақ«Адасқан сөздер» дидактикалық ойыны.Төмендегі сөздер тақтаға жазылады.Гауһар,берілген,үйге,орындады,тапсырманы.а) Оқушылар оқып шығып,сөйлем мүшелерінің ретімен қойылмағаны анықтайды.ә) Оқушылар сөйлемдерді орнымен қойып шығады (Гауһар үйге берілген тапсырманы орындамады.)III.Сөйлем мүшелеріне байланысты тапсырмалар орындалады.1 тапсырма.Берілген сызба бойынша сөйлем құрап жаз.Керекті сөздер: Жамал,алма,піскен алма,бақ,жәшік,жинады,салды,барды.2 тапсырма.Сөйлем мүшелерінің байланысын сызып көрсет.Марат алманы жақсы көреді.Алма денсаулыққа пайдалы.3 тапсырма.Өлеңді түсініп оқы.Өз сөзіңмен әңгімелеп жаз.Шекіссек те екеуміз,Үйге жылап қайтпаймыз,Сөзімізге бекембіз,Анамызға айтпаймыз.Естімесе өздері,Айтып қанша қажеті?Біліп қойса,біздердіОйнатпайды бір жеті. Өтепберген АқыпбековIV. Қорытынды.Біз қандай тақырыпты қайталадық? Қандай тапсырмалар орындадық?V. Үйге тапсырма.Кез келген 5 сөйлем жазып, сөйлем мүшелерінің байланысын көрсет. Бекітемін: Оқу ісінің меңгерушісі:Л.М.Карина. Қызықты грамматика 3 сынып 15 сабақ Күні:Сабақтың тақырыбы: Жалаң және жайылма сөйлем.Сабақтың мақсаты: а) жалаң,жайылма сөйлем туралы алған білімін бекіту; ә) тұрлаусыз мүшелер туралы түсінігін жетілдіру;б) оқушылардың ауызша және жазбаша тілін дамыту;Сабақтың көрнекілігі: түрлі суреттер.Сабақтың әдісі: түсіндіру,ойын.Сабақтың түрі:аралас сабақ.

Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру бөлімі.Оқушылар назарын сабаққа аудару.

II. Жаңа сабақ1 тапсырма.Жалаң сөйлемдерді жайылма сөйлемге айналдырып жаз.Бұлт торлады.Күн күркіреді.Жаңбыр жауды.Жаңбыр басылды.Күн ашылды.Балалар ойнады.2 тапсырма.Сурет бойынша шағвн мәтін жаз.Мәтінге ат қой.Екі жайылма сөйлемді сөйлем мүшелеріне талдап сыз.Керекті сөздер:бөлме,жарық,сабақ,шкаф,кілем,төсек,демаламын,ұйқыға жату,тазалық,оқу.3 тапсырма.Суреттегі заттардың атын жаз.Осы сөздерге сөйлем құрап жаз.Оларды сөйлем мүшелеріне талдап,астын сыз.Осы сөйлемдерді жайылма сөйлемге айналдырып жаз.Оларды сөйлем мүшелеріне талдап,астын сыз.4 тапсырма.Әр топтағы сөздерден жалаң және жайылма сөйлем құрап жаз.шөп,қозы,жеді.су,гүлге,Жамал,құйды.жерге,сары,түсті,жапырақтар.Осы сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне талдап, астын сыз.

III. Қорытынды.Біз қандай тақырыпты қайталадық? Қандай тапсырмалар орындадық?

IV. Үйге тапсырма.Қандай да бір суретке қарап шағын әңгіме жаз.Әңгімеге ат қой.





Бекітемін: Оқу ісінің меңгерушісі:Л.М.Карина. Қызықты грамматика 3 сынып16 сабақ Күні:Сабақтың тақырыбы: Тест тапсырмалары.Сабақтың мақсаты: а) оқушылардың білімін анықтау;ә) өз бетімен жұмыстануға үйрету;б) оқушыларды ұқыптылыққа тәрбиелеу;Сабақтың көрнекілігі: өзіндік жұмыс дәптеріСабақтың әдісі: қорытындылауСабақтың түрі: білімін тексеруСабақтың барысы: I.Ұйымдастыру бөлімі.Оқушылар назарын сабаққа аудару.II. Оқушылардың білімін тексеру.Тест жұмыстары.Дұрыс жауабын қоршауға алып қой.1.Бірыңғай жуан дауысты дыбысы бар сөзді тап.а) шілдеә) кітапб) маусым в) өшіргіш2.Бірыңғай жіңішке дауысты дыбысы бар сөзді тап.а) қырманә) егістікб) орманв) жауын3. Буынға дұрыс бөлінбеген сөзді тап.а) ал -тыә) бе -сін- шіб) е -лув) т –өрт –ін –ші4. Төрт буынды сөзді тап.а) емшілерә) жұмысшыларб) көршілерв) егінші5. Қай сөзде у дауыссыз?а) жауынгерә) уылдырықб) қуыршақв) сурет6. Қай сөзде у дауысты?а) қауынә) туб) уақытв) сауыншы7. Дұрыс тасымалданбаған сөзді тап.а) бау - ырсақә) бауыр -сақб) ба – уырсақ8. Дұрыс тасымалданған сөзді тап.а) көс -еуменә) кө -сеуменб) көсе -уменв) көсеум –ен9. Дұрыс жазылған сөзді тап.а) кітабә) кітәпб) китапв) кітап10. Түбір сөзді тап.а) теңізшіә) суретб) орындықв) сыныптас11. Жалғауы бар сөзді тап.а) балалықә) балаб) балаларв) балалы12.Жұрнаға бар сөзді тап.а) домбыраныә) домбыраменб) домбырашыв) домбыралар13. Хабарлы сөйлемді тап.а) Асан қайда барды.ә) жапырақтар сарғайыпб) хатты жазыпв) Үміттің жасы алтыда14. Хабарлы сөйлем неден құралады?а) дыбыстанә) әріптенб) сөзденв) буыннан15. Сұраулы сөйлемді тап.а) Театрға бардың баә) Нұргүл келдіб) Жаңбыр қатты жаудыв) Алақай –ау16. Тұрлаулы мүшелерден тұратын сөйлемдерді тап.а) Әсет үйге келді.ә) Майра домбыра тартты.б) Дәурен жүгірді.в) Нөсерлеп жаңбыр жауды.17.Тұрлаусыз мүшелері бар сөйлемді тап.а) Салтанат биледі.ә) Қайрат қақпаны қорғады.б) Мал жайылды.в) Жібек орамал.18. Мақалды толықтыр.Білімдіден шыққан сөз,Талаптыға -------------кез.а) келсінә) болсынб) жолықсынв) барсынБекітемін: Оқу ісінің меңгерушісі:Л.М.Карина.

Қызықты грамматика 3 сынып

17 сабақ Күні:

Сабақтың тақырыбы: Қаратпа сөз.

Сабақтың мақсаты: а) қаратпа сөздің мағынасын түсіндіру; ә) қаратпа сөзді дауыс ырғағы арқылы ерекшелеп айту керектігін үйрету;б) қаратпа сөздің негізгі ойға байланысты екенін түсіндіру;Сабақтың көрнекілігі: түрлі суреттер.
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ