Созылмалы бүйрек жетіспеушілігі. Диализ және бүйрек трансплантациясы. Артықшылықтары мен кемшіліктері.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Созылмалы бүйрек жетіспеушілігі. Диализ және бүйрек трансплантациясы. Артықшылықтары мен кемшіліктері.

Материал туралы қысқаша түсінік
-бүйрек трансплантациясын сипаттайды - бүйрек трансплантациясының және диализдің артықшылықтары мен кемшіліктерін талдайды
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:

Бөлім:

Бөліп шығару

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:


Сабақтың тақырыбы:

Созылмалы бүйрек жетіспеушілігі. Диализ және бүйрек трансплантациясы. Артықшылықтары мен кемшіліктері.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.1.5.3 - бүйрек трансплантациясы мен диализдің артықшылықтары мен кемшіліктерін талқылау

Сабақтың мақсаты:

- бүйрек трансплантациясын сипаттайды;

- бүйрек трансплантациясының және диализдің артықшылықтары мен кемшіліктерін талдайды

Құндылаққа баулу

Ынтымақтастық: әркімнің ойы құнды қағидасын ұстану; өзара оқыту ортасын құру.

Патриоттық және азаматтық позиция өз өңірінде таралған ағзалар түрлерін ажыратып, атауларын атай алады.

Сабақтың барысы


Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


0-5мин











І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Жүректен жүрекке» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы бір-біріне жүрек береді;

Оқушыларға отырғызу билеттері таратылад



Оқушылар ұстазымен амандасады, жүректен жүрекке әдісі арқылы бір-бірлеріне жақсы тілектер айтады;





Қошемет сөздермен ынталандыру.

Жарайсыңдар!

Сәттілік!


Бүгінгі сабақта тек 10балл




Сабақ тилда платформасында




Сабақтың ортасы

Жаңа сабаққа кіріспе

5-10мин

Тыңдалым алды тапсырмалары

«Суреттен не байқадың» әдісі

Суреттерге қарап не айтасыздар?


Созылмалы бүйрек ауруынан толықтай айығып кету мүмкін бе?

Қалай ойлайсыздар өмір сүру сапасын арттыру үшін неліктен мұндай әдістерге жүгінеді?


«Медиа» әдісі

1-тапсырма

1. Сонымен оқушылар, бұл бейнематериал не туралы болды?

2. Бүйрек жетіспеушілігін диализ арқылы бақылауда ұстауға болатынын алдыңғы сабақтан білдік. Науқас неліктен ота жасатуға бел буды деп ойлайсыз?

3. Бүйрек трансплантациясын жасатқан науқас бірден сауығып кете ме



Оқушылар суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады;

Сұрақтарға болжамды жауаптар айтады









Бейнеден көргенін жауаптарымен негіздейді







Бейнені көреді

Ұсынылған сұрақтарға өз жауаптарын ұсынады

Бағалау криетрийі:

-берілген суретті жаңа тақырыппен байланыстыра отырып сұрақтарға жауап береді

Жарайсыздар!

Алғырсыздар!

Дұрыс жауап!

Мұғалім қошеметі









-сұрақтарға дұрыс жауап береді-1балл

Бағалау өзін өзі бағалау

презентация





















бейнекөрсетілім

https://youtu.be/_L_3JO7C3dc?si=AyNuOKYBOJdaDr7A

Сабақтың ортасы


Жеке жұмыс


10-25мин

«Хатқа жауап» әдісі

2-тапсырма

«Қайырлы күн, оқушылар. Есімім Марат жасым 55 те. Бүгін сіздерге хат жазу себебім көптен бері бүйрек жетіспеушілігімен науқастандым, бүйрек трансплантациясына бару мен диализді жалғастыру арасындағы таңдауды жасау үшін көптеген өзім сияқты науқас адамдардан және басқа да осы жағдай туралы білетін адамдардан сұрағанда екіжақты жауап аламын. Осы мәселені шешуде сіздерден көмек сұраймын. Алдын-ала рақмет!


Оқушылардан өздерінің хат иесіне ұсынар таңдауын және неліктен екенін көрсететін мəтіндік хабарлама ны платформада орындап ендіреді

Дескриптор:

- Бүйрек трансплантациясының артықшылықтарын атайды

- Бүйрек трансплантациясының кемшіліктерін атайды-2балл

- Диализдің бүйрек жетіспеушілігі диагнозын емдеудегі артықшылықтарын айтады-2балл

- Диализдің бүйрек жетіспеушілігі диагнозын емдеудегі кемшіліктерін жазады-2балл

Өзін өзі бағалау






https://wordwall.net/ru/resource/65735270


Сабақтың ортасы


35-40мин


3-тапсырма

«Тапсырмалар бекеті» айдарында

платформада тапсырмалар ұсынады


Оқушылар берілген тапсырманы платформада өз смартфонымен орындайды

Дескриптор:

-Бүйрек трансплатациясы мен диалездің артықшылықтарын шындық не жалған екендігін ажыратады-2балл

https://wordwall.net/ru/resource/65735225

Сабақтың ортасы

40-43мин

«Соңғы сөзді мен айтам» әдісімен оқушылар тақырыптан меңгергендерін бір ауыз сөзбен қорытындылау ұсынады 4-тапсырма

Донор

Реципиент

Гемодиализ

Бүйрек трансплатациялау

Пиелонефрит


Оқушылар сабақ басында берілген отырғызу билетіндегі термин сөздерді тақырыптан түсінгендерін бір ауыз сөзбен жеткізеді

Дескриптор:

-термин сөздердің анықтамасын айтады

Әрбір жауап -1балл

Сабақтың соңы

Кері байланыс

43-45мин

«Почта» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын почтаха хат жазу арқылы қабылдайды.





Үй тапсырмасы Бүйрек трансплатациясы тақырыбына рефераттар жазып келу


Оқушылар берілген хатқа

Менің ойымша…………..

Себебі…………….

Мысалы…………….

Қорыта айтқанда……..

Бөлімдеріне өз ойларын жазып, почта қорапшасына салады

Мұғалім оқушыларды Сотка әдісі арқылы жинаған балдарын есептеп бағалайды

1-5балл-3

5-7балл-4

8-10балл-5

Оқушыларды білім блокнотымен бағалау









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.12.2024
255
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі