Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Есмағамбетова
Г.Ғ.
|
Пән/Сынып:
|
Қазақ тілі / 2а
-сынып
|
Қай аптаның нешінші
сабағы
|
5-апта,
85-сабақ
|
Тарау немесе бөлім
атауы:
|
Салт-дәстүр және ауыз
әдебииеті
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Сөз
таптары (40-42
бет)
|
Оқу
мақсаты:
|
2.2.3.1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған
сұрақтар құрастыру және жауап беру
;
2.4.2.3 сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан
есім, етістік)
ажырату;
2.3.6.1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі
мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза
жазу
|
Бағалау
критерийі:
|
Жеке, жұптық,
тапсырмаларды орындай алады;
Көптік жалғауларын дұрыс
қолданады;
|
Саралап оқыту
тапсырмалары
|
Ұжымдық
жұмыс
Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі
|
Бірлескен
жұмыс
Салт-дәстүрге не жатады?
Әдетте отбасыңда салт-дәстүрге байланысты мерекелерді қалай атап
өтесіңдер?
- Ауыз әдебиеті үлгілерін
ата.
- Бейнежазбада
салт-дәстүрдің қай түрі
көрсетілді?
- Шілдехана деген
не?
Бейнежазба
көрсетіледі.
https;\\www.youtube.com сайты
|
Жеке
жұмыс
-Шілдехана туралы түсінгеніңді
дәптерге жаз.
|
Уақыты
|
Кезеңдері
|
Тапсырма
|
Тапсырманың
мақсаты
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
5
минут
|
Ұйымдастыру
|
Психологиялық
дайындық.
Сынып оқушыларына жағымды ахуал
туғызу.
Біз балдырған
баламыз,
Құстай қанат
қағамыз.
Дүниені
аралап,
Оқып білім
аламыз.
Көзді салып
қараңыз,
Былай қанат
қағамыз.
|
Сөйлеу қабілеттерін
қалыптастыру
|
Дескриптор:
-Өлеңді мәнерлеп, қатесіз
оқиды.
|
Интерактивті
тақта
презентация
|
7-8
минут
|
Жаңа
сабақ
|
Сөздер мағынасына
қарай бірнеше сөз таптарына бөлінеді. Зат есім, етістік, сын есім,
сан есім-сөз таптары
|
Жаңа тақырыпты
меңгеру
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=Q7IUgq0kwqM
|
10
минут
|
Тәжірибе
|
1-жаттығу
Мәтінді түсініп оқы
(Серік Нұғман)
Тапсырма:
-
Мәтіннің мазмұны
бойынша сұрақтар қой
-
Мәтінге ат ойлап
тап.
-
Мәтіндегі кім? Не?
Сұрақтарына дауап беретін сөздерді теріп
жаз.
2-жаттығу
Сөздерді
оқы.
Ата, салт-дәстүр,
қырық үйренді, жеті, қызық, шілдехана, бесік, салды, үлкен, немере,
жасайды, шақырды, қонақ, әже,
кішкентай.
Сөздерді кестеге
орналастыр:
-
Кім?
Не?
|
Не
істеді?
|
Қандай?
|
Қанша?
|
...
...
...
|
...
...
...
|
..
....
...
|
...
...
...
|
|
|
Дескриптор:
-Мәтінді түсініп оқи
алады;
-Мәтінге ат ойлап
табады;
-Қарамен жазылған
сөздерді көшіріп жазады
Дескриптор:
-Сөздерді қатесіз
оқиды;
- Сөздерді кестеге
орналастырады.
|
Кітаппен
жұмыс
Дәптерге
жазу
|
2
минут
|
Есіңе
сақта!
|
Сөздер мағынасына
қарай бірнеше сөз
табына бөлінеді. Зат
есім, етістік, сын есім,
сан есім - сөз
таптары.
3-жаттығу. Жас
баланы қалай атайтынын тауып
жаз.
Сәби, бөпе,
бөбек, балапан.
|
Ережені есте сақтап
жаттап алады.
|
Жарайсыңдар
балалар!
|
Презентация
Дәптерге
орындау
|
5
минут
|
Бекіту
|
Шығармашылық
үзіліс!
5-жаттығу. Атам -
әңгімешіл әрі көп білетін кісі. Кеше інім екеуімізге: «Қазақ
халқында «жеті қазына» деген ұғым бар. Сендер соны білемісіңдер?» -
дегенде, тосылып қалдық. Сен қалай жауап берер
едің?
Рефлекция.
|
Тақырыпты
меңгергенін анықтау
|
Бағалау
критерийлерін ұсыну
|
|
2
минут
|
Үй
жұмысы
|
4-жаттығу. Кім?
сұрағына жауап беретін сөздерді бір бөлек, не? сұрағына жауап
беретін сөздерді бір бөлек топтап
жаз.
Үлгі: Кім?
Не?
Ойыншық, нағашы,
ата, түлкі, жоғары, келді, қарға, тәтті, дәрігер, ұста, ұшты,
күріш.
|
|
Дескриптор:
-Кім? сұрағына жауап беретін
сөздерді топтап жаза алады;
-Не? Сұрағына жауап
беретін сөздерді жаза алады.
|
|