Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Сөйлемдегі сөздердің байланысы / Қазақ тілі
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
«Бекітемін»
Директордың
оқу-тәрбие
ісі жөніндегі
орынбасары
_________М.Л.Арыстанбекқызы
Пәні:
Қазақ
тілі
Бөлім:
Педагогтің
аты-жөні:
Сайфулла
Гаухар
Күні:
14.12.2023ж
Сынып: 2
Б
Қатысқандар
саны
Қатыспағандар
саны
Сабақтың
тақырыбы:
№ 60.Сөйлемдегі сөздердің
байланысы
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
2.3.5.1 Жіберілген
пунктуациялық, орфографиялық және әріптік қателерді мұғалімнің
көмегімен тауып түзету және құраған сөйлемін
толықтыру
Сабақтың
мақсаты
Мәтін тақырыбы
бойынша мазмұнын болжай алады, сурет бойыншы әңгіме құрастырып
жазады
Құндылықтар
Ұлттық мүдде: қазақ
тілінің қолдану аясын
кеңейту
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі//
уақыты
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақтың
ортасы
15
минут
Сергіту
сәті
2
минут
5
минут
Сабақты
қорыту
8
минут
Кері
байланыс
5
минут
Ұйымдастыру
кезеңі:
Сәлемдесу.
Оқушылардытүгендеу.
Психологиялық
ахуал орнату.
«Денеміз қалай
сөйлейді»
Топқа
бөліну
«Аққала, қар, аяз» пазл
құрастыру арқылы топқа
бөліну
Балалар, мен сендерге үш түрлі
пазл беремін сол пазльды құрастырамыз, пазль артында жұмбақ
жасырылған. Сол жұмбақты шешіп топ бойынша орын ауыстырып
отырамыз.
Үй тапсырмасын
тексеру
35 – жаттығу, 117-
бет
Берілген тірек сөздерді
пайдаланып «Қысқы» ойын тақырыбына әңгіме
құрастырады.
Берілген үшбұрыштардың
қырларында сұрақ жәнежауаптары жазылған. Соларды
сәйкестендіріп, бір үлкен үшбұрыш
құрастырасыңдар!
Сабақ тақырыбын
анықтау
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбын
анықтау үшін келесі тапсырманы орындаймыз.«Қар жинайық» ойынын ойнаймыз.
Әр топтың алдында қарлар жатыр. Ол қарларда сөздер жазылған.
Алдыңғы сабақтағы білімізді есімізге түсіріп, сөздерден сөйлем
құрастырып, ақ парақтарға
жабыстырамыз.
-Балалар, сөйлемдегі сөздерді
орнына қоюға, бізге не көмектеседі? (сөйлемдегі сөздердің
байланысы)
-Демек, біздің сабағымыздың
тақырыбы қандай екен?
-Дұрыс, сөйлемдегі сөздер
байланысы. Ол туралы біз алдыңғы сабақта да айтқан болатынбыз.
Бүгін сол білімімізді тапсырма орындау барысында пысықтап,
пайдаланамыз.
Мәтінмен
жұмыс
38-жаттығу
Қазыр, оқулықтағы 38 жаттығуда
берілген мәтінді оқимыз. Мәтінді оқып болған соң, әр топ өз
тапсырмасын орындайды.
1-топ Мәтінге ат
қой
2-топ Мәтіннің не туралы
екенін анықта
3-топ Мәтіннің түрін
анықта
ебқ
Қыс мезгілін сипаттап
көріңдер
Сергіту
сәті
«Біз көңілді
ноталар»
әуеніне қол жаттығуына
арналған қимылдар
жасайды
Жұмыстарын
қорғау
Ойын «Шыршаны
безендір»
39-жаттығу
Әр топтың алдында өз шыршасы
тұр. Сендер сол шыршаны безендірулерің керек. Ол үшін шыршаның
ойыншықтары мен сыйлықтары берілген, соларда жеке сөздер мен өзара
байланысқан сөздер жазылған. Сендер сол өзара байланысқан сөздері
бар ойыншықтарды шыршаның сол жағына жапсырасыздар, ал жеке сөз
жазылған сыйлықтарды шыршаның оң жағына жапсырасыздар. Қай топ тез
әрі дұрыс істейді
екен.
ҚБ Дәптермен
жұмыс
40-жаттығу
- Көп нүктенің орнына керекті
сөздерді қойып,
сөйлемдерді қатесіз көшіріп
жазуларың керек.
ҚЖ
Топтық
жұмыс
«Карандаш»
әдісі
Әр топ сөйлемдегі сөздердің
байланысын сызба арқылы сызып көрсетеді, сөйлемдегі сөздер
байланысын түсіндіреді.
Кері
байланыс
«Жедел хат»
әдісі
Үй
тапсырмасы
41 – жаттығу, 119 –
бет
Мұғалім дене туралы сұрақ қою
арқылы, оқушылар денелерін
сөйлетеді
Пазл құрастырып, артындағы
жұмбақтарды шешіп, топқа
бөлінеді
Үй тапсырмасын
пысықтайды
Сызба бойынша сөйлем
құрастырады
Сұрақтар мен жауаптарын
табады, үшбұрыш
құрастырады
Сөйлемдер құрастырып,
жабыстырады. Жұмыстарын
қорғайды
Сабақ тақырыбын, мақсатын
ашады.
Мәтінді
оқиды.
Сұрақтарға жауап
береді.
Әуенге сәйкес би қимылын
жасайды
Тапсырманы
орындайды
Тапсырманы
орындайды
Әр топ сөйлем құрастырады,
сөйлемдегі сөздердің байланысын
табады
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз