Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
3
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушырмен сәлемдесу,
оқушыларды түгендеу.
Топқа бөлу және өткен
сабақтағы үй тапсырмасын еске алу үшін: оқушылар жеке
орындайды
Оқыту
түрі::Жалпы
сынып
Оқыту
әдіс-тәсіл: Learning Apps әдісі
Дағды:Шешім
қабылдау,шешімін ұсыну
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады. Топқа бөлінеді. Оқушылар Random Group Generator
арқылы 2 топқа
бөлінеді.
Оқушылар өткен сабақтағы алған
біліміне сүйене отырып тапсырмаларды
орындайды
|
Бағалау: ҚБ
«мадақтау»
Түрі:
Мұғалім бағалайды
|
https://learningapps.org/view28296857
|
Тақырыпты ашу. 25
мин.
|
Тақырыпты ашу мақсатында
мұғалім «Затты
танып білу»әдісі арқылы құтыға
құйылған спиртті ұсынады
|
Оқушылар қауіпсіздік ережесін
сақтай отырып заттың иісі арқылы Спирт екенін
анықтайды.
|
Дағды:
ақпараттарды өңдеу және жүйелеу, сын тұрғысынан
ойлау
|
Құтыдағы
спирт
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа сабақ: Сабақты толыққанды
түсіндіріп өтеді, мұғалім оқушыларға керекті информацияны береді
және нақты мысалдар арқылы көрсетеді
Оқыту
түрі:Жеке
жұмыс
Оқыту
әдіс-тәсіл: Qr
код әдісі
|
Сабақты мұқият тыңдайды,
керекті ақпараттарды өзіне түртіп алып
отырады.
|
Дағды:
есте сақтау, ақпараттарды өңдеу және
жүйелеу
|
https://youtu.be/0bcDgWXtMTU?feature=shared
Презентация
Жұмыс
дәптерлері
|
Тапсырма
|
Оқыту
түрі:Жұптық жұмыс
Оқыту
әдіс-тәсіл: Дидактикалық маатериал
Тапсырма
Берілген органикалық қосылыстардың функционалды тобын
көрсетіп, қай гомологтық қатарға жататынын
анықтайды: |
Оқушылар органикалық
қосылыстардың функционалды тобын көрсетіп, қай гомологтық қатарға
жататынын анықтайды
|
Дескриптор:
-
Органикалық қосылыстардың
функционалды тобын көрсетіп, қай гомологтық қатарға жататынын
анықтайды:
Бaғaлaу түрi:
Бірін- бірі бағалау
Бaғaлaу
әдic-тәciлi: Дecкрипторлар aрқылы
бaғaлaу
|
ДК
экраны
Презентация
|
|
Оқыту
түрі: Оқулықпен жұмыс
Дағды:Спирттердің құрылымдық формуласын
жазады
§86 №2. а) 2-метилбутанол-1,
ә) 3,3-диметилпентанол-2 спирттерінің құрылымдық формулаларын
жазыңдар.
|
Оқушылар оқулықпен жұмыс
жасайды, берілген формула атауы бойынша құрылымдық формуласын
жазады
|
Дескриптор:
Спирттердің құрылымдық
формуласын жазады
Бaғaлaу түрi: ауызша
мадақтау
|
Сынып жұмыс
дәптері
ДК
экраны
Презентация
|
Қорытынды
|
Google
Forms платформасында дайын тест тапсырмасын орындауды
ұсынады
Сабақты
қорытындsлайды
|
Сұрақтарға жауап
береді
|
Бaғaлaу түрi:
Өзін-өзі
бағалау
|
https://forms.gle/HJzjCu2aUMpFGMyz9
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
3
мин.
|
«Бағалау шкаласы» әдісі арқылы өзін – өзі
бағалауды ұсынады
|
Оқушылар өзін өзі
бағалайды
|
Дағды: Өз ісіне сын көзбен
қарау,
Өз
іс-әрекетінің жақсы/жағымсыз жағын
бағалау
|
|