Амандасу
Психологиялық
ахуалды жақсарту
«Мен
күнмін» жаттығуы
Күн шұғыласына жақсы
қасиеттерін, өнерін, жетістігін жазады
(өнерлімін, білімдімін,
алғырмын, таланттымын, тәртіптімін, ұқыптымын, адалмын, сабырлымын,
әдемімін, бестікпін, үздікпін, зерекпін,зерделімін, зейіндімін,
жауаптымын, сенімдімін, байсалдымын, суретшімін, шебермін,
қабілеттімін т.б.)
Өткенді
пысықтау
«Додекаэдр»
әдісі
Жабық сұрақтарға
жауап беру
Тақырыпты
ашу
«Адасқан
сөздер» әдісі
Сөйлемдегі сөздерді
ретімен қою
Жаңа
тақырып Топтық жұмыс
Оқылым
30-жаттығу мәтінді
түсініп оқу
Сұрақтарға жауап
беру
«Бумеранг» әдісі
1-топ: мәтіннің
басы
2-топ: мәтіннің
ортасы
3-топ: мәтіннің соңы
бөлініп беріледі
Айтылым:
«Бумеранг» әдісі
1-топ: мәтін не
туралы? Жаңбар мен жаңбырдың пайда
болуы туралы
2-топ: жаңбырдың
қандай пайдасы бар? Жаңбырдан соң ауа тазарып,
егістіктер мен бау-бақша суарылып
қалады.
3-топ: мәтін мазмұны
бойынша сұрақ қой
«Шөкім» деген сөз
қандай мағынаны береді? –үш саусақтың ұшымен шымшып
алғандағы өлшем
Бу қалай пайда
болды?-
күннің қызуынан жер
бетіндегі сулар буға айналады
Бұлт қалай пайда
болды?–аспанға көтерілген бу
түйіршіктері бір-бірімен қосылып бұлт
болады.
Жаңбыр дегеніміз
не?- бұлт қоюланған сайын бу
түйіршіктері ауырлап жерге
түседі
31-жаттығу Жазылым Жеке
жұмыс
«Мен тапқырмын»
әдісі
Өлеңдегі суретке
атауларын қойып жазу
«Нейрожаттығу»
әдісі
Музыка ырғағымен
жасайды
32-жаттығу Жазылым Жұптық
жұмыс
«Сен маған мен
саған» ойыны
Оқушы сөз табады,
жұбы сөйлемге айналдырады
Самал
ойнады
Самал сумен
ойнады
Кішкентай Самал
ойнады
ЕБҚ
Сөз неден тұрады?
Сөйлем неден құралады?
ЕҚБ
Сөйлемдегі сөздердің
байланысын тап.
Мен өлкемді
қорғаймын!
33-жаттығу ҰЖ Шығармашылық
жұмыс
Өзен, көл туралы
жұмбақ құрастыру
Әдемі, сылдырап
ағады, жылға емес,
Мөлдір, балықтар
жүзеді, аквариум емес.
Бұл
не?
Жауабы.
Өзен
Саралау
тапсырмасы
Мақсат мектепке
келді.
1-деңгей
Сөйлемдегі сөз
байланысын қалай табамыз?
Сұрақ қою
арқылы
2-деңгей
Сөйлемдегі сөздерге
сұрақ қой
1.кім
келді?
2.қайда
келді?
3-деңгей
Сөйлемдегі сөздердің
байланысын сызып көрсет
М ақсат
мектепке келді.
« Киіз
үй» әдісі
Шаңырақ: өмірде қолдана
аламын;
Уықтар: сабақ
түсінікті;
Кереге: көмекті қажет
етемін
|