Сөйлемдегі сөздердің байланысы Су -тіршілік көзі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сөйлемдегі сөздердің байланысы Су -тіршілік көзі

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі пәнінен 130 бұйрықпен жасалған сабақ жоспары. Сабақтың тақырыбы: Сөйлемдегі сөздердің байланысы Су -тіршілік көзі
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

Сөйлемдегі сөздердің байланысы

Студенттің аты-жөні

Қарифолла Аңсар

Күні:

14.12.2021ж

Сынып:

Сабақтың тақырыбы

Сөйлемдегі сөздердің байланысы Су -тіршілік көзі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.1.2.1 – сөйлемдегі сөздердің байланысын сұрақ қою арқылы анықтауды пысықтаймыз.

2.2.3.1 – сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табуды.

2.3.6.1 – дұрыс құрастырылмаған сөздерді қайта құрастыруды үйренеміз.

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут
















































Сабақтың

Ортасы

20 минут

















































Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылардың көңіл күйлерін сурап, сабақты бастау.



Өткенді пысықтау. "Таңда да таста" әдісі

Оқушылар өткен сабақтарға байланысты жеке жеке парақтарға сұрақтар жазады. Осыдан кейін шеңберге тұрып жазған қолдарындағы парақты мыжғылап, қарама қарсы беттегі оқушыларға лақтырады. Қағазды алған оқушы сол сұраққа жауап береді.







(Ө.Қ)1-тапсырма

Мәтінді түсініп оқыу.







Сұрақтарға жауап беру.

  1. Мәтінде не туралы айтылған?

  2. Мәтін саған ұнады ма?

  3. Дәннің жақсы өсуіне не себеп болды?

  4. Қалай ойлайсың, оған судың пайдасы тиеді ме?

  5. Суды неліктен тіршілік көзі деп атайды?







(Ұ,Қ)2-тапсырма

Жұмбақты қатесіз көшіріп жазып. Шешуін тап.


Аяғы жоқ, қолы жоқ,

Бірақ тыныш тұрмайды.

Сақтамасаң- қорын тек,

Барша тірлік құрайды.

Шешуі(су )







(Ө, Қ) 3-тапсырма

Керекті сөздерді пайдаланып өлең құрайды.

Керекті сөздер: қия шыңнан, тасты бұзып, ақ жалданып, құлақ жарар








(Ұ, Қ) 4-тапсырма

Дұрыс құрастырылмаған мәтінді қайта құрастырып жаз.

Ал сусыз үш күнге ғана шыдайды. Шөлге ең шыдамды түйенің өзі сусыз сегіз тәулікке ғана шыдайды. Тамақ жемеген адам бір айға дейін шыдай алады.






(Ө, Қ) 5-тапсырма


Меңзер бағыты бойынша бір әріп тастай отырып, мақал құрастырып оқы.













Сәлеметсіз бе

Бүгінгі сабаққа дайынбыз.



















Сабақтың тақырыбын таныстыру.

Мәтінді түсініп оқыу.

Сұрақтарға жауап беру.



























Дәптермен жумыс жасайды, жұмбақтың шешуін табады.

Жұмбақтағы сөйлемдерден сөздердің байланысын табады.









Керекті сөздерді пайдаланып өлең құрастырады,

Өздік жұмыс жасайды.













Дұрыс құрастырылмаған мәтінді дұрыстап жазады, алдымен ауызға құрастырып көреді.



















Меңзер бағыты бойынша бір әріп тастай отырып мақал құрастырып оқыйды, алдымен ауызға құрастырып көреді.






















10 баллдық шкала бойынша (фишкамен) жүргізіледі.

1-3балл- «Нашар»

4-5балл-«Қанағаттанарлық»

6-7балл-«Жақсы»

8-10балл-«Өте жақсы»


Қызыл фишка-1 балл

Сары фишка-2 балл

Көк фишка-3 балл






































































Оқулық,

Таныстыры лым.




Жұмыс дәптері



Көрнектілік



Таратпа материал

























Кеспе қағаз





























Сабақтың соңы

2 мин


Рефлексия.

«сағат тілі » сабақты бағалау

Балалар қандай деңгейде болса, сондай сағат тілін бояйды.

1-3. Сабақты түсіндім

4-7.Қайталауым керек

8-12.Қиын болды.

Сабаққа кері байланыс жасайды







ҚБ қойыла-ды.













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.12.2021
780
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі