Материалдар / Сөзжасамнан өткенді қайталау

Сөзжасамнан өткенді қайталау

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 6-сыныпқа арналған. Сөзжасамнан өткенді қайталау сабағы. Жаңартылған білім талабына сәйкес құрылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қараша 2018
466
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

СыныпКүні: Пән: қазақ тілі. Пән мұғалімі:Танатарова Д.Т.
Сабақ тақырыбыСөзжасамнан өткенді қайталау
Сілтеме Қазақ тілі. С.Исаева. Г.Қосымова.
Мақсаты Сөзжасам туралы алған білімдерін бекіту, түсіну, түсіндіру,білім-білік дағдыларын қалыптастыру, алған білімдерін шығармашылық жұмыстар арқылы, әр түрлі тапсырмалар арқылы пысықтау

Міндеттері1) сөзжасамның жасалу жолын меңгеру, түрлі жұмыстар арқылы оқушының білімін жетілдіру2)оқушылардың білім дағдыларын жинақтау, шығармашылық тапсырмалар арқылы дамыта оқыту;3)жинақылыққа, пікір айта білуге, белсенді жұмыс жасауға жұмылдыру
Күтілетін нәтиже Сөзжасамның жасалу жолдары туралы түсініктерін кеңейтеді, алған білімдерін бекітеді,түсіндіреді.Топтық жұмыс арқылы оқушылар арасында жақсы қарым-қатынас орнайды, белсенді жұмыс істеуге дағдыланады.
Сабақтың түрі Сындарлы оқыту
Көрнекіліктер мен құрал-жабдықтар Оқулық, таратпа материалдар, тірек-сызбалар,интерактивті тақта,постер,маркер, стикер, оқулық, жазу дәптері,т.б.
МодульдерЖеті модуль
Әдіс-тәсілдер Жұптық, топтық жұмыс, диалог, сын тұрғысынан ойлау, өзіндік бағалау
Сабақтың эпиграфы:Мейірімді жүрекпен,Ақпейілді тілекпен,Амандасып алайық,Бір жадырап қалайық!



Сабақтың барысы
Ұйымдастырыу5-минСәлемдесу;Түгендеу;Жағымды психологиялық ахуал туғызу; Сынып оқушыларына түрлі- түсті қағаздар беріп мақтау сөздер жазу тапсырылады. Қағаздарды қайта жинап алып, өздеріне ұнаған түсті қағазды алып ішіндегі мақтау сөзді оқиды. Сол қағаздың түсі бойынша үш топқа бөлініп отырады.Музыка қойылады. Оқушылардан көз алдарына не елестегені сұралады. Оқушыларға үш топ та аралға тап болғандары, сол аралдан шығу үшін әр түрлі өткелдерден өту керектігі айтылады.Топ ережесін еске түсіруСабақтың тақырыбымен таныстырамын.

Бөлімі Мұғалімнің әрекетіОқушының әрекеті
Ой қозғау2-минӘр топқа өз аралдарына біріккен сөзден, қос сөзден, туынды сөзден жасалған ат қою керек. Арал басшысын сайлап алады. Арал басшылары өз топтарын таныстырады.Талдайды, түсіндіреді.
БілімЖаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын айқындау3-мин

Алдымен сабағымыздың мақсатын айқындап алайық.- Қандай мақсат қояр едіңдер ?


Жаңа сабақтың мақсатын айқындайды.
ТүсінуСабақты меңгеру

3- мин
Аралдың өткелдерінен өту басталады. 1-ші өткел. «Зымаран сұрақтар» топтарға сұрақтар қойылады. Жылдамдықпен дұрыс жауап берген топқа фишка беріліп отырады.1.Жасалу жолдарына қарай күрделі сөздердің қандай түрлері бар?2.Сөзжасам дегеніміз не3.«Бет» сөзінің мағыналарын айт. Бұл сөз қандай жолмен жасалған туынды сөз?4.Жұрнақтар жалғану жолымен жасалған туынды сөздерге мысал келтір.5.Кірігу жолымен жасалған туынды сөздерге мысал келтір.6.Қайталама қосарлану жолымен жасалған туынды сөздерге мысал келтір.7.Тіркесу жолымен жасалған туынды сөздерге мысал келтір.8.Мына сөздердің қайсысы туынды сөз: сақина, білезік, алқа.9.«құс жолы» сөзі қай тәсілмен жасалған?10.«Бала», «асты» сөздерінен қос сөз жаса.

№-ге бөлінеді. 1.Тапсырмамен танысады2.Жұбына түсіндіреді3.Сұраққа жауап береді, өзі сұрақ қояды. 4.Тақырыпты түсіндіреді. 5.Өзіне қойылған сұрақтарға жауап беріп, топтың тақырыптымеңгергенін өзі сұрақ қойып тексереді.6.Топтар бір-біріне сұрақ қояды
2- ші өткел «Белес» семантикалық картамен жұмыс. 3- мин

Қолдану10-мин

«Асу»Сатылай кешенді талдау. Жан- жақты
  • Бұл сөз үш құрамнан тұрады: жан және жақ-ты
  • Құрылысына қарай күрделі ,қос сөз.Қосарлама қос сөз
  • 1 топ: Жаздыгүні2 топ: Ұлттық3 топ: Сана- сезім Топтарға жеке сөздер жазылған постер таратылып беріледі. Тапсырма - бір сөзден лексикалық жолмен жасалған бірнеше жаңа мағыналы туынды сөзді тауып жазу.

    Зерттейді, ізденеді, талдайды, түсінеді
    Сергіту сәтіМузыка қойылып арал тұрғындарының биі биленеді.Билейді. Денелерін сергітеді.
    Шығармашылық жұмыс: Мақсаты: бала қиялын ерік бере отырып, сөйлеу тілін, ойлау қабілетін дамыту. 7 мин Әр топ өз аралдарын сипаттау керек. Мәтіннің ішінде міндетті түрде сөзжасам болу қажет.

    Ойлау, сөйлеу қабілеттері артады зерттейді, талдайды..
    5 минҚызықты грамматика: үш сөздің бірігуінен жасалған жер, су, адам аттарын жазыңдар.Біріккен сөздің бірінші түбірі тағам сөзінің синонимі, екінші түбірі ыдыс аты. Ол қай сөз?Қайталанып келіп тұрған қос сөзді қатыстыра отырып, мақтау сөздер айтыңдар.Тіркесті сөздерді қатыстыра отырып, адамның келбетін жасаңдар



    Сабақты қорыту3 мин «Жекпе- жек»Әр топ екі сұрақ дайындап қояды. Бір- бірлеріне сұрақтар қояды.Сұрақ қойып, жауап беру арқылы өз ойын жинақтап, қорытады.
    Бағалау3 минБағалау парағыТоптық бағалау.Формативті, өзін- өзі бағалауМұғалімнің бақылауыБағалау критерийлері арқылы өздеріне баға береді.
    Кері байланыс3 минСабақты бағалауОқушылар өз пікірлерін жазады.
    Үйге тапсырма2 мин «Менің аралға саяхатым» тақырыбына ойтолғау жазуЖан-жақты ізденеді
























    «№8 жалпы орта білім беретін көркемдік-эстетикалықбілім және тәрбие беру мектеп-кешені» КММ









    Сабақтың тақырыбы:















    Өткізген: қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі Д.Т.Таңатарова

    Семей 2015 ж
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ