Негізгі бөлімі.
| Үстел үстіңде жатқан затты атаған бала отырады.Артикуляциялық жаттығу:- Тілге жаттығу жасаймыз: «Терезе», «Қоршау», «Насос»- Дыбыстарды анық айтамыз А- О – У.Ойын «Бұл не?».- Компьтерден көрсету.- Бір сөзбен мына заттарды қалай атайға болады?Ойын «Біреу - көп».Бір үстел , көп ше.....Бір орындық, ал көп....Бір шкаф, ал көп.....Бір диван, ал көп....Ойын «Үлкен -кішкентай».Үлкен үстел....Үлкен орындық....Үлкен шкаф ....Үлкен диван.....«Кесілген сурет».- Үстел үстіңдегі суреттерді жина.- Не шықты?Қос тілдік компонент : жиһаз – мебель, орындық – стул, үстел – стол, керуетт – кроватьСергіту сәт көзге.Ойын «Біздің үй».- Мольбертегі суретке назар аудару, Не көріп тұрсындар?- Үстел үстіңдегі суреттерде не бейнеленген?- Сендер жиһаз салыңған суретті алып , тұратын бөлмесін табасындар. Жиһазды атайсындар, менің сұрағыма жауап беріп, және мольбертегі бір суретіне орналастырасындар.- Бұл қайда тұрады?- Ол не үшін керек?- Сурет астына орналастыр.Бұл диван.- Ол қайда тұрады?- Ол не үшін керек?Ойын «Марғауларын табуға көмектес».- Бізге қонаққа мысық келді. Оның марғаулары жоғалып қалды. Кәне марғауларын көмектесуге болысамыз ба.Ойын «Не жоғалды?»- Мына жиһазға қарап, есте сақтандар.- Табу, не жоғалды? |
Үстел – үстелдер, орындық – орындықтар, шкаф – шкафтар, диван – дивандар.
Үстелдер. Орындықтар. Шкафтар. Дивандар.
Кішкентай үстел.Кішкентай орындық.Кішкентай шкаф.Кішкентай диван.
Қайталап айтады жиһаз – мебель, орындық – стул, үстел – стол, керуетт – кровать
Ұйықтайтын бөлме, балалардың бөлмесі, қонақ бөлмесі.
Бала бөлмесінде. Ұйықтау үшін.Қонақ бөлмесінде. Отыру үшін.Керуеттің астында, керуеттің үстіңде, шкафта, орындықтың арасында.
|
|
|