Сабақ: Қазақ тілі | Мектеп : № 5А.Байтұрсынов жом |
Күні: 14 09.2017 | Мұғалімнің аты-жөні: Оразбаева Н |
Сынып: 5 | Тақырыбы: Сөйлеу мәдениеті.Амандасу,қоштасу. |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты | Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну (5.О1) |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіне алады. |
| Оқушылардың басым бөлігі: Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсініп, анықтай алады. |
| Кейбір оқушылар: Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсініп дәлелдейді. |
Бағалау критерийі | 1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіне алады.2. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсініп, анықтай алады.3. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсініп дәлелдейді. |
| Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Үндестік заңы,буын үндестігі т.б |
| Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Қалай ойлайсыңдар- Садық төрдегі ақсақалдармен қалай амандасты? 2. Қалған топпен қалай амандасты? 3. Үлкендердің амандасуында қандай ерешелік бар? 4.Өздерің үлкендермен қалай амандасасыңдар? |
| Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Сәлемдесудің түрлерімен бөлісу. |
Құндылықтарға баулу. | Оқушыларды еңбекқорлыққа,әдептілікке, кішіпейілділікке тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Әдебиет, өзін-өзі тану |
Алдыңғы тақырып | Дауыссыз дыбыстар туралы біледі. |
Жоспар |
|
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар
|
|
3 минут
5 минут | Ширату жаттығуы.Оқушылардың көңіл күйін смайликтер арқылы анықтау. Түрлі –түсті фигуралар арқылы екі топқа топтастырып аламын. «Еркін микрофон» әдісі арқылы оқушылардың назарын өзіне аударту және өткен сабақты еске түсіру. |
смайликтер
фигуралар
Микрофон |
10 минут | ТапсырмаМәтінді түсініп оқы. ( түсіндір)Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттағы сөздерге назар аударСұрақтарға жауап бер. |
|
Бағалау критерийлеріМәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты анықтай алады.
| Дискрипторлар |
| Мәтінді түсініп оқиды. |
|
| Сөздерге назар аударады.Ақпаратты анықтай алады. |
|
12 минут
| «Балық қаңқасы»әдісі 1топМәтіндегіқосымшалардың жуан немесе жіңішке жалғануын тауып, анықтайды. 2 топМәтіндегі аралас буынды сөздерді тауып,қосымша жалғай алады.
| АКТ, Флипчарт,маркер,түрлі-түсті қаламдар мен қағаздар |
Бағалау критерийлері Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсініп, анықтай алады.
| Дискрипторлар |
|
Мәтін бойынша сөздерге жұрнақ жалғап,тақырыпқа сай сыни өз ойларын еркін тиянақты жеткізе алады. |
|
8 минут
| 2 Тапсырма:Деңгейлік тапсырмаларды орындаңдар.Суреттер бойынша жағдаят ойластырыңдар. | Сурет , А4 формат
|
Бағалау критерийлеріМәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты анықтай түсініп,анықтап дәлелдейді | Дискрипторлар |
| Суреттен жағдаяттар құра алады. |
|
2 минут | Бағалау. Үй тапсырмасы: Амандасу,қоштасу сөздерінің қолданысына мән беріп,кестеге жазыңдар. | Бас бармақ арқылыОқулық |
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау –Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Әр тапсырмадағы сұрақтарды жеңілден күрделіге қарай қоямыз. | Пәнаралық байланыс.Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс.Құндылықтардағы байланыс
|
| Оқушыларға сабақ барысында белсенділік танытып отырған оқушылардың сыни өз ойларын жеткізуне қарай бағалау парақшасындағы қорытынды ұпайлары арқылы бағалау. | АКТ,стикерӘдебиет,өзін-өзі тану | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
РефлексияСабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? бүгін оқуышылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Менбергеуақыішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
Қорытынды бағалау:Қандай екі нәрсе табысты болды. (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз? )1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды. (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз? )1.2.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?1.2. |
|