Ұймыдастырылған оқу іс-әрекетінің жоспарланған картасы.
Жыл: 2018 күні Өтпелі тақырып Балабақша.
Ортаңғы топ: «А» Тәрбиеші / Воспитатель: Козганбаева.А.Ж.
Білім беру салалары : Қатынас. Коммуникация. Бөлімі : Сөйлеуді дамыту. Сабақ. Занятие.
Тақырыпша: Жиһаз.
Тақырыбы : Жиһаз қайдан келеді. .
Мақсаты: Зат есімдерді жекеше және көпше түрде қолдану дағдыларын дамыту. Міндеттері : Салалас құрмалас сөйлемді пайдалануға үйрету. Фонетималық қабылдауды дамыту. Мәдениетті сөйлеуге тәрбиелеу. Құрал-жабдықтар : жиһаз суреттері, кесілген сурет бөлмелер суреттер. Сөздік жұмыс : ағаштан, пламастан. Қос тілдік компонент : жиһаз – мебель, орындық – стул, үстел – стол, керуетт – кровать.
|
Әрекет кезендері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
Есеп. |
|
|
+ |
- |
|||
|
Кіріспе бөлімі. |
Шаттық шеңбер. Білер қазақ баласы |
Тәрбиешімен бірге мына өлең жолдарын айтады. |
|
|
|
Негізгі бөлімі. |
Үстел үстіңде жатқан затты атаған бала отырады. Артикуляциялық жаттығу: - Тілге жаттығу жасаймыз: «Терезе», «Қоршау», «Насос» - Дыбыстарды анық айтамыз А- О – У. Ойын «Бұл не?». - Компьтерден көрсету. - Бір сөзбен мына заттарды қалай атайға болады? Ойын «Біреу - көп». Бір үстел , көп ше..... Бір орындық, ал көп.... Бір шкаф, ал көп..... Бір диван, ал көп.... Ойын «Үлкен -кішкентай». Үлкен үстел.... Үлкен орындық.... Үлкен шкаф .... Үлкен диван..... «Кесілген сурет». - Үстел үстіңдегі суреттерді жина. - Не шықты? Қос тілдік компонент : жиһаз – мебель, орындық – стул, үстел – стол, керуетт – кровать Сергіту сәт көзге. Ойын «Біздің үй». - Мольбертегі суретке назар аудару, Не көріп тұрсындар? - Үстел үстіңдегі суреттерде не бейнеленген? - Сендер жиһаз салыңған суретті алып , тұратын бөлмесін табасындар. Жиһазды атайсындар, менің сұрағыма жауап беріп, және мольбертегі бір суретіне орналастырасындар. - Бұл қайда тұрады? - Ол не үшін керек? - Сурет астына орналастыр. Бұл диван. - Ол қайда тұрады? - Ол не үшін керек? Ойын «Марғауларын табуға көмектес». - Бізге қонаққа мысық келді. Оның марғаулары жоғалып қалды. Кәне марғауларын көмектесуге болысамыз ба. Ойын «Не жоғалды?» - Мына жиһазға қарап, есте сақтандар. - Табу, не жоғалды? |
Үстел – үстелдер, орындық – орындықтар, шкаф – шкафтар, диван – дивандар.
Үстелдер. Орындықтар. Шкафтар. Дивандар.
Кішкентай үстел. Кішкентай орындық. Кішкентай шкаф. Кішкентай диван. Қайталап айтады жиһаз – мебель, орындық – стул, үстел – стол, керуетт – кровать Ұйықтайтын бөлме, балалардың бөлмесі, қонақ бөлмесі. Бала бөлмесінде. Ұйықтау үшін. Қонақ бөлмесінде. Отыру үшін. Керуеттің астында, керуеттің үстіңде, шкафта, орындықтың арасында. |
|
|
|
Қорытынды. |
Біз бүгін не тұралы айтық? - Сабақта біз не істедік? - Негізінде не ұнады? - Жарайсындар, барлығын жақсы қатыстындар? |
Балалардың жауабы. |
|
|
Күтілетін нәтиже:
Қабылдай алады: жиһаздарды атау. Түсінеді: жиһаз не үшін керек шкаф, диван, үстел. Қолдана алады: : салалас құрмалас сөйлемін пайдалану.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
сөйлемді дамыту Жиһаз тақырыбы
сөйлемді дамыту Жиһаз тақырыбы
Ұймыдастырылған оқу іс-әрекетінің жоспарланған картасы.
Жыл: 2018 күні Өтпелі тақырып Балабақша.
Ортаңғы топ: «А» Тәрбиеші / Воспитатель: Козганбаева.А.Ж.
Білім беру салалары : Қатынас. Коммуникация. Бөлімі : Сөйлеуді дамыту. Сабақ. Занятие.
Тақырыпша: Жиһаз.
Тақырыбы : Жиһаз қайдан келеді. .
Мақсаты: Зат есімдерді жекеше және көпше түрде қолдану дағдыларын дамыту. Міндеттері : Салалас құрмалас сөйлемді пайдалануға үйрету. Фонетималық қабылдауды дамыту. Мәдениетті сөйлеуге тәрбиелеу. Құрал-жабдықтар : жиһаз суреттері, кесілген сурет бөлмелер суреттер. Сөздік жұмыс : ағаштан, пламастан. Қос тілдік компонент : жиһаз – мебель, орындық – стул, үстел – стол, керуетт – кровать.
|
Әрекет кезендері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
Есеп. |
|
|
+ |
- |
|||
|
Кіріспе бөлімі. |
Шаттық шеңбер. Білер қазақ баласы |
Тәрбиешімен бірге мына өлең жолдарын айтады. |
|
|
|
Негізгі бөлімі. |
Үстел үстіңде жатқан затты атаған бала отырады. Артикуляциялық жаттығу: - Тілге жаттығу жасаймыз: «Терезе», «Қоршау», «Насос» - Дыбыстарды анық айтамыз А- О – У. Ойын «Бұл не?». - Компьтерден көрсету. - Бір сөзбен мына заттарды қалай атайға болады? Ойын «Біреу - көп». Бір үстел , көп ше..... Бір орындық, ал көп.... Бір шкаф, ал көп..... Бір диван, ал көп.... Ойын «Үлкен -кішкентай». Үлкен үстел.... Үлкен орындық.... Үлкен шкаф .... Үлкен диван..... «Кесілген сурет». - Үстел үстіңдегі суреттерді жина. - Не шықты? Қос тілдік компонент : жиһаз – мебель, орындық – стул, үстел – стол, керуетт – кровать Сергіту сәт көзге. Ойын «Біздің үй». - Мольбертегі суретке назар аудару, Не көріп тұрсындар? - Үстел үстіңдегі суреттерде не бейнеленген? - Сендер жиһаз салыңған суретті алып , тұратын бөлмесін табасындар. Жиһазды атайсындар, менің сұрағыма жауап беріп, және мольбертегі бір суретіне орналастырасындар. - Бұл қайда тұрады? - Ол не үшін керек? - Сурет астына орналастыр. Бұл диван. - Ол қайда тұрады? - Ол не үшін керек? Ойын «Марғауларын табуға көмектес». - Бізге қонаққа мысық келді. Оның марғаулары жоғалып қалды. Кәне марғауларын көмектесуге болысамыз ба. Ойын «Не жоғалды?» - Мына жиһазға қарап, есте сақтандар. - Табу, не жоғалды? |
Үстел – үстелдер, орындық – орындықтар, шкаф – шкафтар, диван – дивандар.
Үстелдер. Орындықтар. Шкафтар. Дивандар.
Кішкентай үстел. Кішкентай орындық. Кішкентай шкаф. Кішкентай диван. Қайталап айтады жиһаз – мебель, орындық – стул, үстел – стол, керуетт – кровать Ұйықтайтын бөлме, балалардың бөлмесі, қонақ бөлмесі. Бала бөлмесінде. Ұйықтау үшін. Қонақ бөлмесінде. Отыру үшін. Керуеттің астында, керуеттің үстіңде, шкафта, орындықтың арасында. |
|
|
|
Қорытынды. |
Біз бүгін не тұралы айтық? - Сабақта біз не істедік? - Негізінде не ұнады? - Жарайсындар, барлығын жақсы қатыстындар? |
Балалардың жауабы. |
|
|
Күтілетін нәтиже:
Қабылдай алады: жиһаздарды атау. Түсінеді: жиһаз не үшін керек шкаф, диван, үстел. Қолдана алады: : салалас құрмалас сөйлемін пайдалану.
шағым қалдыра аласыз













