Бөлім:
|
12- бөлім. Қазақстанның
айтыс өнері мен сөз мәдениеті. Ринат Зайытов пени Аманғали
Кәріпжановтың айтысы
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Темиржанова
А.Н.
|
Күні:
|
|
Сыныбы:
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Сөйлеу
этикеті
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
8.1.2.1 - тыңдалған
мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, детальді ақпараттарды
анықтау;
8.2.6.1 - кесте,
диаграмма, нұсқаулық шартты белгілер мен сызбаларда берілген
ақпаратты талдау, баға беру
|
Сабақтың
мақсаты:
|
тірек сөздер, автор
көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтай
алады;
перифраз түрінде берілген
сұрақ арқылы қажетті ақпаратты анықтай
алады;
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел»
жалпыұлттық идеясы бойынша
«Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы
оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық
сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі
артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбе етуге, Қазақстандық
патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы
қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Мұғалім оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Бір-біріне сұрақтар
қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар
сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасайды.
Осы тапсырманы
орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
Сөздік
жұмысы
|
Айтылым
Пейіл-любезность
Ұнату-одобрять
Бауырмалдық-братство
Ар-
ұят-совесть
|
|
8-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Сөздіктер
|
|
Мұғалім
сөйлеу этикетіне
жататын сөздермен
таныстырады.
Қоштасуға қатысты
сөздер:сау болыңыз,қош болып
тұрыңыз,келесі кездескенше,көріскеше күн жақсы,жайлы жатып жақсы
тұрыңыз,сапар сәтті болсын,жолыңыз
болсын!
|
Айтылым
Оқушылар сөйлеу
этикетіне қатысты сөздермен
танысады.Құттықтауға қатысты
сөздер:«Құтты болсын!», «Қадамыңа гүл бітсін!», «Нұр жаусын», «Өмір
жасың ұзақ болсын!»
«Бақытты
бол!»
|
Дескриптор:
Жалпы – 4 балл.
-қоштасуға қатысты сөздермен
танысып,оқиды
-құттықтауға қатысты сөздермен
танысып,оқиды
|
оқулық,
таратпа материал жұмыс
дәптері
|
|
Таратпа
материал
Сөйлеу жағдатының
түрлері:
Мектепке
барғанда
Тілек
сөздер:
Абыройлы
бол!
Еңбегің жемісті
болсын.
Дастархан
басында-Асың дәмді болсын!
Жақсылыққа
жайылсын!
Туған күнде-өмір
жасың ұзақ болсын!
Ата-анаңның көз
қуанышы бол!
Жолға
шыққанда-Сапарың сәтті
болсын!
Жортқанда жолың
болсын!
Оқушылар танысы,диалоққа
шығу.
|
Оқушылар сөйлеу
жағдаяттарымен танысып,тілек сөздер қосып жұппен диалогке
шығады.
«Ыстық орындық» тәсілі арқылы
мұғалім мен оқушылардың сұрақтарына жауап
береді.
|
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл.
-Оқушылар сөйлеу
жағдаяттарымен танысып,тілек сөздер қосып жұппен диалогке
шығады.
Дескриптор
3
балл
-Сұраққа
жауап
Дескриптор
3
балл
-Сұраққа жауап
береді
«Блоб ағашы» тәсілі арқылы
кері байланыс жасалады.
|
8-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Таратпа А4 қағаз
материалы
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
Үйге
тапсырма
«Ассоциограмма».
5тапсырма
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын».
|
|