Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Жандосова Айнаш
Досановна
|
Пән/Сынып:
|
Қазақ тілі
|
Қай аптаның нешінші
сабағы
|
4- аптаның
16-сабақ
|
Тарау немесе бөлім
атауы:
|
Жанды табиғат туралы мазмұндай
аламын
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Сөйлеу мәдениетіне
үйренемін (Оқулық 35-37 бет, «Атамұра» баспасы,
2018ж.)
|
Оқу мақсаты:
|
3.1.4.1 тірек сөздер мен жоспарды пайдалана
отырып, берілген тақырып бойынша əңгіме
құрау;
3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық,
грамматикалық жəне стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен
тауып, түзету;
3.2.4.1 өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне
мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау;
3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада)
қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік
нормаларды сақтап сөйлеу.
|
Бағалау
критерийі:
|
|
Саралап оқыту
тапсырмалары
|
Ұжымдық жұмыс
Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі
|
Бірлескен жұмыс (1,2
тапсырма)
Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы
үйрету
|
Жеке жұмыс
Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен
орындауы
|
Уақыты
|
Кезеңдері
|
Тапсырма
|
Тапсырманың
мақсаты
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
1
минут
|
Ұйымдастыру
|
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
хабарлау.
Ширату сұрақтары:
|
Әдептілік ережелерін еске
түсіру
|
|
Презентация № 1-2
|
7-8
минут
|
Жаңа
сабақ
|
Жаңа сабақты цифрлық ресурстар арқылы
түсіндіру
https://youtu.be/bKLBcajVhfI
1-тапсырма.
Мысалды
түсініп оқы. Мысалдағы негізгі ойды тап. Автор осы мысал арқылы не
айтқысы келеді? Қарамен жазылған сөздерді басқа сөзбен алмастырып
көр.
|
Кешірім сұрау сөздерін қолдану арқылы
мәтінді жалғастыруға дағдыландыру
|
Кешірім сұрау сөздерін
қолданады
Сөйлем
құрылымын сақтайды
|
https://youtu.be/bKLBcajVhfI
Презентация № 3
|
8 минут
|
Тәжірибе
|
1, 2 тапсырма орындау (тілдік мақсат
орындалу керек)
2-тапсырма.
Ситуациялық
жағдаяттар 1 - жағдаят. Көлікте орын жоқ, бір қария
мінді, ол кезде сен отырғансың. Не істейсің? (Мен орнымнан тұрып,
«Ата мына жерге отырыңыз» - деп, орнымды ұсынамын.
) 2 - жағдаят. Көшеде бір әже ауыр сөмке
көтеріп келе жатыр екен. Сен аулада ойнап жүргенсің. Не істейсің? (
«Әже маған беріңіз, сізге көмектесейін»- деп ауыр сөмкесін алып,
үйіне апарып саламын.)
3 -
жағдаят. Жақын досың ауырып жатыр. Сен не істейсің? (Досымның үйіне
барып оның жақсы көретін кітабын апарып үйіне жағдайын білуге
барамын.)
3-тапсырма. (шығармашылық
тапсырма). Күннің суретін салып, әр шапағына әдептілік
сөздерін жазу
|
Кез келген жағдаяттан шығу жолдарын
қалыптастыру
|
Жағдаяттардан шығудың дұрыс шешімін
табады
|
Презентация № 4
Презентация № 5
|
3 минут
|
Бекіту
|
Жеке тапсырма ұсыну
Сабақты тест тапсырмалары арқылы
қорыту
|
Әдептілік деңгейін
анықтау
|
|
Презентация № 6
|