Көркем еңбек
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
|
Бөлім: |
Әліппеге дейінгі кезең |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Меруерт Жанпеисова |
|
|
Күні: |
04.09.2024 |
|
|
Сынып: 1А |
Қатысушылар саны:6 |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау; 1.2.1.1* сөйлем, сөз, буын, дыбыстың графикалық сызбасын «оқу»; 1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу |
|
|
Сабақтың мақсаты |
* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндайды; * сөйлем, сөз, буын, дыбыстың графикалық сызбасын «оқиды»; * жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жаза алады; |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
|
4 мин |
психологиялық ахуал музыка арқылы балалар сәлемдеседі. Шаттық шеңберінде тұрып өзінің қандай екенін айтады. 1-оқушы: мен ақылдымын 2-оқушы: мен сымбаттымын 3-оқушы: мен батырмын 4-оқушы: білімдімін 5-оқушы: мен тәртіптімін 6-оқушы: мен инабаттымын |
Оқушылар шеңбер бойымен тұрып өздері туралыайтады |
өзін-өзі бағалау |
Жүрек |
||||||||||||||||||||||||||
|
3 мин 5 мин |
Қызығушылықты ояту Жұмбақ шешу
Қу-ыр-шақ Доп Шар 1-тапсырма. Буынға бөлу. Дыбыстық талдау жасау сөйлем, сөз, буын, дыбыстың графикалық сызбасын оқиды
Сергіту сәті Қане қанат жазайық Қарлығашқа ұқсайық. Ұшып ұшып алайық, Орнымызға қонайық Білімде алдай болайық
Сюжетті әңгіме құрастыру 2-тапсырма. Сюжетті сурет арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау.
3-тапсырма: жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу
|
Топқа бөлінеді. Топтың тақырыбын ашады.
Постер қорғайды
Оқушылар тапсырманы орындайды Дескриптор: сөйлем, сөз, буын, дыбыстың графикалық сызбасын оқиды;
Оқушылар тапсырманы жұпта немесе топта орындайды
Сергіту сәтін орындайды
Дескриптор: көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндайды;
Дескриптор: жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жаза алады; |
бір-бірін бағалау
бір-бірін бағалау
Өзін-өзі бағалау |
Ақ қағаздар, маркерлер, стикерлер
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Менің көңіл күйім:
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді |
|
|

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сөйлеу. Сөйлем. Мектептегі бір күнім. 1 сынып
Сөйлеу. Сөйлем. Мектептегі бір күнім. 1 сынып
Көркем еңбек
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
|
Бөлім: |
Әліппеге дейінгі кезең |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Меруерт Жанпеисова |
|
|
Күні: |
04.09.2024 |
|
|
Сынып: 1А |
Қатысушылар саны:6 |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау; 1.2.1.1* сөйлем, сөз, буын, дыбыстың графикалық сызбасын «оқу»; 1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу |
|
|
Сабақтың мақсаты |
* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндайды; * сөйлем, сөз, буын, дыбыстың графикалық сызбасын «оқиды»; * жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жаза алады; |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
|
4 мин |
психологиялық ахуал музыка арқылы балалар сәлемдеседі. Шаттық шеңберінде тұрып өзінің қандай екенін айтады. 1-оқушы: мен ақылдымын 2-оқушы: мен сымбаттымын 3-оқушы: мен батырмын 4-оқушы: білімдімін 5-оқушы: мен тәртіптімін 6-оқушы: мен инабаттымын |
Оқушылар шеңбер бойымен тұрып өздері туралыайтады |
өзін-өзі бағалау |
Жүрек |
||||||||||||||||||||||||||
|
3 мин 5 мин |
Қызығушылықты ояту Жұмбақ шешу
Қу-ыр-шақ Доп Шар 1-тапсырма. Буынға бөлу. Дыбыстық талдау жасау сөйлем, сөз, буын, дыбыстың графикалық сызбасын оқиды
Сергіту сәті Қане қанат жазайық Қарлығашқа ұқсайық. Ұшып ұшып алайық, Орнымызға қонайық Білімде алдай болайық
Сюжетті әңгіме құрастыру 2-тапсырма. Сюжетті сурет арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау.
3-тапсырма: жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу
|
Топқа бөлінеді. Топтың тақырыбын ашады.
Постер қорғайды
Оқушылар тапсырманы орындайды Дескриптор: сөйлем, сөз, буын, дыбыстың графикалық сызбасын оқиды;
Оқушылар тапсырманы жұпта немесе топта орындайды
Сергіту сәтін орындайды
Дескриптор: көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндайды;
Дескриптор: жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жаза алады; |
бір-бірін бағалау
бір-бірін бағалау
Өзін-өзі бағалау |
Ақ қағаздар, маркерлер, стикерлер
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Менің көңіл күйім:
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді |
|
|

шағым қалдыра аласыз


















