Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
"Сөйлем" Қазақ тілі
Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сыныпқа
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
07 Қараша 2018
495
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
4 сыныпҚазақ тілі Сабақ № 1 Мұғалім: Магзомова.Г.А
Сабақтың тақырыбы: Сөйлем. 1-6 жатт. Сабақтың мақсаты: Білімділік Оқушыларға сөйлем құрылымы туралы түсінік беру. Жай сөйлемнің жалаң және жайылма түрлері. Олардың айырмашылығын аңғарту.Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін, сөздік қорын дамыту, сөйлеу, әңгімелеу дағдысын жетілдіре отырып, мәнерлеп сөйлеуге, әдемі жазуға, өз бетінше жұмыс орындауға дағдыландыру. Тәрбиелік: Ұжымда өзін-өзі ізгілікке тәрбиелеуге дағдыландыру.Зеректікке, ұқыптылыққа, адалдыққа баулу. Көркем жазу арқылы әсемдікке тәрбиелеу.Сабақтың типі: Оқушылардың жаңа білімді меңгеру сабағы.Сабақтың түрі: Аралас сабақ.Әдіс-тәсілдері: СТО технологиясының тәсілдері, түсіндіру, сұрақ-жауап, көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру,жарыс, ойын.Көрнекілік: «Сөйлем түрлері» картасы, Сөйлем , суреттер, қи мақағазар Жоспар:І. Ұйымдастыру кезеңіІІ. Үй тапсырмасымен тексеруІІІ. Жаңа сабақ.ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.Ү. Қорытындылау, бағалау.ҮІ. Үйге тапсырма.Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу , оқушыларды түгендеу,психологиялық дайындық. ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.Үй тапсырмасымен жұмыс: Жаңа сабақ. Оқушыларды сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.
--------------------------------------------------------------------(Қаламсапты дұрыс ұстау мен дұрыс отыру ескертіледі.
БАСТАУЫШ, БАЯНДАУЫШ БАСТАУЫШ, ТҰРЛАУСЫЗ МҮШЕ, БАЯНДАУЫШЖаңылтпашты жаттап ал. Сөйлемдердің қайсысы жалаң, қайсысы жайылма?
Көже пісті.Көжені неше кісі ішті?Неше кесе ішті?
1−жаттығу.
3−жаттығу. Жалаң сөйлемдерді оқы. Берілген сөздерді пайдаланып , жалаң сөйлемдерді жайылма сөйлемдерге айналдыр.
Түйе боталады. Сәуле үтіктеді. Ара қонды . Күн жылынды.
Керекті сөздер: киім, ақ, бүгін, гүлге.
4−жаттығу. Өлеңді мәнерлеп оқы. Қарамен жазылған жайылма сөйлемдерді жалаң сөйлемдерге айналдырып жаз.
Жұлдыз көкке тізілді,Аспаннан Ай үңілді.Бетіндегі гүл ме екен,Мені көріп тұр ма екен?Қарап тұрған өзімеТүннің әлде көзі ме?
Сабақты қорыту: Біз не білдік? Талқылау. Үйге тапсырма: Ережелерді пысықтау. 5−жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Жай сөйлемнің түрін анықта. Оқушы білімі мен белсенділігін бағалау
Сабақтың тақырыбы: Сөйлем. 1-6 жатт. Сабақтың мақсаты: Білімділік Оқушыларға сөйлем құрылымы туралы түсінік беру. Жай сөйлемнің жалаң және жайылма түрлері. Олардың айырмашылығын аңғарту.Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін, сөздік қорын дамыту, сөйлеу, әңгімелеу дағдысын жетілдіре отырып, мәнерлеп сөйлеуге, әдемі жазуға, өз бетінше жұмыс орындауға дағдыландыру. Тәрбиелік: Ұжымда өзін-өзі ізгілікке тәрбиелеуге дағдыландыру.Зеректікке, ұқыптылыққа, адалдыққа баулу. Көркем жазу арқылы әсемдікке тәрбиелеу.Сабақтың типі: Оқушылардың жаңа білімді меңгеру сабағы.Сабақтың түрі: Аралас сабақ.Әдіс-тәсілдері: СТО технологиясының тәсілдері, түсіндіру, сұрақ-жауап, көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру,жарыс, ойын.Көрнекілік: «Сөйлем түрлері» картасы, Сөйлем , суреттер, қи мақағазар Жоспар:І. Ұйымдастыру кезеңіІІ. Үй тапсырмасымен тексеруІІІ. Жаңа сабақ.ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.Ү. Қорытындылау, бағалау.ҮІ. Үйге тапсырма.Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу , оқушыларды түгендеу,психологиялық дайындық. ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.Үй тапсырмасымен жұмыс: Жаңа сабақ. Оқушыларды сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.
- Оқушыларға сөйлем құрылымы туралы түсінік беру.
- Жай сөйлемнің жалаң және жайылма түрлерімен таныстыру.
- Олардың айырмашылығын аңғарту
--------------------------------------------------------------------(Қаламсапты дұрыс ұстау мен дұрыс отыру ескертіледі.
БАСТАУЫШ, БАЯНДАУЫШ БАСТАУЫШ, ТҰРЛАУСЫЗ МҮШЕ, БАЯНДАУЫШЖаңылтпашты жаттап ал. Сөйлемдердің қайсысы жалаң, қайсысы жайылма?
Көже пісті.Көжені неше кісі ішті?Неше кесе ішті?
1−жаттығу.
- Мәтінді тиісті дауыс ырғағымен оқы
- Мәтіннен хабарлы, лепті сөйлемдерді тап.
- Сызбаға қарап қандай қорытынды шығаруға болады?
3−жаттығу. Жалаң сөйлемдерді оқы. Берілген сөздерді пайдаланып , жалаң сөйлемдерді жайылма сөйлемдерге айналдыр.
Түйе боталады. Сәуле үтіктеді. Ара қонды . Күн жылынды.
Керекті сөздер: киім, ақ, бүгін, гүлге.
4−жаттығу. Өлеңді мәнерлеп оқы. Қарамен жазылған жайылма сөйлемдерді жалаң сөйлемдерге айналдырып жаз.
Жұлдыз көкке тізілді,Аспаннан Ай үңілді.Бетіндегі гүл ме екен,Мені көріп тұр ма екен?Қарап тұрған өзімеТүннің әлде көзі ме?
Сабақты қорыту: Біз не білдік? Талқылау. Үйге тапсырма: Ережелерді пысықтау. 5−жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Жай сөйлемнің түрін анықта. Оқушы білімі мен белсенділігін бағалау
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)