Сөйлемнің мәтіннен өзгешелігі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сөйлемнің мәтіннен өзгешелігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Сөйлемнің мәтіннен өзгешелігі
Материалдың қысқаша нұсқасы

Маңғыстау облысы,Бейнеу ауданы

«Атамекен жалпы білім беретін мектеп» КММ-нің

Бастауыш сынып мұғалімі

Жолдасова Замира Онгайбаевна

Сабақтың тақырыбы

Сөйлемнің мәтіннен өзгешелігі

Сабақтың мақсаты

Сөйлем құрау дағдыларын жетілдіру

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің оқу іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Шаттық шеңбері

Қайырлы таң досым.

Қайырлы күн болсын.

Жеті күннің әр кезі,

Сәттілікке толсын.

Біздің алар бағамыз,

Кілең бестік болсын!


Оқушылар дың мұндағы мақсаты топтасу санау арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу

Жұлдызша лар үлестіру арқылы



Сабақтың ортасы

Сабақты миға шабуыл, қызығушылықты ояту әдісімен бастаймыз



1-тапсырма:Ой қозғау


2-тапсырма: Мәтінді буынға бөліп оқы. Алғашқы сөйлемдегі дауыссыз дыбыстардың астын сыз. Қияр, қоюлана, жиюлы деген сөдерді буынға бөліп жаз

Көмек

Салтанат пен Әлия қияр жинауға көмектесті. Түстен кейін аспанда бұлт қоюлана түсті. Жаңбыр құйып кетті. Олар жиюлы қиярды бір жерге тасыды. Үстін жапты. Сөйтіп қиярды бүлінуден сақтап қалды. Қияр – пайдалы көкеніс.


3-тапсырма: Сурет бойынша кестені толтыр

Хабарлы сөйлем

Сұраулы сөйлем

Лепті сөйлем





4-тапсырма:Сөйлем мен мәтінің өзгешелігінсалыстыра отырып венн диаграммасын құру

Оқушылар тақырыпты дәптерлеріне жазады.

Зейіндері сабаққа ауады. Тапсырма лар орындауға дайындала ды


Тапсырма ларды орындайды




Тапсырма ларды орындайды





Тапсырма ларды орындайды










Тапсырма ларды орындайды










«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі
















«Смайликтер» арқылы









«Шапалақ» әдісі









«Бас бамақ» әдісі

































Сабақтың соңы

5 мин


Кері байланыс: «Аяқталмаған сөйлем»

Бүгін мен ...... білдім

Мен үшін ....... қызық болды

Маған..... тапсырмаларды орындау оңай болды

Пікір жазылған парақтарға өз ойларын жазып, сабаққа кері байланыс береді





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.04.2025
187
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі