"Сөйлем" Қазақ тілі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Сөйлем" Қазақ тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сыныпқа
Материалдың қысқаша нұсқасы

4 сынып

Қазақ тілі Сабақ № 1

Мұғалім: Магзомова.Г.А


Сабақтың тақырыбы: Сөйлем. 1-6 жатт.

Сабақтың мақсаты:

Білімділік Оқушыларға сөйлем құрылымы туралы түсінік беру. Жай сөйлемнің жалаң және жайылма түрлері. Олардың айырмашылығын аңғарту.

Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін, сөздік қорын дамыту, сөйлеу, әңгімелеу дағдысын жетілдіре отырып, мәнерлеп сөйлеуге, әдемі жазуға, өз бетінше жұмыс орындауға дағдыландыру.

Тәрбиелік: Ұжымда өзін-өзі ізгілікке тәрбиелеуге дағдыландыру.Зеректікке, ұқыптылыққа, адалдыққа баулу. Көркем жазу арқылы әсемдікке тәрбиелеу.

Сабақтың типі: Оқушылардың жаңа білімді меңгеру сабағы.

Сабақтың түрі: Аралас сабақ.

Әдіс-тәсілдері: СТО технологиясының тәсілдері, түсіндіру, сұрақ-жауап,

көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру,жарыс, ойын.

Көрнекілік: «Сөйлем түрлері» картасы, Сөйлем , суреттер, қи мақағазар

Жоспар:

І. Ұйымдастыру кезеңі

ІІ. Үй тапсырмасымен тексеру

ІІІ. Жаңа сабақ.

ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.

Ү. Қорытындылау, бағалау.

ҮІ. Үйге тапсырма.

Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу , оқушыларды түгендеу,психологиялық дайындық.

ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.

Үй тапсырмасымен жұмыс:

Жаңа сабақ.

Оқушыларды сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

  1. Оқушыларға сөйлем құрылымы туралы түсінік беру.

  2. Жай сөйлемнің жалаң және жайылма түрлерімен таныстыру.

  3. Олардың айырмашылығын аңғарту

Дәптермен жұмыс. Көркем жазу сәті


--------------------------------------------------------------------

(Қаламсапты дұрыс ұстау мен дұрыс отыру ескертіледі.


Shape1

Жай




Shape2

Жайылма сөйлем

Shape3

Жалаң сөйлем



БАСТАУЫШ, БАЯНДАУЫШ БАСТАУЫШ, ТҰРЛАУСЫЗ МҮШЕ, БАЯНДАУЫШ

Жаңылтпашты жаттап ал. Сөйлемдердің қайсысы жалаң, қайсысы жайылма?


Көже пісті.

Көжені неше кісі ішті?

Неше кесе ішті?


1−жаттығу.

  1. Мәтінді тиісті дауыс ырғағымен оқы

  2. Мәтіннен хабарлы, лепті сөйлемдерді тап.

  3. Сызбаға қарап қандай қорытынды шығаруға болады?


3−жаттығу. Жалаң сөйлемдерді оқы. Берілген сөздерді пайдаланып , жалаң сөйлемдерді жайылма сөйлемдерге айналдыр.


Түйе боталады. Сәуле үтіктеді. Ара қонды . Күн жылынды.


Керекті сөздер: киім, ақ, бүгін, гүлге.


4−жаттығу. Өлеңді мәнерлеп оқы. Қарамен жазылған жайылма сөйлемдерді жалаң сөйлемдерге айналдырып жаз.


Жұлдыз көкке тізілді,

Аспаннан Ай үңілді.

Бетіндегі гүл ме екен,

Мені көріп тұр ма екен?

Қарап тұрған өзіме

Түннің әлде көзі ме?



Сабақты қорыту: Біз не білдік? Талқылау.

Үйге тапсырма: Ережелерді пысықтау. 5−жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Жай сөйлемнің түрін анықта.

Оқушы білімі мен белсенділігін бағалау



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.11.2018
582
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі