Материалдар / Сөйлеу этикеті
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сөйлеу этикеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқамерзімді жоспар №21-сабақ. Бөлім: 12- бөлім. Қазақстанның айтыс өнері мен сөз мәдениеті. Ринат Зайытов пени Аманғали Кәріпжановтың айтысы Педагогтің аты-жөні: Темиржанова А.Н. Күні: Сыныбы: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы: Сөйлеу этикеті Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 8.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, детальді ақпараттарды анықтау; 8.2.6.1 - кесте, диаграмма, нұсқаулық шартты белгілер мен сызбаларда берілген ақпаратты талдау, баға беру Сабақтың мақсаты: тірек сөздер, автор көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтай алады; перифраз түрінде берілген сұрақ арқылы қажетті ақпаратты анықтай алады; Құндылықтарға баулу: «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбе етуге, Қазақст
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Сәуір 2024
277
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

21-сабақ.

Бөлім:

12- бөлім. Қазақстанның айтыс өнері мен сөз мәдениеті. Ринат Зайытов пени Аманғали Кәріпжановтың айтысы

Педагогтің аты-жөні:

Темиржанова А.Н.

Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Сөйлеу этикеті

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, детальді ақпараттарды анықтау;

8.2.6.1 - кесте, диаграмма, нұсқаулық шартты белгілер мен сызбаларда берілген ақпаратты талдау, баға беру

Сабақтың мақсаты:

тірек сөздер, автор көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтай алады;

перифраз түрінде берілген сұрақ арқылы қажетті ақпаратты анықтай алады;

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбе етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.


Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.


Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Сөздік жұмысы


Айтылым

Пейіл-любезность

Ұнату-одобрять

Бауырмалдық-братство

Ар- ұят-совесть


8-сынып оқулығы, жұмыс дәптері

Сөздіктер


Мұғалім

сөйлеу этикетіне жататын сөздермен таныстырады.

Қоштасуға қатысты сөздер:сау болыңыз,қош болып тұрыңыз,келесі кездескенше,көріскеше күн жақсы,жайлы жатып жақсы тұрыңыз,сапар сәтті болсын,жолыңыз болсын!


Айтылым

Оқушылар сөйлеу этикетіне қатысты сөздермен танысады.Құттықтауға қатысты сөздер:«Құтты болсын!», «Қадамыңа гүл бітсін!», «Нұр жаусын», «Өмір жасың ұзақ болсын!»

«Бақытты бол!»


Дескриптор: Жалпы – 4 балл.

-қоштасуға қатысты сөздермен танысып,оқиды

-құттықтауға қатысты сөздермен танысып,оқиды

оқулық,

таратпа материал жұмыс дәптері



Таратпа материал


Сөйлеу жағдатының түрлері:

Мектепке барғанда

Тілек сөздер:

Абыройлы бол!

Еңбегің жемісті болсын.


Дастархан басында-Асың дәмді болсын!

Жақсылыққа жайылсын!


Туған күнде-өмір жасың ұзақ болсын!

Ата-анаңның көз қуанышы бол!


Жолға шыққанда-Сапарың сәтті болсын!

Жортқанда жолың болсын!

Оқушылар танысы,диалоққа шығу.



Оқушылар сөйлеу жағдаяттарымен танысып,тілек сөздер қосып жұппен диалогке шығады.











































«Ыстық орындық» тәсілі арқылы мұғалім мен оқушылардың сұрақтарына жауап береді.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.


-Оқушылар сөйлеу жағдаяттарымен танысып,тілек сөздер қосып жұппен диалогке шығады.








































Дескриптор

3 балл

-Сұраққа жауап


Дескриптор

3 балл

-Сұраққа жауап береді

«Блоб ағашы» тәсілі арқылы кері байланыс жасалады.

8-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


Таратпа А4 қағаз материалы



























Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Үйге тапсырма

«Ассоциограмма». 5тапсырма

Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын».

Рисунок 23



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!