Психологиялық тренинг- сабақтың қысқа мерзімді сабақ жоспары
Дайындаған педагог-психолог: Г. Ергешева Тақырыбы: Оқушылардың сөйлеу қабілетін дамыту Мақсаты: ойын арқылы балалардың сөйлеу , ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, сөздік қорын молайту. Күтілетін нәтиже: танымдық қабілеттері дамиды, сөздік қоры молаяды ,өзіне деген сенімділігі артады.
|
Әрекет кезеңі |
Жаттығулар |
Психолог әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Сәлемдесу 5 мин |
Орнымыздан тұрайық Шеңберді біз құрайық Бір-бірімізге жақсы тілек Ортада айтайық |
Балалар бір- біріне күлімдеп қарап тілек айтады |
|
Негізгі бөлім ұйымдастыру-іздену |
«Айтамыз, көрсетеміз» жаттығуы 5мин |
- Балалар, бүгін аптаның қай күні? -Мен
сендерге өлең шұмақтарын оқып бергім келіп тұр, соның шешімін
айтыңдаршы |
оқушылар жүргізушінің нұсқауы бойынша сөзбен қимыл- қозғалысты көрсетеді. |
|
|
«Суретті әңгімелеп бер» суретпен жұмыс 10 мин |
1 жылда неше мезгіл бар ? Жыл мезгілдер белгілерін айтқызу: .көктем, жаз, күз, қыс, |
|
|
|
«Сөйлемді аяқта» тапсырмасы 3 мин |
Мақсаты: сөйлеу тілін, ойлау қабілетін дамыту. Қыста ауа райы суық, ал жазда ... (ыстық) Піл үлкен, ал маса ... (кішкентай) Тас ауыр, ал қауырсын... (жеңіл) Көктемде ағашта жапырақ шығады, ал күзде ...(түседі) Ата кәрі, ал немересі ... (жас) Көже ыстық, ал балмұздақ... (суық) Сүт сұйық, ал қаймақ ... (қою) Сатушы сатады, сатып алушы ... (сатып алады) Қоян тез секіреді, ал тасбақа ... (баяу жүреді) Балық жүзеді, ал қыран ... (ұшады). |
|
|
|
Сергіту сәті «Аңшы» 2мин |
Мақсаты: оқушылардың бұлшық еттерінің босансуына көмектеседі, сөйлеу тілі жаттығады. Бір күні аңшы аң аулауға шығады. Бас киімін киеді, аяқ киімін киеді, қаруын алады... Жол бойымен жүреді (аяқтарымен еденді ұрады) Құмнан өтеді (алақандарын уқалайды) Көпірден өтеді (төсін жұдырықтап ұрады) Батпақтан өтеді (қол шапалақтайды) Өткелден өтеді- («У-ф-ф» шаршадым) Ағашқа отырып, жаң жағына қарап ағаш арасынан аюды көріп, қорқып кейін қарай қашады. Балалар сендерге аңға шығу ұнады ма? |
|
|
|
«Керісіншелер »ойыны 5мин |
Жетекші үш әріптен тұратын сөзді айтып, допты лақтырады. Допты ұстаған ойыншы әріптерді кері атайды (күн-нүк, көз-зөк, сан-нас). Аударылған сөздердің мағынасы болмауы мүмкін. |
|
|
|
«Көңіл-күйді көтеру» арттерапия 7мин |
Гүл шаблондарын бояу, ағашқа ілу. |
|
|
Рефлексті-қорытындылаушы |
Кері байланыс «Егер саған ұнаса» ойыны 3мин
|
Балалар, бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? Егер саған ұнаса саусақпенен тырсылдат, Егер саған ұнаса шапалақта жараса. Егер саған ұнаса аяғыңмен тарсылдат, Егер саған ұнаса айтайықшы «ТАМАША» |
Балалар өз ойларын айтады |
Қыс
мезгілінің суретін
қарастыру.
Қыс келді. Айналаның бәрі аппақ. Күн суық,
аяз. Ағаштардың бұтақтарын қырау басқан. Қыста күн қысқарады, түн
ұзарады. Үйдің мұржасынан түтін шығып жатыр. Балалар қыста шана,
шаңғы, коньки тепкенді жақсы көреді. Кейбір балалар жотадан төмен
қарай шанамен сырғанап келеді. Балалар қардан аққала жасады. Қыстап
қалған құстар бұтақтарға қонып отыр.
Балалар істеген
жұмыстарына қуанды
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сөйлеу тілін дамыту 1 сынып
Сөйлеу тілін дамыту 1 сынып
Психологиялық тренинг- сабақтың қысқа мерзімді сабақ жоспары
Дайындаған педагог-психолог: Г. Ергешева Тақырыбы: Оқушылардың сөйлеу қабілетін дамыту Мақсаты: ойын арқылы балалардың сөйлеу , ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, сөздік қорын молайту. Күтілетін нәтиже: танымдық қабілеттері дамиды, сөздік қоры молаяды ,өзіне деген сенімділігі артады.
|
Әрекет кезеңі |
Жаттығулар |
Психолог әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Сәлемдесу 5 мин |
Орнымыздан тұрайық Шеңберді біз құрайық Бір-бірімізге жақсы тілек Ортада айтайық |
Балалар бір- біріне күлімдеп қарап тілек айтады |
|
Негізгі бөлім ұйымдастыру-іздену |
«Айтамыз, көрсетеміз» жаттығуы 5мин |
- Балалар, бүгін аптаның қай күні? -Мен
сендерге өлең шұмақтарын оқып бергім келіп тұр, соның шешімін
айтыңдаршы |
оқушылар жүргізушінің нұсқауы бойынша сөзбен қимыл- қозғалысты көрсетеді. |
|
|
«Суретті әңгімелеп бер» суретпен жұмыс 10 мин |
1 жылда неше мезгіл бар ? Жыл мезгілдер белгілерін айтқызу: .көктем, жаз, күз, қыс, |
|
|
|
«Сөйлемді аяқта» тапсырмасы 3 мин |
Мақсаты: сөйлеу тілін, ойлау қабілетін дамыту. Қыста ауа райы суық, ал жазда ... (ыстық) Піл үлкен, ал маса ... (кішкентай) Тас ауыр, ал қауырсын... (жеңіл) Көктемде ағашта жапырақ шығады, ал күзде ...(түседі) Ата кәрі, ал немересі ... (жас) Көже ыстық, ал балмұздақ... (суық) Сүт сұйық, ал қаймақ ... (қою) Сатушы сатады, сатып алушы ... (сатып алады) Қоян тез секіреді, ал тасбақа ... (баяу жүреді) Балық жүзеді, ал қыран ... (ұшады). |
|
|
|
Сергіту сәті «Аңшы» 2мин |
Мақсаты: оқушылардың бұлшық еттерінің босансуына көмектеседі, сөйлеу тілі жаттығады. Бір күні аңшы аң аулауға шығады. Бас киімін киеді, аяқ киімін киеді, қаруын алады... Жол бойымен жүреді (аяқтарымен еденді ұрады) Құмнан өтеді (алақандарын уқалайды) Көпірден өтеді (төсін жұдырықтап ұрады) Батпақтан өтеді (қол шапалақтайды) Өткелден өтеді- («У-ф-ф» шаршадым) Ағашқа отырып, жаң жағына қарап ағаш арасынан аюды көріп, қорқып кейін қарай қашады. Балалар сендерге аңға шығу ұнады ма? |
|
|
|
«Керісіншелер »ойыны 5мин |
Жетекші үш әріптен тұратын сөзді айтып, допты лақтырады. Допты ұстаған ойыншы әріптерді кері атайды (күн-нүк, көз-зөк, сан-нас). Аударылған сөздердің мағынасы болмауы мүмкін. |
|
|
|
«Көңіл-күйді көтеру» арттерапия 7мин |
Гүл шаблондарын бояу, ағашқа ілу. |
|
|
Рефлексті-қорытындылаушы |
Кері байланыс «Егер саған ұнаса» ойыны 3мин
|
Балалар, бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? Егер саған ұнаса саусақпенен тырсылдат, Егер саған ұнаса шапалақта жараса. Егер саған ұнаса аяғыңмен тарсылдат, Егер саған ұнаса айтайықшы «ТАМАША» |
Балалар өз ойларын айтады |
Қыс
мезгілінің суретін
қарастыру.
Қыс келді. Айналаның бәрі аппақ. Күн суық,
аяз. Ағаштардың бұтақтарын қырау басқан. Қыста күн қысқарады, түн
ұзарады. Үйдің мұржасынан түтін шығып жатыр. Балалар қыста шана,
шаңғы, коньки тепкенді жақсы көреді. Кейбір балалар жотадан төмен
қарай шанамен сырғанап келеді. Балалар қардан аққала жасады. Қыстап
қалған құстар бұтақтарға қонып отыр.
Балалар істеген
жұмыстарына қуанды
шағым қалдыра аласыз













