Сөз құрамы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сөз құрамы

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚ ЖОСПАРЫ

Тақырыбы: Сөз құрамы

8 П.Д.Осипенко атындағы орта мектебі

Пәні: қазақ тілі факультатив

Күні,айы:


Мұғалімнің аты-жөні: Абдулмуталапқызы Жадыра

3-сынып

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық жəне стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету.

3.2.5.1 берілген тақырып/сұрақ бойынша түрлі дереккөздерден (мəтін/сөздік/сызба/кесте/карта) алынған ақпараттарда кездесетін жаңа сөздердің мағынасын сөздіктер арқылы ашу, жүйелеу, мағлұматтардың маңызды тұстарын анықтау.

3.1.2.1 мəтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/фото/диаграмма бойынша мəтіннің мазмұнын болжау.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Тақырыпты меңгереді, білгенін, түсінгенін салыстырады, талқылайды, күрделі тасырмаларды орындауға дағдыланады

Оқушылардың басым бөлігі:

Пікір айтуға дағдыландыру. Тақырыптың жүйесін жетік түсінеді;


Кейбір оқушылар:

Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы

(2-5 минут)

САБАҚ БАРЫСЫ: І.Ұйымдастыру кезеңі:

- Әрбір адам? - Туысым, досым, жұрағат.

- Әрбір сабақ? - Үйрену, ұғу, ұлағат.

- Әрбір ісім? - Тірлік,тірек, адамдық.

- Әрбір сөзім? - Шындық, бірлік, адалдық.

ІІ.Үй тапсырмасын тексеріп, пысықтау.

Жұппен жұмыс. Қатар отырған екі білім алушы бір-біріне сұрақ қойып, жауап береді.


Сабақтың ортасы

(6-40 минут)

ІІІ.Жаңа сабақ: Сөз құрамы.

Түбір дегеніміз – сөздің  бөлшектеуге келмейтін ең түпкі мағыналы бөлігі. Ал, қосымша дегеніміз түбірге жалғанатын бөлшектер. Мысалы: жолдастық, сауыншылар, мектептердің, көрінген деген сөздердің түбірлері – жол, сау, мектеп, көр. Себебі бұлар қосымшасыз тұрып та белгілі бір мағынаны білдіреді. Осы түбірлерге жалғанған –дас,  - тық, - ын, - шы, - тер, дің – бөлшектері қосымша деп аталады. Қосымша жеке тұрғанда ешбір мағына білдіре алмайды. Қосымша екіге бөлінеді: жұрнақ, жалғау.

 «Ой шақыру» стратегиясы. Білім алушылар өз ойларын ортаға салады.

1.Жұрнақ деп нені айтады? 2.Жалғау деген не? 3.Қосымша деген не?


1-жаттығу. Берілген сөздердің түбірі мен қосымшасын ажырат.

Құр-ақ, құр-ақ-тар, күй-ші, күй-ші-нің, оқу-шы, оқу-шы-ның, теңіз-ші-ні, теңіз-ші-лер, теңіз-ден, кітап-тар, қобыз-шы-лар, ауыл-дар-ға, үй-ге, өнер-лі, орау-шы-лар.


2-жаттығу. Сөздерге жұрнақты жалғап жаз.

  • Мүсін-ші, қой-шы, ел-ші, мал-шы, би-ші.

  • Саз-гер, қала-шық, іс-кер, көл-шік.

  • Мұнай-лы, көктем-гі, қыс-қы, күз-гі, жаз-ғы.

  • Ән-ші, жылқы-шы, күй-ші, мал-шы, би-ші.

  • Жұмыс-кер, ойын-шық, іс-кер, үй-шік.


3-жаттығу. Сөйлем құрастыр.

дәрі-гер, оқу-шы, жұмыс-шы, кітап-тар, өнер-лі.


4-жаттығу. Көп нүктенің орнына тиісті жалғауды қойып жаз.

Еңбектің наны тәтті, жалқаудың жаны тәтті. Ердің атын еңбек шығарады. Жері байдың елі бай. Шеге тағаны сақтайды, таға тұлпарды сақтайды.



Сабақтың соңы( 41-45мин)

V. Қорытындылау:  «Зерделі сұрақ, дәлелді жауап».

Сабақтан қандай әсер алдыңдар?

Сабақ барысында қандай қиындықтар туындады?

Қай тапсырма орындауда қызықты болды?

Білімдеріңді қай тапсырманы орындағанда толық жеткізе алдыңдар?

VI. Үй тапсырмасы: Ережені қайталау.

VIІ.Білімді бағалау:  Үш топ бірін-бірі бағалайды.   Бағалау парағы


Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.01.2019
472
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі