Материалдар / Сөйлеу картасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сөйлеу картасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сөйлеу картасында бастауыш сынып оқушылары туралы деректер, дыбыстық әріптерді ажырату,баланың жалпы тілінің даму мерзімдері, сөйлеу мүшелерінің қимыл қозғалысы, сөйлеу тілінің ерекшеліктері баяндалған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
8973
93 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сөйлеу картасы

Аты жөні:___________________________________________________Туылған күні, айы, жылы:______________________________________Мекен -жайы:________________________________________________Сынып:_____________________________________________________Невропотолгтың қорытындысы:_________________________________Есту қабілеті:_________________________________________________

Анамнез

Бала жүктіліктің қай айынан:Жүкті болу кезеңі қалай өтті____________________________________(токсикоз, сырқаттанды, жарақаттанды)Бала қашан айқайлады: ________________________________________Асфиксия (ақ, көк) ____________________________________________Баланың туылған кездегі салмағы: ______________________________

Баланың жалпы және тілінің даму мерзімдері:Басын ұсатуы________ , отыруы_________, жүруі_________, уілдеуі_______, былдырлауы_________, алғашқы сөзі__________________, сөйлем құрауы_______________, сөз түсінуі_____________.

Баланың жалпы түсінігі

Атың кім?_____________________________________________________Жасың нешеде?__________________________________________________Қайда тұрасың?___________________________________________________

Сөйлеу мүшелерінің құрылысы, қимыл- қозғалысы.Құрылысы:Ерін ( жарықшағы бар, қалыпты), тісі (қисық, сирек, алдыңғы тістері жоқ, қалыпты), қатты таңдай ( биік, аласа, қалыпты) , жұмсақ таңдай (жарықшақ, қысқа, қалыпты), тіл асты жүйесі (қысқа, қалыпты), астыңғы, үстіңгі жақтардың құрылысы (қалыпты, прогения, прогнатия, алдыңғы ашық, бүйір ашық) , ерінді алға шығаруы________, жымию_________, тілді шығарып күрек тәрізді орындау_________, тілді оңға, сол қозғау_________, таңдай қағу_________.





Жалпы моторикасының дамуыАяқ ұшымен тұру, тізерлеп отыру:__________________________Екі аяпен секіру, бір аяқпен секіру:_________________________Қолды алға, артқа, жоғары, төмен қозғау:____________________Сызықпен жүріп өту:_____________________________________

Қолдың ұсақ моторикасы5-6 рет саусақтарды жұдырыққа жұмып, ашу:________________Ұсақ заттарды жинау (моншақ, шырпы т.б.)__________________Қолдың барлық саусақтарын басбармаққа кезек-кезек қосу:_____Тыныс алуы (сөйлегенде ауа көлемі, жылдамдығы, ұзақтығы)_______________________________________________Дауысы (қатты. жуан, жіңішке, мұрыннан сөйлейді)___________

1.Сөйлеу тілін тексеруДыбыстардың айтылуын тексеру

Тексерілетін дыбыстар: С, З, Ц, Ш,Ж, Щ, Р, Л, Қ, Ғ,Х,М,Ң.Жеке дыбыста: С, З, Ц, Ш,Ж, Щ, Р, Л, Қ, Ғ,Х,М,Ң.Буында: СА, АС, ЗО, ОЗ, АЦ, ОЦ, ШУ УШ, ЖИ, ИЖ, ЩА, АЩ, РА, ОР, ЛО, АЛ, ҚА, АҚ, ҒО, ОҒ, ХИ, ИХ, МЫ, ЫМ, ҢА АҢ.Сөзде: сағат, зебра, цирк, шар, жол, щахтер, рама, лақ, қар, ғалым, хан, мысық.Сөйлемде: Сара мен Самат сақина салмақ ойнады. Жазда Жайна піскен жүзімдерді жинағанды жақсы көреді.

2.Фонематикалық есту қабілетін тексеру

1.Буындарды айтуын тексеру.са-ша-са за-за-жа-жа ба-па-па ца-са-ца ча-ча-ща-ча ка-га-га-катя-ча-тя па-пя-па-пя ра-ла-ра ря-ля-ря-ря

2.Сөздерді айту мүмкіндігін тексеру.Сөзді тыңда да менімен қайтала.

күн-түн қасық-асық шам-шаң жол-сол заң-залмал-тал қора-жора қас-тас жан-сан жаз-жас



3.Сөйлемді айту мүмкіндігін тексеру.Сара сүлгіні сулап, үстелді сүртті.Ләззат қазанды тазалады.Жазира терген жапырақтар жасыл. 4. Мына дыбыстардан басталатын сөздерді ата [а], [о] [у], [к] [с]. 5.Фонематикалық талдау мүмкіндігін тексеру.Сөздердегі барлық дыбыстарды қатарымен атап шық
  • Сай Зат Цирк Мысық
  • Жай Қар Ғалым Аң
  • Заң Лақ Хан Щётка


3.Буындық құрылымын тексеру1. Суретті бойынша заттардың атауын атау.
  • Ағаш Жапырақ Сағат
  • Зымыран Ұшақ Лақ
  • Мысық Күшік Қой
2. Буындық талдау дағдыларын тексеру.1.Сөздерді буынға бөл.
  • Ағаш Жапырақ Сағат
  • Зымыран Ұшақ Лақ
  • Мысық Күшік Қой
2. 1- буындық сөзді таңда, 2- буындық сөзді таңда, 3- буындық сөзді таңда.4. Сөздік қорын тексеру

1.Зат және оның бөлшектері.Заттың бөлшектерін ата.
  • Шәйнек Қуыршақ Көлік
Сөздің лексикалық мағынасын түсіндіру.Түсіндір, бұл не?
  • Поезд Қайшы Көлік
2.Жалпылама түсінігіСөздерді тыңда да бір сөзбен ата.
  • Алма, алмұрт,банан
  • Ұшақ, автобус, кеме.
  • Қолғап, тақия, күрте.
  • Қалам, өшіргіш, дәптер.
  • Картоп, жуа, капуста.
3. Предикативті сөздік қорын тексеру. Айтшы, не қалай дауыс шығарады?
  • Әтеш Мысық Ит
  • Қой Сиыр Қарға
4. Іс қимылды білдіретін сөздер:
  • Бұл кім? Не істеп жатыр___________________________________
  • Іс әрекетін ата: (қайтеді?) _________________________________
  • Ұшақ, дәрігер, жылан, аспазшы, құс.
5. Заттың сынын білдіретін сөздер:Бұл не? Қандай?Алма (тәтті, дәмді, қызыл)_______________________________________Көйлек ( көк, әдемі)_________________________________________Ағаш ( биік, жасыл)___________________________________________Қарындаш (ұзын, қысқа, сары, қара)____________________________6. Антонимді тексеру (Қарама- қарсы мағынадағы сөзді табу).
  • Түн__________, суық__________,ыстық__________.
  • Үлкен__________, төмен__________, ұзын__________.
  • Қараңғы__________, алыс__________, жылдам__________.
7. Синонимді тексеру (басқаша қалай айтуға болады).
  • Сұлу__________, әдепті__________ , білімді__________,
  • Биік__________, төмен__________ , тұйық__________.
5. Cөйлеу тілінің грамматикалық құрылымын тексеру.

1.Сөйлем құрау дағдыларыСұрет бойынша сөйлем құрау.2.Берілген сөздерден сөйлем құрау.Шөп қозы жеді____________________________________________Су гүлге Жамал құйды_____________________________________Cөйлемді аяқтау:Балалалар мектепке___________________________________________Атам газет_________________________________________________3.Зат есімді жекешеден көпше түрге өзгерту.Көрпе -_______ Әже -_______ Кітап-_______ Түйе -_______ Қасық -_______ Дәптер-_______

4.Септік жалғауларды қолдануы:Бала қайда барады?Бала кіммен келе жатыр?Бала не істеді?Бала кімді көрді?5.Жіктік жалғауларды қолдануы:Мен ойнаймын БізСен СендерСіз СіздерОл Олар



6.Байланыстырып сөйлеу тілін тексеру:

Мен саған қазір шағын әңгіме оқып беремін. Сен оны мұқият тыңдап, есте сақтап әңгімені айтып бер

Үш мысық Үш сұр мысық бір тышқанды көрді. Үшеуі бірдей тышқанға ұмтылды. Тышқан ұн тұрған шараға күмп береді. Мысықтар бірге түседі. Тышқан қашып кетті. Үш сұр мысық ақ мысықтар болып шыға келді.(«Балдырған» журналынан.)

1.Үш сұр мысық нені көрді?2.Қаншасы тышқанға ұмтылды?3.Тышқан қайда күмп берді?4.Мысықтар қайтті?5.Тышқан қайтті?6.Үш сұр мысық қандай болып шыға келді.
  • Суретке қарап оны қатарымен қойып, әңгіме құрастыр____________________________________________
  • Әңгіменің мазмұның өз сөзімен айтып беру___________________
  • Берілген тақырыпқа әңгіме құрастыру_____________________
  • Жалпы сөйлеу қабілеті_________________________________
  • Шапшаңдығы________________________________________
  • Анықтығы___________________________________________


Қорытынды________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Оқушыны тексерілген күні_______________________________________Логопед: Мәлік Анар Өміржанқызы











Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!