Материалдар / Соңғы шартты цикл. Ашық сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Соңғы шартты цикл. Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
информатика пәнінің мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2018
2648
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп «А.С .Пушкин атындағы орта мектеп» КММ
Күні

Мұғалімнің аты жөніОжкен Азира
Сынып Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы22. Соңғы шартты цикл
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 8.3.3.1. таңдау және қайталау операторларын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасында қолдану
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар үшін:Соңғы шартты цикл операторын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасында пайдалану жолымен танысадыКөпшілік оқушылар үшін: Соңғы шартты цикл операторының жазылу форматын біледіКейбір оқушылар:Соңғы шартты цикл операторын практика барысында қолдана алады
Бағалау критерийіСоңғы шартты цикл операторының қызметін және қолданылу жағдайларын біледі.Соңғы шартты цикл операторын кіріктірілген программалау ортасында пайдалану жолдарын біледіПрактикалық жұмыс кезіңде соңғы шартты цикл операторымен жұмыс жасай алады.
Тілдік мақсаттарЛексика мен терминология: соңғы шартты цикл, do while, шарт, операторлар, итерация, нұсқаулар блогы сөздерімен танысадыДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Соңғы шартты цикл және do while операторына қатысты тіркестер мен сөздермен танысу
Құндылықтарға баулуЖалпыға бірдей еңбек қоғамы мен ұлттық қаупісздікті насихаттау
Пәнаралық байланысМатематика, ағылшын тілі
Алдынғы білімӨткен тақырып бойынша сұрақтар беріп осы сабақпен логикалық көпір құру


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңіСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы

(Білу)



























(Түсіну)



Оқушылармен амандасу. Сыныпта жағымды ахуал орнату үшін тұрғызып, «Жаңбыр» сергіту сәтін қолданамыз (оқушылар шеңбер болып тұрады, қолды уқалау, қолды шапалақтау, аяқты топырлату, тізені ұру, жерге отырып еденді қолмен топырлату )«Мозайка» әдісі арқылы топтастыру1 топ- Цикл, 2 топ- while, 3 топ – Программа. Топтар мәтінмен танысады.Топ атаулары мен бағалау критерийлері таныстырылып өтеді. Өзара топ мүшелеріне бағалау парағы таратылады. Бағалау критерийіне сәйкес топтар бірін-бірі өзара бағалайды.



«Карусель» әдісі бойынша мәтінмен жұмыс (цикл түрлері, шартты тексеру операторы, соңынан тексеру циклы)Дескриптор:
  • Әр топ мүшесі 3 тақырып бойынша маңызды деген 3 сөйлем таңдайды
  • Әр топ тек 1 түсті қалам пайдаланады
  • Әр топ мүшесі мәтін ішінен 1 сөйлем ғана жазады
  • Бағалау:

    Топ ішіндегі жұптар құру (мұғалім топтарды өзі құрады)

    «Әткеншек» әдісі арқылы жұптық жұмысДескриптор:
  • Әр оқушы 2 сұрақ ойлайды
  • Сұраққа жауап береді
  • Екі жұлдыз бір тілек арқылы екі оқушы бір-біріне кері байланыс береді

    Қағаз қиындылары

































    А1 парағы, маркерлер, интербелсенді тақта, проектор
    Сабақтың ортасы











    Қолдану







































    Талдау, жинақтау







    Деңгейлік тапсырма (практикалық жұмыс)Дескриптор:
  • Алгоримін құрады
  • Програмасын компьютерде жазады
  • Қатесін тексереді


  • Компьютерді іске қосып, С++ программалау ортасында келесі есептерді шығарыңдар
  • Берілген саннан аспайтын соммаға магазиннен тауар алуды жоспарлайтын программа жаз
  • С++ тілінде спортшының жаттығу жасау графигі туралы есепті шешетін программа жаз. Спортшы жаттығуларын келесі кесте бойынша бастайды: Спортшы бірінші күні 10 км жүгіру тиіс, келесі күні жүгіретін ара 10 % арттырады. Жүгіру нормасы 22 км асса ара қашықтықты арттыруды тоқтатып, келесң күндері тек 25 км ғана жүгіруі тиіс. Қай күннен бастап спортшы 25 км жүгіре бастайды?
  • Екі натурал санның ең үлкен ортақ бөлшегін табатын программа жаз және блок –схемасын сыз
  • Бағалау: Бағдаршам арқылы

    Серпілген сауал:Сұрақтарға жауап бер:
  • Параметрлі цикл мен «дейін» циклын салыстыр
  • do while циклында шексіз циклды ұйымдастыруға бола ма?
  • do while циклында цикл денесі бірде-бір рет орындалмайтындай етіп жасауға бола ма?
  • Блок –схема берілген х=18 болса, z мәні қаншаға тең болады? (есепті шешу барысында және жауабында ондыққа дейін дөңгелекте)






  • Дербес компьютер, стикер



















































    Сабақтың соңы

    Жинақтау































    Үйге тапсырма


    Кері байланыс «Блоб» ағашы арқылы жүргізіледі. Оқушысабақты қай деңгейде түсінгенін маркермен бояйды. Әр оқушының білімін тон сарапшысы бағалау парағына смайлик жапсыру арқылы ашық түрде бағалап, белсенді оқушыларды мадақтап отыруОқулық ____________бет 22 Соңғы шартты цикл







































    Жапсырма қағаз
    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушылар қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Сабақтың соңы

































    Бағалау парағы арқылы топтарды топ сарапшысы өзара бағалау жүргізеді. Әр тапсырмада бағалау парағына смайлик жапсырылып отырады. Сол арқылы оқушылардың сабаққа қай деңгейде қатысқаны көрінеді

    Бағалау парағы

    Компьютермен жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік ережесін қайталау
    Сабақ бойынша рефлекция



    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз




    Жалпы бағалау

    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1.





    2.



    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1.







    2.





    Осы сабақтың барасында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері, қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?







    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!