Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
1.1.4.1. коммуникативтік
қатынаста сәлемдесу әдебін дұрыс
қолдану;
1.3.6.1. жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу
|
Сабақтың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
25
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
5
минут
Кері
байланыс
3
минут
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
-Көңіл-күйлерің
қалай?
-
Жүргенде,
жүгіргенде,ұйықтағанда, ойнағанда,
отырғанда?
Бүгінгі күнімізге
сәттілік!
Өткенді
пысықтау
«Түлкі мен тырна» ертегісін
түсініп оқу
«Киндер» әдісі бойынша
сұрақтарға жауап бер
Жаңа
тақырып
Тақырыпты ашу. «Дүрбі»
әдісі
Түрткі сұрақтар
қою
Оқулықпен жұмыс. Сәлем бер
өлеңімен танысады. Өлеңнің авторы жайлы қысқаша
мағлұмат беріледі.
Ұлықбек Оразбайұлы Есдәулет –
ақын, журналист. 1954 жылы Шығыс Қазақстан облысы Зайсан ауданы
Үлкен Қаратал ауылында дүниеге келген. Ата-анасы мұғалім
болған.
Өлеңді тыңдау. Өлеңді оқудан
бұрын тақырыбына назар аударту. Бірнеше оқушыдан сәлем сөзін қалай
түсінетінін сұрау
Мұғалімнің
оқуы
Оқушылардың «шахмат» әдісімен
тізбектей оқуы
«Сұрақ-жауап»
әдісі
Өлеңнің соңында берілген
сұрақтарға жауап алу.
Дәптермен жұмыс. Көркем
жазу

«Әлем халықтары қалай
сәлемдеседі?» видеоролик
көрсету
Дәптермен
жұмыс
2-жаттығуды оқып, мақалды
жатқа жаз.

Тақтамен жұмыс.Мақалды тақтаға
көркем жаз және «сәлем» сөзіне дыбыстық талдау
жаса.
«Сәлемдесу» сергіту сәтін
жасайды
Топтық
жұмыс
1-топ. «Сөйлеу әдебін біліп
ал» ережесін құрастыр
2-топ. «Шолпы» әдісі арқылы
мақалды құрастыр
3-топ. «Пазл» әдісі арқылы
суретті құрастырып, диалогқа
түс
4-топ. Сурет бойынша әңгіме
құрау
ҚБ
тапсырмасы

Үй
жұмысы: Сәлем бер өлеңін көркем жазу
және жаттау, 50 бет
«Серпілген сауалдар»
әдісі
Кері
байланыс
Бүгінгі көңіл күйіңді суретке
түсір
|
Балалар іс-қимылмен
көрсетеді
Сұрақтарға жауап
береді
Дүрбімен жасырынған суретті
көреді
Автормен
танысады
Өлеңді ЖИ
оқиды
Сұрақтарға жауап
береді
Дәптермен жұмыс
жасайды
Видеоны
талқылайды
Мақалды тақтаға көркем жазады,
«сәлем» сөзіне дыбыстық талдау
жасайды.
Қимыл-қозғалыспен
көрсетеді
1-топ. Ереже
құрастырады
2-топ. Мақалды
табады
3-топ. Суретті дұрыс
құрастырады
4-топ. Жаңа кездескен
адамдармен танысқан кезде қандай сөздер қолданатынын, қалай
амандасатынын айтады.
Көрсетілген сұраққа жауап
береді
Диалогке
түседі
Сұрақтарға жауап
береді
Кері байланыс
жасайды
|
Көңіл күйлерін
көтеру
«Смайлик» медальдармен
мадақтау
Сен
тапқырсың!
Керемет! Сен
алғырсың!
Жарайсың!
Жарайсыңдар!
Керемет!
Жарайсың
Керемет! Сен
алғырсың!
Өте
жақсы!
Жарайсыңдар! Топ бір-бірін
шапалақ арқылы
мадақтайды
Жарайсыңдар! Бүгін белсенді
болдың!
Үй тапсырмасын жазып
алады
|




Оқулық
оқушы
тақта
Интерактивті
тақта
оқушы
дәптері
Интерактивті
тақта





Оқулық
Интерактивті
тақта

|