САБАҚ ЖОСПАРЫ
|
Тақырыбы: Сөз құрамы |
№8 П.Д.Осипенко атындағы орта мектебі Пәні: қазақ тілі факультатив |
|||
|
Күні,айы: |
Мұғалімнің аты-жөні: Абдулмуталапқызы Жадыра |
|||
|
3-сынып |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық жəне стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету. 3.2.5.1 берілген тақырып/сұрақ бойынша түрлі дереккөздерден (мəтін/сөздік/сызба/кесте/карта) алынған ақпараттарда кездесетін жаңа сөздердің мағынасын сөздіктер арқылы ашу, жүйелеу, мағлұматтардың маңызды тұстарын анықтау. 3.1.2.1 мəтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/фото/диаграмма бойынша мəтіннің мазмұнын болжау. |
|||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Тақырыпты меңгереді, білгенін, түсінгенін салыстырады, талқылайды, күрделі тасырмаларды орындауға дағдыланады |
|||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Пікір айтуға дағдыландыру. Тақырыптың жүйесін жетік түсінеді; |
||||
|
Кейбір оқушылар: Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді. |
||||
|
Сабақтың барысы |
||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы (2-5 минут) |
САБАҚ БАРЫСЫ: І.Ұйымдастыру кезеңі: - Әрбір адам? - Туысым, досым, жұрағат. - Әрбір сабақ? - Үйрену, ұғу, ұлағат. - Әрбір ісім? - Тірлік,тірек, адамдық. - Әрбір сөзім? - Шындық, бірлік, адалдық. ІІ.Үй тапсырмасын тексеріп, пысықтау. Жұппен жұмыс. Қатар отырған екі білім алушы бір-біріне сұрақ қойып, жауап береді. |
|
||
|
Сабақтың ортасы (6-40 минут) |
ІІІ.Жаңа сабақ: Сөз құрамы. Түбір дегеніміз – сөздің бөлшектеуге келмейтін ең түпкі мағыналы бөлігі. Ал, қосымша дегеніміз түбірге жалғанатын бөлшектер. Мысалы: жолдастық, сауыншылар, мектептердің, көрінген деген сөздердің түбірлері – жол, сау, мектеп, көр. Себебі бұлар қосымшасыз тұрып та белгілі бір мағынаны білдіреді. Осы түбірлерге жалғанған –дас, - тық, - ын, - шы, - тер, дің – бөлшектері қосымша деп аталады. Қосымша жеке тұрғанда ешбір мағына білдіре алмайды. Қосымша екіге бөлінеді: жұрнақ, жалғау. «Ой шақыру» стратегиясы. Білім алушылар өз ойларын ортаға салады. 1.Жұрнақ деп нені айтады? 2.Жалғау деген не? 3.Қосымша деген не? 1-жаттығу. Берілген сөздердің түбірі мен қосымшасын ажырат. Құр-ақ, құр-ақ-тар, күй-ші, күй-ші-нің, оқу-шы, оқу-шы-ның, теңіз-ші-ні, теңіз-ші-лер, теңіз-ден, кітап-тар, қобыз-шы-лар, ауыл-дар-ға, үй-ге, өнер-лі, орау-шы-лар. 2-жаттығу. Сөздерге жұрнақты жалғап жаз.
3-жаттығу. Сөйлем құрастыр. дәрі-гер, оқу-шы, жұмыс-шы, кітап-тар, өнер-лі. 4-жаттығу. Көп нүктенің орнына тиісті жалғауды қойып жаз. Еңбектің наны тәтті, жалқаудың жаны тәтті. Ердің атын еңбек шығарады. Жері байдың елі бай. Шеге тағаны сақтайды, таға тұлпарды сақтайды. |
|
||
|
Сабақтың соңы( 41-45мин) |
V. Қорытындылау: «Зерделі сұрақ, дәлелді жауап». • Сабақтан қандай әсер алдыңдар? • Сабақ барысында қандай қиындықтар туындады? • Қай тапсырма орындауда қызықты болды? • Білімдеріңді қай тапсырманы орындағанда толық жеткізе алдыңдар? VI. Үй тапсырмасы: Ережені қайталау. VIІ.Білімді бағалау: Үш топ бірін-бірі бағалайды. Бағалау парағы |
|
||
|
Қосымша ақпарат |
||||
|
Қорытындылау |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||
|
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? |
|
|||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1. 2. |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сөз құрамы
Сөз құрамы
САБАҚ ЖОСПАРЫ
|
Тақырыбы: Сөз құрамы |
№8 П.Д.Осипенко атындағы орта мектебі Пәні: қазақ тілі факультатив |
|||
|
Күні,айы: |
Мұғалімнің аты-жөні: Абдулмуталапқызы Жадыра |
|||
|
3-сынып |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық жəне стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету. 3.2.5.1 берілген тақырып/сұрақ бойынша түрлі дереккөздерден (мəтін/сөздік/сызба/кесте/карта) алынған ақпараттарда кездесетін жаңа сөздердің мағынасын сөздіктер арқылы ашу, жүйелеу, мағлұматтардың маңызды тұстарын анықтау. 3.1.2.1 мəтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/фото/диаграмма бойынша мəтіннің мазмұнын болжау. |
|||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Тақырыпты меңгереді, білгенін, түсінгенін салыстырады, талқылайды, күрделі тасырмаларды орындауға дағдыланады |
|||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Пікір айтуға дағдыландыру. Тақырыптың жүйесін жетік түсінеді; |
||||
|
Кейбір оқушылар: Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді. |
||||
|
Сабақтың барысы |
||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы (2-5 минут) |
САБАҚ БАРЫСЫ: І.Ұйымдастыру кезеңі: - Әрбір адам? - Туысым, досым, жұрағат. - Әрбір сабақ? - Үйрену, ұғу, ұлағат. - Әрбір ісім? - Тірлік,тірек, адамдық. - Әрбір сөзім? - Шындық, бірлік, адалдық. ІІ.Үй тапсырмасын тексеріп, пысықтау. Жұппен жұмыс. Қатар отырған екі білім алушы бір-біріне сұрақ қойып, жауап береді. |
|
||
|
Сабақтың ортасы (6-40 минут) |
ІІІ.Жаңа сабақ: Сөз құрамы. Түбір дегеніміз – сөздің бөлшектеуге келмейтін ең түпкі мағыналы бөлігі. Ал, қосымша дегеніміз түбірге жалғанатын бөлшектер. Мысалы: жолдастық, сауыншылар, мектептердің, көрінген деген сөздердің түбірлері – жол, сау, мектеп, көр. Себебі бұлар қосымшасыз тұрып та белгілі бір мағынаны білдіреді. Осы түбірлерге жалғанған –дас, - тық, - ын, - шы, - тер, дің – бөлшектері қосымша деп аталады. Қосымша жеке тұрғанда ешбір мағына білдіре алмайды. Қосымша екіге бөлінеді: жұрнақ, жалғау. «Ой шақыру» стратегиясы. Білім алушылар өз ойларын ортаға салады. 1.Жұрнақ деп нені айтады? 2.Жалғау деген не? 3.Қосымша деген не? 1-жаттығу. Берілген сөздердің түбірі мен қосымшасын ажырат. Құр-ақ, құр-ақ-тар, күй-ші, күй-ші-нің, оқу-шы, оқу-шы-ның, теңіз-ші-ні, теңіз-ші-лер, теңіз-ден, кітап-тар, қобыз-шы-лар, ауыл-дар-ға, үй-ге, өнер-лі, орау-шы-лар. 2-жаттығу. Сөздерге жұрнақты жалғап жаз.
3-жаттығу. Сөйлем құрастыр. дәрі-гер, оқу-шы, жұмыс-шы, кітап-тар, өнер-лі. 4-жаттығу. Көп нүктенің орнына тиісті жалғауды қойып жаз. Еңбектің наны тәтті, жалқаудың жаны тәтті. Ердің атын еңбек шығарады. Жері байдың елі бай. Шеге тағаны сақтайды, таға тұлпарды сақтайды. |
|
||
|
Сабақтың соңы( 41-45мин) |
V. Қорытындылау: «Зерделі сұрақ, дәлелді жауап». • Сабақтан қандай әсер алдыңдар? • Сабақ барысында қандай қиындықтар туындады? • Қай тапсырма орындауда қызықты болды? • Білімдеріңді қай тапсырманы орындағанда толық жеткізе алдыңдар? VI. Үй тапсырмасы: Ережені қайталау. VIІ.Білімді бағалау: Үш топ бірін-бірі бағалайды. Бағалау парағы |
|
||
|
Қосымша ақпарат |
||||
|
Қорытындылау |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||
|
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? |
|
|||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1. 2. |
||||
шағым қалдыра аласыз













