Сабақтың
басы:
12мин
Сабақтың
ортасы:
30мин
Сабақтың
соңы:
3мин
|
I.Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен
амандасу.
Сабаққа назарларын
аудару
«Кубизм» әдісі арқылы
шаттық шеңбер құру

II.Топқа
бірігу:
«Сиқырлы қапшық» әдісі
арқылы

1-топ: «Тапқырлар»
тобы
2-топ: «Алғырлар»
тобы
III.Жаңа тақырыпқа
шолу:
«Ребус»
әдісі

Видеоролик арқылы
тақырыпты толықтыру:

ҰЖ
1-тапсырма:
«Чипсы»
әдісі

Чипсы әдісі бойынша жай
сөйлем мен құрмалас сөйлемді
ажырат.
ТЖ
2-тапсырма:«Карточкалар»
әдісі

Өлеңді оқиды.Өлеңде неше
құрмалас сөлем бар екенін табады.
(ЖЖ)
3-тапсырма
«Ноутбук»
әдісі

Жалғасын тап. Құрмалас
сөйлемнің бірінші жай сөйлемі берілген. Оқушылар келесі бөлігін
табындар
(ЖЖ)
4-тапсырма:

Лернинг апс бағдарламасы
бойынша оқушылар жұп болып жай сөйлем мен құрмалас сөйлемді дұрыс
бұрысын анықта.
(ТЖ)
5-тапсырма:
«Кубик»
әдісі

Әр топ берілген
сандардын ішіндегі тапсырманы
орында
(ТЖ)
6-тапсырма:

Әр топ 5 жай сөйлем,5
құрмалас сөйлем жаз
Кері
байланыс:
«Куәлік»
әдісі
Кері байланыстың
тиімділігі: Оқушы өзін-өзі бағалауды
үйренеді, өз білімінің артықшылығы мен кемшілігін көріп, ары қарай
қалай даму керек,
нені үйрену керектігін білетін
болады.

Сұрақтар:
1.Бүгінгі сабақта не
түсіндін?
2.Сабақ барысында
қиындықтар болды ма?
3.Бүгінгі сабақта барлығын
түсіндіндер ма?
|
Сабаққа назарларын
аударады.«Кубизм»
әдісі арқылы шаттық
шеңбер құрайды,
берілген тапсырманы
орындайды

Оқушылар сиқырлы қапшық
әдісі арқылы 2- топқа бірігеді

Оқушылар жаңа сабақтың
тақырыбын ребус әдісі арқылы табады
Жауабы:
Жай сөйлем мен құрмалас
сөйлем
Оқушылар ребустын
жауабын тапқаннан кейін жай сөйлем мен құрмалас сөйлем бойынша
видео материал қарайды,
түсінеді.
Чипсы әдісі бойынша жай
сөйлем мен құрмалас сөйлемді
ажыратады
Жауабы:

Өлеңді
оқыиды.
Өлеңде неше құрмалас
сөлем бар екенін табады.
Жауабы:
5 құрмалас
сөйлем
1.Қасыңнан ағып өтеді,
Қалардай жолдан кешігіп
2.Қарттарды қағып
өтеді,сұрамайды кешірім
3.Осындай қисық бала
бар,шайқайды басын ағалар
4.іркеле тұрса сәл
ғана,яаыпым-ау,иесі кетеді
5.Осындай қисық бала
бар,шайқайды басын ағалар
Жалғасын табады.
Құрмалас сөйлемнің бірінші жай сөйлемі берілген. Оқушылар келесі
бөлігін табады
Жауабы:
1.әжесіне
көмектесті
2.жаңбыр
жауды
3.қыс қатты
болды
Лернинг апс бағдарламасы
бойынша оқушылар жұп болып жай сөйлем мен құрмалас сөйлемді дұрыс
бұрысын анықтайды.
Жауабы:

Әр топ берілген
сандардын ішіндегі тапсырманы
орындайды

Әр топ 5 жай сөйлем,5
құрмалас сөйлем жазады
Жауабы:

Оқушылар
сабақтан
алған
әсерлерін
кері
байланыс
«Куәлік» әдісі арқылы
білдіре
алады.Сұрақтарға жауап
береді
|
ҚБ.
«Жарайсыңдар!»
«Керемет!»

Дискриптор:
Көңіл-күй
сыйлайды:
|