Материалдар / Сөйлеу картасы.Сөйлеу тілінің фонетикалық жағын дыбыстардың айтылуын тексеру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сөйлеу картасы.Сөйлеу тілінің фонетикалық жағын дыбыстардың айтылуын тексеру

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың сөйлеу тілін тереңдеп зерттеу мақсатымен оқушыларды іріктеп алу. Анамнез жинау. Оқушылардың жалпы түсінігін тексеру. Сөйлеу мүшелерінің құрылысын, қимыл-қозғалысын тексеру. Жалпы және қолдың ұсақ моторикасын тексеру.. Әр түрлі буындардан тұратын сөздерді айтуын тексеру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Желтоқсан 2023
373
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар №1, 2

Пән:Логопедия

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:


Сабақ тақырыбы

Сөйлеу картасы. Сөйлеу тілінің фонетикалық жағын, дыбыстардың айтылуын тексеру.

Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары

Оқушылардың сөйлеу тілін тереңдеп зерттеу мақсатымен оқушыларды іріктеп алу. Анамнез жинау. Оқушылардың жалпы түсінігін тексеру. Сөйлеу мүшелерінің құрылысын, қимыл-қозғалысын тексеру. Жалпы және қолдың ұсақ моторикасын тексеру.. Әр түрлі буындардан тұратын сөздерді айтуын тексеру.

Сабақтың барысы

Сабақтың

кезеңдері/ уақыт

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Психологиялық-педагогикалық көңіл-күй.

Сөйлеу ережелері

Менің негізгі сөйлеу органым – диафрагма. Ең бастысы иығымызды көтермейміз. Мен әрқашан сенімді, анық, дұрыс мәнерлі сөйлеймін.

Мен сабырлымын

Мен терең тыныс ала аламын.

Менің қолдарым босаңсыған.

Менің аяқтарым босаңсыған.

Менің денем тыныштықта

Бет бұлшық еттерім босаңсыған.

Мен әдемі, анық және жай сөйлей аламын.


Оқушыға сұрақтар қою:

  1. Аты-жөнін кім?

  2. Нешінші сыныпта оқисың?

  3. Қанша жастасың?

  4. Қайда тұрасың?


Тыныспен жұмыс:

  1. Қолымызды диафрагманың төңірегіне қоямыз. Тынысты терең аламыз және шығарамыз. Тынысты шығару барысында шшшшшшш немесе ффффффффф дыбыстарын айту.

  2. Дәл осы жаттығуды, терең тыныс алып шығару кезінде Ааааааааа, Оооооооо, Ууууууууу, А-й-й-й-й-й дыбыстарын қолдану арқылы орындауға болады.


Дауыспен жұмыс:

  • «Дыбыстар сырғанайды» ойыны. Оқушыдан қыс мезгілі екенін және сырғанақ бар екенін елестетуді сұрау. Сырғанақты елестете отырып дауысты дыбыстарды бір тыныста шығару арқылы сырғанатамыз деп тапсырма беру.

  • «Полицейлік сирена» дауысты дыбыстармен әндете айту (и-у, и-у, и-у, и-у)


Психологиялық ахуал












Сұрақтарға жауап береді

Сабақтың ортасы

Сергіту сәті

Ал, балалар, тұрайық.
Алақанды ұрайық
Оңға қарай иiлiп
Солға қарай иiлiп
Бiр отырып, бiр тұрып,
Бойымызды созайық
Белiмiздi жазайық.
Оңға - оңға түзу тұр
Солға - солға түзу тұр
Жоғары - төмен қарайық
Қолымызды созайық
Бойымызға күш жинап
Бiр шынығып алайық.


Есептеу операциясы

Геометриялық фигураларды ажырату______________________

Тура кері санау_________________________________________

Түстер________________________________________________

Үлкен кіші ұғымдарын түсіну_____________________________

Көп аз ұғымдарын түсінуі________________________________




Оқушылар сергіту сәтін жасайды.

Сабақтың соңы

Алфавитпен жұмыс:


Алфавиттегі әр дыбысты оқушыға айтқызу. Қай дыбыстан қиналады, соны сөйлеу картасына белгілеп алу.


Кеңістікті бағдарлау

Жыл мезгілдері_______________________________________

Ай аттары___________________________________________

Оң жақ,сол жақты ажырату_____________________________

Ынтасы_____________________________________________


Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,

толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.





Кері байланыс





«Рефлексия» кері байланыс


Бас бармақ тәсілі



Shape2


Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс «Бас бармақ» әдісі арқылы білдіре алады.

















































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!