Материалдар / Сөз тіркесі

Сөз тіркесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қараша 2023
284
4 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім:1

Құндылықтар

Мектеп:


Мұғалімнің аты-жөні:

Машықкер:


Күні:


Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Пән:

Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы:

Жай сөйлем мен құрмалас сөйлем

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

4.3.7.1 құрмалас сөйлемнің тыныс белгісін қою

Сабақтың мақсаты:

Жай сөйлем мен құрмалас сөйлем туралы алған білімдерін жетілдіреді.Құрмалас сөйлемде қойылатын тыныс белгілермен танысады

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті:

Оқушының әрекеті:

Бағалау:

Ресурстар:

Сабақтың басы:

12мин


















































Сабақтың ортасы:

30мин









































































































Сабақтың

соңы:

3мин


I.Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен амандасу.

Сабаққа назарларын аудару

«Кубизм» әдісі арқылы шаттық шеңбер құру



II.Топқа бірігу:

«Сиқырлы қапшық» әдісі арқылы


1-топ: «Тапқырлар» тобы

2-топ: «Алғырлар» тобы



III.Жаңа тақырыпқа шолу:

«Ребус» әдісі



Видеоролик арқылы тақырыпты толықтыру:


ҰЖ

1-тапсырма:

«Чипсы» әдісі

Чипсы әдісі бойынша жай сөйлем мен құрмалас сөйлемді ажырат.





ТЖ

2-тапсырма:«Карточкалар» әдісі

Өлеңді оқиды.Өлеңде неше құрмалас сөлем бар екенін табады.












(ЖЖ) 3-тапсырма

«Ноутбук» әдісі

Жалғасын тап. Құрмалас сөйлемнің бірінші жай сөйлемі берілген. Оқушылар келесі бөлігін табындар






(ЖЖ) 4-тапсырма:

Лернинг апс бағдарламасы бойынша оқушылар жұп болып жай сөйлем мен құрмалас сөйлемді дұрыс бұрысын анықта.











(ТЖ) 5-тапсырма:

«Кубик» әдісі

Әр топ берілген сандардын ішіндегі тапсырманы орында







(ТЖ) 6-тапсырма:

Әр топ 5 жай сөйлем,5 құрмалас сөйлем жаз






Кері байланыс:

«Куәлік» әдісі

Кері байланыстың тиімділігі: Оқушы өзін-өзі бағалауды үйренеді, өз білімінің артықшылығы мен кемшілігін көріп, ары қарай қалай даму керек,

нені үйрену керектігін білетін болады.

Сұрақтар:

1.Бүгінгі сабақта не түсіндін?

2.Сабақ барысында қиындықтар болды ма?

3.Бүгінгі сабақта барлығын түсіндіндер ма?

Сабаққа назарларын аударады.«Кубизм»

әдісі арқылы шаттық шеңбер құрайды,

берілген тапсырманы орындайды




Оқушылар сиқырлы қапшық әдісі арқылы 2- топқа бірігеді







Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын ребус әдісі арқылы табады

Жауабы:

Жай сөйлем мен құрмалас сөйлем






Оқушылар ребустын жауабын тапқаннан кейін жай сөйлем мен құрмалас сөйлем бойынша видео материал қарайды,

түсінеді.






Чипсы әдісі бойынша жай сөйлем мен құрмалас сөйлемді ажыратады

Жауабы:







Өлеңді оқыиды.

Өлеңде неше құрмалас сөлем бар екенін табады.

Жауабы:

5 құрмалас сөйлем

1.Қасыңнан ағып өтеді, Қалардай жолдан кешігіп

2.Қарттарды қағып өтеді,сұрамайды кешірім

3.Осындай қисық бала бар,шайқайды басын ағалар

4.іркеле тұрса сәл ғана,яаыпым-ау,иесі кетеді

5.Осындай қисық бала бар,шайқайды басын ағалар


Жалғасын табады. Құрмалас сөйлемнің бірінші жай сөйлемі берілген. Оқушылар келесі бөлігін табады

Жауабы:

1.әжесіне көмектесті

2.жаңбыр жауды

3.қыс қатты болды











Лернинг апс бағдарламасы бойынша оқушылар жұп болып жай сөйлем мен құрмалас сөйлемді дұрыс бұрысын анықтайды.

Жауабы:









Әр топ берілген сандардын ішіндегі тапсырманы орындайды

Әр топ 5 жай сөйлем,5 құрмалас сөйлем жазады

Жауабы:






Оқушылар

сабақтан алған

әсерлерін кері

байланыс

«Куәлік» әдісі арқылы білдіре

алады.Сұрақтарға жауап береді

ҚБ.

«Жарайсыңдар!»

«Керемет!»

Дискриптор:

Көңіл-күй сыйлайды:





Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!