Сабақтың
кезеңдері/
уақыты
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдас
тыру
кезеңі
2
минут
|
Жұмбақтар шешу
* Ұшады-құс емес, Уілдер –аң емес (жел)
* Әуеден күбі түсті. Күбінің түбі түсті (күннің күркіреуі)
* Арыстан арқырады. Орман жарқырады (найзағай)
* Аспандағы әсем белдік, Алыстан ғана көрдік (кемпірқосақ)
* Мамықтай ұлпа, Қанттай ақ. (қар)
* Қыста болады. Терезеге қонады. Әсем ою салады (қырау)
* Қолы жоқ, сурет салады. Тісі жоқ, тістеп алады
(аяз)
|
Табиғат құбылыстарына берілген
жұмбақтардың жауабын табады. Осы сөздерді бір сөзбен қалай атау
керектігін айтады. Жел, найзағай, кемпірқосақ, қар, қырау, аяз,
жаңбыр,т,б – табиғат құбылыстарына
жатады.
Табиғат құбылыстары туралы ой
бөліседі. Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын
болжайды.
ЕБҚ: сурет бойынша пікір
бөліседі.
|
Мұғалімнің қолдау
сөздері
Орындықта жапсырылған
түстер бойынша Қызыл,
жасыл,
көк,
күлгін
топтарға
бөлінеді
|
Мәдени
орта
Слайд немесе
суреттер
|
Өткенді
бекіту
3
минут
|
«Көңілді қалпақ» ойыны. Музыка
қойып, қалпақты бір-біріне кигізуді ұсынады. Музыка тоқтағанда
қалпақ кімнің басында қалса сол
о
|
Сұрақтарға жауап береді: Зат
есім деген не?; Етістік, сан есім, сын есім деген не?-сұрақтарына
жауап береді. Мысал
келтіреді.
|
Дескриптор
-өткен сабақты
бекітеді;
ҚБ: 1
балл
|

|
Сабақтың
ортасы
5
минут
|
Тыңдалым мен
айтылым
Ойлау дағдысы: білу,
түсіну
Әдіс: «Тақтадағы
стикер»
«Кемпірқосақ» мәтінін мұғалім
оқып береді. Мәтін нен түсініксіз сөздерді стикерге жазып отыруды
тапсырады. Дереккөздерден осы сөздердің мағынасын түсіндіреді.
Сөздікпен жұмыс
жасатады.
|
Мәтінді тыңдап, стикер ге
түсініксіз сөздерді жазып отырады. Осы сөздердің мағынасын
мұғаліммен бірге дерек көздерден анықтап, жазып алады. Одан соң
кестедегі сөздердің қай сөз табына жататынды ғын анықтауға
кіріседі.
ЕБҚ: сөздер мен сұрақтарды
сәйкестен діреді. Күн-не?
...
|
Дескриптор
-мәтіннен түсініксіз сөздерді
табады;
-сұрағы бойынша кестеге
жазады;
ҚБ: 2
балл
|
Кесте
Стикерлер


|
Сабақтың
ортасы
5
минут
|
Оқылым
ТЖ
Ойлау дағдысы:
талдау
Әдіс: «Венн
диаграммасы»
6 және 7 жаттығуларда берілген
мәтін түрлерін талдайды. Ұқсастықтары мен айырмашылығын ажыратуды
көрсетеді.
|
Көркем мәтін мен ғылыми
мәтінді ажыра тады. Ұқсастығы мен айырмашылығын венн диаграммасына
жазады. Топта бір-біріне
түсіндіреді.
|
Дескрипторы:
- көркем мәтінді
анықтайды;
-ғылыми мәтінді
анықтайды;
-ауызша
дәлелдейді;
|
Оқулық

|
Сергіту
сәті
5
минут
|
Жаңбыр мен қолшатыр ойынын
ойнатады.
|
Сергіту сәтін
жасайды.
|
Жарайсыңдар!
|
Қолшатыр
|
Сабақтың
ортасы
10
минут
|
Жазылым
ӨЖ
Ойлау дағдысы:
жинақтау
Әдіс:
«Google-дос»
Дереккөздерден берілген
сөздерге жұмбақ тауып жазуды тапсырады. Жаңбыр, қар, боран, жел,
су, бұлт туралы жұмбақтар тауып жазуды тапсырады. Әр оқушы бір
жұмбақ жазып, оны басқаларға жасыратынын
ескертеді.
ЕБҚ:Дайын жұмбақ
жаздыртады.
|
Аспандағы әсем белбеуді,
Алып белге буынсам. Кемпірқосақ
Тау тарс етсе тағы үркер,
Таудағы елдің малы үркер.
Қырдағы жылқы үркер,
Жортып жүрген түлкі үркер.
Күннің
күркіреуі
|
Дескриптор:
-берілген сөздер бойынша
жұмбақтар табады;
-дәптерге қатесіз
жазады;
-жұмбақтарды шешімін
табады;
ҚБ: 3
балл
|
Дәптер
оқулық


|
Кері
байланыс
5
минут
|
«Телефон» ойынын ойната ды.
Ойынның ережесін таныстырады: Қоңырау шалған оқушы сөз айтады.
Жауап беретін оқушы сол сөзге сұрақ
қояды.
|
Тосын қоңырауға жауап береді.
Мысалы:
-Жел. -
соқты
-Не?
-қайтті?
-Асқар
-келді
-Кім? -не
істеді?
|
Дескриптор
-алған білімдерін
көрсетеді
ҚБ: 1
балл
|
Сұрақтар

|
Рефлексия
5
минут
|
«Көктегі кемпірқосақ» ойынын
ойнату арқылы сабақтан алған әсерлерімен бөлісуді тапсырады.
Тақтадағы кемпірқосақ суретіне өз есімдері жазылған стикерлерді
желімдеуді тапсырады.
|
Тақтадағы кемпірқосақ суретіне
өз есімдері жазылған стикерлерді желімдейді. Олар ең төмендегі
қызыл түстен ең жоғары орналасқан күлгін түске стикерлерді желімдеу
арқылы өздерінің сабақтағы түсінік (немесе көңіл-күй) деңгейін
білдіреді.
|
10-9 ұпай-
«5»
8-7 ұпай –
«4»
6-4 ұпай –
«3»
3тен
төмен-2
|

|