Материалдар / Спирттер. 10 сынып ЖМБ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Спирттер. 10 сынып ЖМБ

Материал туралы қысқаша түсінік
10.4.2.19 Спирттерді функционалдық топтардың орналасуы және гидроксил тобының саны бойынша жіктелуі мақсаты бойынша жаңа интерактивті әдіс- тәсілдерді пайдалана отырып құрылған қысқа мерзімді жоспар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Мамыр 2024
169
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

Бөлім:

10.4С Спирттер

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Спирттердің жіктелуі және химиялық қасиеттері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.4.2.19 Спирттерді функционалдық топтардың орналасуы және гидроксил тобының саны бойынша жіктелуі

Сабақтың мақсаты:

Спирттердің функционалдық тобын біледі;

Спирттерді гидроксил тобының саны бойынша жіктей алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушырмен сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.

Топқа бөлу және өткен сабақтағы үй тапсырмасын еске алу үшін: оқушылар жеке орындайды

Оқыту түрі::Жалпы сынып

Оқыту әдіс-тәсіл: Learning Apps әдісі

Дағды:Шешім қабылдау,шешімін ұсыну

Оқушылар мұғаліммен амандасады. Топқа бөлінеді. Оқушылар Random Group Generator арқылы 2 топқа бөлінеді.

Оқушылар өткен сабақтағы алған біліміне сүйене отырып тапсырмаларды орындайды


Бағалау: ҚБ «мадақтау»

Түрі: Мұғалім бағалайды






https://learningapps.org/view28296857


Тақырыпты ашу. 25 мин.

Тақырыпты ашу мақсатында мұғалім «Затты танып білу»әдісі арқылы құтыға құйылған спиртті ұсынады

Оқушылар қауіпсіздік ережесін сақтай отырып заттың иісі арқылы Спирт екенін анықтайды.


Дағды: ақпараттарды өңдеу және жүйелеу, сын тұрғысынан ойлау

Құтыдағы спирт

Сабақтың ортасы


Жаңа сабақ: Сабақты толыққанды түсіндіріп өтеді, мұғалім оқушыларға керекті информацияны береді және нақты мысалдар арқылы көрсетеді

Оқыту түрі:Жеке жұмыс

Оқыту әдіс-тәсіл: Qr код әдісі

Сабақты мұқият тыңдайды, керекті ақпараттарды өзіне түртіп алып отырады.


Дағды: есте сақтау, ақпараттарды өңдеу және жүйелеу

https://youtu.be/0bcDgWXtMTU?feature=shared

Презентация

Жұмыс дәптерлері

Тапсырма

Оқыту түрі:Жұптық жұмыс

Оқыту әдіс-тәсіл: Дидактикалық маатериал

Тапсырма

a)


b)


c)


d)


f)


Берілген органикалық қосылыстардың функционалды тобын көрсетіп, қай гомологтық қатарға жататынын анықтайды:

Оқушылар органикалық қосылыстардың функционалды тобын көрсетіп, қай гомологтық қатарға жататынын анықтайды





Дескриптор:

  1. Органикалық қосылыстардың функционалды тобын көрсетіп, қай гомологтық қатарға жататынын анықтайды:

Бaғaлaу түрi: Бірін- бірі бағалау

Бaғaлaу әдic-тәciлi: Дecкрипторлар aрқылы бaғaлaу



ДК экраны

Презентация







Оқыту түрі: Оқулықпен жұмыс

Дағды:Спирттердің құрылымдық формуласын жазады

§86 №2. а) 2-метилбутанол-1, ә) 3,3-диметилпентанол-2 спирттерінің құрылымдық формулаларын жазыңдар.

Оқушылар оқулықпен жұмыс жасайды, берілген формула атауы бойынша құрылымдық формуласын жазады

Дескриптор:

Спирттердің құрылымдық формуласын жазады

Бaғaлaу түрi: ауызша мадақтау

Сынып жұмыс дәптері

ДК экраны

Презентация

Қорытынды

Google Forms платформасында дайын тест тапсырмасын орындауды ұсынады

Сабақты қорытындsлайды

Сұрақтарға жауап береді

Бaғaлaу түрi: Өзін-өзі

бағалау

https://forms.gle/HJzjCu2aUMpFGMyz9





Сабақтың соңы

Рефлексия

3 мин.

«Бағалау шкаласы» әдісі арқылы өзін – өзі бағалауды ұсынады




Оқушылар өзін өзі бағалайды

Дағды: Өз ісіне сын көзбен қарау,

Өз іс-әрекетінің жақсы/жағымсыз жағын бағалау





















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!