Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Сөйлеу картасы
Материал туралы қысқаша түсінік
Сөйлеу картасында бастауыш сынып оқушылары туралы деректер, дыбыстық әріптерді ажырату,баланың жалпы тілінің даму мерзімдері, сөйлеу мүшелерінің қимыл қозғалысы, сөйлеу тілінің ерекшеліктері баяндалған.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сөйлеу картасы
Аты жөні:___________________________________________________Туылған күні, айы, жылы:______________________________________Мекен -жайы:________________________________________________Сынып:_____________________________________________________Невропотолгтың қорытындысы:_________________________________Есту қабілеті:_________________________________________________
Анамнез
Бала жүктіліктің қай айынан:Жүкті болу кезеңі қалай өтті____________________________________(токсикоз, сырқаттанды, жарақаттанды)Бала қашан айқайлады: ________________________________________Асфиксия (ақ, көк) ____________________________________________Баланың туылған кездегі салмағы: ______________________________
Баланың жалпы және тілінің даму мерзімдері:Басын ұсатуы________ ,отыруы_________, жүруі_________, уілдеуі_______, былдырлауы_________, алғашқы сөзі__________________, сөйлем құрауы_______________, сөз түсінуі_____________.
Сөйлеу мүшелерінің құрылысы, қимыл- қозғалысы.Құрылысы:Ерін ( жарықшағы бар, қалыпты), тісі (қисық, сирек, алдыңғы тістері жоқ, қалыпты), қатты таңдай ( биік, аласа, қалыпты) , жұмсақ таңдай (жарықшақ, қысқа, қалыпты),тіл асты жүйесі (қысқа, қалыпты), астыңғы, үстіңгі жақтардың құрылысы (қалыпты, прогения, прогнатия, алдыңғы ашық, бүйір ашық) , ерінді алға шығаруы________, жымию_________, тілді шығарып күрек тәрізді орындау_________, тілді оңға, сол қозғау_________, таңдай қағу_________.
Жалпы моторикасының дамуыАяқ ұшымен тұру, тізерлеп отыру:__________________________Екі аяпен секіру, бір аяқпен секіру:_________________________Қолды алға, артқа, жоғары, төмен қозғау:____________________Сызықпен жүріп өту:_____________________________________
Қолдың ұсақ моторикасы5-6 рет саусақтарды жұдырыққа жұмып, ашу:________________Ұсақ заттарды жинау (моншақ, шырпы т.б.)__________________Қолдың барлық саусақтарын басбармаққа кезек-кезек қосу:_____Тыныс алуы (сөйлегенде ауа көлемі, жылдамдығы, ұзақтығы)_______________________________________________Дауысы (қатты. жуан, жіңішке, мұрыннан сөйлейді)___________
1.Сөйлеу тілін тексеруДыбыстардың айтылуын тексеру
Тексерілетін дыбыстар: С, З, Ц, Ш,Ж, Щ, Р, Л, Қ, Ғ,Х,М,Ң.Жеке дыбыста: С, З, Ц, Ш,Ж, Щ, Р, Л, Қ, Ғ,Х,М,Ң.Буында: СА, АС, ЗО, ОЗ, АЦ, ОЦ, ШУ УШ, ЖИ, ИЖ, ЩА, АЩ, РА, ОР, ЛО, АЛ, ҚА, АҚ, ҒО, ОҒ, ХИ, ИХ, МЫ, ЫМ, ҢА АҢ.Сөзде: сағат, зебра, цирк, шар, жол, щахтер, рама, лақ, қар, ғалым, хан, мысық.Сөйлемде:Сара мен Самат сақина салмақ ойнады. Жазда Жайна піскен жүзімдерді жинағанды жақсы көреді.
3.Сөйлемді айту мүмкіндігін тексеру.Сара сүлгіні сулап, үстелді сүртті.Ләззат қазанды тазалады.Жазира терген жапырақтар жасыл.4. Мына дыбыстардан басталатын сөздерді ата [а], [о] [у], [к] [с].5.Фонематикалық талдау мүмкіндігін тексеру.Сөздердегі барлық дыбыстарды қатарымен атап шық
Сай Зат Цирк Мысық
Жай Қар Ғалым Аң
Заң Лақ Хан Щётка
3.Буындық құрылымын тексеру1. Суретті бойынша заттардың атауын атау.
Ағаш Жапырақ Сағат
Зымыран Ұшақ Лақ
Мысық Күшік Қой
2. Буындық талдау дағдыларын тексеру.1.Сөздерді буынға бөл.
Ағаш Жапырақ Сағат
Зымыран Ұшақ Лақ
Мысық Күшік Қой
2. 1- буындық сөзді таңда, 2-буындық сөзді таңда, 3-буындық сөзді таңда.4. Сөздік қорын тексеру
1.Зат және оның бөлшектері.Заттың бөлшектерін ата.
Шәйнек Қуыршақ Көлік
Сөздің лексикалық мағынасын түсіндіру.Түсіндір, бұл не?
Поезд Қайшы Көлік
2.Жалпылама түсінігіСөздерді тыңда да бір сөзбен ата.
Алма, алмұрт,банан
Ұшақ, автобус, кеме.
Қолғап, тақия, күрте.
Қалам, өшіргіш, дәптер.
Картоп, жуа, капуста.
3. Предикативті сөздік қорын тексеру. Айтшы, не қалай дауыс шығарады?
Әтеш Мысық Ит
Қой Сиыр Қарға
4. Іс қимылды білдіретін сөздер:
Бұл кім? Не істеп жатыр___________________________________
Іс әрекетін ата: (қайтеді?) _________________________________
Ұшақ, дәрігер, жылан, аспазшы, құс.
5.Заттың сынын білдіретін сөздер:Бұл не? Қандай?Алма (тәтті, дәмді, қызыл)_______________________________________Көйлек ( көк, әдемі)_________________________________________Ағаш ( биік, жасыл)___________________________________________Қарындаш (ұзын, қысқа, сары, қара)____________________________6. Антонимді тексеру (Қарама- қарсы мағынадағы сөзді табу).
5. Cөйлеу тілінің грамматикалық құрылымын тексеру.
1.Сөйлем құрау дағдыларыСұрет бойынша сөйлем құрау.2.Берілген сөздерден сөйлем құрау.Шөп қозы жеді____________________________________________Су гүлге Жамал құйды_____________________________________Cөйлемді аяқтау:Балалалар мектепке___________________________________________Атам газет_________________________________________________3.Зат есімді жекешеден көпше түрге өзгерту.Көрпе -_______ Әже -_______ Кітап-_______ Түйе -_______ Қасық -_______ Дәптер-_______
4.Септік жалғауларды қолдануы:Бала қайда барады?Бала кіммен келе жатыр?Бала не істеді?Бала кімді көрді?5.Жіктік жалғауларды қолдануы:Мен ойнаймынБізСен СендерСіз СіздерОл Олар
6.Байланыстырып сөйлеутілін тексеру:
Мен саған қазір шағын әңгіме оқып беремін. Сен оны мұқият тыңдап, есте сақтап әңгімені айтып бер
Үш мысық Үш сұр мысық бір тышқанды көрді. Үшеуі бірдей тышқанға ұмтылды. Тышқан ұн тұрған шараға күмп береді. Мысықтар бірге түседі. Тышқан қашып кетті. Үш сұр мысық ақ мысықтар болып шыға келді.(«Балдырған» журналынан.)
1.Үш сұр мысық нені көрді?2.Қаншасы тышқанға ұмтылды?3.Тышқан қайда күмп берді?4.Мысықтар қайтті?5.Тышқан қайтті?6.Үш сұр мысық қандай болып шыға келді.
Суретке қарап оны қатарымен қойып, әңгіме құрастыр____________________________________________
Әңгіменің мазмұның өз сөзімен айтып беру___________________
Берілген тақырыпқа әңгіме құрастыру_____________________
Жалпы сөйлеу қабілеті_________________________________
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз