Сабақтың
басы
5
минут
Сабақтың
Ортасы
20
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылардың көңіл күйлерін
сурап, сабақты бастау.
Өткенді пысықтау. "Таңда да
таста" әдісі
Оқушылар өткен сабақтарға
байланысты жеке жеке парақтарға сұрақтар жазады. Осыдан кейін
шеңберге тұрып жазған қолдарындағы парақты мыжғылап, қарама қарсы
беттегі оқушыларға лақтырады. Қағазды алған оқушы сол сұраққа жауап
береді.
(Ө.Қ)1-тапсырма
Мәтінді түсініп
оқыу.
Сұрақтарға жауап
беру.
-
Мәтінде не туралы
айтылған?
-
Мәтін саған ұнады
ма?
-
Дәннің жақсы өсуіне не себеп
болды?
-
Қалай ойлайсың, оған судың
пайдасы тиеді ме?
-
Суды неліктен тіршілік көзі
деп атайды?
(Ұ,Қ)2-тапсырма
Жұмбақты қатесіз көшіріп
жазып. Шешуін тап.
Аяғы жоқ, қолы
жоқ,
Бірақ тыныш
тұрмайды.
Сақтамасаң- қорын
тек,
Барша тірлік
құрайды.
Шешуі(су
)
(Ө, Қ)
3-тапсырма
Керекті сөздерді пайдаланып
өлең құрайды.
Керекті
сөздер: қия шыңнан, тасты
бұзып, ақ жалданып, құлақ жарар
(Ұ,
Қ) 4-тапсырма
Дұрыс құрастырылмаған
мәтінді қайта құрастырып жаз.
Ал сусыз үш күнге
ғана шыдайды. Шөлге ең шыдамды түйенің өзі сусыз сегіз тәулікке
ғана шыдайды. Тамақ жемеген адам бір айға дейін шыдай
алады.
(Ө,
Қ) 5-тапсырма
Меңзер бағыты бойынша
бір әріп тастай отырып, мақал құрастырып
оқы.
|
Сәлеметсіз
бе
Бүгінгі сабаққа
дайынбыз.
Сабақтың тақырыбын
таныстыру.
Мәтінді түсініп
оқыу.
Сұрақтарға жауап
беру.
Дәптермен жумыс жасайды,
жұмбақтың шешуін табады.
Жұмбақтағы сөйлемдерден
сөздердің байланысын табады.
Керекті сөздерді пайдаланып
өлең құрастырады,
Өздік жұмыс
жасайды.
Дұрыс құрастырылмаған мәтінді
дұрыстап жазады, алдымен ауызға құрастырып
көреді.
Меңзер бағыты бойынша бір әріп
тастай отырып мақал құрастырып оқыйды, алдымен ауызға құрастырып
көреді.
|
10 баллдық шкала бойынша
(фишкамен) жүргізіледі.
1-3балл-
«Нашар»
4-5балл-«Қанағаттанарлық»
6-7балл-«Жақсы»
8-10балл-«Өте
жақсы»
Қызыл фишка-1
балл
Сары фишка-2
балл
Көк фишка-3
балл
|
Оқулық,
Таныстыры
лым.
Жұмыс
дәптері
Көрнектілік
Таратпа
материал
Кеспе
қағаз
|