Сөйлеу шеберлігі және тіл мәдениеті

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сөйлеу шеберлігі және тіл мәдениеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Сөйлеу шеберлігін және тіл мәдениетін арттыру арқылы студенттердің ой-өрісін қазақ тілі және ағылшын тілдерінде дамыту. Тілге деген қызығушылығын арттыру.
Материалдың қысқаша нұсқасы

ТОО «Каспий өңірі «Болашақ» колледжі

(атауы)





«Келісілді»

Жалпы білім беру пәндік-циклдік комиссия төрағасы

____________________Ибадуллаева Е.К.

2024 ж. «___»_______________________


«Бекітілді»

Басшының әдістемелік жұмысы

жөніндегі орынбасары

____________________Улыкманова Ж.К.

2024 ж. «___»_______________________








Кіріктірілген

ашық сабақ

Тақырыбы: Сөйлеу шеберлігі және тіл мәдениеті














Оқытушы: Дүйсенова Г.Е

Жақыпова А.Ж

Қатысқан топтар:ФК-24,Қ-24-2





Актау 2024 ж.



Theme/Тақырыбы: Сөйлеу шеберлігі және тіл мәдениеті

(сабақтың тақырыбы)


Модуль атауы /пән атауы «Сөз мәдениетінің адам қарым-қатынасындағы орны» /Қазақ тілі және әдебиеті/ Ағылшын тілі пәні

Дайындаған педагог: Дүйсенова Г.Е,Жақыпова А.Ж

«21» Қараша 2024 жыл

1.General information -Жалпы мәліметтер

Курс, тобы - 1 курс, ФК-24,Қ-24-2

Сабақ түрі: теориялық

Дамытушылық: Сөйлеу шеберлігін және тіл мәдениетін арттыру арқылы студенттердің ой-өрісін дамыту. Пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Тәрбиелік: Студенттерді өз бетімен жұмыс істеуге, өз-өзіне сенуге, тиянақтылық пен ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Аралас сабақ

Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, түсіндіру,мәтінмен жұмыс,баяндау, практикалық тапсырмалар орындау.

2. Lesson objectives- Мақсаты, тапсырма:

2.1 Develop the skills of independent thinking, imagination, memory, attention, teamwork of students

2.2 The ability to apply theoretical knowledge in practice.

3. Training results- Оқу барысында студенттер игеретін және күтілетін нәтижелердің және (немесе) кәсіби дағдылардың тізбесі: Understand specific information and the main points in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics, including talk on a limited range of unfamiliar topics.

4. Required resources – Қажетті ресурстар:

Students book Action, Internet resources, Videos,Poster,,cards,

Қажетті техникалық құралдар, материалдар- Technical means, materials: компьютер -computer, интерактивная доска- Interactive whiteboard

5. Lesson progress - Сабақтың барысы

5.1 Organizational part -Ұйымдастыру кезеңі

Топқа бөліну (4 елдің тулары болып болып бөлінеді)

Division into group,group task,to check the readiness of group work

1.Қазақстан-Kazakhstan

2.Ресей-Russia

3.Үлы Британия-Great Britain

4.Қытай–China

divided into 4 groups

5.2 Introductory part –Мәтінмен жұмыс/Working with text

Менің атым Қожа” фильмі үзіндісі,”Гарри Поттер” сериал үзіндісін қазақ тіліне және ағылшын тіліне аудару қажет.

A passage from the movie 'My Name is Kozha,' a passage from the 'Harry Potter' series, need to be translated into Kazakh and English

Менің атым Қожа” фильмі үзіндісі,”Гарри Поттер” сериал үзіндісі туралы мәліметтерді кестеге толтыру қажет.

Information about a passage from the movie 'My Name is Kozha' and a passage from the 'Harry Potter' series needs to be filled in a table.


5.3 The main part of the lesson/Сабақтың негізгі бөлімі

1)Суреттегі қолөнер бұйымдарын және ою-өрнектерді тауып,топтарға бөліп жазу керек./Need to find the handicrafts and patterns in the picture, then categorize and write them down. Қолөнер бұйымдарының атауларының аудармасын жазу керек./ You need to write the translations of 2) Ғ.Мүсіреповтың ана туралы айтқан сөзін табу қажет Тапсырманы “Тарсиа” әдісі арқылы жасау/Performing tasks by “Tarsia method” 3)Топтық жұмыс/Group work

Кейс-Кабус тапсырмалары

5.4. Reflection -Рефлексия:

Сіз көбінесе не нәрсеге назар аудардыңыз? 1. What made the greatest impression on you?

Не нәрсені есте сақтау керек?\ 2. What do you think you need to remember?

Не нәрсемен жұмыстану қажет?/ What else needs to be worked on?

Сабақтан алған әсерлерін және әр топ бір-бірлеріне пікірін хатқа жазып,студенттер «Почтаға» салады./Students write their impressions of the lesson and each group writes their feedback to one another in a letter, then they put it in the «Postbox»

6)Үй тапсырмасы/Home work

Feel these words in the text and translate



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.04.2025
329
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі