Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Бөлім:

    Мәдени мұра

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Мухаметрахимова Айнур Есимхановна

    Күні:


    Сыныбы: 4

    Пәні: Қазақтілі

    Қатысушылар саны:27

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    4.1.2.1* – мәтіннің тақырыбы мен берілген диаграмма, сызба, кесте бойынша мәтіннің мазмұнын болжау және өз ойын дәлелдеу.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: Сұрақ қойып, сөйлем мүшесін анықтай алады. Бір сөзден болған мүшені дара мүше дейтінін, екі немесе бірнеше сөзден тіркесіп бір сұраққа жауап берсе. күрделі мүше екенін біледі.

    Оқушылардың басым бөлігі: Сөйлем ішінен күрделі бастауыш пен баяндауышты таба алады

    Кейбір оқушылар: Сөз тіркесі мен күрделі мүшені ажырата алады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 мин









    Ой қозғау

    1 мин





















    Жеке жұмыс

    4 мин





    Үй жұмысын тексеру

    3 мин





    «Кластер» құру 2 мин

    Қорғау 2 мин





















    Мағынаны ашу 5 мин


    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2. Жағымды психологиялық ахуал туғызу.

    «Көрші»

    Көршіңді оң жақтан құшақта,

    Көршіңді сол жақтан құшақта.

    Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,

    Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,

    Бүгінгі сабақ барысы

    Біз үлкен отбасы.

    Әр бала қасындағы балаға бүгінгі күнге тілек тілейді.

    • Балалар, біз қандай бөлім бастадық?

    • Мәдени мұра деген не?

    • Және оларға не жатады?

    • Біздің елімізде мәдени мұралар өте көп. Олардың кейбіреулері Қазақстанның жеті кереметіне енді. Сол кереметтердің атауымен топқа бөліндік.

    1 топ – Алтын адам

    2 топ – Киіз үй

    3 топ – Домбыра

    4 топ – Бәйтерек


    1 топ - Адина, Медина, Алихан, Ернар, Ғалым, Дайырбек, Малика

    2 топ – Жанасыл, Ералы, Айару, Айзере Д, Аружан, Ерқанат

    3 топ – Алижан, Айсұлтан, Айзере Ғ, Анель, Нурасыл, Ботагөз

    4 топ – Жәния, Ғалымжан, Дарын, Айзере С, Ильнара, Іңкәр

    Дарынды оқушымен жұмыс.

    • Сендерге алдын ала тапсырма берілген, иә. Топтарынның аты туралы шағын қызықты мәлімет жинап келу.

    1-топ: «Алтын адам» (Медина)

    2-топ: «Киіз үй» (Жанасыл)

    3-топ: «Домбыра» (Алижан)

    4-топ: «Астана-Бәйтерек» (Жәния)


    3. Үй жұмысын сұрау. «Тізбек» және «Үйшік» әдісі.

    Топтағылар бір бірінің дәптерін алып тізбек болып тексереді.

    Кейбір оқушылардың кітабының ортасында үйшік суреті жасырынған. Үйшік суреті түскен оқушылар үй тапсырмасын айтады, қалған оқушылар мұқият тыңдап, сұрақтар қояды. 2 оқушы

    «Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа тақырыпты болжау.

    Топтық жұмыс. Кластер құру.

    Сөйлем мүшесіне кластер құрастыру

    Shape1





    Әр топтан бір оқушы шығып қорғайды. Келесі топ бір бірін жалғастырады.

    Сөйлем мүшесі: тұрлаулы және тұрлаусыз болып екіге бөлінеді.

    Тұрлаулы бастауыш және баяндауыштан болады.

    Бастауыш кім? Не? Кімдер? Нелер? Деген сұрақтарға жауап береді.

    Баяндауыш не істеді? қайтті? Не қылды ? деген сұрақтарға жауап береді.

    Тұрлаусыз мүшелерге: анықтауыш, толықтауыш, пысықтауыш жатады.

    • Суретте не бейнеленген? Ол қай қалада орналасқан?

     Мағынаны ашу.

    7 жаттығу. Сыныппен жұмыс. Ауызша жұмыс

    • Бағанның екі жағындағы сөйлемдерді оқып, қарамен жазылған сөздерге сұрақ қояйық.

    • Не байқадық? (оқушылар өздері сөйлем мүшесі бір сөзден де екі сөзден де жасала беретінін айтып ереже шығарады)

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты хабарланады.



























    Интер тақтаға суреттерін шығарып отыру












    Үйшік суреттері





    А 3 кластер

















    Интер тақтадан суреттерді шығару





    Сөйлемдер тақтаға шығарылады

    Сабақтың ортасы

    5 мин.

    №1-тапсырма:( жекелей және жұптық жұмыс)

    8 жаттығу.

    Жаңылтпашты оқып, жатқа жаз. Ассоциация әдісі арқылы жаттау.(суретті тақтаға шығару)

    Толағайдың торы ала аты бар,

    Толағай, торы ала атыңды тағалатып ал.

    • Күрделі мүшені тап, оның қай сөзбен байналысқанын сызып көрсет.

    • Күрделі мүшенің айтылуы мен жазылуын салыстыр.

    Жазып болған соң, жұп боп бір бірін тексереді.

    Дұрыс жауап тақтаға шығады, сол бойынша өздері дәптердің шет сызығына бағаларын қояды.

    Оқушылар жаңылтпашты оқып, суреттер арқылы жатқа жазады. Күрделі мүшені тауып, айтылуы мен жазылуын салыстыра алады.

    Дескриптор: - Жатқа жазады (1 балл)

    - Күрделі мүшені таба алады; (2 балл)

    - Күрделі мүшенің қай сөзбен байланысқанын көрсетеді.(2 балл)

    Мұғалім суретті тақтаға шығарады.



    Интер тақта

    4 мин.

    №2-тапсырма.

    9 жаттығу.

    Мәтіннен күрделі мүшелерді тауып, неліктен күрделі мүше болатынын дәледе.

    1 топ – 1,2 сөйлем

    2 топ – 3,5 сөйлем

    3 топ – 4,6 сөйлем

    4 топ – 8,9 сөйлем

    Әр топтан бір оқушы тұрып бір бір сөйлемді оқып, күрделі мүшелерді атап, дәлелдейді.


    Оқушылар мәтіннен күрделі мүшелерді табады, күрделі мүше болуының себебін дәледейді.

    Дескриптор: -Мәтінмен жұмыс істей алады. (1 балл)

    -Күрделі мүшелерді табады. (1 балл)

    Мұғалім дескриптор мен дұрыс жауапты тақтаға шығарады











    Оқулық


    Сергіту сәті

    2 мин.

    Нейрогимнастикалық жаттығуларды көңілді әуеннің сүйемелдеуімен орындау.

    Оқушылар жаттығу жасайды.

    Мұғалім бірге жасайды

    Музыка


    6 мин.

    №3-тапсырма

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мухаметрахимова Айнур Есимхановна
    27 Қазан 2023
    329
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған ашық сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Бөлім:

    Мәдени мұра

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Мухаметрахимова Айнур Есимхановна

    Күні:


    Сыныбы: 4

    Пәні: Қазақтілі

    Қатысушылар саны:27

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    4.1.2.1* – мәтіннің тақырыбы мен берілген диаграмма, сызба, кесте бойынша мәтіннің мазмұнын болжау және өз ойын дәлелдеу.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: Сұрақ қойып, сөйлем мүшесін анықтай алады. Бір сөзден болған мүшені дара мүше дейтінін, екі немесе бірнеше сөзден тіркесіп бір сұраққа жауап берсе. күрделі мүше екенін біледі.

    Оқушылардың басым бөлігі: Сөйлем ішінен күрделі бастауыш пен баяндауышты таба алады

    Кейбір оқушылар: Сөз тіркесі мен күрделі мүшені ажырата алады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 мин









    Ой қозғау

    1 мин





















    Жеке жұмыс

    4 мин





    Үй жұмысын тексеру

    3 мин





    «Кластер» құру 2 мин

    Қорғау 2 мин





















    Мағынаны ашу 5 мин


    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2. Жағымды психологиялық ахуал туғызу.

    «Көрші»

    Көршіңді оң жақтан құшақта,

    Көршіңді сол жақтан құшақта.

    Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,

    Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,

    Бүгінгі сабақ барысы

    Біз үлкен отбасы.

    Әр бала қасындағы балаға бүгінгі күнге тілек тілейді.

    • Балалар, біз қандай бөлім бастадық?

    • Мәдени мұра деген не?

    • Және оларға не жатады?

    • Біздің елімізде мәдени мұралар өте көп. Олардың кейбіреулері Қазақстанның жеті кереметіне енді. Сол кереметтердің атауымен топқа бөліндік.

    1 топ – Алтын адам

    2 топ – Киіз үй

    3 топ – Домбыра

    4 топ – Бәйтерек


    1 топ - Адина, Медина, Алихан, Ернар, Ғалым, Дайырбек, Малика

    2 топ – Жанасыл, Ералы, Айару, Айзере Д, Аружан, Ерқанат

    3 топ – Алижан, Айсұлтан, Айзере Ғ, Анель, Нурасыл, Ботагөз

    4 топ – Жәния, Ғалымжан, Дарын, Айзере С, Ильнара, Іңкәр

    Дарынды оқушымен жұмыс.

    • Сендерге алдын ала тапсырма берілген, иә. Топтарынның аты туралы шағын қызықты мәлімет жинап келу.

    1-топ: «Алтын адам» (Медина)

    2-топ: «Киіз үй» (Жанасыл)

    3-топ: «Домбыра» (Алижан)

    4-топ: «Астана-Бәйтерек» (Жәния)


    3. Үй жұмысын сұрау. «Тізбек» және «Үйшік» әдісі.

    Топтағылар бір бірінің дәптерін алып тізбек болып тексереді.

    Кейбір оқушылардың кітабының ортасында үйшік суреті жасырынған. Үйшік суреті түскен оқушылар үй тапсырмасын айтады, қалған оқушылар мұқият тыңдап, сұрақтар қояды. 2 оқушы

    «Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа тақырыпты болжау.

    Топтық жұмыс. Кластер құру.

    Сөйлем мүшесіне кластер құрастыру

    Shape1





    Әр топтан бір оқушы шығып қорғайды. Келесі топ бір бірін жалғастырады.

    Сөйлем мүшесі: тұрлаулы және тұрлаусыз болып екіге бөлінеді.

    Тұрлаулы бастауыш және баяндауыштан болады.

    Бастауыш кім? Не? Кімдер? Нелер? Деген сұрақтарға жауап береді.

    Баяндауыш не істеді? қайтті? Не қылды ? деген сұрақтарға жауап береді.

    Тұрлаусыз мүшелерге: анықтауыш, толықтауыш, пысықтауыш жатады.

    • Суретте не бейнеленген? Ол қай қалада орналасқан?

     Мағынаны ашу.

    7 жаттығу. Сыныппен жұмыс. Ауызша жұмыс

    • Бағанның екі жағындағы сөйлемдерді оқып, қарамен жазылған сөздерге сұрақ қояйық.

    • Не байқадық? (оқушылар өздері сөйлем мүшесі бір сөзден де екі сөзден де жасала беретінін айтып ереже шығарады)

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты хабарланады.



























    Интер тақтаға суреттерін шығарып отыру












    Үйшік суреттері





    А 3 кластер

















    Интер тақтадан суреттерді шығару





    Сөйлемдер тақтаға шығарылады

    Сабақтың ортасы

    5 мин.

    №1-тапсырма:( жекелей және жұптық жұмыс)

    8 жаттығу.

    Жаңылтпашты оқып, жатқа жаз. Ассоциация әдісі арқылы жаттау.(суретті тақтаға шығару)

    Толағайдың торы ала аты бар,

    Толағай, торы ала атыңды тағалатып ал.

    • Күрделі мүшені тап, оның қай сөзбен байналысқанын сызып көрсет.

    • Күрделі мүшенің айтылуы мен жазылуын салыстыр.

    Жазып болған соң, жұп боп бір бірін тексереді.

    Дұрыс жауап тақтаға шығады, сол бойынша өздері дәптердің шет сызығына бағаларын қояды.

    Оқушылар жаңылтпашты оқып, суреттер арқылы жатқа жазады. Күрделі мүшені тауып, айтылуы мен жазылуын салыстыра алады.

    Дескриптор: - Жатқа жазады (1 балл)

    - Күрделі мүшені таба алады; (2 балл)

    - Күрделі мүшенің қай сөзбен байланысқанын көрсетеді.(2 балл)

    Мұғалім суретті тақтаға шығарады.



    Интер тақта

    4 мин.

    №2-тапсырма.

    9 жаттығу.

    Мәтіннен күрделі мүшелерді тауып, неліктен күрделі мүше болатынын дәледе.

    1 топ – 1,2 сөйлем

    2 топ – 3,5 сөйлем

    3 топ – 4,6 сөйлем

    4 топ – 8,9 сөйлем

    Әр топтан бір оқушы тұрып бір бір сөйлемді оқып, күрделі мүшелерді атап, дәлелдейді.


    Оқушылар мәтіннен күрделі мүшелерді табады, күрделі мүше болуының себебін дәледейді.

    Дескриптор: -Мәтінмен жұмыс істей алады. (1 балл)

    -Күрделі мүшелерді табады. (1 балл)

    Мұғалім дескриптор мен дұрыс жауапты тақтаға шығарады











    Оқулық


    Сергіту сәті

    2 мин.

    Нейрогимнастикалық жаттығуларды көңілді әуеннің сүйемелдеуімен орындау.

    Оқушылар жаттығу жасайды.

    Мұғалім бірге жасайды

    Музыка


    6 мин.

    №3-тапсырма

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 4 сынып
    27.10.2023
    329
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мухаметрахимова Айнур Есимхановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации