«Солтүстік Американың табиғат зоналары» 7-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Солтүстік Американың табиғат зоналары» 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Солтүстік Американың табиғат зоналары тақырыбын өтетін мұғалімге көмек болады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімдік жоспарлау


Пәні: география

Сабақ:

Мектеп: №58 жалпы орта мектебі

Күні: 24.02.2016

Мұғалімнің аты-жөні: Касимова Сауле Айдановна

Сабақтың тақырыбы:

«Солтүстік Американың табиғат зоналары»


Сыныбы: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

  • Солтүстік Американың табиғат зоналарын анықтау

  • Солтүстік Американың табиғат зоналарын сипаттау.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Солтүстік Американың табиғат зоналарын біледі және ажыратып айта алады.

  • Солтүстік Американың табиғат зоналарын орналасуын ажырата біледі..

Оқушылардың басым бөлігі:

Солтүстік Американың табиғат зоналарының орналасу бағыттарын біледі.

Солтүстік Американың табиғат зоналары қамтылған аумақтарды біледі және картадан көрсете алады.

Кейбір оқушылар:

Солтүстік Американың табиғат зоналарын орналасу бағыттарын талдай алады және өсімдіктері мен жануарлардың ерекшеліктерін ажырата біледі.

Тілдік мақсат

Оқушылар: Солтүстік Американың табиғат зоналарын орналасу бағыттарын талдай алады және өсімдіктері мен жануарлардың ерекшеліктерін нақтылап айта алады.

Географиялық сөздік:

«Прерий», Суккулент,

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Дәптермен жұмыс

Тундра дегеніміз- климаты қатал, топырағы толық жетілмеген, батпақты болып келеді.

Картамен жұмыс (Жеке жұмыс)

Төменде берілген географиялық аймақтарға тиісті сандарды таңдаңыз.

Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым)

Қосымша оқуға арналған материалдарды оқып талдайды.

Сіз қалай ойлайсыз?

Еуразия тайгасындағы Уссирий жолбарысын Солтүстік Америка тайгасына бейімдеуге болады?

Алдыңғы оқу

«Солтүстік Американың ішкі сулары»

Жоспар


Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Формативті бағалау (ОҮБ)

Ресурстар

Басталуы

  • Ұйымдастыру кезеңі.

  • Оқушыларды үш мұхиттың алабы бойынша 3 топқа бөлу.

(Адасқан терминдермен жұмыс)

  • Жетістік критерийлерін оқушылармен бірге анықтау. Бағалау парақшаларын тарату.

Жетістік критерийлері:

Жетті, егер...

  • Тыңдалған ақпарат бойынша қорытынды жасап, топтық талқылауда белсенділік жасап, тапсырманы орындай алса.

  • Көтерілген мәселе бойынша идеяларын ұсынып, сұрақтарға нақты жауап берсе.

  • Үй тапсырмасын сұрау.

«Сұрақ менен, жауап сізден» әдісі

1.Солтүстік Американың аралдарымен қосқандағы ауданы қанша?

2. .Солтүстік Американың негізгі ауданы қанша?

3. Солтүстік Америка қай жарты шарда орналасқан?


4. .Солтүстік Америка қандай материк құрамында болған?

5.Панама каналы қандай мұхиттарды жалғастырады?

6. .Солтүстік Америкадағы ең ірі және суы мол өзен?

7. Солтүстік Америкадағы ең тұзды көл қалай аталады?

8.Ұлы көлдер жүйесі неше көлден тұрады?

9.Оңтүстік Американың ең суы мол өзені?

10. Жер шарындағы ең ұзын өзен?
11.Австралияның ең үлкен өзені?



Ортасы


Солтүстік Американың табиғат зоналары туралы бейнесюжет көрсетіледі.

-Бейнесюжеттен не көрдіңіздер?

Қалай ойлайсыңдар

Солтүстік Американың табиғат зоналарының басты ерекшелігі неде деп ойлайсыздар ?”

Мадақтау








Флипчарт, маркерлер, кесте, ноутбук, бағалау парақшалар, стикерлер,

құмсағат,

карта, атлас,кескін карта, АКТ, қорапша


Тақырыпқа шолу жасау

Олай болса, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай?  «Солтүстік Американың табиғат зоналары» 

Бүгінгі сабаққа қандай мақсат қоясыздар?

Мақсатты нақтылау.

  • Солтүстік Американың табиғат зоналарын анықтайды, біледі.

  • Солтүстік Американың табиғат зоналарын орналасуын ажырата алады.

  • Солтүстік Американың табиғат зоналарының, өсімдіктері мен жануарларының ерекшеліктерін салыстырады, картадан талдау жасап көрсете біледі.

  • Оқушы картадан табиғат зоналарын, өсімдіктері мен жануарлардың, қамтылған аумақтарын өте жақсы талдап, толық сипаттама бере алады.





Мадақтау











«Жұптасып-ойлан-бөліс» әдісі

Оқулықпен жұмыс

Әр топ жүзім сабағы немесе ассоциация жасап, постер қорғайды

Берілген мәтінді алдымен жұппен, кейін топпен талдайды.

. Топтық талқылауға мәтіннің негізгі ойын түсіну дәлелдеу үшін мына жұмыс түрлері берілді.

  • Атлант мұхит алабы:: Солтүстік Американың табиғат зоналарыныың географиялық орнына сипаттама жасаңдар.

  • Тынық мұхит алабы: Солтүстік Американың табиғат зонасының климатына сипаттама жасаңдар.

  • Солтүстік Мұзды мұхит алабы: Солтүстік Американың өсімдіктері мен жануарларына сипаттама жасаңдар.

Картамен жұмыс «Ойлан, тап!» (Жеке жұмыс)

Төменде берілген географиялық аймақтарға тиісті сандарды таңдаңыз.

Табиғат зонасын анықтаңдар

Shape1


«Қайда менің өз орным?»

Құрлық-оның ауданы” дұрыс үйлесімін көрсетіңіз (Жұптық жұмыс)

1.Антрактида 54,7 млн км²

2.Африка 14 млн км²

3.Солтүстік Америка 18,3 млн км²

4.Оңтүстік Америка 24,2 млн км²

5.Еуразия 8,9 млн км²

6.Аустралия 30,3 млн км²







Критерий арқылы

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Флипчарт, маркерлер, кесте, ноутбук, бағалау парақшалар, стикерлер, құмсағат,физикалық

карта, атлас,кескін карта, АКТ, қорапша



Аяқталуы






Бекіту. (табыс критерийіне қайта оралады)

«Кезбе тілші» әдісі.

Формативті , сумативті бағалау.Бағалау парақшаларындағы ұпай сандарымызды бағаға айналдыртып, жеке немесе топ басшыдан бағаларын сұрау.

Үйге: «Солтүстік Американың табиғат зоналары» туралы оқу. Кескін Солтүстік Американың табиғат зоналарын түсіріп келу.

Рефлексия (кері байланыс) «Басбармақ»

  • Бүгінгі сабақта не қиын болды?

  • Бүгінгі сабақта не қызықты болды?

  • Бүгінгі білімді қайда қолданасыз?

  • Сабақтың түйінді идеясын айтсаңыз.






Мадақтау





Кері байланыс,

бағалау парақшалары

Қосымша ақпарат : Энциклопедия беттерінен

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс

Рефлекция. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтаға жауап беріңіз.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1.________________________________________________________________________________________________________________

2.________________________________________________________________________________________________________________

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1)____________________________________________________________________________________________________________________

2)____________________________________________________________________________________________________________________

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдің?

______________________________________________________________________________________________________________________
















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2017
1030
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі