технологиялық картасы
Өткізілген күні:
|
Білім беру саласы: |
Коммуникация |
|
Бөлімі: |
Сөйлеу дамыту. |
|
Тақырыбы: |
Ағайынды екеуміз |
|
Мақсаты: (Даярлық) |
Туыстық қарым – қатынас түрімен таныстыру. Сұрақтарға жауап беру арқылы әңгіме құрастыруға баулу.Тақырыпқа сай мақал – мәтелдерді талдауды үйрету. |
|
Мақсаты: (Ересек) |
Үлкендермен қарым – қатынасды дұрыс орындауға баулу.Тақырыпқа сай мақал – мәтелдер жаттату. |
|
Міндеттері: |
1. Тақырыпқа сай мақал – мәтелдерді талдауды үйрету. 2.Есте сақтау қабілеттері мен сөздік қорларын дамыту. 3.Ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа, ұқып-тылыққа тәрбиелеу. |
|
Әдіс-тәсілдері: |
Әңгіме-леу, сұрақ жауаптар, ойындар, Воскобови және модульдік тех. |
|
Көрнекіліктер: |
Тақырыпқа сай суреттер, ойын заттары, сызба, түймедақ ойыны |
|
Билингвальдық компонент: |
аға – старший брат – brother. іні – младший брат – younger brother |
Кіріспе бөлім:
Біз бақытты баламыз
Үлкеннің тілін аламыз
Оларға көмектесеміз
Келгенінше шамамыз.
- Балалар, үйдегі бауырларыңмен бірге бос уақытты қалай өткізесіңдер?
- Оларға қандай көмек көрсетесің?
- Бірге жүргенде не істейсіңдер?
- Сен өз отбасыңда кімдерге қамқор бола аласың? Саған кім қамқорлық жасайды?
- Ағайынды балалар үйде жалғыз қалғанда не істейсіңдер?
- Есікті бөтен біреу қақса не істейсіңдер?
- Қандай қауіпсіздік ережесін сақтайсыңдар?
- Үйде жалғыз қалғанда электр құралдарын пайдалануға бола ма?
- Қайшы, ине, пышақ, сіріңкемен ойнауға бола ма?
Көптілділік: аға – старший брат – brother. іні – младший брат – younger brother
Негізгі бөлім:
Суретке қарап, сұрақтар бойынша әңгіме құра.
Сергіту сәті.
Оңға, оңға, оңға иіл,
Солға, солға, солға иіл.
Алға қарай бір адым,
Артқа қарай бір адым.
Жоғары-төмен қарайық
Орнымызды табайық.
Есіңе сақта! Сіріңке – ойыншық емес. Оны қолыңа алма! Қауіпті жағдайда мына қызметтерге телефон шалу керек: 101 – өрт сөндірушілер. 102 – полиция қызметкерлері.
103 – жедел жәрдем қызметі.
2-тапсырма. Сурет бойынша сөйлем құра. Қайсысының ісі дұрыс, қайсысының ісі
бұрыс? Жаңылтпашты жаңылмай оқиық.
Ыбырай,
Ыбырайдың шымыры-ай.
Мақтап жүрген Ыбырай
Мысықтан қашты зымырай.
3-тапсырма. Қай зат кімге тиесілі? Үзік сызықтармен қос.
Д/ойын: себебін тап: (Түймедақ ойыны)
Мақсатты; Әр кезеңдердін себебін толық атауға дағдылау.
Қортындылау:
Педагог қорытынды жасайды, балаларды марапаттайды. Рефлексиялық бағалау: өз жұмысын бағалап қорыту. Балалардан түсті қарындашпен бояуын сұраңыз:
Ештеңе түсінбедім – қызыл қарындашпен;
Түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын – сары қарындашпен;
Бәрін түсіндім, басқаға түсіндіріп бере аламын – жасыл қарындашпен. Қосымша сызбаны қолдану.
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі; Сөздер мен фразадағы дыбыстарды дұрыс дыбыстайды.
Нені игерді: Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба белгілер қолданып жеткізеді.
Нені білу керек: Берілген кіріспесі бойынша әңгіме мазмұнын болжайды
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
сөйлеуді дамыту
сөйлеуді дамыту
технологиялық картасы
Өткізілген күні:
|
Білім беру саласы: |
Коммуникация |
|
Бөлімі: |
Сөйлеу дамыту. |
|
Тақырыбы: |
Ағайынды екеуміз |
|
Мақсаты: (Даярлық) |
Туыстық қарым – қатынас түрімен таныстыру. Сұрақтарға жауап беру арқылы әңгіме құрастыруға баулу.Тақырыпқа сай мақал – мәтелдерді талдауды үйрету. |
|
Мақсаты: (Ересек) |
Үлкендермен қарым – қатынасды дұрыс орындауға баулу.Тақырыпқа сай мақал – мәтелдер жаттату. |
|
Міндеттері: |
1. Тақырыпқа сай мақал – мәтелдерді талдауды үйрету. 2.Есте сақтау қабілеттері мен сөздік қорларын дамыту. 3.Ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа, ұқып-тылыққа тәрбиелеу. |
|
Әдіс-тәсілдері: |
Әңгіме-леу, сұрақ жауаптар, ойындар, Воскобови және модульдік тех. |
|
Көрнекіліктер: |
Тақырыпқа сай суреттер, ойын заттары, сызба, түймедақ ойыны |
|
Билингвальдық компонент: |
аға – старший брат – brother. іні – младший брат – younger brother |
Кіріспе бөлім:
Біз бақытты баламыз
Үлкеннің тілін аламыз
Оларға көмектесеміз
Келгенінше шамамыз.
- Балалар, үйдегі бауырларыңмен бірге бос уақытты қалай өткізесіңдер?
- Оларға қандай көмек көрсетесің?
- Бірге жүргенде не істейсіңдер?
- Сен өз отбасыңда кімдерге қамқор бола аласың? Саған кім қамқорлық жасайды?
- Ағайынды балалар үйде жалғыз қалғанда не істейсіңдер?
- Есікті бөтен біреу қақса не істейсіңдер?
- Қандай қауіпсіздік ережесін сақтайсыңдар?
- Үйде жалғыз қалғанда электр құралдарын пайдалануға бола ма?
- Қайшы, ине, пышақ, сіріңкемен ойнауға бола ма?
Көптілділік: аға – старший брат – brother. іні – младший брат – younger brother
Негізгі бөлім:
Суретке қарап, сұрақтар бойынша әңгіме құра.
Сергіту сәті.
Оңға, оңға, оңға иіл,
Солға, солға, солға иіл.
Алға қарай бір адым,
Артқа қарай бір адым.
Жоғары-төмен қарайық
Орнымызды табайық.
Есіңе сақта! Сіріңке – ойыншық емес. Оны қолыңа алма! Қауіпті жағдайда мына қызметтерге телефон шалу керек: 101 – өрт сөндірушілер. 102 – полиция қызметкерлері.
103 – жедел жәрдем қызметі.
2-тапсырма. Сурет бойынша сөйлем құра. Қайсысының ісі дұрыс, қайсысының ісі
бұрыс? Жаңылтпашты жаңылмай оқиық.
Ыбырай,
Ыбырайдың шымыры-ай.
Мақтап жүрген Ыбырай
Мысықтан қашты зымырай.
3-тапсырма. Қай зат кімге тиесілі? Үзік сызықтармен қос.
Д/ойын: себебін тап: (Түймедақ ойыны)
Мақсатты; Әр кезеңдердін себебін толық атауға дағдылау.
Қортындылау:
Педагог қорытынды жасайды, балаларды марапаттайды. Рефлексиялық бағалау: өз жұмысын бағалап қорыту. Балалардан түсті қарындашпен бояуын сұраңыз:
Ештеңе түсінбедім – қызыл қарындашпен;
Түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын – сары қарындашпен;
Бәрін түсіндім, басқаға түсіндіріп бере аламын – жасыл қарындашпен. Қосымша сызбаны қолдану.
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі; Сөздер мен фразадағы дыбыстарды дұрыс дыбыстайды.
Нені игерді: Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба белгілер қолданып жеткізеді.
Нені білу керек: Берілген кіріспесі бойынша әңгіме мазмұнын болжайды
шағым қалдыра аласыз













