Әрекет кезеңі | Жаттығулар | Психолог әрекеті | Оқушы әрекеті |
Мотивациялық қозғаушы | Сәлемдесу5 мин | Орнымыздан тұрайықШеңберді біз құрайықБір-бірімізге жақсы тілекОртада айтайық
| Балалар бір- біріне күлімдеп қарап тілек айтады |
Негізгі бөлім ұйымдастыру-іздену | «Айтамыз, көрсетеміз» жаттығуы 5мин
| - Балалар, бүгін аптаның қай күні? -Мен сендерге өлең шұмақтарын оқып бергім келіп тұр, соның шешімін айтыңдаршыШанамен зырғып желетін,Коньки, шаңғы тебетін,Аққала жасап ойнайтын,Қай мезгіл деп ойлайсың, балалар?Балалар: Қыс мезгіліЖетекші: Жарайсыңдар балалар, қыс мезгілінің белгілерін білеміз бе? Балалар: Қар жауады, аяз болып, боран соғады.Жетекші: Ендеше, боран соққанын қимылмен қалай көрсетеміз?(Балалар қолдарын жоғары көтеріп, гуілдейді)Жетекші: Қатты аяз болып, тоңғанда не істейміз?Қолдарын қусырап, аяқтарын топырлатады)— Ал, күн шыққанда не істейсіңдер?(Алақай, деп қолдарын көтереді)Жарайсыңдар балалар! Енді қыс айларын атайықшыБалалар: Желтоқсан, қаңтар, ақпанЖетекші: Желтоқсан – жылдың аяғы, қыстың басы ол, суық, ызғарлы.Балалар, біз тоңбас үшін үстімізге қандай киімдер киеміз?Қане, іс-қимылмен көрсетейікші (Балалар іс-қимылмен көрсетеді)Балалар: Бас киім, үстімізге тон, аяғымызға етік, қолымызға қолғап киеміз!Қандай ойындар ойнайсыңдар?Балалар: Қар лақтырып, аққала жасап, шанамен сырғанақ тебеміз. | оқушылар жүргізушінің нұсқауы бойынша сөзбен қимыл- қозғалысты көрсетеді. |
| «Суретті әңгімелеп бер» суретпен жұмыс 10 мин | 1 жылда неше мезгіл бар ? Жыл мезгілдер белгілерін айтқызу: .көктем, жаз, күз, қыс, |
|
| «Сөйлемді аяқта» тапсырмасы 3 мин
| Мақсаты: сөйлеу тілін, ойлау қабілетін дамыту.Қыста ауа райы суық, ал жазда ... (ыстық)Піл үлкен, ал маса ... (кішкентай)Тас ауыр, ал қауырсын... (жеңіл)Көктемде ағашта жапырақ шығады, ал күзде ...(түседі)Ата кәрі, ал немересі ... (жас)Көже ыстық, ал балмұздақ... (суық)Сүт сұйық, ал қаймақ ... (қою)Сатушы сатады, сатып алушы ... (сатып алады)Қоян тез секіреді, ал тасбақа ... (баяу жүреді)Балық жүзеді, ал қыран ... (ұшады). |
|
| Сергіту сәті «Аңшы» 2мин | Мақсаты: оқушылардың бұлшық еттерінің босансуына көмектеседі, сөйлеу тілі жаттығады. Бір күні аңшы аң аулауға шығады. Бас киімін киеді, аяқ киімін киеді, қаруын алады...Жол бойымен жүреді (аяқтарымен еденді ұрады)Құмнан өтеді (алақандарын уқалайды) Көпірден өтеді (төсін жұдырықтап ұрады)Батпақтан өтеді (қол шапалақтайды) Өткелден өтеді- («У-ф-ф» шаршадым) Ағашқа отырып, жаң жағына қарап ағаш арасынан аюды көріп, қорқып кейін қарай қашады.Балалар сендерге аңға шығу ұнады ма? |
|
| «Керісіншелер »ойыны 5мин | Жетекші үш әріптен тұратын сөзді айтып, допты лақтырады. Допты ұстаған ойыншы әріптерді кері атайды (күн-нүк, көз-зөк, сан-нас). Аударылған сөздердің мағынасы болмауы мүмкін. |
|
| «Көңіл-күйді көтеру» арттерапия 7мин | Гүл шаблондарын бояу, ағашқа ілу. |
|
Рефлексті-қорытындылаушы | Кері байланыс «Егер саған ұнаса» ойыны 3мин
| Балалар, бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? Егер саған ұнаса саусақпенен тырсылдат,Егер саған ұнаса шапалақта жараса.Егер саған ұнаса аяғыңмен тарсылдат,Егер саған ұнаса айтайықшы «ТАМАША» | Балалар өз ойларын айтады |