Бекітілді ___________
|
Тәрбие сағаты |
«Тоғыз айға тоғыз шара» |
|||
|
Күні |
22.01.24 |
|||
|
Класс жетекші: |
Танжарова Ж.И. |
|||
|
Класс: 8 Ә |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Спорт - біздің серігіміз!» |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
«Спорт»деген ұғымды түсіндіріп, пайда болу жағдайлары тарихы мен жағымды әрі жағымсыз тұстары жайлы түсінік қалыптастыру. Өз көзқарастарын білдіріп, дүниетанымдарын кеңейту. Өз ойларын еркін жеткізе білу қабілеттерін дамыту |
|||
|
Құндылықтарды дарыту |
Өз дені мен денсаулығына жауапкершілікпен қарау және шымырлыққа тәрбиелеу. Салауатты сауаттылық тәрбиесін қалыптастыру. |
|||
|
Ресімдеу |
Интерактивті тақта арқылы слайд көрсету |
|||
|
Музыкалық және бейне көркемдеу |
Видео материалдар |
|||
|
Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер |
Презентация |
|||
|
Сабақтың барысы |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
РесурстарСабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі (5мин) |
Сабақты ұйымдастыру. Жағымды психологиялық ахуал орнату. |
Оқушылар мұғалім мен амандасады, түгенделеді. |
Компьютер |
|
|
Сабақ басы
Ортасы
|
«Өрмекші торы» әдәсі арқылы бір бірлеріне жылы сөз айтып тәрбие сағатты бастау. Бүгінгі тәрбие сағатымыз спорт тақырыбына арналған. Спорт (франсуз тілінен алынған(фр. desport — жалқу)) — белгілі ережелер немесе дәстүрлерге сай көбінесе жарыс күйінде өтетін әрекет. Спорт жалпы алғанда физикалық мығымдығы өте маңызды болатын (жеңіске немесе жеңіліске әкелетін) әрекетті сипаттағанымен, ақыл-ой немесе құрал-жабдық сапасы да маңызды рөл атқаратын ақыл-ой спорты және мотор спортына қатысты айтылады. Адам баласы спортпен денсаулығын жақсарту, моральді және затты қанағаттану үшін, өзін-өзі дамыту үшін шұғылданады. Спорттың даму тарихына зер салсақ қоғамдағы өзгерістер мен қатар спорттың мән-мағынасын да түсінуге болады. Бүгінгі күнге белгілі үңгір өнерінің көп үлгілерінде дәстүрлі ырымдық ритуалдар көріністері бейнеленген.Бейнеленген көріністерді сенімді түрде қазіргі мағынадағы спортқа жатқызуға болмағанымен сол кездің өзінде спортқа жақын әрекеттердің орын алғаны хақында байлам жасауға болады. |
Видеороликті көріп анық әрі өз ойларын жеткізеді 1 тапсырма : Берілген мақал мәтелдер мен нақыл сөздерді жалғасытырып жазады өз ойларын анық жеткізеді 2 тапсырма Берілген қызықты сұрақтарға жауап береді анық қорытындылап айтады 3 тапсырма 5 жолды өлеңді құрастырады татулық, жемқорлық , адал сөздеріне жазып шығарады |
Слайд Материал
Сурет ақ қағаздар деп
Сурет ақ қағаздар деп |
|
|
Соңы |
Қорытынды: Спорт - көркі өмірдің, Спорт - досың, серігің. Жаттықсаң шымыр боларсың, Шынығып, өсіп, толарсың демекші салауатты өмір салтын ұстанып, спортпен үнемі жаттығып жүрейік деп бүгінгі «Спорт - біздің серігіміз » атты тәрбие сағатымызды аяқтаймыз |
Тақырыпты толықтай түсініп меңгерді қорытындылайды. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Соңы |
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Спорт - біздің серігіміз!»
«Спорт - біздің серігіміз!»
Бекітілді ___________
|
Тәрбие сағаты |
«Тоғыз айға тоғыз шара» |
|||
|
Күні |
22.01.24 |
|||
|
Класс жетекші: |
Танжарова Ж.И. |
|||
|
Класс: 8 Ә |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Спорт - біздің серігіміз!» |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
«Спорт»деген ұғымды түсіндіріп, пайда болу жағдайлары тарихы мен жағымды әрі жағымсыз тұстары жайлы түсінік қалыптастыру. Өз көзқарастарын білдіріп, дүниетанымдарын кеңейту. Өз ойларын еркін жеткізе білу қабілеттерін дамыту |
|||
|
Құндылықтарды дарыту |
Өз дені мен денсаулығына жауапкершілікпен қарау және шымырлыққа тәрбиелеу. Салауатты сауаттылық тәрбиесін қалыптастыру. |
|||
|
Ресімдеу |
Интерактивті тақта арқылы слайд көрсету |
|||
|
Музыкалық және бейне көркемдеу |
Видео материалдар |
|||
|
Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер |
Презентация |
|||
|
Сабақтың барысы |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
РесурстарСабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі (5мин) |
Сабақты ұйымдастыру. Жағымды психологиялық ахуал орнату. |
Оқушылар мұғалім мен амандасады, түгенделеді. |
Компьютер |
|
|
Сабақ басы
Ортасы
|
«Өрмекші торы» әдәсі арқылы бір бірлеріне жылы сөз айтып тәрбие сағатты бастау. Бүгінгі тәрбие сағатымыз спорт тақырыбына арналған. Спорт (франсуз тілінен алынған(фр. desport — жалқу)) — белгілі ережелер немесе дәстүрлерге сай көбінесе жарыс күйінде өтетін әрекет. Спорт жалпы алғанда физикалық мығымдығы өте маңызды болатын (жеңіске немесе жеңіліске әкелетін) әрекетті сипаттағанымен, ақыл-ой немесе құрал-жабдық сапасы да маңызды рөл атқаратын ақыл-ой спорты және мотор спортына қатысты айтылады. Адам баласы спортпен денсаулығын жақсарту, моральді және затты қанағаттану үшін, өзін-өзі дамыту үшін шұғылданады. Спорттың даму тарихына зер салсақ қоғамдағы өзгерістер мен қатар спорттың мән-мағынасын да түсінуге болады. Бүгінгі күнге белгілі үңгір өнерінің көп үлгілерінде дәстүрлі ырымдық ритуалдар көріністері бейнеленген.Бейнеленген көріністерді сенімді түрде қазіргі мағынадағы спортқа жатқызуға болмағанымен сол кездің өзінде спортқа жақын әрекеттердің орын алғаны хақында байлам жасауға болады. |
Видеороликті көріп анық әрі өз ойларын жеткізеді 1 тапсырма : Берілген мақал мәтелдер мен нақыл сөздерді жалғасытырып жазады өз ойларын анық жеткізеді 2 тапсырма Берілген қызықты сұрақтарға жауап береді анық қорытындылап айтады 3 тапсырма 5 жолды өлеңді құрастырады татулық, жемқорлық , адал сөздеріне жазып шығарады |
Слайд Материал
Сурет ақ қағаздар деп
Сурет ақ қағаздар деп |
|
|
Соңы |
Қорытынды: Спорт - көркі өмірдің, Спорт - досың, серігің. Жаттықсаң шымыр боларсың, Шынығып, өсіп, толарсың демекші салауатты өмір салтын ұстанып, спортпен үнемі жаттығып жүрейік деп бүгінгі «Спорт - біздің серігіміз » атты тәрбие сағатымызды аяқтаймыз |
Тақырыпты толықтай түсініп меңгерді қорытындылайды. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Соңы |
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













