Малгаздарова Толкын Бекетовна
«СӨЗ ТАПТАРЫН ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ АРҚЫЛЫ ОҚЫТУ»
(оқушы дәптері)
№1 -2 сабақ
|
Сөз таптары дегеніміз не? Сөз таптарының негізгі түрлері:
Сөз таптарының
маңызы: Тапсырмалар Тапсырмалар ЖИ-ді пайдаланбай орындау: 1. Мәтінді оқып,
сөз таптарын табыңыз.
2. Кестені толтырыңыз.
3. Берілген
сөздерді дұрыс топтастырыңыз.
4. Мәтін
құрастырыңыз. Тапсырмалар ЖИ құралдарын пайдалану арқылы: 5. ЖИ көмегімен мәтін талдау.
6. Сөз таптарын сұрақ қою арқылы анықтау.
7. ЖИ көмегімен шығармашылық тапсырма орындау.
8. ЖИ арқылы тест құрастыру.
Дескрипторлар
Қорытынды сұрақтар
|
№3-4 сабақ
|
Зат есім дегеніміз
не? Зат есімнің түрлері:
Зат есімнің сөйлемдегі
қызметі: Тапсырмалар: ЖИ-ді пайдаланбай орындау: 1. Мәтінді оқып, зат есімдерді
табыңыз.
2. Сөйлемдерді толықтырыңыз.
3. Кестені толтырыңыз.
4. Мәтін құрастырыңыз. Тапсырмалар ЖИ құралдарын пайдалану арқылы: 5. ЖИ көмегімен мәтінді талдау.
6. Сұрақ-жауап тәсілімен жаттығу.
7. Шығармашылық тапсырма:
8. ЖИ арқылы тест құрастыру:
Дескрипторлар
Қорытынды сұрақтар
|
№5-6 сабақ
|
Сын есім дегеніміз
не? Сын есімнің негізгі қасиеттері:
Сын есімнің
сөйлемдегі қызметі: Тапсырмалар Тапсырмалар ЖИ-ді пайдаланбай орындау: 1. Сөйлемнен
сын есімдерді табыңыз.
2.
Күшейтпелі сын есімдер
құрастырыңыз.
3. Кестені толтырыңыз.
4. Мәтін
құрастырыңыз. Тапсырмалар ЖИ құралдарын пайдалану арқылы: 5. ChatGPT арқылы талдау жасау.
6. Google Bard арқылы мәтін сипаттау.
7. Grammarly көмегімен сын есімдерді тексеру.
8. QuillBot көмегімен мәтінді түрлендіру.
Дескрипторлар
Қорытынды сұрақтар
|
№7-8 сабақ
|
Сан есім дегеніміз не? Сан есімнің түрлері:
Сан есімнің қолданылу тәсілдері:
Тапсырмалар Тапсырмалар ЖИ-ді пайдаланбай орындау:
1. Сөйлемнен сан есімдерді табыңыз.
2. Сан есімдерді түрлеріне қарай топтастырыңыз.
3. Кестені толтырыңыз.
4. Сөйлем құрастырыңыз.
Тапсырмалар ЖИ құралдарын пайдалану арқылы: 5. ChatGPT арқылы талдау жасау.
6. Google Bard көмегімен сан есімдерді қолдану тәсілдерін зерттеу.
7. Grammarly арқылы сан есімдердің дұрыстығын тексеру.
8. QuillBot көмегімен мәтінді түрлендіру.
Дескрипторлар
Қорытынды сұрақтар
|
№ 9-10 сабақ
|
Етістік дегеніміз
не? Етістіктің негізгі қасиеттері:
Етістіктің қолданылуы:
Тапсырмалар Тапсырмалар ЖИ-ді пайдаланбай орындау: 1. Сөйлемнен етістіктерді табыңыз.
2. Етістіктерді түрлендіріңіз.
Кестені толтырыңыз.
4. Сөйлем құрастырыңыз. Тапсырмалар ЖИ құралдарын пайдалану арқылы: 5. ChatGPT көмегімен етістіктерді талдау.
6. Google Bard арқылы етістіктерді зерттеу.
7. Grammarly арқылы етістіктердің дұрыстығын тексеру.
8. QuillBot көмегімен мәтінді түрлендіру.
Дескрипторлар
Қорытынды сұрақтар
|
№11-12 сабақ
|
Сөз таптарын ЖИ арқылы
зерттеу дегеніміз не? Қолданылатын ЖИ құралдары:
Тапсырмалар Тапсырмалар ЖИ-ді пайдаланбай орындау: 1. Мәтіннен сөз таптарын анықтаңыз.
2. Сөздерді топтастырыңыз.
3. Кестені толтырыңыз.
4. Мәтін құрастырыңыз. Тапсырмалар ЖИ құралдарын пайдалану арқылы: 5. ChatGPT көмегімен мәтін талдау.
6. Google Bard арқылы сұрақ қою.
7. Text Inspector көмегімен мәтінді талдау.
8. QuillBot көмегімен мәтінді өзгерту.
Дескрипторлар
Қорытынды сұрақтар
|
№13-14 сабақ
|
Зат есім мен сын есімнің
байланысы: Сын есімдердің зат есімдермен үйлесуі:
Мысалы: қызыл гүл, биік ағаш.
Мысалы: әдемі, үлкен бақ.
Мысалы: өте әдемі гүл, аса биік тау. Тапсырмалар Тапсырмалар ЖИ-ді пайдаланбай орындау:
1. Сөйлемнен зат есім мен сын есімді табыңыз.
2. Зат есімдерге сәйкес сын есімдерді таңдаңыз.
3. Кестені толтырыңыз.
4. Мәтін құрастырыңыз.
Тапсырмалар ЖИ құралдарын пайдалану арқылы: 5. ChatGPT көмегімен талдау жасау.
6. Google Bard арқылы сұрақ қою.
7. Text Inspector арқылы талдау.
8. QuillBot арқылы мәтінді өзгерту.
Дескрипторлар
Қорытынды сұрақтар
|
№15-16 сабақ
|
Етістік пен зат есімнің байланысы: Байланыс мысалдары:
Етістік пен зат есімнің қолданылу түрлері:
Маңызды ережелер:
Тапсырмалар Тапсырмалар ЖИ-ді пайдаланбай орындау:
1. Сөйлемнен етістік пен зат есімді табыңыз.
2. Етістік пен зат есімді сәйкестендіріңіз.
3. Кестені толтырыңыз.
4. Сөйлем
құрастырыңыз.
Тапсырмалар ЖИ құралдарын пайдалану арқылы: 5. ChatGPT көмегімен талдау жасау.
6. Google Bard арқылы зерттеу.
7. Text Inspector көмегімен талдау.
8. QuillBot көмегімен мәтінді түрлендіру.
Дескрипторлар
Қорытынды сұрақтар
|
№17-18сабақ
|
Мәтін талдау дегеніміз
не? Сөз таптарын ЖИ арқылы анықтау:
Мәтінді ЖИ арқылы талдау кезеңдері:
Тапсырмалар Тапсырмалар ЖИ-ді пайдаланбай орындау:
1. Мәтінді оқып, сөз таптарын табыңыз.
2. Сөздерді кестеге жіктеңіз.
3. Сөз таптарын сәйкестендіріңіз.
4. Мәтін құрастырыңыз.
Тапсырмалар ЖИ құралдарын пайдалану арқылы: 5. ChatGPT көмегімен мәтінді талдау.
6. Google Bard арқылы сұрақ қою.
7. Text Inspector көмегімен мәтінді талдау.
8. Grammarly көмегімен талдау.
Дескрипторлар
Қорытынды сұрақтар
|
№19-20 сабақ
|
Фразеологизмдер мен тұрақты тіркестер дегеніміз не?
Фразеологизмдердің маңызы:
Қолданылу жолдары:
Тапсырмалар Тапсырмалар ЖИ-ді пайдаланбай орындау: 1. Мәтіннен фразеологизмдерді
табыңыз.
2. Фразеологизмдерге балама жазыңыз.
3. Кестені толтырыңыз.
4. Мәтін құрастырыңыз. Тапсырмалар ЖИ құралдарын пайдалану арқылы: 5. ChatGPT көмегімен фразеологизмдерді талдау.
6. Google Bard арқылы зерттеу.
7. QuillBot көмегімен мәтінді түрлендіру.
8. Text Inspector арқылы фразеологизмдерді анықтау.
Дескрипторлар
Қорытынды сұрақтар
|
№ 21-22 сабақ
|
ЖИ арқылы жаттығу жұмыстарын орындау дегеніміз
не? Қолданылатын ЖИ құралдары:
ЖИ құралдарының пайдасы:
Тапсырмалар Тапсырмалар ЖИ-ді пайдаланбай орындау: 1. Берілген
сөйлемдерден қателерді табыңыз.
2. Төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз.
3. Кестені толтырыңыз.
4. Шығармашылық
мәтін құрастырыңыз. Тапсырмалар ЖИ құралдарын пайдалану арқылы: 5. ChatGPT көмегімен жауаптарды тексеру.
6. Google Bard арқылы шығармашылық мәтін жазу.
7. Grammarly арқылы қателерді түзету.
8. QuillBot көмегімен мәтінді қайта құру.
Дескрипторлар
Қорытынды сұрақтар
|
№23- 24 сабақ
|
Тест құрастыру дегеніміз
не? Тест құрастырудың негізгі қадамдары:
ЖИ арқылы тест құрастырудың пайдасы:
Қолданылатын ЖИ құралдары:
Тапсырмалар Тапсырмалар ЖИ-ді пайдаланбай орындау:
1. Тақырыпқа байланысты 3 сұрақ құрастырыңыз.
2. Сәйкестендіру сұрағын жасаңыз.
3. Ашық сұрақтар құрастырыңыз.
4. Толықтыру сұрағын жасаңыз.
Тапсырмалар ЖИ құралдарын пайдалану арқылы: 5. ChatGPT көмегімен тест құрастыру.
6. Google Bard арқылы қосымша сұрақтар жасау.
7. Quizlet көмегімен тест құрастыру.
8. QuillBot көмегімен сұрақтарды жақсарту.
Дескрипторлар
Қорытынды сұрақтар
|
№25-26 сабақ
|
Әңгіме жазуда сөз таптарының рөлі:
Әңгіме жазу кезеңдері:
ЖИ құралдарын қолдану:
Тапсырмалар Тапсырмалар ЖИ-ді пайдаланбай орындау:
1. Берілген сөздерді пайдаланып, сөйлем құрастырыңыз. 2. Әңгіме құру үшін жоспар құрыңыз.
3. Сөз таптарын жіктеп жазыңыз.
4. Әңгіме жазыңыз.
Тапсырмалар ЖИ құралдарын пайдалану арқылы: 5. ChatGPT көмегімен әңгіме жазу.
6. Google Bard арқылы оқиға құру.
7. Grammarly арқылы тексеру.
8. QuillBot көмегімен жетілдіру.
Дескрипторлар
Қорытынды сұрақтар
|
№27- 28 сабақ
|
Жобалық жұмыс дегеніміз не? Сөз таптарына байланысты жобаның идеялары:
Жобалық жұмысты орындау кезеңдері:
ЖИ құралдарын қолдану:
Тапсырмалар Тапсырмалар ЖИ-ді пайдаланбай орындау:
1. Жоба тақырыбын таңдаңыз.
2. Жоба жоспарын құрыңыз.
3. Сөз таптарын
талдаңыз.
4. Жоба таныстырылымына дайындалыңыз.
Тапсырмалар ЖИ құралдарын пайдалану арқылы: 5. ChatGPT көмегімен жобалық жұмысқа дайындық.
6. Google Bard арқылы ақпарат жинау.
7. Canva көмегімен презентация жасау.
8. Grammarly арқылы мәтінді тексеру.
Дескрипторлар
Қорытынды сұрақтар
|
№29-30 сабақ
|
Сөз таптары дегеніміз
не? Негізгі сөз таптары:
Сөз таптарын сөйлемде анықтау:
Тапсырмалар Тапсырмалар ЖИ-ді пайдаланбай орындау:
1. Сөз таптарын анықтаңыз.
2. Берілген сөздерді тиісті топтарға бөліңіз.
3. Сөйлемдерді толықтырыңыз.
4. Шығармашылық мәтін жазыңыз.
Тапсырмалар ЖИ құралдарын пайдалану арқылы: 5. ChatGPT көмегімен жауаптарды тексеру.
6. Google Bard арқылы қосымша сұрақтар жасау.
7. Grammarly көмегімен мәтінді тексеру.
8. QuillBot көмегімен мәтінді жетілдіру.
Дескрипторлар
Қорытынды сұрақтар
|
№31-32 сабақ
|
ЖИ арқылы сөз таптарын үйренудің артықшылықтары:
Қолданылатын ЖИ құралдары:
ЖИ-ді пайдалану қадамдары:
Тапсырмалар Тапсырмалар ЖИ-ді пайдаланбай орындау:
1. Берілген сөйлемнен сөз таптарын анықтаңыз.
2. Берілген сөздерді тиісті топтарға бөліңіз.
3. Ашық сұрақтарға жауап беріңіз.
4. Мәтін құрастырыңыз.
Тапсырмалар ЖИ құралдарын пайдалану арқылы: 5. ChatGPT көмегімен мәтінді талдау.
6. Google Bard арқылы қосымша сұрақтар құрастыру.
7. Grammarly көмегімен жазбаңызды тексеру.
8. QuillBot көмегімен мәтінді жетілдіру.
Дескрипторлар
Қорытынды сұрақтар
|
№ 33 - 34 сабақ
Қорытынды сабақ: сөз таптары және ЖИ
1. Берілген сөйлемнен сөз таптарын
анықтаңыз.
«Бала
орманда үлкен сары гүлдерді жинап жүр.»
-
Зат есімдерді, сын есімдерді және етістіктерді жазыңыз.
2. Төмендегі
сөздерді дұрыс топтаңыз.
Кітап, жазды, әдемі, үш, жасыл, жүгірді.
-
Зат есімдер:
-
Сын есімдер:
-
Етістіктер:
-
Сан есімдер:
3. Сөйлемдерді толықтырыңыз.
-
_____ бала орманда ойнап жүр. (Сын есім енгізіңіз.)
-
Мұғалім _____ тапсырма берді. (Зат есім енгізіңіз.)
-
Балалар _____ орындықта отырды. (Сан есім енгізіңіз.)
4. Қате
сөйлемдерді түзетіңіз.
«Оқушы сабақ жазды кітапта. Мұғалім үлкен тақта қарап
тұрды.»
5. Сөз
таптарына талдау жасаңыз.
«Жасыл шөпте кішкентай қыз гүл теріп жүр.»
-
Зат есімдер:
-
Сын есімдер:
-
Етістіктер:
6. Мәтін
құрастырыңыз.
Берілген сөздерді қолданып, шағын мәтін жазыңыз: күн, бала,
үлкен, әдемі, жүгірді.
7. Тест сұрақтарын құрастырыңыз.
-
Сөз таптары бойынша 3 жабық сұрақ жазыңыз (дұрыс жауаптарды қосыңыз).
ЖИ құралдарын пайдаланып орындалатын тапсырмалар:
8. ChatGPT көмегімен мәтінді талдау.
-
ChatGPT-ге мәтінді енгізіңіз: «Кішкентай бала жасыл орманда ойнап жүр. Оның қолында сары доп бар.»
-
Мәтіндегі сөз таптарын анықтауды сұраңыз.
9. Google Bard арқылы сөз таптарына сұрақ құрастыру.
-
Bard-қа сұрау салыңыз: «Сөз таптары туралы тест сұрақтарын құрастырып бер.»
-
Ұсынылған сұрақтарды дәптерге жазыңыз.
10. Grammarly көмегімен жазбаңызды тексеру.
-
Сөз таптарын қолданып жазған сөйлемдеріңізді Grammarly-ге енгізіңіз.
-
Grammarly ұсынған түзетулерді талдап, мәтініңізді жақсартыңыз.
11. QuillBot көмегімен мәтінді жетілдіру.
-
Жазған әңгімеңізді QuillBot-қа енгізіңіз.
-
QuillBot ұсынған өзгерістерді бастапқы мәтінмен салыстырыңыз.
12. Text Inspector арқылы талдау жасаңыз.
-
Text Inspector-ға мәтінді енгізіп, оның сөз таптары бойынша құрылымын анықтаңыз.
13. ЖИ көмегімен шығармашылық тапсырма орындаңыз.
-
ChatGPT-ден сұраңыз: «Сөз таптарын пайдаланып, шығармашылық әңгіме жазып бер.»
-
ЖИ жазған әңгімеден зат есімдерді, сын есімдерді және етістіктерді анықтаңыз.
14. Quizlet арқылы тест құрастыру.
-
Quizlet-те сөз таптарына қатысты тест сұрақтарын жасаңыз.
-
Тестті сыныптастармен бөлісіңіз.
15. ЖИ арқылы қысқа өлең жазыңыз.
-
ChatGPT-ден сұраңыз: «Сөз таптарын қолданып, 4 жолдан тұратын өлең жаз.»
-
Өлеңдегі сөз таптарын талдаңыз.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«СӨЗ ТАПТАРЫН ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ АРҚЫЛЫ ОҚЫТУ» (оқушы дәптері)
«СӨЗ ТАПТАРЫН ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ АРҚЫЛЫ ОҚЫТУ» (оқушы дәптері)
Малгаздарова Толкын Бекетовна
«СӨЗ ТАПТАРЫН ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ АРҚЫЛЫ ОҚЫТУ»
(оқушы дәптері)
№1 -2 сабақ
|
Сөз таптары дегеніміз не? Сөз таптарының негізгі түрлері:
Сөз таптарының
маңызы: Тапсырмалар Тапсырмалар ЖИ-ді пайдаланбай орындау: 1. Мәтінді оқып,
сөз таптарын табыңыз.
2. Кестені толтырыңыз.
3. Берілген
сөздерді дұрыс топтастырыңыз.
4. Мәтін
құрастырыңыз. Тапсырмалар ЖИ құралдарын пайдалану арқылы: 5. ЖИ көмегімен мәтін талдау.
6. Сөз таптарын сұрақ қою арқылы анықтау.
7. ЖИ көмегімен шығармашылық тапсырма орындау.
8. ЖИ арқылы тест құрастыру.
Дескрипторлар
Қорытынды сұрақтар
|
№3-4 сабақ
|
Зат есім дегеніміз
не? Зат есімнің түрлері:
Зат есімнің сөйлемдегі
қызметі: Тапсырмалар: ЖИ-ді пайдаланбай орындау: 1. Мәтінді оқып, зат есімдерді
табыңыз.
2. Сөйлемдерді толықтырыңыз.
3. Кестені толтырыңыз.
4. Мәтін құрастырыңыз. Тапсырмалар ЖИ құралдарын пайдалану арқылы: 5. ЖИ көмегімен мәтінді талдау.
6. Сұрақ-жауап тәсілімен жаттығу.
7. Шығармашылық тапсырма:
8. ЖИ арқылы тест құрастыру:
Дескрипторлар
Қорытынды сұрақтар
|
№5-6 сабақ
|
Сын есім дегеніміз
не? Сын есімнің негізгі қасиеттері:
Сын есімнің
сөйлемдегі қызметі: Тапсырмалар Тапсырмалар ЖИ-ді пайдаланбай орындау: 1. Сөйлемнен
сын есімдерді табыңыз.
2.
Күшейтпелі сын есімдер
құрастырыңыз.
3. Кестені толтырыңыз.
4. Мәтін
құрастырыңыз. Тапсырмалар ЖИ құралдарын пайдалану арқылы: 5. ChatGPT арқылы талдау жасау.
6. Google Bard арқылы мәтін сипаттау.
7. Grammarly көмегімен сын есімдерді тексеру.
8. QuillBot көмегімен мәтінді түрлендіру.
Дескрипторлар
Қорытынды сұрақтар
|
№7-8 сабақ
|
Сан есім дегеніміз не? Сан есімнің түрлері:
Сан есімнің қолданылу тәсілдері:
Тапсырмалар Тапсырмалар ЖИ-ді пайдаланбай орындау:
1. Сөйлемнен сан есімдерді табыңыз.
2. Сан есімдерді түрлеріне қарай топтастырыңыз.
3. Кестені толтырыңыз.
4. Сөйлем құрастырыңыз.
Тапсырмалар ЖИ құралдарын пайдалану арқылы: 5. ChatGPT арқылы талдау жасау.
6. Google Bard көмегімен сан есімдерді қолдану тәсілдерін зерттеу.
7. Grammarly арқылы сан есімдердің дұрыстығын тексеру.
8. QuillBot көмегімен мәтінді түрлендіру.
Дескрипторлар
Қорытынды сұрақтар
|
№ 9-10 сабақ
|
Етістік дегеніміз
не? Етістіктің негізгі қасиеттері:
Етістіктің қолданылуы:
Тапсырмалар Тапсырмалар ЖИ-ді пайдаланбай орындау: 1. Сөйлемнен етістіктерді табыңыз.
2. Етістіктерді түрлендіріңіз.
Кестені толтырыңыз.
4. Сөйлем құрастырыңыз. Тапсырмалар ЖИ құралдарын пайдалану арқылы: 5. ChatGPT көмегімен етістіктерді талдау.
6. Google Bard арқылы етістіктерді зерттеу.
7. Grammarly арқылы етістіктердің дұрыстығын тексеру.
8. QuillBot көмегімен мәтінді түрлендіру.
Дескрипторлар
Қорытынды сұрақтар
|
№11-12 сабақ
|
Сөз таптарын ЖИ арқылы
зерттеу дегеніміз не? Қолданылатын ЖИ құралдары:
Тапсырмалар Тапсырмалар ЖИ-ді пайдаланбай орындау: 1. Мәтіннен сөз таптарын анықтаңыз.
2. Сөздерді топтастырыңыз.
3. Кестені толтырыңыз.
4. Мәтін құрастырыңыз. Тапсырмалар ЖИ құралдарын пайдалану арқылы: 5. ChatGPT көмегімен мәтін талдау.
6. Google Bard арқылы сұрақ қою.
7. Text Inspector көмегімен мәтінді талдау.
8. QuillBot көмегімен мәтінді өзгерту.
Дескрипторлар
Қорытынды сұрақтар
|
№13-14 сабақ
|
Зат есім мен сын есімнің
байланысы: Сын есімдердің зат есімдермен үйлесуі:
Мысалы: қызыл гүл, биік ағаш.
Мысалы: әдемі, үлкен бақ.
Мысалы: өте әдемі гүл, аса биік тау. Тапсырмалар Тапсырмалар ЖИ-ді пайдаланбай орындау:
1. Сөйлемнен зат есім мен сын есімді табыңыз.
2. Зат есімдерге сәйкес сын есімдерді таңдаңыз.
3. Кестені толтырыңыз.
4. Мәтін құрастырыңыз.
Тапсырмалар ЖИ құралдарын пайдалану арқылы: 5. ChatGPT көмегімен талдау жасау.
6. Google Bard арқылы сұрақ қою.
7. Text Inspector арқылы талдау.
8. QuillBot арқылы мәтінді өзгерту.
Дескрипторлар
Қорытынды сұрақтар
|
№15-16 сабақ
|
Етістік пен зат есімнің байланысы: Байланыс мысалдары:
Етістік пен зат есімнің қолданылу түрлері:
Маңызды ережелер:
Тапсырмалар Тапсырмалар ЖИ-ді пайдаланбай орындау:
1. Сөйлемнен етістік пен зат есімді табыңыз.
2. Етістік пен зат есімді сәйкестендіріңіз.
3. Кестені толтырыңыз.
4. Сөйлем
құрастырыңыз.
Тапсырмалар ЖИ құралдарын пайдалану арқылы: 5. ChatGPT көмегімен талдау жасау.
6. Google Bard арқылы зерттеу.
7. Text Inspector көмегімен талдау.
8. QuillBot көмегімен мәтінді түрлендіру.
Дескрипторлар
Қорытынды сұрақтар
|
№17-18сабақ
|
Мәтін талдау дегеніміз
не? Сөз таптарын ЖИ арқылы анықтау:
Мәтінді ЖИ арқылы талдау кезеңдері:
Тапсырмалар Тапсырмалар ЖИ-ді пайдаланбай орындау:
1. Мәтінді оқып, сөз таптарын табыңыз.
2. Сөздерді кестеге жіктеңіз.
3. Сөз таптарын сәйкестендіріңіз.
4. Мәтін құрастырыңыз.
Тапсырмалар ЖИ құралдарын пайдалану арқылы: 5. ChatGPT көмегімен мәтінді талдау.
6. Google Bard арқылы сұрақ қою.
7. Text Inspector көмегімен мәтінді талдау.
8. Grammarly көмегімен талдау.
Дескрипторлар
Қорытынды сұрақтар
|
№19-20 сабақ
|
Фразеологизмдер мен тұрақты тіркестер дегеніміз не?
Фразеологизмдердің маңызы:
Қолданылу жолдары:
Тапсырмалар Тапсырмалар ЖИ-ді пайдаланбай орындау: 1. Мәтіннен фразеологизмдерді
табыңыз.
2. Фразеологизмдерге балама жазыңыз.
3. Кестені толтырыңыз.
4. Мәтін құрастырыңыз. Тапсырмалар ЖИ құралдарын пайдалану арқылы: 5. ChatGPT көмегімен фразеологизмдерді талдау.
6. Google Bard арқылы зерттеу.
7. QuillBot көмегімен мәтінді түрлендіру.
8. Text Inspector арқылы фразеологизмдерді анықтау.
Дескрипторлар
Қорытынды сұрақтар
|
№ 21-22 сабақ
|
ЖИ арқылы жаттығу жұмыстарын орындау дегеніміз
не? Қолданылатын ЖИ құралдары:
ЖИ құралдарының пайдасы:
Тапсырмалар Тапсырмалар ЖИ-ді пайдаланбай орындау: 1. Берілген
сөйлемдерден қателерді табыңыз.
2. Төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз.
3. Кестені толтырыңыз.
4. Шығармашылық
мәтін құрастырыңыз. Тапсырмалар ЖИ құралдарын пайдалану арқылы: 5. ChatGPT көмегімен жауаптарды тексеру.
6. Google Bard арқылы шығармашылық мәтін жазу.
7. Grammarly арқылы қателерді түзету.
8. QuillBot көмегімен мәтінді қайта құру.
Дескрипторлар
Қорытынды сұрақтар
|
№23- 24 сабақ
|
Тест құрастыру дегеніміз
не? Тест құрастырудың негізгі қадамдары:
ЖИ арқылы тест құрастырудың пайдасы:
Қолданылатын ЖИ құралдары:
Тапсырмалар Тапсырмалар ЖИ-ді пайдаланбай орындау:
1. Тақырыпқа байланысты 3 сұрақ құрастырыңыз.
2. Сәйкестендіру сұрағын жасаңыз.
3. Ашық сұрақтар құрастырыңыз.
4. Толықтыру сұрағын жасаңыз.
Тапсырмалар ЖИ құралдарын пайдалану арқылы: 5. ChatGPT көмегімен тест құрастыру.
6. Google Bard арқылы қосымша сұрақтар жасау.
7. Quizlet көмегімен тест құрастыру.
8. QuillBot көмегімен сұрақтарды жақсарту.
Дескрипторлар
Қорытынды сұрақтар
|
№25-26 сабақ
|
Әңгіме жазуда сөз таптарының рөлі:
Әңгіме жазу кезеңдері:
ЖИ құралдарын қолдану:
Тапсырмалар Тапсырмалар ЖИ-ді пайдаланбай орындау:
1. Берілген сөздерді пайдаланып, сөйлем құрастырыңыз. 2. Әңгіме құру үшін жоспар құрыңыз.
3. Сөз таптарын жіктеп жазыңыз.
4. Әңгіме жазыңыз.
Тапсырмалар ЖИ құралдарын пайдалану арқылы: 5. ChatGPT көмегімен әңгіме жазу.
6. Google Bard арқылы оқиға құру.
7. Grammarly арқылы тексеру.
8. QuillBot көмегімен жетілдіру.
Дескрипторлар
Қорытынды сұрақтар
|
№27- 28 сабақ
|
Жобалық жұмыс дегеніміз не? Сөз таптарына байланысты жобаның идеялары:
Жобалық жұмысты орындау кезеңдері:
ЖИ құралдарын қолдану:
Тапсырмалар Тапсырмалар ЖИ-ді пайдаланбай орындау:
1. Жоба тақырыбын таңдаңыз.
2. Жоба жоспарын құрыңыз.
3. Сөз таптарын
талдаңыз.
4. Жоба таныстырылымына дайындалыңыз.
Тапсырмалар ЖИ құралдарын пайдалану арқылы: 5. ChatGPT көмегімен жобалық жұмысқа дайындық.
6. Google Bard арқылы ақпарат жинау.
7. Canva көмегімен презентация жасау.
8. Grammarly арқылы мәтінді тексеру.
Дескрипторлар
Қорытынды сұрақтар
|
№29-30 сабақ
|
Сөз таптары дегеніміз
не? Негізгі сөз таптары:
Сөз таптарын сөйлемде анықтау:
Тапсырмалар Тапсырмалар ЖИ-ді пайдаланбай орындау:
1. Сөз таптарын анықтаңыз.
2. Берілген сөздерді тиісті топтарға бөліңіз.
3. Сөйлемдерді толықтырыңыз.
4. Шығармашылық мәтін жазыңыз.
Тапсырмалар ЖИ құралдарын пайдалану арқылы: 5. ChatGPT көмегімен жауаптарды тексеру.
6. Google Bard арқылы қосымша сұрақтар жасау.
7. Grammarly көмегімен мәтінді тексеру.
8. QuillBot көмегімен мәтінді жетілдіру.
Дескрипторлар
Қорытынды сұрақтар
|
№31-32 сабақ
|
ЖИ арқылы сөз таптарын үйренудің артықшылықтары:
Қолданылатын ЖИ құралдары:
ЖИ-ді пайдалану қадамдары:
Тапсырмалар Тапсырмалар ЖИ-ді пайдаланбай орындау:
1. Берілген сөйлемнен сөз таптарын анықтаңыз.
2. Берілген сөздерді тиісті топтарға бөліңіз.
3. Ашық сұрақтарға жауап беріңіз.
4. Мәтін құрастырыңыз.
Тапсырмалар ЖИ құралдарын пайдалану арқылы: 5. ChatGPT көмегімен мәтінді талдау.
6. Google Bard арқылы қосымша сұрақтар құрастыру.
7. Grammarly көмегімен жазбаңызды тексеру.
8. QuillBot көмегімен мәтінді жетілдіру.
Дескрипторлар
Қорытынды сұрақтар
|
№ 33 - 34 сабақ
Қорытынды сабақ: сөз таптары және ЖИ
1. Берілген сөйлемнен сөз таптарын
анықтаңыз.
«Бала
орманда үлкен сары гүлдерді жинап жүр.»
-
Зат есімдерді, сын есімдерді және етістіктерді жазыңыз.
2. Төмендегі
сөздерді дұрыс топтаңыз.
Кітап, жазды, әдемі, үш, жасыл, жүгірді.
-
Зат есімдер:
-
Сын есімдер:
-
Етістіктер:
-
Сан есімдер:
3. Сөйлемдерді толықтырыңыз.
-
_____ бала орманда ойнап жүр. (Сын есім енгізіңіз.)
-
Мұғалім _____ тапсырма берді. (Зат есім енгізіңіз.)
-
Балалар _____ орындықта отырды. (Сан есім енгізіңіз.)
4. Қате
сөйлемдерді түзетіңіз.
«Оқушы сабақ жазды кітапта. Мұғалім үлкен тақта қарап
тұрды.»
5. Сөз
таптарына талдау жасаңыз.
«Жасыл шөпте кішкентай қыз гүл теріп жүр.»
-
Зат есімдер:
-
Сын есімдер:
-
Етістіктер:
6. Мәтін
құрастырыңыз.
Берілген сөздерді қолданып, шағын мәтін жазыңыз: күн, бала,
үлкен, әдемі, жүгірді.
7. Тест сұрақтарын құрастырыңыз.
-
Сөз таптары бойынша 3 жабық сұрақ жазыңыз (дұрыс жауаптарды қосыңыз).
ЖИ құралдарын пайдаланып орындалатын тапсырмалар:
8. ChatGPT көмегімен мәтінді талдау.
-
ChatGPT-ге мәтінді енгізіңіз: «Кішкентай бала жасыл орманда ойнап жүр. Оның қолында сары доп бар.»
-
Мәтіндегі сөз таптарын анықтауды сұраңыз.
9. Google Bard арқылы сөз таптарына сұрақ құрастыру.
-
Bard-қа сұрау салыңыз: «Сөз таптары туралы тест сұрақтарын құрастырып бер.»
-
Ұсынылған сұрақтарды дәптерге жазыңыз.
10. Grammarly көмегімен жазбаңызды тексеру.
-
Сөз таптарын қолданып жазған сөйлемдеріңізді Grammarly-ге енгізіңіз.
-
Grammarly ұсынған түзетулерді талдап, мәтініңізді жақсартыңыз.
11. QuillBot көмегімен мәтінді жетілдіру.
-
Жазған әңгімеңізді QuillBot-қа енгізіңіз.
-
QuillBot ұсынған өзгерістерді бастапқы мәтінмен салыстырыңыз.
12. Text Inspector арқылы талдау жасаңыз.
-
Text Inspector-ға мәтінді енгізіп, оның сөз таптары бойынша құрылымын анықтаңыз.
13. ЖИ көмегімен шығармашылық тапсырма орындаңыз.
-
ChatGPT-ден сұраңыз: «Сөз таптарын пайдаланып, шығармашылық әңгіме жазып бер.»
-
ЖИ жазған әңгімеден зат есімдерді, сын есімдерді және етістіктерді анықтаңыз.
14. Quizlet арқылы тест құрастыру.
-
Quizlet-те сөз таптарына қатысты тест сұрақтарын жасаңыз.
-
Тестті сыныптастармен бөлісіңіз.
15. ЖИ арқылы қысқа өлең жазыңыз.
-
ChatGPT-ден сұраңыз: «Сөз таптарын қолданып, 4 жолдан тұратын өлең жаз.»
-
Өлеңдегі сөз таптарын талдаңыз.
шағым қалдыра аласыз













