ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ САБАҚ ЖОСПАРЫ
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||
|
Пән/Сынып: |
Қазақ тілі |
|||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
4- аптаның 16-сабақ |
|||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
Жанды табиғат туралы мазмұндай аламын |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сөйлеу мәдениетіне үйренемін (Оқулық 35-37 бет, «Атамұра» баспасы, 2018ж.) |
|||||||
|
Оқу мақсаты: |
3.1.4.1 тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша əңгіме құрау; 3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық жəне стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету; 3.2.4.1 өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау; 3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу. |
|||||||
|
Бағалау критерийі: |
|
|||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
1 минут |
Ұйымдастыру |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. Ширату сұрақтары:
|
Әдептілік ережелерін еске түсіру |
|
Презентация № 1-2 |
|||
|
7-8 минут |
Жаңа сабақ |
Жаңа сабақты цифрлық ресурстар арқылы түсіндіру 1-тапсырма. Мысалды түсініп оқы. Мысалдағы негізгі ойды тап. Автор осы мысал арқылы не айтқысы келеді? Қарамен жазылған сөздерді басқа сөзбен алмастырып көр. |
Кешірім сұрау сөздерін қолдану арқылы мәтінді жалғастыруға дағдыландыру |
Кешірім сұрау сөздерін қолданады Сөйлем құрылымын сақтайды |
Презентация № 3 |
|||
|
8 минут |
Тәжірибе |
1, 2 тапсырма орындау (тілдік мақсат орындалу керек) 2-тапсырма.
Ситуациялық
жағдаяттар 3-тапсырма. (шығармашылық тапсырма). Күннің суретін салып, әр шапағына әдептілік сөздерін жазу |
Кез келген жағдаяттан шығу жолдарын қалыптастыру
|
Жағдаяттардан шығудың дұрыс шешімін табады |
Презентация № 4
Презентация № 5 |
|||
|
3 минут |
Бекіту |
Жеке тапсырма ұсыну Сабақты тест тапсырмалары арқылы қорыту |
Әдептілік деңгейін анықтау |
|
Презентация № 6 |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сөйлеу мәдениетіне үйренеміз
Сөйлеу мәдениетіне үйренеміз
ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ САБАҚ ЖОСПАРЫ
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||
|
Пән/Сынып: |
Қазақ тілі |
|||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
4- аптаның 16-сабақ |
|||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
Жанды табиғат туралы мазмұндай аламын |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сөйлеу мәдениетіне үйренемін (Оқулық 35-37 бет, «Атамұра» баспасы, 2018ж.) |
|||||||
|
Оқу мақсаты: |
3.1.4.1 тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша əңгіме құрау; 3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық жəне стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету; 3.2.4.1 өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау; 3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу. |
|||||||
|
Бағалау критерийі: |
|
|||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
1 минут |
Ұйымдастыру |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. Ширату сұрақтары:
|
Әдептілік ережелерін еске түсіру |
|
Презентация № 1-2 |
|||
|
7-8 минут |
Жаңа сабақ |
Жаңа сабақты цифрлық ресурстар арқылы түсіндіру 1-тапсырма. Мысалды түсініп оқы. Мысалдағы негізгі ойды тап. Автор осы мысал арқылы не айтқысы келеді? Қарамен жазылған сөздерді басқа сөзбен алмастырып көр. |
Кешірім сұрау сөздерін қолдану арқылы мәтінді жалғастыруға дағдыландыру |
Кешірім сұрау сөздерін қолданады Сөйлем құрылымын сақтайды |
Презентация № 3 |
|||
|
8 минут |
Тәжірибе |
1, 2 тапсырма орындау (тілдік мақсат орындалу керек) 2-тапсырма.
Ситуациялық
жағдаяттар 3-тапсырма. (шығармашылық тапсырма). Күннің суретін салып, әр шапағына әдептілік сөздерін жазу |
Кез келген жағдаяттан шығу жолдарын қалыптастыру
|
Жағдаяттардан шығудың дұрыс шешімін табады |
Презентация № 4
Презентация № 5 |
|||
|
3 минут |
Бекіту |
Жеке тапсырма ұсыну Сабақты тест тапсырмалары арқылы қорыту |
Әдептілік деңгейін анықтау |
|
Презентация № 6 |
|||
шағым қалдыра аласыз













