Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлім:1
Құндылықтар
Мектеп:
Мұғалімнің
аты-жөні:
Машықкер:
Күні:
Сынып:
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Пән:
Қазақ
тілі
Сабақтың
тақырыбы:
Жай сөйлем мен құрмалас
сөйлем
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары:
4.3.7.1құрмалас сөйлемнің тыныс
белгісін қою
Сабақтың
мақсаты:
Жай сөйлем мен құрмалас сөйлем
туралы алған білімдерін жетілдіреді.Құрмалас сөйлемде қойылатын
тыныс белгілермен танысады
Сабақтың
барысы:
Сабақтың
кезеңі/уақыты
Педагогтің
әрекеті:
Оқушының
әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар:
Сабақтың
басы:
12мин
Сабақтың
ортасы:
30мин
Сабақтың
соңы:
3мин
I.Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен
амандасу.
Сабаққа назарларын
аудару
«Кубизм» әдісі арқылы
шаттық шеңбер құру
II.Топқа
бірігу:
«Сиқырлы қапшық» әдісі
арқылы
1-топ:«Тапқырлар»
тобы
2-топ:«Алғырлар»
тобы
III.Жаңа тақырыпқа
шолу:
«Ребус»
әдісі
Видеоролик арқылы
тақырыпты толықтыру:
ҰЖ
1-тапсырма:
«Чипсы»
әдісі
Чипсы әдісі бойынша жай
сөйлем мен құрмалас сөйлемді
ажырат.
ТЖ
2-тапсырма:«Карточкалар»
әдісі
Өлеңді оқиды.Өлеңде неше
құрмалас сөлем бар екенін табады.
(ЖЖ)
3-тапсырма
«Ноутбук»
әдісі
Жалғасын тап. Құрмалас
сөйлемнің бірінші жай сөйлемі берілген. Оқушылар келесі бөлігін
табындар
(ЖЖ)
4-тапсырма:
Лернинг апс бағдарламасы
бойынша оқушылар жұп болып жай сөйлем мен құрмалас сөйлемді дұрыс
бұрысын анықта.
(ТЖ)
5-тапсырма:
«Кубик»
әдісі
Әр топ берілген
сандардын ішіндегі тапсырманы
орында
(ТЖ)
6-тапсырма:
Әр топ 5 жай сөйлем,5
құрмалас сөйлем жаз
Кері
байланыс:
«Куәлік»
әдісі
Кері байланыстың
тиімділігі:Оқушы өзін-өзі бағалауды
үйренеді, өз білімінің артықшылығы мен кемшілігін көріп, ары қарай
қалай даму керек,
нені үйрену керектігін білетін
болады.
Сұрақтар:
1.Бүгінгі сабақта не
түсіндін?
2.Сабақ барысында
қиындықтар болды ма?
3.Бүгінгі сабақта барлығын
түсіндіндер ма?
Сабаққа назарларын
аударады.«Кубизм»
әдісі арқылы шаттық
шеңбер құрайды,
берілген тапсырманы
орындайды
Оқушылар сиқырлы қапшық
әдісі арқылы 2- топқа бірігеді
Оқушылар жаңа сабақтың
тақырыбын ребус әдісі арқылы табады
Жауабы:
Жай сөйлем мен құрмалас
сөйлем
Оқушылар ребустын
жауабын тапқаннан кейін жай сөйлем мен құрмалас сөйлем бойынша
видео материал қарайды,
түсінеді.
Чипсы әдісі бойынша жай
сөйлем мен құрмалас сөйлемді
ажыратады
Жауабы:
Өлеңді
оқыиды.
Өлеңде неше құрмалас
сөлем бар екенін табады.
Жауабы:
5 құрмалас
сөйлем
1.Қасыңнан ағып өтеді,
Қалардай жолдан кешігіп
2.Қарттарды қағып
өтеді,сұрамайды кешірім
3.Осындай қисық бала
бар,шайқайды басын ағалар
4.іркеле тұрса сәл
ғана,яаыпым-ау,иесі кетеді
5.Осындай қисық бала
бар,шайқайды басын ағалар
Жалғасын табады.
Құрмалас сөйлемнің бірінші жай сөйлемі берілген. Оқушылар келесі
бөлігін табады
Жауабы:
1.әжесіне
көмектесті
2.жаңбыр
жауды
3.қыс қатты
болды
Лернинг апс бағдарламасы
бойынша оқушылар жұп болып жай сөйлем мен құрмалас сөйлемді дұрыс
бұрысын анықтайды.
Жауабы:
Әр топ берілген
сандардын ішіндегі тапсырманы
орындайды
Әр топ 5 жай сөйлем,5
құрмалас сөйлем жазады
Жауабы:
Оқушылар
сабақтан
алған
әсерлерін
кері
байланыс
«Куәлік» әдісі арқылы
білдіре
алады.Сұрақтарға жауап
береді
ҚБ.
«Жарайсыңдар!»
«Керемет!»
Дискриптор:
Көңіл-күй
сыйлайды:
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз