Сөйлеу мәдениеті. Амандасу, қоштасу. 5-сынып қмж

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сөйлеу мәдениеті. Амандасу, қоштасу. 5-сынып қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
1-бөлім: Мәдениет: тіл және қарым -қатынас. Сөйлеу мәдениеті. Амандасу, қоштасу.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім атауы: Мәдениет: тіл

және қарым-қатынас

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5-сынып

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Сөйлеу мәдениеті. Амандасу, қоштасу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.4.1.1 қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңы заңдылықтарын білу;

Көптеген оқушылар: қазақ тілінің дыбыстар жүйесінің, үндестік заңының емлелік ерекшеліктерін білу, талдау, орфографиялық нормаға сай жазу ;

Кейбір оқушылар: көтерілген мәслені түсіну, негізгі ақпаратқа қатысты өз көзқарасын таныту, қазақ тілінің үндестік заңының емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу.

Бағалау критеийлері

  • қазақ тілінің дыбыстар жүйесінің, үндестік заңының емлелік ерекшеліктерін біледі;

  • орфографиялық нормаға сай жазады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану, талдау

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық)

Пәнаралық байланыс

Өзін-өзі тану, әдебиет, тарих

Осыған дейін меңгерілген білім

Сөйлеу мәдениеті

Жоспар


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы




І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, сабаққа дайындық. Жағымды психологиялық ахуал. Оқушыларды шеңбер бойына тұрғызып, бір – бірімен жақын амандасуды ұсынады.

  • Жақсы оқушылар, міне сіздер қазір бір – бірлеріңді көптен көрген достар секілді амандасыңдар.

Ата – анаңызды көргендей амандасыңдар.

Сіздің көптен көрмеген туыстарыңды көргендей амандасыңдар.

Қуанып амандасыңдар.

Ренжісіп амандасыңдар.

  • Жақсы балалар, мен сендерге не үшін сәлемдесудің түрлі жағдайларын айтып жатырмын. Себебі бүгінгі сабағымыздың тақырыбы осы сәлемдесу мәдениетіне арналмақ.

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту

Топқа бөлініп, суреттер бойынша жағдаят ойластырыңдар. Жағдаятты дұрыс ойластырған топқа алғыс айтуды ұмытпаңдар.

1. Ата-анаңмен, туыстарыңмен қалай қоштасасыңдар?

2. Мұғаліммен, тәрбиешімен, сатушымен және т.б. қалай қоштасқан дұрыс?

3. Балалар бағдарламасының жүргізушісі болсаңдар, көрерменмен қалай сәлемдесіп, қоштасар едіңдер?

Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.

Оқушылардың сабаққа дайындығы тексеріліп, назары сабаққа аударылады.

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастырады.

Тақырыпқа байланысты өз пікірлерін айтады.



Оқушылар топқа бөлініп, суреттер бойынша жағдаят ойластырады.







Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.



























ҚБ






5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы







(https://www.youtube.com/watch?v=FAyJ4iRUq8A













Сабақтың ортасы
































Мағынаны тану

Рисунок 4 ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

Тапсырма. Деңгейлік тапсырманы орындаңдар.

1-деңгей. Мәтіннің бірінші бөліміне ат қойып, қосымшалардың жуан немесе жіңішке жалғануын түсіндіріңдер.

Дескриптор:

  • Мәтіннің бірінші бөліміне ат қояды;

  • қосымшалардың жуан немесе жіңішке жалғануын түсіндіреді;

  • ойларын дәлелдейді.

ҚБ

2-деңгей. Мәтіннің екінші бөліміне ат қойыңдар. Аралас буынды сөздерді тауып, қосымша жалғаңдар, қосымша жалғану заңдылығын түсіндіріңдер.

Дескриптор:

  • Мәтіннің екінші бөліміне ат қояды;

  • Аралас буынды сөздерді анықтайды;

  • қосымша жалғаңдар, қосымша жалғану заңдылығын түсіндіреді.

ҚБ

3-деңгей. Амандасу, қоштасу сөздерін орынды пайдаланып, алыстағы туыстарыңа немесе достарыңа хат жазыңдар .

Дескриптор:

  • Амандасу, қоштасу сөздерін орынды пайдаланып, алыстағы туыстарыңа немесе достарыңа хат жазады;

  • Хат құрылымын сақтайды.

ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек»

ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.



Деңгейлік тапсырмалар бойынша орындалған тапсырмаларын «Автор орындығында» оқиды.

Топтық жұмыс. Деңгейлік тапсырмаларын орындайды.

Мәтіннің бірінші бөліміне ат қойып, қосымшалардың жуан немесе жіңішке жалғануын түсіндіріңдер.













Мәтіннің екінші бөліміне ат қойыңдар. Аралас буынды сөздерді тауып, қосымша жалғаңдар, қосымша жалғану заңдылығын түсіндіріңдер.











Амандасу, қоштасу сөздерін орынды пайдаланып, алыстағы туыстарыңа немесе достарыңа хат жазыңдар.



Деңгейлік тапсырмалар бойынша орындалған тапсырмаларын «Автор орындығында» оқиды.









ҚБ









ҚБ





















ҚБ «Түстер»

Стикер



















ҚБ








Тапсырма қағаздары






(Нұргелді Уәли)











Сабақтың соңы

Үйге тапсырма:

8-тапсырма.

Кері байланыс.

ПЛЮС

МИНУС

ҚЫЗЫҚТЫ




















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.00.2023
1263
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі